Sportscholen binnen zijn een zeer groot risico, sporten buiten is vele malen beterquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:06 schreef moemoe het volgende:
Ik hoop zelf vooral dat de sportscholen eerder mogen openen.
Mijn sportschool gaat vanaf volgende week sporten in de buitenlucht invoeren, ik weet nog niet wat ik daarvan vind.
Ik zou misschien wel vaker isketch moeten spelen om die favoriete user status waar te maken!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 03:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.
Wil je eigenlijk wel weten of het corona was of maakt dat voor jou niet uit?Als in: zou je het willen laten testen?
[..]
We verwachten wel dat je ons elke ochtend even komt groeten hoor Haagsio.
[..]
Gelukkig! Mijn meest favoriete user mag deze aardbodem NOOIT verlaten..
[..]
Ik weet zelf ook niet wie ik ben.
[..]
Zo heb ik het nooit bekeken, dank je voor dit scherpe inzicht!
quote:
quote:
Jeejquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:27 schreef timmmmm het volgende:
Hiep hoi! Koop een donut bij de bakker om het te vieren
A, liefffffquote:
eind van de dag ben ik daar toch te lui voor hoorquote:
dit vult mijn hartje wel met liefde en allesquote:Op zondag 7 juni 2020 21:00 schreef timmmmm het volgende:
In het kader van Black Lives Matter heb ik mijn UI aangepast naar een klassieker
quote:Op maandag 8 juni 2020 08:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
eind van de dag ben ik daar toch te lui voor hoor
maar mijn zusje is agent en uit respect voor het verlies van de nabestaanden van George Floyd heb ik de taal van haar telefoontje op Grieks ingesteld
Is je zusje wel een beetje lekker?quote:Op maandag 8 juni 2020 08:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
eind van de dag ben ik daar toch te lui voor hoor
maar mijn zusje is agent en uit respect voor het verlies van de nabestaanden van George Floyd heb ik de taal van haar telefoontje op Grieks ingesteld
Op zn grieks zeker?quote:Op maandag 8 juni 2020 08:44 schreef sp3c het volgende:
moeders vond haar te dun maar van mij mag je erop
Normaal gesproken sturen ze me naar de dokter als ze de groene stukjes erin zien, maar het kan wel als tzatziki doorgaanquote:
Je bent vooral te laat. Een weekje ofzoquote:Op maandag 8 juni 2020 08:51 schreef Karina het volgende:
Gefeliciteerd LTVDK![]()
Maar ik zie dat niemand welkom is, dus ik ben alweer weg
owquote:Op maandag 8 juni 2020 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent vooral te laat. Een weekje ofzo
Correctquote:Op maandag 8 juni 2020 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
ownou dan gaat het niet erg snel hier he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |