Ik ook.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:06 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg mijn Coronabaard te verwijderen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:03 schreef Lonaa het volgende: [..] Fijn!
Ik wilde me er niet mee bemoeien, want een hartruisje kan wel iets betekenen, maar vaak ook helemaal niet. Lastig beoordelen door een scherm.
2 van de 3 dan. Worst mag je houden.quote:
quote:
Is lastig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Het blijft glazen bol werk natuurlijk. Maar ze heeft zich in eerste instantie door haar toekomstige DA (die de kittens niet heeft gezien) wat bang laten maken. Ongezien een second opinion geven is natuurlijk ook lastig en dan zul je als arts nog behoudender zijn. Het was een goede 28 euro die ik vanavond aan het consult heb besteed.
De worst hou ik ook het liefste.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
2 van de 3 dan. Worst mag je houden.
Ja, dat schijnt vlot te gaan dan, ineens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
M'n onderkin![]()
Nee, baby en veel, heel veel vocht.
Blues!
Mwah, niet alles is er af. Helaasquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt vlot te gaan dan, ineens.![]()
Ik wil liever niet eerst zwanger worden om dan belachelijk snel veel af te vallen.
The liquidator! Ja. Geweldig programma.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
TV programma van die Canadese opkoper?
Mja, ben zonder baby ook nog steeds dik, dus ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, niet alles is er af. HelaasDus ook geen goed dieet advies dit.
Stukje baklava dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn worst is op. Bedankt voor de reminder.
Yes plz.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Stukje baklava dan?
Vanmiddag gebakken![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |