abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:38:25 #26
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233861
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat zijn we leuk hč?
Vooral als we aan je haren trekken en dan rammen. O+
Wat heb jij voor diagnoses?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:39:12 #27
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233866
Mannen- of vrouwenstemmen zijn mij om het even, beetje afhankelijk van de soort muziek.

Maar zulke stemmen _O_ O+


En zulke gitaren O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193233870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hoi Lonaa, jij hier *G*
Ja, ik moet eigenlijk naar bed :@
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:39:27 #29
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233874
En Savage Sinusoid van Igorrr is fucking gaaf. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193233881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
Mannen- of vrouwenstemmen zijn mij om het even, beetje afhankelijk van de soort muziek.

Maar zulke stemmen _O_ O+


En zulke gitaren O+
Ok, ^) ?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193233902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is geinig en altijd wel goed. Verder hangt het enorm van mijn bui af, zo zit ik nu enorm in een Lord of the Lost-bui, maar dat kan morgen omslaan naar Moonsorrow ofzo.
Geluisterd :'(
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:40:57 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233903
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ok, ^) ?
:@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:41:30 #33
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233910
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Geluisterd :'(
Hey, ik heb gewaarschuwd dat ik van klereherrie hou. Dat was niet overdreven. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193233916
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Waar heb jij het over _O-
Alsof jij niet weet waar ik het over heb. _O-
Vakman pur sang
pi_193233920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]

:@
Ok, was misschien wat overdreven gelijk. :@

Ken je deze versie?

Met O+ Bowie en Eddy? O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193233930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
Mannen- of vrouwenstemmen zijn mij om het even, beetje afhankelijk van de soort muziek.

Maar zulke stemmen _O_ O+


En zulke gitaren O+
Dit is ouwe lullen muziek. Nooit toegeven dat je dat mooi vind tot je 65ste :+
Vakman pur sang
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:45:00 #37
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233946
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is ouwe lullen muziek. Nooit toegeven dat je dat mooi vind tot je 65ste :+
Wat luister jij graag?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193233947
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is ouwe lullen muziek. Nooit toegeven dat je dat mooi vind tot je 65ste :+
/care

ouwe lullen muziek O+
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:45:41 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233955
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Alsof jij niet weet waar ik het over heb. _O-
Ik heb om te beginnen al amper haar, maar heb geen idee waar je op doelt ook
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193233973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat luister jij graag?
Ja dat vind ik stiekem heel mooi. ;) (pink floyd, de oude nummers)
En Sade momenteel. Maar ook war on drugs en andere easy going muziek.
Maar als concert vind ik het hardere spul geweldig. Lekker raggen.

Maar als ik thuis voor de kachel zit ga ik geen heavy metalband schreeuwers aanhoren.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:47:34 #41
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233982
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ok, was misschien wat overdreven gelijk. :@

Ken je deze versie?

Met O+ Bowie en Eddy? O+
Nee dit trek ik echt slecht :P Gewoon die briljante, misschien wel beste gitaarsolo ooit van David Gilmour _O_ O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:47:46 #42
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233983
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is ouwe lullen muziek. Nooit toegeven dat je dat mooi vind tot je 65ste :+
Dan ben ik maar een oude lul :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:47:52 #43
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233985
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat vind ik stiekem heel mooi. ;)
En Sade momenteel. Maar ook war on drugs en andere easy going muziek.
Maar als concert vind ik het hardere spul geweldig. Lekker raggen
"Het hardere spul". Zoals?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:48:07 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233990
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ok, was misschien wat overdreven gelijk. :@

Ken je deze versie?

Met O+ Bowie en Eddy? O+
Ik vind deze versie tof :P

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193234001
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee dit trek ik echt slecht :P Gewoon die briljante, misschien wel beste gitaarsolo ooit van David Gilmour _O_ O+
Fair enough, fair enough.

Ik ga naar bed. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193234002
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

"Het hardere spul". Zoals?
Maroon 5 :'(
Tino Martin.
Vakman pur sang
pi_193234017
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind deze versie tof :P

Ja, nee.
Mijn hond werd er ook wakker van net, met zo'n :? gezicht. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:50:18 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193234025
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat vind ik stiekem heel mooi. ;) (pink floyd, de oude nummers)
En Sade momenteel. Maar ook war on drugs en andere easy going muziek.
Maar als concert vind ik het hardere spul geweldig. Lekker raggen.

Maar als ik thuis voor de kachel zit ga ik geen heavy metalband schreeuwers aanhoren.
The War On Drugs is ook heerlijk _O_ Heb dat pas een paar jaar geleden ontdekt door Thinking of a Place. Wat een genot is dat om aan te hebben in de auto op een verlaten weg in de VS _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:50:59 #49
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193234032
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maroon 5 :'(
Tino Martin.
Tsja, blijkbaar vind je je eigen smaak om te janken. Kutmanier om in het leven te staan wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193234036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

The War On Drugs is ook heerlijk _O_ Heb dat pas een paar jaar geleden ontdekt door Thinking of a Place. Wat een genot is dat om aan te hebben in de auto op een verlaten weg in de VS _O_
Scarface is that you?
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')