Tja schijnbaar ben je een Japankenner. Daar is dit programma niet voor bedoeld toch? Had wat langer gekund wellicht maar de Japanleek krijgt toch een inkijk zo?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:22 schreef zipcon het volgende:
Ik dacht dat er deze week meer te zien zou zijn, maar helaas, je krijgt 5 seconden Kyoto en 5 seconden Tokyo en dat is het zo wat. De omweg voorbij Kanazawa bleek dan voor andere redenen (hoewel het stuk over de zelfmoorden daar wel een vd interessante delen was).
Volgende week ga ik er maar met een half oog op kijken. Het is meteen ook de laatste aflevering.
Het is me eerlijk gezegd niet echt duidelijk waarvoor het programma wel is bedoeld. Het wordt gebracht als een reisprogramma, maar ze laten wel verrekte weinig zien, het is toch meer het "Haha, rare jongens die Japanners"-idee. Er zitten zeker interessante onderwerpen in, maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:37 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Tja schijnbaar ben je een Japankenner. Daar is dit programma niet voor bedoeld toch? Had wat langer gekund wellicht maar de Japanleek krijgt toch een inkijk zo?
Het was bedoeld als opwarmertje voor de OS2020. Dat er kritiek is prima. Maar komt een beetje hooghartig over hier als in "haha ik ben bekend met Japan dit kan veel beter." Dat geldt voor elk tv programma zo ongeveer.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het is me eerlijk gezegd niet echt duidelijk waarvoor het programma wel is bedoeld. Het wordt gebracht als een reisprogramma, maar ze laten wel verrekte weinig zien, het is toch meer het "Haha, rare jongens die Japanners"-idee. Er zitten zeker interessante onderwerpen in, maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen.
Idd, ik vind het ook gewoon geweldig om naar te kijkenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:00 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Het was bedoeld als opwarmertje voor de OS2020. Dat er kritiek is prima. Maar komt een beetje hooghartig over hier als in "haha ik ben bekend met Japan dit kan veel beter." Dat geldt voor elk tv programma zo ongeveer.
te gehaast, ze hadden het ook in 6 afleveringen kunnen proppen denk ikquote:Op maandag 1 juni 2020 22:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vind dit de minste aflevering/serie afleveringen van reizen Waes tot nu toe helaas
Oorspronkelijk was het idee om dit later op de zomer tijdens de 3 weken van de Olympische spelen uit te zenden. Men heeft het nu vroeger uitgezonden, maar men had er inderdaad beter meer afleveringen van gemaakt ...quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:26 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
te gehaast, ze hadden het ook in 6 afleveringen kunnen proppen denk ik
Het is natuurlijk ook opgenomen met de gedachte dat ze maar 3 weken hoefde te vullen, daarbij zijn ze zeer gehaast door het land gegaan en zullen ze denk ik niet genoeg materiaal hebben om 6 afleveringen te vullen zonder dat het te saai word.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was het idee om dit later op de zomer tijdens de 3 weken van de Olympische spelen uit te zenden. Men heeft het nu vroeger uitgezonden, maar men had er inderdaad beter meer afleveringen van gemaakt ...
Dat was op zich nog een leuke aflevering. Beter dan de Japan reeks.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:10 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Reizen Waes blijft thuis is nu op NPO3 over Corona...
Het laatste kwartier was een stuk interessanter inderdaad, en passender bij Waesquote:Op zondag 7 juni 2020 21:47 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Stonden toch lang stil bij Fukushima.
Snap ik. Werd een beetje een bedevaartsoord daar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
De bus uit de OP is weg https://www.vrt.be/vrtnws(...)-in-alaska-is-wegge/
Ben benieuwd, enig idee wanneer?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:16 schreef Handleiding het volgende:
Reizen Waes Vlaanderen start binnenkort.
https://www.scriptgirl.nl(...)zen-waes-vlaanderen/
Ik gok als Down de Road afgelopen isquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:18 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ben benieuwd, enig idee wanneer?
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef Aanmodderfakker het volgende:
https://www.een.be/reizen-waes/tom-waes-zoekt-het-dicht-bij-huis
Vanaf 3 januari
Is toch geen reizen Waes in Japan?quote:
In Oost-Vlaanderen is werkelijk geen hol te zien. Hij bevestigde vooral zijn punt uit het begin: Oost-Vlaanderen is er om vanuit de rest door te rijden als je naar West-Vlaanderen moet ...quote:Op zondag 10 januari 2021 23:24 schreef kloon_bassie het volgende:
Vond dit een mindere aflevering eerlijk gezegd. Alleen het einde met de geluidsman vond ik wel grappig.
Waarom zou je wachten? Gewoon de opnemer even instellen tochquote:Op maandag 11 januari 2021 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Komt de thuisblijf Waes ook nog op NPO ? Anders moet ik even de opnemer aan gaan zetten.
of even downloaden van ooit gemist / vrt.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je wachten? Gewoon de opnemer even instellen toch
omdat ik dan aflevering 1 gemist hebquote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je wachten? Gewoon de opnemer even instellen toch
Zondagavond, dus gisteren was aflevering 2.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
omdat ik dan aflevering 1 gemist heb
Wanneer komt het op de Belg?
Je hoeft het niet in volgorde te zien. Heb helaas ook aflevering 1 gemist en kon het niet meer terugzien, maar aflevering 2 was weer leuk.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
omdat ik dan aflevering 1 gemist heb
Wanneer komt het op de Belg?
OK thanks, ik ga het programmerenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hoeft het niet in volgorde te zien. Heb helaas ook aflevering 1 gemist en kon het niet meer terugzien, maar aflevering 2 was weer leuk.
https://www.vrt.be/vrtnu/(...)6a1-west-vlaanderen/quote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hoeft het niet in volgorde te zien. Heb helaas ook aflevering 1 gemist en kon het niet meer terugzien, maar aflevering 2 was weer leuk.
werkt heb ik al gebruikt voor aflevering 1. Account aanmaken niet nodig @Sodemietersquote:Op maandag 11 januari 2021 13:26 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
https://www.vrt.be/vrtnu/(...)6a1-west-vlaanderen/
https://www.vrt.be/vrtnu/(...)6a2-oost-vlaanderen/
instructies vanuit NL: DIG / [Handleiding] Nieuwste seizoen'Eigen Kweek' downloaden via de VRT site
maar misschien dat https://downloadgemist.nl/ ook werkt
Nice! Uiteindelijk net zo leuk en interessant dan dat hij ergens op tropisch eiland zitquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:40 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Tom Waes trekt voor nieuwe ‘Reizen Waes’ naar Nederland
Apart die bemoeienis van VPRO, gaan die bepalen wat er in moet?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:40 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Tom Waes trekt voor nieuwe ‘Reizen Waes’ naar Nederland
Ja, een omroep die zich met tv-programma's bemoeit, wat is dat voor gekkigheid?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Apart die bemoeienis van VPRO, gaan die bepalen wat er in moet?
Alsof Één en DeMENSEN een stel mongolen zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, een omroep die zich met tv-programma's bemoeit, wat is dat voor gekkigheid?
Zou jij graag aan een samenwerking beginnen met mensen die je beschouwt als mongolen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof Één en DeMENSEN een stel mongolen zijn.
Reizen Waes kan ook dit jaar nog niet naar het buitenland. Dan is het toch mooi om een buurland centraal te zetten? Wat er feitelijk in komt bepaald Tom Waes wel zelf..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Apart die bemoeienis van VPRO, gaan die bepalen wat er in moet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |