abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:10:45 #51
483619 MMF93
Just for today.
pi_193229843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
Net wilde ik een foto van mijn katje Samba maken, maar maakte per ongeluk een video. Ik heb haar beloond met wat snoepjes _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaach wat een liefding zeg. Dat koppie en dat tongetje O+ O+ O+
pi_193229897
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Aaaach wat een liefding zeg. Dat koppie en dat tongetje O+ O+ O+
Ja het is zo'n lieverd O+ O+

Ik vind het ook altijd zo leuk om dan bij het geven van die snoepjes expres schijnbewegingen te maken. Dan beginnen ze al aan een halve radslag terwijl ik niks gooi _O- Maar ik ben dan ook een pestkop.

Of met die snoepjes rond hun koppies te cirkelen; dan gaan ze dat helemaal volgen met die oogjes :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:13:44 #53
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193229938
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:07 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Het is ook meer voor frietjesmensen, denk ik. |:)
Dat zal het zijn ja :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
Net wilde ik een foto van mijn katje Samba maken, maar maakte per ongeluk een video. Ik heb haar beloond met wat snoepjes _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schattig beestje :D O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193230023
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:13 schreef Arizona het volgende:

Wat een schattig beestje :D O+
Ja echt een schatje O+ Echt een smulpaap ook; ze zit altijd te bedelen om eten of snoep _O-

Je ziet het misschien ook niet echt op de video, maar Samba is echt heel erg klein. Niet veel groter dan een kat die net kitten-af is, terwijl ze al 11 is. Mensen denken soms dat we echt net een kitten hebben :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:18:57 #55
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193230067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja echt een schatje O+ Echt een smulpaap ook; ze zit altijd te bedelen om eten of snoep _O-

Je ziet het misschien ook niet echt op de video, maar Samba is echt heel erg klein. Niet veel groter dan een kat die net kitten-af is, terwijl ze al 11 is. Mensen denken soms dat we echt net een kitten hebben :D
Ik dacht inderdaad al te zien dat het een klein katje was :Y
In ieder geval kleiner dan de kat die heerlijk naast mij ligt te slapen ;)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193230185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik dacht inderdaad al te zien dat het een klein katje was :Y
In ieder geval kleiner dan de kat die heerlijk naast mij ligt te slapen ;)
:D

Het is deels genen (haar moeder Sheba is een van onze andere katten, en die is ook altijd heel klein geweest) en deels omdat Samba met 7 maanden al zwanger was geweest en haar groei toen heel erg gestagneerd is. Zusje Hindi uit hetzelfde nestje is een stuk groter (maar ook nog steeds relatief klein in vergelijking met andere katten).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter woensdag 20 mei 2020 @ 20:23:56 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_193230214
Samba O+
pi_193230266
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Cee het volgende:
Samba O+
Echte filmster O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:26:17 #59
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193230278
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

Het is deels genen (haar moeder Sheba is een van onze andere katten, en die is ook altijd heel klein geweest) en deels omdat Samba met 7 maanden al zwanger was geweest en haar groei toen heel erg gestagneerd is. Zusje Hindi uit hetzelfde nestje is een stuk groter (maar ook nog steeds relatief klein in vergelijking met andere katten).
Wij weten helemaal niets van de achtergrond van onze kat. Het was een nestje vondelingen ;( , we hebben hem uit het asiel gehaald toen hij naar schatting 14 weken was.
Maar het is zo'n lief, grappig, speels, lui beestje. Kat en hond ineen. Hij apporteert stokjes, bij voorkeur wattenstaafjes of rietjes :') en als de post komt rent hij naar de brievenbus _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:29:33 #60
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193230333
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik moet nog een huis bouwen. _O-
Ojaa ook leuk :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_193230455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wij weten helemaal niets van de achtergrond van onze kat. Het was een nestje vondelingen ;( , we hebben hem uit het asiel gehaald toen hij naar schatting 14 weken was.
Maar het is zo'n lief, grappig, speels, lui beestje. Kat en hond ineen. Hij apporteert stokjes, bij voorkeur wattenstaafjes of rietjes :') en als de post komt rent hij naar de brievenbus _O-
Aww O+ Ja als ik ooit nog een kat neem ga ik die ook uit een asiel halen; daar zijn zoveel lieve katten die geen huis hebben!

Wij hadden Sheba van een Marktplaats advertentie van iemand die een nestje thuis had. En we vonden het leuk om een keer een nestje in huis te hebben dus hebben haar dus ook niet laten steriliseren, maar denk ook niet dat ik dat snel nog een keer zou doen. Ja het is SUPERSCHATTIG die piepkleine beestjes thuis, en zo'n jong pasgeboren wurmpie in je handpalm te kunnen houden O+ En zien hoe ze door de weken/maanden heen opgroeien, maar je creëert er ook weer nieuwe katjes bij die niet echt "nodig" zijn.

Maar naast dat de asiels al vol zitten, is het ook nog eens best lastig om nieuwe baasjes voor de kittens te vinden. We wilden er eentje houden en hadden vrij snel ook wel adresjes voor de andere twee, maar die hadden allebei op het laatste moment toen de "overdracht" bijna plaats zou gaan vinden, toch afgehaakt. En zaten we ineens toch met best grote kittens inmiddels. Dus zijn ze allemaal gebleven uiteindelijk en hadden we in 1 klap 4 katten thuis. :') En de kittens bleken ook nog eens drie meisjes te zijn en toen hadden we wel zoiets van 'oké, snel steriliseren voor we weer met hetzelfde probleem zitten'.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193230484
DOE ES RUSTIG AN MET DIE POSTS }:|
IK KEN SO TOG NIE BIJLESE :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193230498
Oh. En The RockGOD O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193230634
Katjes zijn schatjes O+

Mijn huidige kat is waardchijnlijk gedumpt in het bos en kwam als kitten aanlopen. Inmiddels redelijk geïntegreerd.
pi_193231042
Topickiller ;(
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:50 #66
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193231156
@Meridiaan Nee hoor :D.
Heb jij jouw kat ook uit het asiel? Hoe lang heb je hem al?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:29 #67
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193231172
@GeorgeM lese sul je! :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193231276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Arizona het volgende:
@:Meridiaan Nee hoor :D.
Heb jij jouw kat ook uit het asiel? Hoe lang heb je hem al?
Ik woon tegenover een bos en had eerst nog een eigen kat. De nieuwe kwam aanlopen en begon eten te gappen. Na een paar weken kon hij erg goed opschieten met mijn originele kat. Hij was echt veel te klein en had het formaat van een kitten, dus ik vermoed dat hij is gedumpt. Er wonen bijna geen mensen in de buurt en hij heeft een niet echt aantrekkelijk uiterlijk (voor anderen denk ik, want hij is pikzwart). Hij wistwel hoe hij de kattenbak moest gebruiken, maar is (nog) onwijs schichtig, ik mag m bijvoorbeeld niet optillen. Pas na een jaar durfde hij tegen mij aan te komen liggen.
De originele kat is inmiddels dood, maar de nieuwe is gebleven.

Hij heet dan ook Nummer Twee.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 mei 2020 @ 21:24:22 #69
39237 crew  H_T
2733
pi_193231374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Ik woon tegenover een bos en had eerst nog een eigen kat. De nieuwe kwam aanlopen en begon eten te gappen. Na een paar weken kon hij erg goed opschieten met mijn originele kat. Hij was echt veel te klein en had het formaat van een kitten, dus ik vermoed dat hij is gedumpt. Er wonen bijna geen mensen in de buurt en hij heeft een niet echt aantrekkelijk uiterlijk (voor anderen denk ik, want hij is pikzwart). Hij wistwel hoe hij de kattenbak moest gebruiken, maar is (nog) onwijs schichtig, ik mag m bijvoorbeeld niet optillen. Pas na een jaar durfde hij tegen mij aan te komen liggen.
De originele kat is inmiddels dood, maar de nieuwe is gebleven.

Hij heet dan ook Nummer Twee.
Wat fijn dat hij dan bij jou terecht is gekomen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:28:48 #70
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193231461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Ik woon tegenover een bos en had eerst nog een eigen kat. De nieuwe kwam aanlopen en begon eten te gappen. Na een paar weken kon hij erg goed opschieten met mijn originele kat. Hij was echt veel te klein en had het formaat van een kitten, dus ik vermoed dat hij is gedumpt. Er wonen bijna geen mensen in de buurt en hij heeft een niet echt aantrekkelijk uiterlijk (voor anderen denk ik, want hij is pikzwart). Hij wistwel hoe hij de kattenbak moest gebruiken, maar is (nog) onwijs schichtig, ik mag m bijvoorbeeld niet optillen. Pas na een jaar durfde hij tegen mij aan te komen liggen.
De originele kat is inmiddels dood, maar de nieuwe is gebleven.

Hij heet dan ook Nummer Twee.
Wat een mooi verhaal O+ (niet dat Nummer Een dood is maar wel dat Nummer Twee zo goed bij jou terechtgekomen is O+ )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193231502
Ben ook erg blij met het kleine ding O+

Zit keurig klaar als ik thuis kom van mijn werk en loopt s ochtends gezellig mee als ik de dieren naar buiten doe.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:35:06 #72
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193231580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Ben ook erg blij met het kleine ding O+

Zit keurig klaar als ik thuis kom van mijn werk en loopt s ochtends gezellig mee als ik de dieren naar buiten doe.
Ik vind het ook zó gezellig om een kat te hebben, had ik voor die tijd nooit gedacht. Hij scharrelt heel veel in het rond, hij is heel geinteresseerd in alles wat er gebeurt. Komt altijd kijken bij huishoudelijke klusjes en met thuiswerken loopt hij vaak over de laptop :+

Hij zit / ligt wel alleen maar bij mij als mijn dochter niet thuis is. We hebben voor háár een kat genomen, dus dat is alleen maar goed :+ . Als zij thuis is ligt hij altijd bij (of nog liever op) haar. Ik ben zijn tweede keus en als ik niet thuis ben, gaat hij pas mij mijn vriend liggen _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193231723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef Arizona het volgende:
@:GeorgeM lese sul je! :D
Ik lees me helemaal suf :o
Hoe doen jullie dat, werken, lesen en posten? En de rest?

Wat goed van je, zo lang hardlopen *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:45:51 #74
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193231786
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik lees me helemaal suf :o
Hoe doen jullie dat, werken, lesen en posten? En de rest?

Wat goed van je, zo lang hardlopen *O*
Nou, vandaag was ik vrij :+ dus dat maakt het makkelijker :P. En ik lees wel vrij snel geloof ik :D
En gewoon niet zoveel "rest"dingen hebben in je leven :')

Het verschilt bij mij wel van dag tot dag hoor, dit weekend ben ik denk ik ook niet veel online omdat we dan de keuken en bijkeuken helemaal leeg moeten ruimen voor de verbouwing. Maandag komt de sloophamer :P .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 mei 2020 @ 21:48:32 #75
39237 crew  H_T
2733
pi_193231841
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik lees me helemaal suf :o
Hoe doen jullie dat, werken, lesen en posten? En de rest?

Wat goed van je, zo lang hardlopen *O*
Lezen tijdens het werk O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')