Lees jij dan de OP nog maar eensquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Matig dit. Wat doen al die 40+ers zoveel online? Onzin hebben we al genoeg in het dagelijks leven. En Utopia's bestaan niet
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
Met Anouk begon het ook met een negende plek![]()
Over een jaar of zes pwnen we dit hele fucking forum!
quote:
Ja halloooooo dat is anders!quote:
Op zich ook wel logisch want Sport is echt alles waar men weinig naar kijkt. Het verzamelpunt van de onbelangrijke sporten.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef skysherrif het volgende:
Nu utopia weg is bestormen de utopianen of onz of 40+ ben ik bang
Daarom zoek ik mijn heil hier
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch want Sport is echt alles waar men weinig naar kijkt. Het verzamelpunt van de onbelangrijke sporten.
Ja allemaal leuk en aardig, maar daar kopen we niet veel voor!quote:
Oh ben jij jonger danquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef skysherrif het volgende:
Nu utopia weg is bestormen de utopianen of onz of 40+ ben ik bang
Daarom zoek ik mijn heil hier
Nietes! Doezpwa Utopia bestaat!quote:
Er zijn wel veel andere sporten dan Dartsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch want Sport is echt alles waar men weinig naar kijkt. Het verzamelpunt van de onbelangrijke sporten.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
* ijs_beer checkt index, zie skysherrif bij VBL, oh wacht wat, ik wist niet dat je VBL deed. Waar maak je je dan druk over met die SPT opmerking. Nouja, wel fijn dat ik eindelijk weet op welk forum je zit.quote:
Kwarteleieren zijn kleiner dan die van kippen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar daar kopen we niet veel voor!
Dit heb ik niet goed uitgedacht.quote:
Oh ben ik voor niks bloemen kopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
* ijs_beer checkt index, zie skysherrif bij VBL, oh wacht wat, ik wist niet dat je VBL deed. Waar maak je je dan druk over met die SPT opmerking. Nouja, wel fijn dat ik eindelijk weet op welk forum je zit.![]()
Omdat 'mijn' sport onder sport valt en geen eigen subforum heeft (wat logisch is)quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
* ijs_beer checkt index, zie skysherrif bij VBL, oh wacht wat, ik wist niet dat je VBL deed. Waar maak je je dan druk over met die SPT opmerking. Nouja, wel fijn dat ik eindelijk weet op welk forum je zit.![]()
Dat wel! Maar dat is ónze Utopiaquote:
Ben je echt serieus en wist je niet dat Sky mod was in VBL?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Okay dan toch maar bloemen halenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat 'mijn' sport onder sport valt en geen eigen subforum heeft (wat logisch is)
Juist!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kwarteleieren zijn kleiner dan die van kippen.
Wat is jouw sport dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat 'mijn' sport onder sport valt en geen eigen subforum heeft (wat logisch is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |