abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193229586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Zonder dat je het in de gaten hebt geef je me nu gewoon gelijk.... _O-
Het gaat mij er niet om wie gelijk heeft maar dat Trump nooit wat goed kan doen, welke beslissing hij ook neemt. Want hij is orangemanbad.

Zoals eerder in dit topic, als Trump kanker zou genezen dan zouden ze hem nog haten.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_193229600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

NY heeft een grootte van de provincie Utrecht, als wij alle 17 miljoen Nederlanders in dit gebied hadden gewoond. Alles 1 stad.. Haha
Ik heb het dan ook over de staat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:02:06 #103
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_193229606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Taiwan heeft dezelfde cultuur als China voordat de communisten kwamen en zij doen het beter dan wij. Het is dus echt de kutpartij die de oorzaak is.
[..]

Je bent echt een psychopaat als je denkt dat China een goede tegenhanger voor de VS is. Je bent letterlijk erger dan mensen die in 1939 riepen dat het goed was als Duitsland een sterke tegenhanger van GB en de VS zou zijn want China heeft de concentratiekampen al letterlijk open en bedreigd ook ieder buurland met militair geweld.
Sorry hoor maar jij bent diegene die blind is en blijkbaar alleen maar luistert naar de propaganda van de mensen die het momenteel voor het zeggen hebben.

Overigens stel ik nergens dat China overal fantastisch in is maar stel ik dat een evenwicht in de wereld beter is dan een wereld macht die gewoon doet waar hij zin in heeft. Jij hebt niet eens door dat jij daar een onderdeel van bent. Je onsmakelijke vergelijkingen met de Europese geschiedenis zijn een goedkope poging om me weg te zetten als nazi. Een tactiek die tegenwoordig weinig waarde meer heeft.
pi_193229607
quote:
16s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Een logaritmische schaal zegt juist heel veel over het reproductiegetal...
Een logaritmische schaal is veel te grof om een rechte lijn te ontdekken. Het verbloemt het een en ander nogal.
pi_193229631
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik vind deze veel betere inzichten geven: http://nrg.cs.ucl.ac.uk/mjh/covid19/

Je kan dan bijvoorbeeld kijken naar hoe de toename of afname verloopt, dan is het makkelijker om landen te vergelijken zonder rekening te hoeven corrigeren voor de onderlinge verschillen in testen en/of registreren.

In elk geval: aantal doden/gevallen per x inwoners zegt ook niet zo veel zonder context. Bevolkingsdichtheid, (reis)cultuur, testbeleid, demografie, volksgezondheid, et cetera, zijn allemaal van belang. Bijvoorbeeld, dat België zo slecht scoort komt voornamelijk omdat ze daar bij de corona-doden ook de gevallen rekenen die niet (positief) getest zijn maar waarbij op basis van klinische symptomen aannemelijk wordt geacht dat ze besmet waren.
Ik hoef dan ook niet zo nodig te vergelijken. Ik word alleen een beetje kriegelig als users roepen dat wij het veel slechter doen dan de VS.
pi_193229643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om wie gelijk heeft maar dat Trump nooit wat goed kan doen, welke beslissing hij ook neemt. Want hij is orangemanbad.

Zoals eerder in dit topic, als Trump kanker zou genezen dan zouden ze hem nog haten.
Ja maar nogmaals, daar gaat het hele topic toch niet over!

Wat je zegt klopt, hij kan nooit wat goed doen. Maar dit topic gaat over de uitspraken van Trump richting China. Ben verdomme nou eens kritisch man. Je lijkt wel een zombie die blind iemand volgt.
pi_193229680
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neem anders even de moeite om deze website te bestuderen. En let dan even op het aantal nieuwe besmettingen en de sterfcijfers. In de VS worden dagelijks tussen de 15 en 25k nieuwe gevallen gemeld, terwijl er tussen de 1 en 2,5k mensen sterven per dag. En zo gaat het al weken.

Intussen is in ons land nauwelijks meer sprake van een stijging. Het verschil in het aantal sterfgevallen per miljoen inwoners wordt dan ook elke dag kleiner tussen de VS en NL.

En zo te zien een dalende trend vanaf 16 april.

Zo belabberd staat de VS er niet voor momenteel.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:06:57 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193229724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik hoef dan ook niet zo nodig te vergelijken. Ik word alleen een beetje kriegelig als users roepen dat wij het veel slechter doen dan de VS.
Ja, klopt. Iedereen die even wat langer dan 3 seconden nadenkt komt erachter dat dat een vrij onnozele uitspraak is.

Volgens mij zijn we het aardig eens.
Huilen dan.
pi_193229857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:05 schreef Selqae het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het ging om USA vs Nederland, niet om USA vs Europa. Weer een faal.

En trend daalde in Nederland harder dan in de USA. Dus bedankt dat je me gelijk geeft.
pi_193229875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Het ging om USA vs Nederland, niet om USA vs Europa. Weer een faal.

En trend daalde in Nederland harder dan in de USA. Dus bedankt dat je me gelijk geeft.
Gaat het verder goed met je?
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_193229936
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:05 schreef Selqae het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Probleem is dat slechts een handjevol staten, zoals New York, verantwoordelijk is voor die daling. Er zijn ook een hoop staten waar het virus nu pas bezig is aan een opmars. Ook dat kun je terugzien in die curve.

New York Times had daar vorige week een artikel over. Ben te lui om het op te zoeken.
pi_193229975
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat slechts een handjevol staten, zoals New York, verantwoordelijk is voor die daling. Er zijn ook een hoop staten waar het virus nu pas bezig is aan een opmars. Ook dat kun je terugzien in die curve.

New York Times had daar vorige week een artikel over. Ben te lui om het op te zoeken.
Ik ben benieuwd, wel zullen het de komende tijd wel zien hoe het zich verder ontwikkelt.
pi_193229980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:03 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Ja maar nogmaals, daar gaat het hele topic toch niet over!

Wat je zegt klopt, hij kan nooit wat goed doen. Maar dit topic gaat over de uitspraken van Trump richting China. Ben verdomme nou eens kritisch man. Je lijkt wel een zombie die blind iemand volgt.
Wie zegt dat Trump niet kritisch mag zijn richting China? vrijheid van meningsuiting. :{ Ik snap dat het voor politieke correcte mensen niet altijd te begrijpen is waarom Trump wat zegt en dat hij op teentjes trapt.

Je bekijkt het met een anti-Trump bril op. Waarom doet China niet eens wat aan de vieze markten waar ze honden en katten plus weet ik het wat voor beesten ze kopen/eten? Waarom heeft china het virus proberen te onderdrukken? Alsof het niet bestond.

Nee China doet net alsof ze hier geen invloed in hebben gehad, het ligt allemaal aan Trump dat deze virus bij hen zo veel impact heeft gehad.

Oh en zijn we Hong Kong al weer vergeten? china lovers hier.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_193230056
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:15 schreef Selqae het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, wel zullen het de komende tijd wel zien hoe het zich verder ontwikkelt.
Het lijkt hier in ieder geval de goede kant op te gaan. En dat vind ik het belangrijkste.
pi_193230122
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

In het begin wisten ze niet wat hen overkwam, maar toen ze het in de gaten kregen hebben ze het doodgezwegen. Walgelijk land.
Deels eens,
Maar een Trump deed het ook af als onzin, terwijl er toen zelfs al in Italië duizenden doden waren. En ook nu faalt ze VS in hun beleid mbt Corona.

Als de buurman zijn huis in de fik steekt en jouw huis gaat daardoor ook in de fik, is het natuurlijk de fout van de buurman. Maar als jij de brandweer negeert die al een uur op je deur klopt en denkt dat het niet nodig is om je huis te blussen, dan ben je zelf ook wel rijkelijk naïef
pi_193230149
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Sorry hoor maar jij bent diegene die blind is en blijkbaar alleen maar luistert naar de propaganda van de mensen die het momenteel voor het zeggen hebben.

Overigens stel ik nergens dat China overal fantastisch in is maar stel ik dat een evenwicht in de wereld beter is dan een wereld macht die gewoon doet waar hij zin in heeft. Jij hebt niet eens door dat jij daar een onderdeel van bent. Je onsmakelijke vergelijkingen met de Europese geschiedenis zijn een goedkope poging om me weg te zetten als nazi. Een tactiek die tegenwoordig weinig waarde meer heeft.
Kun je zonder te googelen een serieuze mening geven over de Falung Gong kwestie? Als nuttige idioot opkomen voor mensen die untermenschen vermoorden voor hun organen is pas onsmakelijk.

Er is bovendien genoeg bewijs dat je vriendjes vandaag de dag massaal moslims steriliseren en proberen te vervangen en dat past prima binnen de definitie van genocide. Als dat geen nazi vergelijking waard is ben ik benieuwd wat wel.
pi_193230345
Open sollicitatie: ik werk maar 32 uur per week. Ik ben 8 uur per week beschikbaar om voor 50 cent per post om China op te hemelen. Ik ben trouwens echt goed. Voorbeeld!:

Trump moet ophouden met China zwart maken! Hij is zelf verantwoordelijk voor alle problemen! China heeft altijd meegewerkt met de WHO!!!
pi_193230379
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trumpgod heeft nog gelijk ook.
Onzin, het was toch maar een "griepje"
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:47:46 #119
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_193230669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Kun je zonder te googelen een serieuze mening geven over de Falung Gong kwestie? Als nuttige idioot opkomen voor mensen die untermenschen vermoorden voor hun organen is pas onsmakelijk.

Er is bovendien genoeg bewijs dat je vriendjes vandaag de dag massaal moslims steriliseren en proberen te vervangen en dat past prima binnen de definitie van genocide. Als dat geen nazi vergelijking waard is ben ik benieuwd wat wel.
Ga je serieus een heel volk wegzetten als minderwaardig op basis van een vage activistische, linkse, rel site en tegelijkertijd mensen met een andere mening wegzetten als nazi's. Dat is een heel stuk humoristischer dan je gefaalde poging in je opvolgende reactie waarin je me ook nog eens probeert weg te zetten als een Trump basher. Iets waarvan ik een van de laatste op deze site ben die je daarvan kan berichten.

Maar goed je tactieken zijn doorzichtig en goedkoop. En mocht je gelijk hebben dan ben ik er iig zeker van dat we jou nog eens zien verdwijnen in een mooi heropvoedingskamp waar ze wat aan je maniertjes gaan werken. 😘

[ Bericht 0% gewijzigd door T-zooi op 20-05-2020 21:06:55 ]
pi_193230754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Puntje bepaald
Wat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_193230955
Mao Zedong (1893-1976) – Communistisch dictator van China

De Chinese politicus Mao Zedong geldt als een van de bekendste communistische dictators. Hij stond aan de basis van de Chinese Communistische Partij (CCP). Mao Zedong was ook een van de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis. Onder zijn bewind vielen naar schatting 40 miljoen tot mogelijk 72 miljoen doden.

Dezelfde luitjes zijn nog aan de macht :P
pi_193231130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:47 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Ga je serieus een heel volk wegzetten als minderwaardig op basis van een vage activistische, linkse, rel site en tegelijkertijd mensen met een andere mening wegzetten als nazi's. Dat is een heel stuk humoristischer dan je gefaalde poging in je opvolgende reactie waarin je me ook nog eens probeert weg te zetten als een Trump basher. Iets waarvan ik een van de laatste op deze site ben die je daarvan kan berichten.

Maar goed je tactieken zijn doorzichtig en goedkoop. En mocht je gelijk hebben dan ben ik er iig zeker van dat we jou nog eens zien verdwijnen in een mooi heropvoedingskamp waar we wat aan je maniertjes gaan werken. 😘
Wat ben jij zwak zeg. Ik heb meerdere keren in dit topic de CCP en regering genoemd als de bad guy en Taiwan genoemd als een voorbeeld dat Chinezen helemaal niet stom zijn, maar dat de communistische partij juist kut is. Ook in posts die jij gequete hebt. En dan ben ik degene die een heel volk haat.

Ik heb jou net zo vaak een Trump basher genoemd als jij zelf toegaf graag seks met kinderen te hebben in dit topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga vooral niet in op de genocide waar ik je op heb gewezen. Die is namelijk bewezen. Goed dat je je tegenstander doorzichtig en goedkoop noemt. Je hebt je 50 cent goed verdient.
pi_193231235
Trump heeft gelijk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193231279
Trump heeft natuurlijk wel gelijk..we hebben dat virus te danken aan die gekke honden- en kattenvreters. Wat hij er verder mee bereikt om al die tweets de wereld in te slingeren..geen idee. Wat mij betreft is een keuze tussen Trump of China een keuze tussen Aids of Ebola..ze zoeken het dus maar uit.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:25:51 #125
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193231403
Trump heeft gelijk in deze, bij de volgende virus uitbraak vanuit China wereldwijd direct alle vluchten van en naar China blokkeren. En de grenzen van en naar China dicht. Zit je er toevallig pech gehad.

Het is al de zoveelste uitbraak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')