abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:51:35 #51
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193234039
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind deze versie tof :P

Er zijn ook mensen die besmet zijn met corona die het tof vinden om over andere mensen heen te hoesten :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:51:56 #52
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193234044
Gewoon lekker luisteren wat je tof vindt zonder je ervoor te schamen. *O*

Tenzij Sean Paul.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193234051
Jason Isbell. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:53:20 #54
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193234057
proost :9
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:53:25 #55
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193234060
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Scarface is that you?
Nee ik ben geloof ik geen cokesnuivende drugsbaas de laatste keer dat ik checkte :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193234063
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Tsja, blijkbaar vind je je eigen smaak om te janken. Kutmanier om in het leven te staan wel.
Nee was grapje.
Ik heb een heel brede smaak.
Van 80 - 90 Ties muziek tot grunge en metal rock.
We waren vroeger de alto kant.

Je had gabbers en altos

Ik zoek nu vooral nieuwe muziek. Zo ontdek ik meer jazz en andere “kleine artiesten” en ook allerlei andere muziek.
The same old is niet mijn ding.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:54:09 #57
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193234074
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon lekker luisteren wat je tof vindt zonder je ervoor te schamen. *O*

Tenzij Sean Paul.
Sean Paul vond ik toen het uit kwam echt gierend kut, tegenwoordig vind ik het wel leuk :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:54:54 #58
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193234083
heb ik nog wat spannends gemist hier ?
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:54:57 #59
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193234085
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Sean Paul vond ik toen het uit kwam echt gierend kut, tegenwoordig vind ik het wel leuk :@
Vooral want Molo, die toevoeging. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:55:30 #60
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193234092
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee was grapje.
Ik heb een heel brede smaak.
Van 80 - 90 Ties muziek tot grunge en metal rock.
We waren vroeger de alto kant.

Je had gabbers en altos
Ja, noem gewoon voorbeelden dan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:56:10 #61
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193234101
Over Scarface gesproken:


*G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:56:53 #62
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193234108
Hey, @Lonaa :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193234116
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:56 schreef Koen66 het volgende:
Hey, @:lonaa :W
Hai! Jij hier. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193234117
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, noem gewoon voorbeelden dan.
Ja hallo, welke van de 1000en platen in mijn hoofd?

Muziekvoorkeur is ook wel overrated
Vakman pur sang
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:57:44 #65
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193234122
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja hallo welke van de 1000en platen in mijn hoofd?
Ik heb er ook een paar kunnen selecteren, kan jij vast ook. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:58:04 #66
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193234126
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hai! Jij hier. :7
dit is mijn thuis-SC he :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193234137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]

dit is mijn thuis-SC he :P
Ja, was ook gekscherende post enzo. ;( Ik kwam gewoon even aanwaaien wegens nog niet naar bed willen en deze SC is actief.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:58:59 #68
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193234141
Kwam jij destijds niet tegelijk met @Molo binnenvallen @Lonaa ?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193234146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb er ook een paar kunnen selecteren, kan jij vast ook. :Y
Vakman pur sang
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:59:32 #70
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193234151
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, was ook gekscherende post enzo. ;( Ik kwam gewoon even aanwaaien wegens nog niet naar bed willen en deze SC is actief.
het is al laat, ben niet meer zo scherp :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193234158
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
Kwam jij destijds niet tegelijk met @:molo binnenvallen @:lonaa ?
Weet ik niet :@ Ik ben niet echt een vaste poster hier. :@
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 21 mei 2020 @ 00:00:15 #72
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193234160
quote:
Ja, prima nummer op zich. Beetje te vaak gehoord ondertussen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 00:00:31 #73
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193234163
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Weet ik niet :@ Ik ben niet echt een vaste poster hier. :@
staat me zoiets bij :Y En dat weet ik :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193234189
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, prima nummer op zich. Beetje te vaak gehoord ondertussen. _O-
Ik niet en kwam in me op. :+
Vakman pur sang
pi_193234193
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 00:00 schreef Koen66 het volgende:

[..]

staat me zoiets bij :Y En dat weet ik :P
Ken ik jou ook niet uit muziektopics? Top2000?
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')