moeie slaperds..quote:
Ik ben de weekdag even kwijt geloof ik.quote:
wat voor bier?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben de weekdag even kwijt geloof ik.
Nog een biertje gepakt, daarna ook richting bed denk ik.
de duinen vast niet, dus daar zal het flink druk zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
het zal me benieuwen welke stranden morgen afgesloten zijn
ik zit wat alternatieven te zoekenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
de duinen vast niet, dus daar zal het flink druk zijn
Saai pils. Geen idee welk matig huismerk dit is.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Saai pils. Geen idee welk matig huismerk dit is.
Ouwequote:
Eerlijk gezegd interesseert het me geen donderquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
het zal me benieuwen welke stranden morgen afgesloten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja nou ja soms ook nietszeggende onderwerpen zoals nick en simon ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:07 schreef Karzai het volgende:
oh dat kijk ik niet meer, gaat alleen maar over corona
gezelligquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:10 schreef Karzai het volgende:
Het wordt heet en iedereen is vrij, denk dat ik vanmiddag even bij moeders in de tuin ga zitten
Dat is redelijk beschut met bomen, niet in de volle zon in elk geval
Die kerel met zijn plakplaatjes, bang voor een vogelquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
het is net een cartoon![]()
https://9gag.com/gag/a2WqYGE
But why?quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
Moggehkut nacht. Koffie. Kut dag aanstaande.
ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
Door jouw online dagboek krijg ik wel een veel beter beeld van de grote vaart.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |