Dan ziet hij zijn moeder ook regelmatig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je gebruik maken van zo'n pickup point?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende TT
Uitstekende TS
Uitstekende OP
quote:
Pre-corona kwam ik nog weleens vaker buiten dan normaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je gebruik maken van zo'n pickup point?
JEETJE DIT WAS ONNODIGquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan ziet hij zijn moeder ook regelmatig.
Mokerdom dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus gisteren walnoten gekocht maar ik heb helemaal geen notenkraker
Wat een kutleven.
Die kan je gewoon met een mesje openmaken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
Wat een kutleven.
Bestel er eentje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
Wat een kutleven.
Joh.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan je gewoon met een mesje openmaken.
Dat is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan je gewoon met een mesje openmaken.
Haal er gewoon eentje bij de Action.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
Wat een kutleven.
EDGODquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
@:caland heb je toevallig een blok hout en metaal buis 28 mm en cm lang liggen?
Toevallig wel!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
@:caland heb je toevallig een blok hout en metaal buis 28 mm en cm lang liggen?
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:33 schreef Caland het volgende:
V-V-V-V-V-V-IER OP EEN RIJ!!!111
@:lenny_leonard @:lange_lans
Vijf zelfs!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:33 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo werkt het niet, idioot.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vond het wel een leuk grapje.quote:
Mooi, dan pak ik nu koffiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk grapje.
Niet leuk genoeg om een lach-smiley te posten, maar een kleine glimlach kon er toch wel vanaf!
[..]
[..]
[..]
[..]
is je sportschool alweer open dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:14 schreef Doublepain het volgende:
Is er iemand nog bezig met Corona??
Corwie?
joel beukers for president?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Rutte
Dat krijg je als een Beta de chef is
Lennygodquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:GGMM zorgt voor deze borging. In het subforum waar ik veel post, VBL, heeft hij zelfs een compleet incapabele randdebiel als mod aangesteld. Die gast komt niet eens ooit in VBL, alleen in ONZ (dode topicspel).
Daarnaast heeft hij gezorgd voor een juiste mix in etniciteit door @:donraja aan te stellen (wat wel een God is).
Dan hebben we ook nog een werkloze ginger. Dat doet het ook altijd goed.
Hoe dit voor andere subfora is weet ik niet.
quote:
deze kromme zin van @Lenny_Leonard is ook al behandeld?quote:Die gast komt niet eens ooit in VBL
Ze hebben gewoon het hele topic gesloten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
deze kromme zin van @:Lenny_Leonard is ook al behandeld?
@COCO dat staat er toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie
@:GGMM
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:maxi-mus
Raar dat je verwijst naar iemand die 20 jaar geleden een accountje aan heeft gemaakt en al 9 jaar hier niet meer post.quote:
@Danny wilde mij niet Coco geven door die idioot @COCOquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raar dat je verwijst naar iemand die 20 jaar geleden een accountje aan heeft gemaakt en al 9 jaar hier niet meer post.
Users die zichzelf 'Coco' of 'Coco.' noemen zijn de lucht niet waard.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Danny wilde mij niet Coco geven door die idioot @:COCO
Onzin, met je nickchange kan je ook iemand die jaren niet meer gepost heeft opgeven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Danny wilde mij niet Coco geven door die idioot @:COCO
Ik mocht dat niet van Danny omdat dat account nog niet lang genoeg ongebruikt was.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, met je nickchange kan je ook iemand die jaren niet meer gepost heeft opgeven.
Omdat zo'n account niet meer actief is en dus niet meer zo relevant. @:caland @:maxi-mus
Die van mij heeft nog een uur en 20 minquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef onlogisch het volgende:
19 mei 12:16
Pakket is bezorgd
Bezorgd op 19 mei 12:16
[ afbeelding ]
@:Caland
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Scrummie2.1 (De witte lamp. De rode lamp is nog onderweg)
Ah, een verlaat moederdagcadeau?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1 (De witte lamp. De rode lamp is nog onderweg)
Schuld van @Dannyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Buitendam het volgende:
De mentions gaan vandaag niet zoals ze moeten gaan. Hopelijk lost fok deze interne problematiek snel op.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:GGMM zorgt voor deze borging. In het subforum waar ik veel post, VBL, heeft hij zelfs een compleet incapabele randdebiel als mod aangesteld. Die gast komt niet eens ooit in VBL, alleen in ONZ (dode topicspel).
Daarnaast heeft hij gezorgd voor een juiste mix in etniciteit door @:donraja aan te stellen (wat wel een God is).
Dan hebben we ook nog een werkloze ginger. Dat doet het ook altijd goed.
Hoe dit voor andere subfora is weet ik niet.
Heb ik ook net gemaakt.quote:
retweetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik ook net gemaakt.![]()
Uiteraard zwart, mensen die iets in hun koffie doen zijn waardeloze mensen.
Gepost op Twitter. #zomooiquote:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 10:54:52En hophop 12uur beton dr op https://t.co/Q9ug4wtAdC reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |