Dan ziet hij zijn moeder ook regelmatig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je gebruik maken van zo'n pickup point?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende TT
Uitstekende TS
Uitstekende OP
quote:
Pre-corona kwam ik nog weleens vaker buiten dan normaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je gebruik maken van zo'n pickup point?
JEETJE DIT WAS ONNODIGquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan ziet hij zijn moeder ook regelmatig.
Mokerdom dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus gisteren walnoten gekocht maar ik heb helemaal geen notenkraker
Wat een kutleven.
Die kan je gewoon met een mesje openmaken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
Wat een kutleven.
Bestel er eentje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
Wat een kutleven.
Joh.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan je gewoon met een mesje openmaken.
Dat is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan je gewoon met een mesje openmaken.
Haal er gewoon eentje bij de Action.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
Wat een kutleven.
EDGODquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
@:caland heb je toevallig een blok hout en metaal buis 28 mm en cm lang liggen?
Toevallig wel!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
@:caland heb je toevallig een blok hout en metaal buis 28 mm en cm lang liggen?
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:33 schreef Caland het volgende:
V-V-V-V-V-V-IER OP EEN RIJ!!!111
@:lenny_leonard @:lange_lans
Vijf zelfs!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:33 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo werkt het niet, idioot.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vond het wel een leuk grapje.quote:
Mooi, dan pak ik nu koffiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk grapje.
Niet leuk genoeg om een lach-smiley te posten, maar een kleine glimlach kon er toch wel vanaf!
[..]
[..]
[..]
[..]
is je sportschool alweer open dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:14 schreef Doublepain het volgende:
Is er iemand nog bezig met Corona??
Corwie?
joel beukers for president?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Rutte
Dat krijg je als een Beta de chef is
Lennygodquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:GGMM zorgt voor deze borging. In het subforum waar ik veel post, VBL, heeft hij zelfs een compleet incapabele randdebiel als mod aangesteld. Die gast komt niet eens ooit in VBL, alleen in ONZ (dode topicspel).
Daarnaast heeft hij gezorgd voor een juiste mix in etniciteit door @:donraja aan te stellen (wat wel een God is).
Dan hebben we ook nog een werkloze ginger. Dat doet het ook altijd goed.
Hoe dit voor andere subfora is weet ik niet.
quote:
deze kromme zin van @Lenny_Leonard is ook al behandeld?quote:Die gast komt niet eens ooit in VBL
Ze hebben gewoon het hele topic gesloten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
deze kromme zin van @:Lenny_Leonard is ook al behandeld?
@COCO dat staat er toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie
@:GGMM
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:maxi-mus
Raar dat je verwijst naar iemand die 20 jaar geleden een accountje aan heeft gemaakt en al 9 jaar hier niet meer post.quote:
@Danny wilde mij niet Coco geven door die idioot @COCOquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raar dat je verwijst naar iemand die 20 jaar geleden een accountje aan heeft gemaakt en al 9 jaar hier niet meer post.
Users die zichzelf 'Coco' of 'Coco.' noemen zijn de lucht niet waard.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Danny wilde mij niet Coco geven door die idioot @:COCO
Onzin, met je nickchange kan je ook iemand die jaren niet meer gepost heeft opgeven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Danny wilde mij niet Coco geven door die idioot @:COCO
Ik mocht dat niet van Danny omdat dat account nog niet lang genoeg ongebruikt was.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, met je nickchange kan je ook iemand die jaren niet meer gepost heeft opgeven.
Omdat zo'n account niet meer actief is en dus niet meer zo relevant. @:caland @:maxi-mus
Die van mij heeft nog een uur en 20 minquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef onlogisch het volgende:
19 mei 12:16
Pakket is bezorgd
Bezorgd op 19 mei 12:16
[ afbeelding ]
@:Caland
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Scrummie2.1 (De witte lamp. De rode lamp is nog onderweg)
Ah, een verlaat moederdagcadeau?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1 (De witte lamp. De rode lamp is nog onderweg)
Schuld van @Dannyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Buitendam het volgende:
De mentions gaan vandaag niet zoals ze moeten gaan. Hopelijk lost fok deze interne problematiek snel op.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:GGMM zorgt voor deze borging. In het subforum waar ik veel post, VBL, heeft hij zelfs een compleet incapabele randdebiel als mod aangesteld. Die gast komt niet eens ooit in VBL, alleen in ONZ (dode topicspel).
Daarnaast heeft hij gezorgd voor een juiste mix in etniciteit door @:donraja aan te stellen (wat wel een God is).
Dan hebben we ook nog een werkloze ginger. Dat doet het ook altijd goed.
Hoe dit voor andere subfora is weet ik niet.
Heb ik ook net gemaakt.quote:
retweetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik ook net gemaakt.![]()
Uiteraard zwart, mensen die iets in hun koffie doen zijn waardeloze mensen.
Gepost op Twitter. #zomooiquote:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 10:54:52En hophop 12uur beton dr op https://t.co/Q9ug4wtAdC reageer retweet
Wat moet ik hiermeequote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 10:54:52En hophop 12uur beton dr op https://t.co/Q9ug4wtAdC reageer retweet
quote:Datum Tijd Plaats Pakketstatus
19.05.2020 13:03 Berkel en Rodenr ...
Geleverd.
Dit is het beste account van twitter momenteel, René.quote:
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is het beste account van twitter momenteel, René.
Ik raad je aan de beste man te volgen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Ook omdat ik volger 600 ben, dus dat komt mooi overeen met het aantal notes dat ik heb!
Geen zorgen, het worden er 602. Net een TR meegepakt wegens crewbash.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend ja
601 geen mooi rond getal godverdomme
Anders stond er goeie onlogisch en dat is niet het geval.quote:
Ik krijg niet echt de indruk dat onlogisch jou serieus neemt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen zorgen, het worden er 602. Net een TR meegepakt wegens crewbash.
Lag Rebekka toen aan je lolly te zuigen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Leuke TT. Ik heb toevallig gisterenavond in bed Makkelijk Leven van Herman Koch liggen lezen.
Graag je review.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Leuke TT. Ik heb toevallig gisterenavond in bed Makkelijk Leven van Herman Koch liggen lezen.
94 bladzijden, leest makkelijk weg, voor de gemiddelde VBL SC'er begrijpelijk taalgebruik, grappig kort verhaaltje.quote:
Wat een vuile klootzak.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt de indruk dat onlogisch jou serieus neemt.
Dat is toch een boekenweekgeschenk?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ja, ik had dat boekje een keer ergens gekregen maar nog nooit gelezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is toch een boekenweekgeschenk?
Die lees ik eerlijk gezegd nooit.
Heb jij de voorzitter van Giph gelezen?
Kan je hier wat duiding over geven?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
Aangezien @Caland geen antwoord geeft (zou er een causaal verband met je v-v-v-v-vier op een rij blunder eerder deze dag zijn?) zal ik een poging wagen.quote:
Met deze post neemt jouw popoulariteit af.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aangezien @:caland geen antwoord geeft (zou er een causaal verband met je v-v-v-v-vier op een rij blunder eerder deze dag zijn?) zal ik een poging wagen.
Het is een berichtje op een - in popoulariteit afnemend - social media platform waarin user Kraan_Zalmhaven (@:Kraan_Zalmhaven) "En hophop 12uur beton dr op https://t.co/Q9ug4wtAdC" schrijft. Het berichtje is net voor 11 uur vanmorgen geplaatst.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Met deze post neemt jouw popoulariteit af.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is gewoon een emotionele jongen. Ik kan wel van zijn meltdowns genieten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Wat overdrijft @:El-Stinho hier zeg. Kan die jongen nou nooit eens normaal reageren???
#TEAMMASTERMINDEDquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch is uit op een confrontatie met @:el-stinho
(mogelijk omdat @:el-stinho de user @:onlogisch vanmorgen flink voor aap heeft gezet en dit de user @:onlogisch nog een beetje dwars zit)
Ik vraag me vooral af wat er met onze vriendschap is gebeurdquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch is uit op een confrontatie met @:el-stinho
(mogelijk omdat @:el-stinho de user @:onlogisch vanmorgen flink voor aap heeft gezet en dit de user @:onlogisch nog een beetje dwars zit)
Ik denk dat user @onlogisch zelf bang voor klappen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
User @:onlogisch voorziet de confrontatie tussen @:jancees en @:lenny_leonard van uitmuntend commentaar!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:41 schreef onlogisch het volgende:
User @:Jancees dendert de SC binnen opzoek naar een gevecht
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:42 schreef onlogisch het volgende:
User @:Lenny_Leonard is allerminst onder de indruk en opent de aanval.
Sjonnies en Coquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
User @:onlogisch voorziet de confrontatie tussen @:jancees en @:lenny_leonard van uitmuntend commentaar!
poppenspeler.xfcquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sjonnies en Co
@:doublepain
RTquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sjonnies en Co
@:doublepain
Welke?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Mijn stofzuiger is binnen jongens (nee niet éèn van jullie moeders)
Pics?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een Philips stofzuigerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag ben ik op de zaak. Maar werk ook nog vanuit huis.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Werkmoe.
Ben jij alweer terug op je werk of nog thuis?
Verstandige keuze.quote:
Wel lekker toch, die afwisseling. Hier ook, vandaag toevallig op kantoor, morgen weer thuis. We zijn hier weer begonnen met maximaal 10 hier op locatie, alleen komen er maar 5 ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag ben ik op de zaak. Maar werk ook nog vanuit huis.
Wel jammer dat je je Apple mattie achtergelaten heb in de slangenkuilquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel lekker toch, die afwisseling. Hier ook, vandaag toevallig op kantoor, morgen weer thuis. We zijn hier weer begonnen met maximaal 10 hier op locatie, alleen komen er maar 5 ofzo
Vanavond weer WoW.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel jammer dat je je Apple mattie achtergelaten heb in de slangenkuil
Ingrid is een beetje boostwitter:WeekhoutT twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 13:38:49@realDonaldTrump @Double_Pain Je ben de clown van Amerika reageer retweet
quote:
Nee gewoon een steelstofzuiger, zo groot is mijn huis niet dus best zonde om dan den bot te nemenquote:
Geen Dysonquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Nee gewoon een steelstofzuiger, zo groot is mijn huis niet dus best zonde om dan den bot te nemen
waarom moest je er dan zo lang op wachten?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Nee gewoon een steelstofzuiger, zo groot is mijn huis niet dus best zonde om dan den bot te nemen
Zal de drukte wel zijn gok ik #coronatijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom moest je er dan zo lang op wachten?
@lenny_leonardquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
Is zo'n robotstofzuiger een beetje wat? Werkt dat?
Graag reviews!
HMF heeft er 1. Ja, van Xinomiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
Graag reviews!
9/10quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
Graag reviews!
Roborock s50/s55 moet je hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
Oh lol ik ging zoeken naar zo'n ding en ik typte xinomie
Wat een flater
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 14:37:20En hophop beton dr op https://t.co/SdXamTQVSV reageer retweet
Volgens mij ben jij echt de enige die dit leuk vindt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 14:37:20En hophop beton dr op https://t.co/SdXamTQVSV reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:16 schreef Coco. het volgende:
https://tweakers.net/pric(...)2-s55-zwart/reviews/
Als ik het met de hand wilde doen zou ik niet zo'n ding kopen.quote:Dweilen geeft niet altijd het gewenste effect. Het is beter om het met de hand te doen.
Nou enquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt de enige die dit leuk vindt.
quote:Telefoneren geeft niet altijd het gewenste effect. Het is beter om langs te gaan.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roborock s50/s55 moet je hebben.
Echt iets voor types met een IKEA-poster aan de muur.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt de enige die dit leuk vindt.
Dit is geen plaagstootje meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Echt iets voor types met een IKEA-poster aan de muur.
Nee.quote:
Dweilen is net alsof je met een nat doekje over de grond gaat. Dat ding kan niet boenen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Als ik het met de hand wilde doen zou ik niet zo'n ding kopen.
Ik ga hier eens lang en hard over nadenken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dweilen is net alsof je met een nat doekje over de grond gaat. Dat ding kan niet boenen natuurlijk.
Maar qua stofzuigen is dit echt een meesterlijk apparaat. Werkt ook uitstekend met DE APP.
moet jij wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier eens lang en hard over nadenken.
gaat je kat niet leuk vinden, zo'n gimmickquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier eens lang en hard over nadenken.
Hier roddelen we niet @Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
Ik kom er binnen 2 á 3 werkdagen op terug.
Als Drizzt dat leest denkt hij altijd 'Oh ik krijg dus nooit antwoord' lol
@:caland check deze grap.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
Heb je daar een leuk gifje van?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
gaat je kat niet leuk vinden, zo'n gimmick
Die vogel poept op het eerste gifje.quote:
scherpquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die vogel poept op het eerste gifje.
Handig dat de kat meteen stofzuigt
Maar dan klopt jouw opmerking dus niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Meeste gifjes zijn van katten die er op chillen eigenlijk
dit komt wel in de buurt van dierenmishandelingquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die hun kat een pakje aantrekken verdienen geen huisdieren.
Met die kat is het meteen gedaan als er een robot tegenaan botst.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:09 schreef Coco. het volgende:
Hopelijk besluit @:GGMM een zuigrobot te nemen en dan zijn review (en de reactie van Benji) hier te posten
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Ah, Benjirgen Belsen, Mijn favoriete kat.
Gelachenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
Dik varken.quote:
Vieze stinkbeesten.quote:
geen idee ik vreet gewoon wat er isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
grote opruiming van je voorraadkast? (heb ook nog chocolade eitjes)
Misschien kan je het zelf niet bedenken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Woorden kunnen niet beschrijven hoezeer ik van jou walg.
gelezen ja via at5 dan wel, zit wel wat in wat ze zegt laat de toeristen nog maar even wegblijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:15 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-mogelijk-uitgesteld
@:Tarado
Dat zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kan je het zelf niet bedenken?
Politiestaatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:15 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-mogelijk-uitgesteld
@:Tarado
Ja is anders niet te handhaven, maar sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelezen ja via at5 dan wel, zit wel wat in wat ze zegt laat de toeristen nog maar even wegblijven
Ik snap dat dat moeilijk is met jouw beperkte verstandelijke vermogenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen ja.
Telkens een nieuw dier bedenken om je mee te vergelijken wordt ook steeds lastiger
Op basis waarvan vraag ik mij dan af. Hebben we al cijfers van besmettingen in parken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja is anders niet te handhaven, maar sowieso niet.
Zag in een bericht een park in de US die werkten met cirkels om de afstand te garanderen. Zoiets zie ik in het Vondelpark ook nog wel gebeuren.
Overheden willen die afstand nu eenmaal hè.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Op basis waarvan vraag ik mij dan af. Hebben we al cijfers van besmettingen in parken?
die drukte zal in het vondelpark ook weer wat minder worden als de terrassen open zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja is anders niet te handhaven, maar sowieso niet.
Zag in een bericht een park in de US die werkten met cirkels om de afstand te garanderen. Zoiets zie ik in het Vondelpark ook nog wel gebeuren.
denk heel weinigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Op basis waarvan vraag ik mij dan af. Hebben we al cijfers van besmettingen in parken?
Zelfs Alberto?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk heel weinig
omdat iedereen thuis zit
Dan ben je wel heel oudquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs Alberto?
Wie deze verwijzing snapt krijgt van mij een sticker.
Misschien als ze weer volledig op capaciteit zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die drukte zal in het vondelpark ook weer wat minder worden als de terrassen open zijn
in het park? Geen ideequote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien als ze weer volledig op capaciteit zijn.
Mag je nou eigenlijk nog zitten zuipen daar? Ik vraag dit voor een vriend.
@:Picommp
Verboden!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen ik er nog wel eens kwam zat het er altijd standaard vol met mensen die juist de horeca vermeden. Toeristen maar ook heel veel studenten met pakken wijn en sixpacks.quote:
Geloof het of niet maar ik heb Amsterdamse vrienden. Was bij ze op bezoek twee weekenden geleden toen het ook lekker warm was, we hadden gebbq'd met ook flessen wijn en sixpacks in het Vondelpark. De BOA's en politie liepen een paar keer langs maar gingen niet handhaven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je geen WC?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:34 schreef GGMM het volgende:
@:caland
Op basis van deze review gelijk brillendoekjes besteld.
En ik heb niet eens een bril
Nee, dit kan niet. @ziggoquote:Om uw verbinding snel, betrouwbaar en veilig te houden investeren we elke dag in ons netwerk, en kunnen we de groei aan. Steeds meer mensen gebruiken internet met meer apparaten tegelijkertijd. En iedereen kan genieten van de mooiste televisie. Daarom veranderen de tarieven per 1 juli 2020.
Ander maandbedrag
Dat betekent voor u dat het maandbedrag van uw abonnement met 2,00 euro omhooggaat
kanaal 14 met de sport vind ik welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooiste televisie, ik neem alleen Ziggo voor het Internet
Ik ben niet je vriend, maatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Begin jij ook al met deze onzinquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:34 schreef GGMM het volgende:
Fijn om te zien dat je ook fan van de show bent gewordenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:34 schreef GGMM het volgende:
En dan bij mij klagen als ik een keer een linkje post. Wat een ontzettend hypocriete zak aardappelen is het @GGMM toch ook.quote:
Waarom haalt die zeug niet gewoon een nieuwe bril. Die rotzooi krijg je toch gewoon vergoed?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:34 schreef GGMM het volgende:
het @GGMMquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan bij mij klagen als ik een keer een linkje post. Wat een ontzettend hypocriete zak aardappelen is het @:GGMM toch ook.
Als ie nou eens dames van kinky.nl gaat reviewen dan hebben wij er ook wat aanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:34 schreef GGMM het volgende:
Zonder actiebeelden dan hopelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ie nou eens dames van kinky.nl gaat reviewen dan hebben wij er ook wat aan
Rook je mentholsigaretten?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:43 schreef Elan het volgende:
NWS / Mentholsigaretten zijn vanaf morgen verboden
2K roverheid
Waarom zou je dat in godsnaam gebruiken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:43 schreef Elan het volgende:
NWS / Mentholsigaretten zijn vanaf morgen verboden
2K roverheid
Toen ik rookte vond ik die clicksigaretten altijd wel relaxedquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam gebruiken?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
Bedankt voor de mention @:fetx
Ik was het alweer vergeten
Ik heb nog nooit gerookt, makker. Geen idee wat clicksigaretten zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik rookte vond ik die clicksigaretten altijd wel relaxed
Soms na het eten is dat wel genot ja.quote:
Gewoon normale peuken, in het filter zit dan een bolletje die je kapot kan drukken (clicken) en dan is het opeens een mentholsigaret.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gerookt, makker. Geen idee wat clicksigaretten zijn?
Wel cool bedacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon normale peuken, in het filter zit dan een bolletje die je kapot kan drukken (clicken) en dan is het opeens een mentholsigaret.
Probleem is dat een verbod niet zo veel oplost.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms na het eten is dat wel genot ja.
Gaat meer om dat ze zulke zaken meteen maar verbieden.
Ja die heb je ook in tabletvorm voor pussy’s die geen kristallen willen likken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel cool bedacht.
Bestaat er ook zoiets met mdma?
Zin in festival en mdma boooh.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel cool bedacht.
Bestaat er ook zoiets met mdma?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die heb je ook in tabletvorm voor pussy’s die geen kristallen willen likken.
Hij's fijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
Mwoah op zich is gebleken dat juist met roken dat toch best wel effectief is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Probleem is dat een verbod niet zo veel oplost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |