Misschien als je haar héél lief aankijkt dat het mag!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]Ik mag haar teennagels nog niet kussen
![]()
Oh echt jouw moeder was mijn vader vroegerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Man3. Ik weet het nog steeds. Zat het scheef. Oh even bijknippen. Nog stééds scheef. Nog maar bijknippen. En nog meer bijknippen want recht lukte haar maar niet.
Scheef én te kort
eeehhhhhquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh echt jouw moeder was mijn vader vroeger![]()
Nee, dit klinkt te fout
Nu ik foto's van eerder zie, met nog goudblond haar, vind ik het asblonde veel beter passen bij mijn huidskleur. En het verbergt beter mijn eerste echte grijze plukjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Gevoel dat dat toch veel beter staat dan of gewoon om uit te proberen?
Ja nu durf ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn nu wel heel hoog gespannen hoor!
heb je lichte huid?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ik foto's van eerder zie, met nog goudblond haar, vind ik het asblonde veel beter passen bij mijn huidskleur. En het verbergt beter mijn eerste echte grijze plukjes
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ik foto's van eerder zie, met nog goudblond haar, vind ik het asblonde veel beter passen bij mijn huidskleur. En het verbergt beter mijn eerste echte grijze plukjes
Moet je maar niet zo lopen te pochen!quote:
ahhh boks!quote:
Ik poch nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Moet je maar niet zo lopen te pochen!Nu willen we het zien ook!
Alvast wennen dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:46 schreef Arizona het volgende:
Oe, ik kan me klaarmaken om te gaan tennissen![]()
Dag allemaal!
enjoyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:46 schreef Arizona het volgende:
Dag allemaal!
Succes!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:46 schreef Arizona het volgende:
Dag allemaal!
We zullen eerlijk maar aardig oordelenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik poch niet![]()
Maar vraag me serieus wel af hoe het eruit ziet via de webcam, misschien wel helemaal geen porem
Succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:46 schreef Arizona het volgende:
Dag allemaal!
Ik kijk hem wel vaak terug. Ik ben helemaal gefascineerd door die ene blaasinstrument op 0:18...geen idee wat het is. Fagot?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:53 schreef Em31 het volgende:
Ik zit dit weer even te kijken en dacht ineens, als je in Rotterdam net op die brug rijdt, zou je je dan niet kapot schrikken als al die lichten ineens aangaan?
Haha, nou je vriend heeft ineens een verborgen talent ontdekt!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef MMF93 het volgende:
Ik ben sinds 1,5 jaar gestopt met naar de kapper gaan en laat m'n vriend m'n haar knippen. De eerste keer was het een gokje maar iedereen vroeg daarna na 3 maanden nog steeds of ik net naar de kapper geweest was omdat m'n haar zo leuk zit dus hij doet het wel prima. Nu kan ik m'n haar gewoon zo vaak laten knippen als ik maar wil
.
Maar ik vind het gewoon ook echt onzin om 20 euro neer te leggen om in 5 minuten 1cm dooie punten weg te laten halen
Ik wil me óók graag aansluiten bij de Frysk bloed clubquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben Fries bloed én we zijn van de patatgeneratie. Ik denk dat weinigen daar aan kunnen tippen. Maar we blijven nederig en bescheiden!
Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:53 schreef Em31 het volgende:
Ik zit dit weer even te kijken en dacht ineens, als je in Rotterdam net op die brug rijdt, zou je je dan niet kapot schrikken als al die lichten ineens aangaan?
Ben ik nou echt de enige zonderquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil me óók graag aansluiten bij de Frysk bloed club![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |