abonnement Unibet Coolblue
pi_193223211
Ik wil ook meer gaan hardlopen. Nu wandel ik wel, maar dan heb ik toch niet echt het gevoel een workout te hebben gehad. Ik krijg alleen zo snel last van mijn knieën!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193223231
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Moet je ook niet willen vaker dan 1x per week. Het moet wel leuk blijven allemaal
:D Nou het leuke is dat je door twee keer per week wel sneller progressie maakt... maar daar heb je weer geen fluit aan als je geblesseerd raakt en weken niks kan doen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193223254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil ook meer gaan hardlopen. Nu wandel ik wel, maar dan heb ik toch niet echt het gevoel een workout te hebben gehad. Ik krijg alleen zo snel last van mijn knieën!
Misschien ergens een bos in de buurt waar je kan hardlopen, juiste hardloopschoenen?

En niet koelen als je last hebt van je knieen nadien, maar juist lekker warm maken (fles vol heet water doekje erom en dan overheen rollen met je knieen)
pi_193223256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

:D Nou het leuke is dat je door twee keer per week wel sneller progressie maakt... maar daar heb je weer geen fluit aan als je geblesseerd raakt en weken niks kan doen _O-
Wat voor blessures heb je dan?
pi_193223353
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat voor blessures heb je dan?
Scheefstand van de heupen en daardoor Piriformis-problemen, straalt uit naar mijn hele rechterbeen sinds 2 weken. Wordt nu behandeld, gisteren voor het eerst dry-needling gehad en dat helpt wel. Ik kan al twee weken steeds niet langer dan 10 minuten wandelen zonder uitstralingspijn en dat alles verzuurd .

Oorzaken zijn waarschijnlijk al 9 weken thuis werken, minder beweging en doordat de sportschool dicht is heb ik veel minder core-training gedaan om heupen en spieren daar sterk te houden. Wel in die periode 2 keer in de week blijven hardlopen maar zo'n blessure sluipt er dan in. Ik heb die scheefstand pas gemerkt toen het al veel te laat was en alles al een flink aantal dagen afgekneld zat. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:29:56 #106
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193223394
Ik loop nu 2 of 3 keer in de week hard (al is Joggen denk ik een betere term voor mijn activiteit ;) ) en ik wandel ook 2 of 3 keer per week. En sinds gisteren dus weer 1x per week tennis :D

@Aoibhin ik ben ook blessuregevoelig, maar door te starten met zo'n programma als Evy bouw je het heel rustig op en kunnen je spieren en gewrichten geleidelijk wennen aan de belasting. En goede schoenen zijn heel belangrijk, de eerste week liep ik op mijn Adidas sneakers maar ik voelde gewoon dat ik te "hard" landde. Ik heb nu Asics hardloopschoenen en daar loop ik zalig op, heb zelden tot nooit pijntje na het lopen. Hooguit een zwaar gevoel in mijn spieren maar dat mag ;)

@TheVulture is er al zicht op wanneer je weer kunt sporten? Ben je onder behandeling?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193223468
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef Arizona het volgende:

@:thevulture is er al zicht op wanneer je weer kunt sporten? Ben je onder behandeling?
Yup, een van mijn beste vrienden is sportfysio dus ben in goede handen, normaal trek ik ook wel eerder aan de bel bij 'm, maar door al die corona-toestanden kon hij ook niet heel veel uitrichten dus ben er waarschijnlijk te lang mee doorgelopen.

Ik hoop over een paar weken weer te kunnen gaan opbouwen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193223477
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Scheefstand van de heupen en daardoor Piriformis-problemen, straalt uit naar mijn hele rechterbeen sinds 2 weken. Wordt nu behandeld, gisteren voor het eerst dry-needling gehad en dat helpt wel. Ik kan al twee weken steeds niet langer dan 10 minuten wandelen zonder uitstralingspijn en dat alles verzuurd .

Oorzaken zijn waarschijnlijk al 9 weken thuis werken, minder beweging en doordat de sportschool dicht is heb ik veel minder core-training gedaan om heupen en spieren daar sterk te houden. Wel in die periode 2 keer in de week blijven hardlopen maar zo'n blessure sluipt er dan in. Ik heb die scheefstand pas gemerkt toen het al veel te laat was en alles al een flink aantal dagen afgekneld zat. :')
Dry needling behandeling is wel een lekker gevoel he haha, eerst even apart wel. Ik heb zelf ook een tijdje acupunctuur gehad voor blessures

Maar dat is wel naar echt een scheefstand van iets dat los je niet zomaar op :{
pi_193223487
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Scheefstand van de heupen en daardoor Piriformis-problemen, straalt uit naar mijn hele rechterbeen sinds 2 weken. Wordt nu behandeld, gisteren voor het eerst dry-needling gehad en dat helpt wel. Ik kan al twee weken steeds niet langer dan 10 minuten wandelen zonder uitstralingspijn en dat alles verzuurd .

Oorzaken zijn waarschijnlijk al 9 weken thuis werken, minder beweging en doordat de sportschool dicht is heb ik veel minder core-training gedaan om heupen en spieren daar sterk te houden. Wel in die periode 2 keer in de week blijven hardlopen maar zo'n blessure sluipt er dan in. Ik heb die scheefstand pas gemerkt toen het al veel te laat was en alles al een flink aantal dagen afgekneld zat. :')
Core kan je opzich thuis wel heel makkelijk en goed trainen
pi_193223508
salmoLnella ?
pi_193223535
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef Arizona het volgende:
Ik loop nu 2 of 3 keer in de week hard (al is Joggen denk ik een betere term voor mijn activiteit ;) ) en ik wandel ook 2 of 3 keer per week. En sinds gisteren dus weer 1x per week tennis :D

@:aoibhin ik ben ook blessuregevoelig, maar door te starten met zo'n programma als Evy bouw je het heel rustig op en kunnen je spieren en gewrichten geleidelijk wennen aan de belasting. En goede schoenen zijn heel belangrijk, de eerste week liep ik op mijn Adidas sneakers maar ik voelde gewoon dat ik te "hard" landde. Ik heb nu Asics hardloopschoenen en daar loop ik zalig op, heb zelden tot nooit pijntje na het lopen. Hooguit een zwaar gevoel in mijn spieren maar dat mag ;)

@:thevulture is er al zicht op wanneer je weer kunt sporten? Ben je onder behandeling?
En bij die verkoper kan je ook altijd even checken of je speciale anti pronatie schoenen nodig hebt
https://all4running.nl/ha(...)atie-en-antipronatie

Als je die nodig hebt maar niet gebruikt is het nog steeds alsof je op je nike air max loopt
pi_193223554
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Misschien ergens een bos in de buurt waar je kan hardlopen, juiste hardloopschoenen?

En niet koelen als je last hebt van je knieen nadien, maar juist lekker warm maken (fles vol heet water doekje erom en dan overheen rollen met je knieen)
Nee helaas niet :{ Woon in een stad. Het meest dichtstbijzijnde bos is wel op fietsafstand, maarja, dan is dat eigenlijk al wel de workout in zichzelf _O-

Thanks voor die tip! Dat wist ik niet ^O^ Gek genoeg krijg ik nooit last van mijn knieën bij gewoon wandelen of op de crosstrainer, maar met hardlopen echt bijna altijd.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193223568
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dry needling behandeling is wel een lekker gevoel he haha, eerst even apart wel. Ik heb zelf ook een tijdje acupunctuur gehad voor blessures

Maar dat is wel naar echt een scheefstand van iets dat los je niet zomaar op :{
Ja het lucht wel vrij snel op, al is dat samentrekken van die spieren wel een apart gevoel :D

Die scheefstand komt waarschijnlijk door een klein beenlengteverschil, met core-training kan ik het gewoon prima onder controle houden maar dat is er de laatste weken dus bij in geschoten. En het thuiswerken in een niet altijd even ergonomisch verantwoorde houding helpt dan ook niet mee.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:37:47 #114
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193223578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Scheefstand van de heupen en daardoor Piriformis-problemen, straalt uit naar mijn hele rechterbeen sinds 2 weken. Wordt nu behandeld, gisteren voor het eerst dry-needling gehad en dat helpt wel. Ik kan al twee weken steeds niet langer dan 10 minuten wandelen zonder uitstralingspijn en dat alles verzuurd .

Oorzaken zijn waarschijnlijk al 9 weken thuis werken, minder beweging en doordat de sportschool dicht is heb ik veel minder core-training gedaan om heupen en spieren daar sterk te houden. Wel in die periode 2 keer in de week blijven hardlopen maar zo'n blessure sluipt er dan in. Ik heb die scheefstand pas gemerkt toen het al veel te laat was en alles al een flink aantal dagen afgekneld zat. :')
Beehh dat zijn vervelende klachten! Fijn dat de dry needling wel lijkt te helpen!

Wel herkenbaar, ik heb ook scheve heupen (en een scheve rug, scoliose :') ) en daardoor ook vaak last van mijn heup of bil of onderrug. SI gewricht ook vaak. En dan ook soms pijn in de lies, knie en soms tot aan mijn enkel toe. Rusten en matig bewegen en dan is het meestal met 1 tot 2 weken weer weg bij mij.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193223600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef Arizona het volgende:
Ik loop nu 2 of 3 keer in de week hard (al is Joggen denk ik een betere term voor mijn activiteit ;) ) en ik wandel ook 2 of 3 keer per week. En sinds gisteren dus weer 1x per week tennis :D

@:aoibhin ik ben ook blessuregevoelig, maar door te starten met zo'n programma als Evy bouw je het heel rustig op en kunnen je spieren en gewrichten geleidelijk wennen aan de belasting. En goede schoenen zijn heel belangrijk, de eerste week liep ik op mijn Adidas sneakers maar ik voelde gewoon dat ik te "hard" landde. Ik heb nu Asics hardloopschoenen en daar loop ik zalig op, heb zelden tot nooit pijntje na het lopen. Hooguit een zwaar gevoel in mijn spieren maar dat mag ;)

@:thevulture is er al zicht op wanneer je weer kunt sporten? Ben je onder behandeling?
Ja betere schoenen zijn misschien ook wel gewoon nodig. Mijn huidige sportschoenen zijn ook weer niet speciaal voor hardlopen ofzo :P En gebruikte ik sowieso vooral voor de sportschool.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193223609
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
salmoLnella ?
Netjes ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193223611
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee helaas niet :{ Woon in een stad. Het meest dichtstbijzijnde bos is wel op fietsafstand, maarja, dan is dat eigenlijk al wel de workout in zichzelf _O-

Thanks voor die tip! Dat wist ik niet ^O^ Gek genoeg krijg ik nooit last van mijn knieën bij gewoon wandelen of op de crosstrainer, maar met hardlopen echt bijna altijd.
In utrecht hadden we altijd een bosje waar we gingen hardlopen, maar ben even de naam vergeten. Ja knieën en gewrichten houden niet zo van die harde ondergrond van (ongelijke) tegels.

Ja koelen is fijn na een acute blessure, om zwelling/pijn tegen te gaan. Maar voor iets waar je altijd last van hebt, maar alleen na een bepaalde handeling is het goed om de spieren,pezen rond het gewricht warm te maken (gaan de bloedvaten open staan, meer doorstroming, meer herstel)
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:41:59 #118
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193223650
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:00 schreef MMF93 het volgende:

[..]

We wachten nog steeds op bewijs van jouw kant he Straan, tot die tijd bestaan ze gewoon niet ;) .
Misschien moest ik maar eens een powerpoint-presentatie maken voor een houseparty, als bewijs :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193223675
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

In utrecht hadden we altijd een bosje waar we gingen hardlopen, maar ben even de naam vergeten. Ja knieën en gewrichten houden niet zo van die harde ondergrond van (ongelijke) tegels.

Ja koelen is fijn na een acute blessure, om zwelling/pijn tegen te gaan. Maar voor iets waar je altijd last van hebt, maar alleen na een bepaalde handeling is het goed om de spieren,pezen rond het gewricht warm te maken (gaan de bloedvaten open staan, meer doorstroming, meer herstel)
Oh :o Ja dat zou wel heel handig zijn! Hier in de buurt hardlopen is sowieso lastig want er liggen echt áltijd stoeptegels los en dan zul je net zien dat ik ergens struikel _O-

Weer wat geleerd ^O^ Zal het de volgende keer proberen!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193223680
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:37 schreef Arizona het volgende:

[..]

Beehh dat zijn vervelende klachten! Fijn dat de dry needling wel lijkt te helpen!

Wel herkenbaar, ik heb ook scheve heupen (en een scheve rug, scoliose :') ) en daardoor ook vaak last van mijn heup of bil of onderrug. SI gewricht ook vaak. En dan ook soms pijn in de lies, knie en soms tot aan mijn enkel toe. Rusten en matig bewegen en dan is het meestal met 1 tot 2 weken weer weg bij mij.
Ouch -O- Normaal is het met goed rusten tussendoor ook geen probleem, maar zodta je dan de intensiteit of de frequentie omhoog gooit gaat het mis. Heb al bedacht dat ik het dan maar gewoon op één keer per week hardlopen houdt en het meer ga combineren met wielrennen. Maar het is vooral goed voor je lichaam zorgen. Ik merk wel dat ik al 40 ben :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193223685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Misschien moest ik maar eens een powerpoint-presentatie maken voor een houseparty, als bewijs :D
Dat was het huiswerk voor vandaag! :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:45:08 #122
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193223688
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

In utrecht hadden we altijd een bosje waar we gingen hardlopen, maar ben even de naam vergeten. Ja knieën en gewrichten houden niet zo van die harde ondergrond van (ongelijke) tegels.

Ja koelen is fijn na een acute blessure, om zwelling/pijn tegen te gaan. Maar voor iets waar je altijd last van hebt, maar alleen na een bepaalde handeling is het goed om de spieren,pezen rond het gewricht warm te maken (gaan de bloedvaten open staan, meer doorstroming, meer herstel)
Ik woon pal naast het bos, dat is wel heel fijn als je wil wandelen of joggen. Ik loop wel op het asfalt, niet op tegels gelukkig :). De onverharde paden hier in de buurt zijn vergeven van de boomwortels en andere zandpaden zijn weer opgehoogd met puin. Veel te gevaarlijk voor mij, ik struikel sowieso wel snel :')

quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En bij die verkoper kan je ook altijd even checken of je speciale anti pronatie schoenen nodig hebt
https://all4running.nl/ha(...)atie-en-antipronatie

Als je die nodig hebt maar niet gebruikt is het nog steeds alsof je op je nike air max loopt
Ik heb zelf geen nieuwe meting laten doen, jaren terug al bij een speciale fysio en een podoloog geweest en helemaal doorgelicht, en ik heb overpronatie aan één kant :') . Dan zou ik weer met zooltjes en dergelijk moeten gaan werken maar daar zit ik totaal niet op te wachten :@.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:46:23 #123
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193223704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ouch -O- Normaal is het met goed rusten tussendoor ook geen probleem, maar zodta je dan de intensiteit of de frequentie omhoog gooit gaat het mis. Heb al bedacht dat ik het dan maar gewoon op één keer per week hardlopen houdt en het meer ga combineren met wielrennen. Maar het is vooral goed voor je lichaam zorgen. Ik merk wel dat ik al 40 ben :')
:D Ik ben ook 40, ik voel met je mee :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193223707
Oh die ongelijke tegels zou bij mij ook wel eens een oorzaak kunnen zijn. Ik woon in een wijk die behoorlijk in de stijgers staat nog steeds en al dat vracht- en bouwverkeer maakt dat de wegen vol met kuilen en scheve tegels liggen, dat is echt funest voor je lijf _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:47:18 #125
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193223716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat was het huiswerk voor vandaag! :o
Een powerpoint? Wedden dat hij dan met allerlei gefotoshopte heuvels komt :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:48:40 #126
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193223740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat was het huiswerk voor vandaag! :o
Vandaag al!! :o

Misschien makkelijker als ik gewoon m'n camera naar buiten richt als bewijs :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193223763
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Oh die ongelijke tegels zou bij mij ook wel eens een oorzaak kunnen zijn. Ik woon in een wijk die behoorlijk in de stijgers staat nog steeds en al dat vracht- en bouwverkeer maakt dat de wegen vol met kuilen en scheve tegels liggen, dat is echt funest voor je lijf _O-
Oefeningen voor je enkels voeten kunnen overigens ook heel goed zijn naast je core oefeningen. Je core kan nog zo sterk zijn, als het al mis gaat omdat je enkels te zwak zijn verliest je core alsnog zijn stevigheid. Zeker met kuilen en tegels :D
pi_193223772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Oh die ongelijke tegels zou bij mij ook wel eens een oorzaak kunnen zijn. Ik woon in een wijk die behoorlijk in de stijgers staat nog steeds en al dat vracht- en bouwverkeer maakt dat de wegen vol met kuilen en scheve tegels liggen, dat is echt funest voor je lijf _O-
Ja zelfs om er gewoon te lopen is al irritant _O- Was laatst op weg naar de winkel ook bijna een keer gevallen; schoenzool bleef onder een tegel haken
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193223777
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef Arizona het volgende:

[..]

Een powerpoint? Wedden dat hij dan met allerlei gefotoshopte heuvels komt :')
Daar prikken wij wel doorheen joh!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193223781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja zelfs om er gewoon te lopen is al irritant _O- Was laatst op weg naar de winkel ook bijna een keer gevallen; schoenzool bleef onder een tegel haken
En daarna verschrikt opkijken of iemand het toevalig zag :'(
pi_193223786
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef Strani het volgende:

[..]

Vandaag al!! :o

Misschien makkelijker als ik gewoon m'n camera naar buiten richt als bewijs :D
Dat kan ook gemanipuleerd worden natuurlijk :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193223791
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Oefeningen voor je enkels voeten kunnen overigens ook heel goed zijn naast je core oefeningen. Je core kan nog zo sterk zijn, als het al mis gaat omdat je enkels te zwak zijn verliest je core alsnog zijn stevigheid. Zeker met kuilen en tegels :D
Thanks voor de tip. Ik krijg zodra mijn klachten over zijn een gespecialiseerd trainingsprogramma van 'm dus dan neem ik die meteen mee _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193223795
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja zelfs om er gewoon te lopen is al irritant _O- Was laatst op weg naar de winkel ook bijna een keer gevallen; schoenzool bleef onder een tegel haken
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193223797
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En daarna verschrikt opkijken of iemand het toevalig zag :'(
Ja _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:55:04 #135
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193223818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat kan ook gemanipuleerd worden natuurlijk :P
Zó kundig in de kunst der manipulatie ben ik nou ook weer niet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193223837
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:55 schreef Strani het volgende:

[..]

Zó kundig in de kunst der manipulatie ben ik nou ook weer niet.
Ik kan zo zien of jouw raam een green screen is hoor!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:56:55 #137
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193223840
Overigens: Alle mensen die zich op de vlakte houden over Soundos zijn vanaf nu verdacht.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193223845
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef Strani het volgende:
Overigens: Alle mensen die zich op de vlakte houden over Soundos zijn vanaf nu verdacht.
_O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:57:24 #139
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193223846
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik kan zo zien of jouw raam een green screen is hoor!
3D effecten zijn lastig na te bootsen inderdaad! Dus daar kan ik het mee bewijzen :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193223900
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:57 schreef Strani het volgende:

[..]

3D effecten zijn lastig na te bootsen inderdaad! Dus daar kan ik het mee bewijzen :D
Nu zit je gewoon expres je skills te downplayen, maar we weten heus wel dat je dat gewoon kan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:01:55 #141
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193223916
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nu zit je gewoon expres je skills te downplayen, maar we weten heus wel dat je dat gewoon kan
:D

Het is hopeloos, ik zal jullie nooit overtuigen ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193223989
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:01 schreef Strani het volgende:

[..]

:D

Het is hopeloos, ik zal jullie nooit overtuigen ;(
Nou je kan best een poging wagen hoor!

Ik wil alleen maar duidelijk maken dat we er gelijk doorheen prikken als je vals speelt
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:09:51 #143
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193224026
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nou je kan best een poging wagen hoor!

Ik wil alleen maar duidelijk maken dat we er gelijk doorheen prikken als je vals speelt
Okay ik ga m'n best doen!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:10:57 #144
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193224043
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay ik ga m'n best doen!
@Aoibhin ben jij ook zo benieuwd wat hij in elkaar gaat fröbelen?
*gniffelt alvast* :X
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:11:37 #145
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193224053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

@:aoibhin ben jij ook zo benieuwd wat hij in elkaar gaat fröbelen?
*gniffelt alvast* :X
*Is al begonnen aan een kijkdoos
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193224073
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay ik ga m'n best doen!
Ben benieuwd waar je mee aan komt zetten!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193224075
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

@:aoibhin ben jij ook zo benieuwd wat hij in elkaar gaat fröbelen?
*gniffelt alvast* :X
Ja ik kijk er naar uit! :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193224081
Ik zie ook echt voor me hoe Strani nu een papier maché heuvel in elkaar zit te knutselen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193224085
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:24 schreef lashatumbai het volgende:
Het was gisteren Ilse's avond in Sing Meinen Song in Duitsland. Ze zong ook een nieuw lied: Homesick. Ze staat hier nu mee op 1 in de iTunes top van Zwitserland en top 10 in Duitsland en Oostenrijk.

esc_lashatumbai twitterde op woensdag 20-05-2020 om 11:18:18 @:IlseDeLange sang her beautiful new song ‘Homesick’ last night on #singmeinensong. It’s now in the top 10 of iTunes in 🇨🇭 Switzerland 🇩🇪 Germany and 🇦🇹 Austria https://t.co/OGDgRCe3cW reageer retweet
Haar nieuwe album staat na die uitzending op 1 in Itunes in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Luxemburg en Nederland. Het is geschreven met en geproduceerd door Duitsers. Ik vind het niet zo'n goed album, maar het is duidelijk voor de Duitse markt gemaakt. Het nummer wat ze zong, Homesick, is eigenlijk het enige goede nummer (vind ik dan). Volgens mij was het een beetje een haastklus, en dat hoor je aan de kwaliteit van de liedjes.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2020 @ 14:25:26 #150
368283 ato
pi_193224207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Scheefstand van de heupen en daardoor Piriformis-problemen, straalt uit naar mijn hele rechterbeen sinds 2 weken. Wordt nu behandeld, gisteren voor het eerst dry-needling gehad en dat helpt wel. Ik kan al twee weken steeds niet langer dan 10 minuten wandelen zonder uitstralingspijn en dat alles verzuurd .

Oorzaken zijn waarschijnlijk al 9 weken thuis werken, minder beweging en doordat de sportschool dicht is heb ik veel minder core-training gedaan om heupen en spieren daar sterk te houden. Wel in die periode 2 keer in de week blijven hardlopen maar zo'n blessure sluipt er dan in. Ik heb die scheefstand pas gemerkt toen het al veel te laat was en alles al een flink aantal dagen afgekneld zat. :')
Oh dat is wel vervelend.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')