Er is vast wel een recept met gerookte tofu te vinden ergens toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:44 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft gerookte tofu gekocht in plaats van normale. Wat moet ik daar nou weer mee?
Wij bakken het nog wel eens op en gooien het op een wrap. Soort kipfilet zeg maar....maar dan andersquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:44 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft gerookte tofu gekocht in plaats van normale. Wat moet ik daar nou weer mee?
Dat is veel makkelijker en lekkerder dan gewone tofuquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:44 schreef Myraela het volgende:
Zou het dan toch ook gewoon lekker zijn in de geplande Vietnamese lenterolletjes? Misschien maar gewoon proberen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:49 schreef Candaasje het volgende:
Wij bakken het nog wel eens op en gooien het op een wrap. Soort kipfilet zeg maar....maar dan anders
Kun je proberen ja... ik zou er geen te grote stukken van snijden, dan heb je wel weer gelijk een hap spons , maar een paar dunne reepjes/plakjes.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou het dan toch ook gewoon lekker zijn in de geplande Vietnamese lenterolletjes? Misschien maar gewoon proberen.
Lijkt mij wel, daar zou je anders ook prima iets als gerookte kip in kunnen doen toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou het dan toch ook gewoon lekker zijn in de geplande Vietnamese lenterolletjes? Misschien maar gewoon proberen.
Zou ik niet zo snel doen eigenlijk, eerder dingen die licht van smaak zijn. Garnalen, biefstuk, ei, dat soort dingen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lijkt mij wel, daar zou je anders ook prima iets als gerookte kip in kunnen doen toch?
Oh, dat is wel even anders dan ja. Een (goede) bekende van je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:05 schreef borisz het volgende:
Voor alles een eerste keer. Straks live een uitvaartdienst via de stream volgen....
Ik ook. Tot ongenoegen van mijn ouders. Maar ja, ik was al met mijn 12de bezig met programmeren e.d. Volgens mij hebben ze op een gegeven moment het maar geaccepteerd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:31 schreef derLudolf het volgende:
Maar altijd Habbo hotel... Ik zat heus wel eens achter de pc, maar als ik daar elke middag achter wou zitten werd er wel subtiel voorgesteld om iets anders te gaan doen![]()
Speelde bij een vriendje soms wel eens Sims. Meestal lieten we vrij snel na het bouwen en inrichten de boel afbranden. Bouwen was toch het leukst.
Niet voor mij, wel voor mijn collega's.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel even anders dan ja. Een (goede) bekende van je?
Ah, herkenbaar. Althans, bij de eerste praktijk waar ik ging werken werd ik samen met iedereen opgeroepen, moest ik de weg nog vinden naar een andere locatie dan waar ik zou gaan werken. Bleek de eigenaar/dierenarts overleden te zijn. Ik had hem een keer aan de telefoon gesproken, vrolijke man, nooit gezien. Maar hij had wel een stempel op de praktijk gedrukt, dus collega's (waarvan ik de helft ook nog niet kende) waren wel van slag.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet voor mij, wel voor mijn collega's.
Een oud-directeur is, veel te vroeg, overleden. Ik heb hem net niet meegemaakt. Hij was net weg toen ik hier ging werken. Maar mijn collega's die hier op kantoor zijn willen gezamenlijk kijken, dus ik kijk ook mee.
Ik heb hem 2x gezien. 1x voor een gesprek begin van het jaar en de tweede keer snel daarna toen een collega met pensioen ging. Iets wat hij net niet heeft gehaald....
Ik heb hem ook wel eens aan de lijn gehad toen hij uit zijn nieuwe functie ons moest inlichten. Voor mij was het gewoon iemand, maar toen ik hem doorverbond gingen diverse hoofden omhoogquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Althans, bij de eerste praktijk waar ik ging werken werd ik samen met iedereen opgeroepen, moest ik de weg nog vinden naar een andere locatie dan waar ik zou gaan werken. Bleek de eigenaar/dierenarts overleden te zijn. Ik had hem een keer aan de telefoon gesproken, vrolijke man, nooit gezien. Maar hij had wel een stempel op de praktijk gedrukt, dus collega's (waarvan ik de helft ook nog niet kende) waren wel van slag.
Maar sterkte, in elk geval ook voor je collega's![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 06:02 schreef Barreltje het volgende:
Voor de statistieken, ik was mn haar om de dag. Dat vind ik al weinig. Ik ben echt verbaasd dat mensen het 2 weken niet hoeveel te doen.tevens maak ik iedere dag mn haar nat onder de douche, anders word ik niet wakker.. ofzo.
En ik leer hier nog eens wat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:40 schreef Candaasje het volgende:
Paarden doen dat niet, en ja, die hebben nog wel eens ontstoken voorhuiden. (Die hebben ook 2 voorhuiden, echt enorme flappen, voor wie dit wilde weten)
Altijd goed je algemene kennis bij te spijkeren toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
[..]
En ik leer hier nog eens wat.![]()
En mijn vakantiegeld is gestort.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Altijd goed je algemene kennis bij te spijkeren toch?
Programmeren is dan ook nog wel weer iets anders als een spelletjequote:Op woensdag 20 mei 2020 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Tot ongenoegen van mijn ouders. Maar ja, ik was al met mijn 12de bezig met programmeren e.d. Volgens mij hebben ze op een gegeven moment het maar geaccepteerd.
Het is toch goed gekomen.
Hier ook...plus belasting terugquote:En mijn vakantiegeld is gestort.
Moet je je rekening aanpassen hequote:Op woensdag 20 mei 2020 12:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier ook...plus belasting terug![]()
Kijk ik op de specs: ‘mijn’ geld wordt gestort op de e/o rekening en mn.AnneX op ‘zijn’ naam.
Potverdrie...het is 2020.
Ben nog steeds aan het wachten totdat ze het goedkeurenquote:
2 weken geleden had ik ja gezegd, maar van @minilot 2 zakjes gekregen en gisteren mocht ik ook een pakje van 3 zakjes van de AH ontvangenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:27 schreef AnneX het volgende:
Wil er iemand gist? dr. Oetker.
Er is genoeg!
Bij de AH grijp ik er wel steeds naast, maar goed is nu opgelostquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
2 weken geleden had ik ja gezegd, maar van @:Minilot 2 zakjes gekregen en gisteren mocht ik ook een pakje van 3 zakjes van de AH ontvangen
Het meel komt van de bakker in 500 gram zakken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Tele6 het volgende:
Bij ons heeft de Turk altijd genoeg gist op voorraad. En enorme zakken bloem en meel.![]()
Goed meel ook, het brood wordt er veel lekkerder van dan van het volkorenmeel van de Jumbo
Ik had er net vier tegelijk. Twee via teams, één via Skype en één via de telefoon.quote:
Jup; Webex met collega ziekenhuizen, tussendoor Zoom-sessies om in mee te luisteren hoe collega's inhoudelijke trajecten bespreken, straks zelf een praatje houden zodra dat agendapunt opduikt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had er net vier tegelijk. Twee via teams, één via Skype en één via de telefoon.
Dst is echt kut geregeld als je thuiswerkt. Je kunt in teams al bijna niet zien of iemand aan hrt bellen is en dan ook nog die andere mogelijkheden. Word er gek van soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe volg je 4 gesprekken tegelijkertijd? Dat is toch niet te doen....quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had er net vier tegelijk. Twee via teams, één via Skype en één via de telefoon.
Dst is echt kut geregeld als je thuiswerkt. Je kunt in teams al bijna niet zien of iemand aan hrt bellen is en dan ook nog die andere mogelijkheden. Word er gek van soms.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:19 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe met die conf.calls.
Het klinkt horrible. Vier tegelijk ...hoe kan dat nou?
Ondertussen: het terras is geopend, de kussentjes zijn eindelijk tevoorschijn gekomen uit de schuur. ( na 4 x grondig en niet grondig genoeg zoeken) .
Misschien wel buiten eten.
Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt maar toen het heel ernstig was, had je heen fysioquote:Op maandag 18 mei 2020 18:33 schreef Blues het volgende: [..] Dat zou ik ook hebben. In de weken dat ik gescheiden en al de kinderen niet had deed ik heeeeeell makkelijk met eten
Fijn dat het huis zo bevalt en balen dat die duizeligheid zo'n lange nasleep heeft zeg! Ik lees wel iets over een therapie bij huisarts.nl bij BPPD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:49 schreef AnneX het volgende:
Met de bakken vol kruiden, dan ook maar gaan koken, Uniek![]()
Komt er meer groen in de tegel oase? tegel eruit - plant erin?
Oh ik dacht dat je ging zeggen dat ze een darmspoeling deed tijdens een zoommeetquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn collega doet aan flexibel werken. Dus ik weet nooit wanneer ze werkt, maar mag haar altijd bellen.
Houd ik niet zo van, maar dat is vooral omdat ikzelf er een hekel aan heb om op mijn vrije dag onnodig gestoord te worden.
Ze is ook een beetje... macrobiotisch rechtsdraaiend, zeg maar.
En een van haar activiteiten is.... vasten en darmspoelingen. Ik heb nooit het nut gezien van je lijf voeding ontzeggen en je darmwand te irriteren door alle goede bacteriën ook mee weg te spoelen. En als ik haar dan net hoor vertellen dat ze tijdens de spoeling vanmorgen misselijk was en nu zwak op haar benen is...![]()
![]()
Dan had ze 't waterpeil nog niet hoog genoeg opgevoerd.... zo lang je het water niet je keel in voelt stromen is het nog te weinig....quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn collega doet aan flexibel werken. Dus ik weet nooit wanneer ze werkt, maar mag haar altijd bellen.
Houd ik niet zo van, maar dat is vooral omdat ikzelf er een hekel aan heb om op mijn vrije dag onnodig gestoord te worden.
Ze is ook een beetje... macrobiotisch rechtsdraaiend, zeg maar.
En een van haar activiteiten is.... vasten en darmspoelingen. Ik heb nooit het nut gezien van je lijf voeding ontzeggen en je darmwand te irriteren door alle goede bacteriën ook mee weg te spoelen. En als ik haar dan net hoor vertellen dat ze tijdens de spoeling vanmorgen misselijk was en nu zwak op haar benen is...![]()
![]()
"hoi. momentje, ik word nog een keer gebeld in Teams."quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoe volg je 4 gesprekken tegelijkertijd? Dat is toch niet te doen....
Oow ik doe 1 op de speakers, 1 op de koptelefoon, 1 op de telefoon en als een 4e moet trek ik de laptop erbij open....quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
"hoi. momentje, ik word nog een keer gebeld in Teams."
"Hoi, ik ben al aan het bellen in teams. Ik bel je terug. Korte vraag? Ja, nee sorry. Ik kan mezelf niet opsplitsen."
"haha, ik zit al met 2 mensen op teams, dus probeer je het via Skype? Geen tijd. Je bent de derde in de wachtrij."
"Hoi GSM beller. Nee. Fuck off. Bel maar via teams. je bent nummer 4 in de wachtrij."
Zo.
Ik weet weer waarom ik baliewerk zo kut vond, en diep respect heb voor mensen die dat dus wel kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
"hoi. momentje, ik word nog een keer gebeld in Teams."
"Hoi, ik ben al aan het bellen in teams. Ik bel je terug. Korte vraag? Ja, nee sorry. Ik kan mezelf niet opsplitsen."
"haha, ik zit al met 2 mensen op teams, dus probeer je het via Skype? Geen tijd. Je bent de derde in de wachtrij."
"Hoi GSM beller. Nee. Fuck off. Bel maar via teams. je bent nummer 4 in de wachtrij."
Zo.
Al die patiëntengegevens door elkaar...quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik doe 1 op de speakers, 1 op de koptelefoon, 1 op de telefoon en als een 4e moet trek ik de laptop erbij open....
Alles op mute, en dan DJ-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |