Ik heb het nergens over genres gehad, ik vroeg liedjes/artiesten. Maar blijkbaar durf je er maar twee te noemen. Ook best, maar loop dan ook niet te janken over de smaak van anderen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh zo’n gelul vind ik dat altijd, alsof je een gerichte muzieksmaak moet hebben.
Ik ben meer een Gerard Ekdom, ken alles en kan alles meezingen. Vind zoveel mooi dat ik geen genre kan kiezen. Nou en.
Plus ik maak zelf ook muziek, basgitaar.
Kap nou eens met die negativiteit johbquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:07 schreef Koen66 het volgende:
maar het is al best wel vroeg stil hier vandaag
Idem, maar ik ga tochquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk ben ik enorm gaar, maar ik wil niet slapen.
Waar jank ik?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over genres gehad, ik vroeg liedjes/artiesten. Maar blijkbaar durf je er maar twee te noemen. Ook best, maar loop dan ook niet te janken over de smaak van anderen.
hey, that's me he, mevr Koen snapt soms ook niet dat dat mee is gekomen met de package dealquote:
Alstu.quote:
proostquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb de buitenhaard aan, het is lekker en ik drink er nog eentje
moeie slaperds..quote:
Ik ben de weekdag even kwijt geloof ik.quote:
wat voor bier?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben de weekdag even kwijt geloof ik.
Nog een biertje gepakt, daarna ook richting bed denk ik.
de duinen vast niet, dus daar zal het flink druk zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
het zal me benieuwen welke stranden morgen afgesloten zijn
ik zit wat alternatieven te zoekenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
de duinen vast niet, dus daar zal het flink druk zijn
Saai pils. Geen idee welk matig huismerk dit is.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Saai pils. Geen idee welk matig huismerk dit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |