hoe bedoel je, dat dit met meerdere mensen is afgehandeld en waarom aarzel je daardoor om over de huurprijs te beginnen? kosten voor de huurcommissie? hoeveel is dat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, daarnaast is mijn huur te hoog. Maar aangezien dit met meerdere mensen juridisch is afgehandeld twijfel ik of ik in mijn eentje nogmaals over de huurprijs moet beginnen omdat het nogal een gedoe is en je zelf ook nogal wat kosten moet maken
Promicue vrouw is geen liefdemateriaal.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liefde omvat meer dan alleen seks vriend
Wie zegt dat ik een student ben? En waarom ondervind je me aan een kruisverhoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:39 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hoe bedoel je, dat dit met meerdere mensen is afgehandeld en waarom aarzel je daardoor om over de huurprijs te beginnen? kosten voor de huurcommissie? hoeveel is dat?
Ben je een traditionele student of een op leeftijd?
Dacht dat ik ergers had gelezen dat je studeert. Vind het interessant, doe het bij vele users.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een student ben? En waarom ondervind je me aan een kruisverhoor
LOL. 1400 voor 1 kamer gaat ‘ie ffquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:43 schreef JoshCampbell het volgende:
Is dit illegaal?
https://www.funda.nl/huur(...)037-welnastraat-689/
hun buren bieden hun studio's voor vergelijkbare bedragen aan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
LOL. 1400 voor 1 kamer gaat ‘ie ff
Daarom kraken gaat doorquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
LOL. 1400 voor 1 kamer gaat ‘ie ff
Gewoon, liefde. Maar dan tussen mannen. Wat is daarvan te vindenquote:
Dus? Dit is gewoon ziekelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:46 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hun buren bieden hun studio's voor vergelijkbare bedragen aan.
Het is vooral ziekelijk dat er mensen zijn die akkoord gaan met 1400 euro voor 30 m2quote:
zijn een hoop curry'squote:Op donderdag 21 mei 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral ziekelijk dat er mensen zijn die akkoord gaan met 1400 euro voor 30 m2
Dat is een ding wat zeker isquote:
tja, dat appartement heeft de eigenaar niet gratis ontvangen en niemand dwingt je toch om er te wonen?quote:
Wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Promicue vrouw is geen liefdemateriaal.
Hij bedoelt promiscuousquote:
Dat doet me maar aan één ding denkenquote:
Liever een maagd vriend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |