Er zijn ook mensen die besmet zijn met corona die het tof vinden om over andere mensen heen te hoestenquote:
Nee ik ben geloof ik geen cokesnuivende drugsbaas de laatste keer dat ik checktequote:
Nee was grapje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar vind je je eigen smaak om te janken. Kutmanier om in het leven te staan wel.
Sean Paul vond ik toen het uit kwam echt gierend kut, tegenwoordig vind ik het wel leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon lekker luisteren wat je tof vindt zonder je ervoor te schamen.![]()
Tenzij Sean Paul.
Vooral want Molo, die toevoeging.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sean Paul vond ik toen het uit kwam echt gierend kut, tegenwoordig vind ik het wel leuk
Ja, noem gewoon voorbeelden dan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee was grapje.
Ik heb een heel brede smaak.
Van 80 - 90 Ties muziek tot grunge en metal rock.
We waren vroeger de alto kant.
Je had gabbers en altos
Ja hallo, welke van de 1000en platen in mijn hoofd?quote:
Ik heb er ook een paar kunnen selecteren, kan jij vast ook.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo welke van de 1000en platen in mijn hoofd?
Ja, was ook gekscherende post enzo.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar kunnen selecteren, kan jij vast ook.
het is al laat, ben niet meer zo scherpquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, was ook gekscherende post enzo.Ik kwam gewoon even aanwaaien wegens nog niet naar bed willen en deze SC is actief.
Weet ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
Kwam jij destijds niet tegelijk met @:molo binnenvallen @:lonaa ?
Ja, prima nummer op zich. Beetje te vaak gehoord ondertussen.quote:
staat me zoiets bijquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik nietIk ben niet echt een vaste poster hier.
Ik niet en kwam in me op.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, prima nummer op zich. Beetje te vaak gehoord ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |