Er zijn ook mensen die besmet zijn met corona die het tof vinden om over andere mensen heen te hoestenquote:
Nee ik ben geloof ik geen cokesnuivende drugsbaas de laatste keer dat ik checktequote:
Nee was grapje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar vind je je eigen smaak om te janken. Kutmanier om in het leven te staan wel.
Sean Paul vond ik toen het uit kwam echt gierend kut, tegenwoordig vind ik het wel leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon lekker luisteren wat je tof vindt zonder je ervoor te schamen.![]()
Tenzij Sean Paul.
Vooral want Molo, die toevoeging.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sean Paul vond ik toen het uit kwam echt gierend kut, tegenwoordig vind ik het wel leuk
Ja, noem gewoon voorbeelden dan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee was grapje.
Ik heb een heel brede smaak.
Van 80 - 90 Ties muziek tot grunge en metal rock.
We waren vroeger de alto kant.
Je had gabbers en altos
Ja hallo, welke van de 1000en platen in mijn hoofd?quote:
Ik heb er ook een paar kunnen selecteren, kan jij vast ook.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo welke van de 1000en platen in mijn hoofd?
Ja, was ook gekscherende post enzo.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar kunnen selecteren, kan jij vast ook.
het is al laat, ben niet meer zo scherpquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, was ook gekscherende post enzo.Ik kwam gewoon even aanwaaien wegens nog niet naar bed willen en deze SC is actief.
Weet ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
Kwam jij destijds niet tegelijk met @:molo binnenvallen @:lonaa ?
Ja, prima nummer op zich. Beetje te vaak gehoord ondertussen.quote:
staat me zoiets bijquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik nietIk ben niet echt een vaste poster hier.
Ik niet en kwam in me op.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, prima nummer op zich. Beetje te vaak gehoord ondertussen.
Welk leven?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar vind je je eigen smaak om te janken. Kutmanier om in het leven te staan wel.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die besmet zijn met corona die het tof vinden om over andere mensen heen te hoesten
Joh ga weg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb om te beginnen al amper haar, maar heb geen idee waar je op doelt ook
Een leven zonder daadwerkelijke muzieksmaak blijkbaar. Komt weinig uit.quote:
kloptquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ken ik jou ook niet uit muziektopics? Top2000?
Hij was te makkelijk om niet te maken.quote:
Jaquote:
Joh zo’n gelul vind ik dat altijd, alsof je een gerichte muzieksmaak moet hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een leven zonder daadwerkelijke muzieksmaak blijkbaar. Komt weinig uit.
laatste tijd druk en gezellig hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Goed, misschien kom ik morgen wel weer aanwaaien. Of overmorgen. Voor nu ga ik naar bed.
ik neem nog een whiskyquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk ben ik enorm gaar, maar ik wil niet slapen.
Ik heb het nergens over genres gehad, ik vroeg liedjes/artiesten. Maar blijkbaar durf je er maar twee te noemen. Ook best, maar loop dan ook niet te janken over de smaak van anderen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh zo’n gelul vind ik dat altijd, alsof je een gerichte muzieksmaak moet hebben.
Ik ben meer een Gerard Ekdom, ken alles en kan alles meezingen. Vind zoveel mooi dat ik geen genre kan kiezen. Nou en.
Plus ik maak zelf ook muziek, basgitaar.
Kap nou eens met die negativiteit johbquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:07 schreef Koen66 het volgende:
maar het is al best wel vroeg stil hier vandaag
Idem, maar ik ga tochquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk ben ik enorm gaar, maar ik wil niet slapen.
Waar jank ik?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over genres gehad, ik vroeg liedjes/artiesten. Maar blijkbaar durf je er maar twee te noemen. Ook best, maar loop dan ook niet te janken over de smaak van anderen.
hey, that's me he, mevr Koen snapt soms ook niet dat dat mee is gekomen met de package dealquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |