Wat heb jij voor diagnoses?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zijn we leuk hč?
Vooral als we aan je haren trekken en dan rammen.
Ok,quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
Mannen- of vrouwenstemmen zijn mij om het even, beetje afhankelijk van de soort muziek.
Maar zulke stemmen![]()
En zulke gitaren
Geluisterdquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is geinig en altijd wel goed. Verder hangt het enorm van mijn bui af, zo zit ik nu enorm in een Lord of the Lost-bui, maar dat kan morgen omslaan naar Moonsorrow ofzo.
quote:
Hey, ik heb gewaarschuwd dat ik van klereherrie hou. Dat was niet overdreven.quote:
Ok, was misschien wat overdreven gelijk.quote:
Dit is ouwe lullen muziek. Nooit toegeven dat je dat mooi vind tot je 65stequote:Op woensdag 20 mei 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
Mannen- of vrouwenstemmen zijn mij om het even, beetje afhankelijk van de soort muziek.
Maar zulke stemmen![]()
En zulke gitaren
Wat luister jij graag?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is ouwe lullen muziek. Nooit toegeven dat je dat mooi vind tot je 65ste
/carequote:Op woensdag 20 mei 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is ouwe lullen muziek. Nooit toegeven dat je dat mooi vind tot je 65ste
Ik heb om te beginnen al amper haar, maar heb geen idee waar je op doelt ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet waar ik het over heb.
Ja dat vind ik stiekem heel mooi.quote:
Nee dit trek ik echt slechtquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ok, was misschien wat overdreven gelijk.![]()
Ken je deze versie?
MetBowie en Eddy?
Dan ben ik maar een oude lulquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is ouwe lullen muziek. Nooit toegeven dat je dat mooi vind tot je 65ste
"Het hardere spul". Zoals?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat vind ik stiekem heel mooi.![]()
En Sade momenteel. Maar ook war on drugs en andere easy going muziek.
Maar als concert vind ik het hardere spul geweldig. Lekker raggen
Ik vind deze versie tofquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ok, was misschien wat overdreven gelijk.![]()
Ken je deze versie?
MetBowie en Eddy?
Fair enough, fair enough.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit trek ik echt slechtGewoon die briljante, misschien wel beste gitaarsolo ooit van David Gilmour
![]()
Ja, nee.quote:
The War On Drugs is ook heerlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat vind ik stiekem heel mooi.(pink floyd, de oude nummers)
En Sade momenteel. Maar ook war on drugs en andere easy going muziek.
Maar als concert vind ik het hardere spul geweldig. Lekker raggen.
Maar als ik thuis voor de kachel zit ga ik geen heavy metalband schreeuwers aanhoren.
Tsja, blijkbaar vind je je eigen smaak om te janken. Kutmanier om in het leven te staan wel.quote:
Scarface is that you?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The War On Drugs is ook heerlijkHeb dat pas een paar jaar geleden ontdekt door Thinking of a Place. Wat een genot is dat om aan te hebben in de auto op een verlaten weg in de VS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |