abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193221154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:44 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft gerookte tofu gekocht in plaats van normale. Wat moet ik daar nou weer mee? :@
Er is vast wel een recept met gerookte tofu te vinden ergens toch? :P
pi_193221186
quote:
Mijn vriend heeft gerookte tofu gekocht in plaats van normale. Wat moet ik daar nou weer mee? :@
Wij bakken het nog wel eens op en gooien het op een wrap. Soort kipfilet zeg maar....maar dan anders :P
pi_193221212
Poes op schoot, cupcake in de hand, nieuwe deurbel geïnstalleerd. Good times.

O ja, en ook nog iets met thuiswerken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193221217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:9
Voor het eerst dit recept, dus even afwachten. Maar ik geloof er wel in :D
pi_193221235
quote:
Dat is veel makkelijker en lekkerder dan gewone tofu O+
Het is wat steviger, dus het is makkelijker om op te bakken. En het heeft van zichzelf al smaak, dus je hoeft er niet superveel marinade bij te doen.
Wij doen het vaak door roerbakgerechten, of door pastasaus. Als we niet alles al koud opgesnaaid hebben :')
pi_193221239
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:49 schreef Candaasje het volgende:
Wij bakken het nog wel eens op en gooien het op een wrap. Soort kipfilet zeg maar....maar dan anders :P
Zou het dan toch ook gewoon lekker zijn in de geplande Vietnamese lenterolletjes? Misschien maar gewoon proberen.
pi_193221269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zou het dan toch ook gewoon lekker zijn in de geplande Vietnamese lenterolletjes? Misschien maar gewoon proberen.
Kun je proberen ja... ik zou er geen te grote stukken van snijden, dan heb je wel weer gelijk een hap spons , maar een paar dunne reepjes/plakjes.
pi_193221297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, daar zou je anders ook prima iets als gerookte kip in kunnen doen toch?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193221360
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lijkt mij wel, daar zou je anders ook prima iets als gerookte kip in kunnen doen toch?
Zou ik niet zo snel doen eigenlijk, eerder dingen die licht van smaak zijn. Garnalen, biefstuk, ei, dat soort dingen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2020 @ 11:05:57 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193221443
Voor alles een eerste keer. Straks live een uitvaartdienst via de stream volgen....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193221589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:05 schreef borisz het volgende:
Voor alles een eerste keer. Straks live een uitvaartdienst via de stream volgen....
Oh, dat is wel even anders dan ja. Een (goede) bekende van je? :*
  woensdag 20 mei 2020 @ 11:24:17 #112
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193221649
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:31 schreef derLudolf het volgende:
Maar altijd Habbo hotel... Ik zat heus wel eens achter de pc, maar als ik daar elke middag achter wou zitten werd er wel subtiel voorgesteld om iets anders te gaan doen :D

Speelde bij een vriendje soms wel eens Sims. Meestal lieten we vrij snel na het bouwen en inrichten de boel afbranden. Bouwen was toch het leukst.
Ik ook. Tot ongenoegen van mijn ouders. Maar ja, ik was al met mijn 12de bezig met programmeren e.d. Volgens mij hebben ze op een gegeven moment het maar geaccepteerd.

Het is toch goed gekomen 8-).
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2020 @ 11:25:14 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193221657
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, dat is wel even anders dan ja. Een (goede) bekende van je? :*
Niet voor mij, wel voor mijn collega's.
Een oud-directeur is, veel te vroeg, overleden. Ik heb hem net niet meegemaakt. Hij was net weg toen ik hier ging werken. Maar mijn collega's die hier op kantoor zijn willen gezamenlijk kijken, dus ik kijk ook mee.

Ik heb hem 2x gezien. 1x voor een gesprek begin van het jaar en de tweede keer snel daarna toen een collega met pensioen ging. Iets wat hij net niet heeft gehaald.... De meest naaste collega is bij de dienst. Enkele (oud)-collega's zullen langs de route staan en een aantal kijken hier vanaf kantoor.
pi_193221707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:25 schreef borisz het volgende:

[..]

Niet voor mij, wel voor mijn collega's.
Een oud-directeur is, veel te vroeg, overleden. Ik heb hem net niet meegemaakt. Hij was net weg toen ik hier ging werken. Maar mijn collega's die hier op kantoor zijn willen gezamenlijk kijken, dus ik kijk ook mee.

Ik heb hem 2x gezien. 1x voor een gesprek begin van het jaar en de tweede keer snel daarna toen een collega met pensioen ging. Iets wat hij net niet heeft gehaald....
Ah, herkenbaar. Althans, bij de eerste praktijk waar ik ging werken werd ik samen met iedereen opgeroepen, moest ik de weg nog vinden naar een andere locatie dan waar ik zou gaan werken. Bleek de eigenaar/dierenarts overleden te zijn. Ik had hem een keer aan de telefoon gesproken, vrolijke man, nooit gezien. Maar hij had wel een stempel op de praktijk gedrukt, dus collega's (waarvan ik de helft ook nog niet kende) waren wel van slag.

Maar sterkte, in elk geval ook voor je collega's :*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2020 @ 11:41:11 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193221835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, herkenbaar. Althans, bij de eerste praktijk waar ik ging werken werd ik samen met iedereen opgeroepen, moest ik de weg nog vinden naar een andere locatie dan waar ik zou gaan werken. Bleek de eigenaar/dierenarts overleden te zijn. Ik had hem een keer aan de telefoon gesproken, vrolijke man, nooit gezien. Maar hij had wel een stempel op de praktijk gedrukt, dus collega's (waarvan ik de helft ook nog niet kende) waren wel van slag.

Maar sterkte, in elk geval ook voor je collega's :*
Ik heb hem ook wel eens aan de lijn gehad toen hij uit zijn nieuwe functie ons moest inlichten. Voor mij was het gewoon iemand, maar toen ik hem doorverbond gingen diverse hoofden omhoog :+.

Hij is hier wel op een mindere manier vertrokken, maar was geliefd bij zijn personeel. Dus ja het hakte er vorige week wel in. Bovendien ging het heel snel. Tussen ontdekken dat het mis was (en het bericht we kunnen niets meer voor je doen) en het overlijden zaten nog geen drie weken.
  woensdag 20 mei 2020 @ 12:11:38 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193222249
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 06:02 schreef Barreltje het volgende:

Voor de statistieken, ik was mn haar om de dag. Dat vind ik al weinig. Ik ben echt verbaasd dat mensen het 2 weken niet hoeveel te doen. :o tevens maak ik iedere dag mn haar nat onder de douche, anders word ik niet wakker.. ofzo.

*; ^)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:40 schreef Candaasje het volgende:
Paarden doen dat niet, en ja, die hebben nog wel eens ontstoken voorhuiden. (Die hebben ook 2 voorhuiden, echt enorme flappen, voor wie dit wilde weten :D )
En ik leer hier nog eens wat. :')

En mijn vakantiegeld is gestort. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193222274
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef golfer het volgende:

[..]

*; ^)
[..]

En ik leer hier nog eens wat. :')

Altijd goed je algemene kennis bij te spijkeren toch? 8-)
  woensdag 20 mei 2020 @ 12:14:05 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193222290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Altijd goed je algemene kennis bij te spijkeren toch? 8-)
:Y
Maar hoe zit het nou met Joodse paarden en ijsberen? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 12:16:20 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193222329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ook. Tot ongenoegen van mijn ouders. Maar ja, ik was al met mijn 12de bezig met programmeren e.d. Volgens mij hebben ze op een gegeven moment het maar geaccepteerd.

Het is toch goed gekomen 8-).
Programmeren is dan ook nog wel weer iets anders als een spelletje :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193222500
quote:
Hier ook...plus belasting terug w/

Kijk ik op de specs: ‘mijn’ geld wordt gestort op de e/o rekening en mn.AnneX op ‘zijn’ naam.
Potverdrie...het is 2020. 8)7
pi_193222511
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:28 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hier ook...plus belasting terug w/

Kijk ik op de specs: ‘mijn’ geld wordt gestort op de e/o rekening en mn.AnneX op ‘zijn’ naam.
Potverdrie...het is 2020. 8)7
Moet je je rekening aanpassen he :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193222563
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het is dezelfde rek. (8>
pi_193222596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben nog steeds aan het wachten totdat ze het goedkeuren :+ hopelijk raken ze niet die 600euro kwijt die ik nog krijg.
pi_193222614
Ondertussen is de bestelling van de slager er *O* en ook van de molen, eindelijk weer gist *O* genoeg voor de komende jaren :')
  woensdag 20 mei 2020 @ 12:40:45 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193222694
Ik kreeg vanochtend bericht dat onze belastingaangifte half juni klaar is. Ik ben erg benieuwd wat we nu weer moeten betalen.
Spoilers!
  woensdag 20 mei 2020 @ 12:42:20 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193222715
Belastingteruggave was al gestort op onze gezamenlijke rekening. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_193222815
En toen stond de bezorger van mijn airco op de stoep :D
Zonder airco -O- Blijkbaar was het toch aan hem doorgegeven dat er iets mis was gegaan.

Maar net zo hard als ik zeg dat ik niks heb ontvangen, zegt hij dat hem niks bijstaat van deze bezorging. Maakt mijn verhaal wel beter, want het lijkt me dat je een pakket van 40 kg minder snel vergeet dan eentje van 400 gram.
Hij gaat dit gesprek melden en we wachten maar weer verder.
pi_193223309
Hm het mag niet zo zijn..

Ik stop een wit laken in de was..
op miraculeuze wijze komt dat er blauw gevlekt weer uit.
Alsof ik een viltstift meewaste (deed ik niet...)
Buiten gehangen... poept er en vogel op.

Zucht.
pi_193223357
Wil er iemand gist? dr. Oetker.
Er is genoeg!
pi_193223420
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:27 schreef AnneX het volgende:
Wil er iemand gist? dr. Oetker.
Er is genoeg!
2 weken geleden had ik ja gezegd, maar van @minilot 2 zakjes gekregen en gisteren mocht ik ook een pakje van 3 zakjes van de AH ontvangen *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_193223456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

2 weken geleden had ik ja gezegd, maar van @:Minilot 2 zakjes gekregen en gisteren mocht ik ook een pakje van 3 zakjes van de AH ontvangen *O*
Bij de AH grijp ik er wel steeds naast, maar goed is nu opgelost *O*
Bakpoeder was er ook weer genoeg bij AH.
pi_193223471
Bij ons heeft de Turk altijd genoeg gist op voorraad. En enorme zakken bloem en meel. O+
Goed meel ook, het brood wordt er veel lekkerder van dan van het volkorenmeel van de Jumbo :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 14:15:05 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193224098
Confcalls... de hele middag... -gaap-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193224135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Tele6 het volgende:
Bij ons heeft de Turk altijd genoeg gist op voorraad. En enorme zakken bloem en meel. O+
Goed meel ook, het brood wordt er veel lekkerder van dan van het volkorenmeel van de Jumbo :D
Het meel komt van de bakker in 500 gram zakken.
Wel eens aan de echte bakker In ander dorp gevraagd weken geleden. Nope.
En nu was ik bij de lokale spar mét ook vers brood van andere bakker.
Zei de bedrijfsleider dat het besteld had kunnen worden als ‘verse gist’ van de bakker. 🙃

Voor een turkse super kan ik 15 km. omrijden of naar Kanaleneiland. 8-)
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 15:06:31 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193224679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:15 schreef fietsie het volgende:
Confcalls... de hele middag... -gaap-
Ik had er net vier tegelijk. Twee via teams, één via Skype en één via de telefoon.
Dst is echt kut geregeld als je thuiswerkt. Je kunt in teams al bijna niet zien of iemand aan hrt bellen is en dan ook nog die andere mogelijkheden. Word er gek van soms.
  woensdag 20 mei 2020 @ 15:11:46 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193224745
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik had er net vier tegelijk. Twee via teams, één via Skype en één via de telefoon.
Dst is echt kut geregeld als je thuiswerkt. Je kunt in teams al bijna niet zien of iemand aan hrt bellen is en dan ook nog die andere mogelijkheden. Word er gek van soms.
Jup; Webex met collega ziekenhuizen, tussendoor Zoom-sessies om in mee te luisteren hoe collega's inhoudelijke trajecten bespreken, straks zelf een praatje houden zodra dat agendapunt opduikt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193224856
Wat een gedoe met die conf.calls.
Het klinkt horrible. Vier tegelijk ...hoe kan dat nou?

Ondertussen: het terras is geopend, de kussentjes zijn eindelijk tevoorschijn gekomen uit de schuur. ( na 4 x grondig en niet grondig genoeg zoeken) .
Misschien wel buiten eten. B-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193224947
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe volg je 4 gesprekken tegelijkertijd? Dat is toch niet te doen....

quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 15:19 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe met die conf.calls.
Het klinkt horrible. Vier tegelijk ...hoe kan dat nou?

Ondertussen: het terras is geopend, de kussentjes zijn eindelijk tevoorschijn gekomen uit de schuur. ( na 4 x grondig en niet grondig genoeg zoeken) .
Misschien wel buiten eten. B-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit!
pi_193224998
Wat een fleurige gezelligheid @AnneX
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 20 mei 2020 @ 15:41:54 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193225120
forum uniekhoornIndexActiefMyATNieuwGelezen

Quote error

De tekst hieronder staat nu in je clipboard

quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:33 schreef Blues het volgende: [..] Dat zou ik ook hebben. In de weken dat ik gescheiden en al de kinderen niet had deed ik heeeeeell makkelijk met eten :D Fijn dat het huis zo bevalt en balen dat die duizeligheid zo'n lange nasleep heeft zeg! Ik lees wel iets over een therapie bij huisarts.nl bij BPPD.
Ja klopt maar toen het heel ernstig was, had je heen fysio :{

Ziet er gezellig uit Annex 8-)

Mijn kruiden
SPOILER
SPOILER
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193225210
Met de bakken vol kruiden, dan ook maar gaan koken, Uniek (8>

Komt er meer groen in de tegel oase? tegel eruit - plant erin? B-)
  woensdag 20 mei 2020 @ 15:57:42 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193225291
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 15:49 schreef AnneX het volgende:
Met de bakken vol kruiden, dan ook maar gaan koken, Uniek (8>

Komt er meer groen in de tegel oase? tegel eruit - plant erin? B-)
Je hebt gelijk :@

Best een goed idee leuk, nooit aan gedacht ^O^
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193225322
Mijn collega doet aan flexibel werken. Dus ik weet nooit wanneer ze werkt, maar mag haar altijd bellen.
Houd ik niet zo van, maar dat is vooral omdat ikzelf er een hekel aan heb om op mijn vrije dag onnodig gestoord te worden.

Ze is ook een beetje... macrobiotisch rechtsdraaiend, zeg maar.
En een van haar activiteiten is.... vasten en darmspoelingen. Ik heb nooit het nut gezien van je lijf voeding ontzeggen en je darmwand te irriteren door alle goede bacteriën ook mee weg te spoelen. En als ik haar dan net hoor vertellen dat ze tijdens de spoeling vanmorgen misselijk was en nu zwak op haar benen is... :N :X :N
pi_193225327
Oh ja...weer eens een vraag:
Van een tante ooit een doos vol fotoalbums meegenomen.
Wat kan ik ermee doen? In de kliko, naar een versnipperaar?
Zijn er instanties als het Meertens instituut blij mee? Of een fotobank?

De laatste x dat ik er door bladerde, was met moeders en wij hebben toen vreselijk gelachen. Dat onthou ik liever.

Heeft iemand suggesties of ervaringen?
Sorry, Uniek...voor jou nog té vroeg, denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 20-05-2020 16:12:35 ]
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 16:01:29 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193225333
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn collega doet aan flexibel werken. Dus ik weet nooit wanneer ze werkt, maar mag haar altijd bellen.
Houd ik niet zo van, maar dat is vooral omdat ikzelf er een hekel aan heb om op mijn vrije dag onnodig gestoord te worden.

En een van haar activiteiten is.... vasten en darmspoelingen. Ik heb nooit het nut gezien van je lijf voeding ontzeggen en je darmwand te irriteren door alle goede bacteriën ook mee weg te spoelen. En als ik haar dan net hoor vertellen dat ze tijdens de spoeling vanmorgen misselijk was en nu zwak op haar benen is... :N :X :N
Oh ik dacht dat je ging zeggen dat ze een darmspoeling deed tijdens een zoommeet
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 20 mei 2020 @ 16:05:24 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193225373
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dan had ze 't waterpeil nog niet hoog genoeg opgevoerd.... zo lang je het water niet je keel in voelt stromen is het nog te weinig....
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 16:20:19 #147
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193225551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 15:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe volg je 4 gesprekken tegelijkertijd? Dat is toch niet te doen....

"hoi. momentje, ik word nog een keer gebeld in Teams."
"Hoi, ik ben al aan het bellen in teams. Ik bel je terug. Korte vraag? Ja, nee sorry. Ik kan mezelf niet opsplitsen."
"haha, ik zit al met 2 mensen op teams, dus probeer je het via Skype? Geen tijd. Je bent de derde in de wachtrij."
"Hoi GSM beller. Nee. Fuck off. Bel maar via teams. je bent nummer 4 in de wachtrij."

Zo.
  woensdag 20 mei 2020 @ 16:23:21 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193225599
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

"Hoi, ik ben al aan het bellen in teams. Ik bel je terug. Korte vraag? Ja, nee sorry. Ik kan mezelf niet opsplitsen."
"haha, ik zit al met 2 mensen op teams, dus probeer je het via Skype? Geen tijd. Je bent de derde in de wachtrij."
"Hoi GSM beller. Nee. Fuck off. Bel maar via teams. je bent nummer 4 in de wachtrij."

Zo.
Oow ik doe 1 op de speakers, 1 op de koptelefoon, 1 op de telefoon en als een 4e moet trek ik de laptop erbij open....

Alles op mute, en dan DJ-en
pi_193225622
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo.
Ik weet weer waarom ik baliewerk zo kut vond, en diep respect heb voor mensen die dat dus wel kunnen. :')

(Ok, ik vond het nog kutter als ik achter in de opname bezig was, en dan terwijl ik eind-de-lijk een thermometer in een boze kat had zitten, mijn collega voor overspoeld werd met telefoontjes, en ik dus moest bijspringen, luisteren naar de klant aan de telefoon en de kat in de houdgreep moest zien te houden. Of erger; moeten terugzetten in z'n opnamehokje, om een kwartier later weer hem eruit te moeten vissen. RIP armen.)

Dus I feel you, succes! ^O^
pi_193225632
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow ik doe 1 op de speakers, 1 op de koptelefoon, 1 op de telefoon en als een 4e moet trek ik de laptop erbij open....

Alles op mute, en dan DJ-en
Al die patiëntengegevens door elkaar... :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')