SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Iedereen lijkt er last van te hebben, maar volgens Danny ligt het echt aan de users en hun instellingen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:22 schreef Rafeiro het volgende:
Fok loopt te nuilen dat ik een adblocker heb, die staan hier al uit (heb er meerdere).
Alleen privacy badger staat voor hier nog aan. Stom gedoe.
Oeh dapper.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef livelink het volgende:
Wij gaan vanavond proberen of asperges op de BBQ ook lekker zijn. Ik vrees van niet, maar je weet het pas als je het probeert natuurlijk.
Same problem herequote:Op donderdag 21 mei 2020 16:22 schreef Rafeiro het volgende:
Fok loopt te nuilen dat ik een adblocker heb, die staan hier al uit (heb er meerdere).
Alleen privacy badger staat voor hier nog aan. Stom gedoe.
Groene wel. Die gooi ik altijd in de grillpan, dus op de bbq kan ook. Witte zou ik op de bbq stomen , dus inpakken in foliepakketjesquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef livelink het volgende:
Wij gaan vanavond proberen of asperges op de BBQ ook lekker zijn. Ik vrees van niet, maar je weet het pas als je het probeert natuurlijk.
Gaat prima.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef livelink het volgende:
ik heb ze net op. Smaakte prima inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat prima.
Je moet alleen wel met 2 zones werken eerst grillen recht boven de kolen en daarna gaar laten worden op een stuk waar geen koken recht onder liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik heb geen idee ik zal het hem vragen, het was volgens mij een mix van diverse kruiden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat voor kruiden had je? Vadouvan toevallig? Dat is briljant met bloemkool
Je kunt ook een keer een bloemkoolsteak maken en dan een dag of wat later doe je er wat anders meequote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh daar heb ik ook wel weel een keer zin in bloemkool, lang niet meer gehad.
In de winkel denk ik dan dat is veel te veel voor mij. Al kan ik de rest natuurlijk prima invriezen.
ik heb gewoon een klein zakje bloemkool roosjes gekocht!quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh daar heb ik ook wel weel een keer zin in bloemkool, lang niet meer gehad.
In de winkel denk ik dan dat is veel te veel voor mij. Al kan ik de rest natuurlijk prima invriezen.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net in de tuin een kapsalon geopend. Het ging echt heel goed, ik moet alleen nog even oefenen op het uitscheren van de nek en daar een mooie contour in krijgen. De oude professionele tondeuse bleek tig opzetkammetjes in het tasje te hebben, maar de helft was van een ander apparaat en de andere helft was ongeschikt. Maar gelukkig heeft hij ook nog een oplaadbare trimmer/tondeuse en die werkte prima, stuk handzamer apparaat.
Daar kun je ook prima een curry mee maken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb gewoon een klein zakje bloemkool roosjes gekocht!
zo rook het idd welquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar kun je ook prima een curry mee maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |