quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En we mogen weer gaan zoeken naar nieuw werk
Ah, crap, onverwacht of zat het eraan te komen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stom! zeker nu.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel onverwacht zoals het nu is gelopen. Dat ze geen opdracht voor me konden vinden hadden ze al laten weten, dat ze dan ook maar gelijk mijn contract gaan ontbinden was niet zo afgesproken/beloofd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, crap, onverwacht of zat het eraan te komen?
Mehquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel onverwacht zoals het nu is gelopen. Dat ze geen opdracht voor me konden vinden hadden ze al laten weten, dat ze dan ook maar gelijk mijn contract gaan ontbinden was niet zo afgesproken/beloofd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel onverwacht zoals het nu is gelopen. Dat ze geen opdracht voor me konden vinden hadden ze al laten weten, dat ze dan ook maar gelijk mijn contract gaan ontbinden was niet zo afgesproken/beloofd.
dat is balen. per wanneer is het afgelopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze opdracht loopt tot eind juni. Daarna mag ik me gaan melden bij het UWV, tenzij ik nog wat vind, maar in deze tijden acht ik die kans erg kleinquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is balen. per wanneer is het afgelopen?
zal nu inderdaad niet heel druk zijn met vacatures. Laten we hopen dat het zich langzaam weer een beetje normaliseert.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze opdracht loopt tot eind juni. Daarna mag ik me gaan melden bij het UWV, tenzij ik nog wat vind, maar in deze tijden acht ik die kans erg klein
Kan dat ook zomaar? Of had je contract tot einddatum opdracht?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had een contract tot eind augustus. Ze gaan mijn contract 2 maanden eerder ontbinden met een vaststellingsovereenkomst.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan dat ook zomaar? Of had je contract tot einddatum opdracht?
Ok en jij krijgt dan geld?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had een contract tot eind augustus. Ze gaan mijn contract 2 maanden eerder ontbinden met een vaststellingsovereenkomst.
Ik neem aan dat ze die laatste twee maanden wel gaan uitkopen, jaquote:
Dat zijn ze dan verplicht, maar dat zal goedkoper zijn voor de werkgever dan die twee maanden meer loon.quote:
zuurquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze opdracht loopt tot eind juni. Daarna mag ik me gaan melden bij het UWV, tenzij ik nog wat vind, maar in deze tijden acht ik die kans erg klein
It's something.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze die laatste twee maanden wel gaan uitkopen, ja
Ben je erg beperkt tot een vakgebied dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben veiligheidskundige met alleen summiere ervaring bij de overheid. Dat stukje ervaring doet het hem vooral, ze willen overal seniorsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben je erg beperkt tot een vakgebied dan?
Stap 1: Per heel dienstjaar is de transitievergoeding 1/3 maandsalaris.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze die laatste twee maanden wel gaan uitkopen, ja
Oh ja stelt natuurlijk niks voor als je er pas werktquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stap 1: Per heel dienstjaar is de transitievergoeding 1/3 maandsalaris.
Stap 2: Voor de resterende duur korter dan 1 jaar, wordt de transitievergoeding naar rato berekend. Bijvoorbeeld 6 maanden (= ½ jaar) geeft een transitievergoeding van ½ * 1/3 maandsalaris
Nee, daarom zal het een stuk goedkoper voor het bedrijf zijn dan die twee maanden nog loon doorbetalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja stelt natuurlijk niks voor als je er pas werkt
Nee ook niet. Als je met wederzijds goedvinden gaat is er geen minimum of maximumquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik weet natuurlijk niet wat er in de vaststellingsovereenkomst staat. Maar de transitievergoeding is minimaal wat ik net stuurde.
Dit klinkt niet echt als wederzijds goedkeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ook niet. Als je met wederzijds goedvinden gaat is er geen minimum of maximum
Is het wel, anders moeten ze naar het UWV of de kantonrechter.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt als wederzijds goedkeuren.
Word, breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand die verstand heeft van Word? Ik heb een automatische inhoudsopgave, maar hij stopt bij hoofdstuk 4, terwijl ik ook nog een hoofdstuk 5 t/m 8 heb.
Het is wel een zakelijke overeenkomst dus zou er wel zakelijk in gaan staan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou op mijn strepen kunnen gaan staan en kunnen zeggen 'afspraak is afspraak' en ze dus die laatste twee maanden gewoon laten doorbetalen. Maar ik wil ook niet ergens vervelend weggaan. In die zin, dat als er ooit gebeld wordt met de vraag hoe ik het deed, dat ze dan niet gaan zeggen van 'Ja nou, die buurmeisje die eh...'.
Ja, ik wacht dat eerst af inderdaad. Ga ook een collega van me (jurist) vragen om mee te kijken en te denkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is wel een zakelijke overeenkomst dus zou er wel zakelijk in gaan staan.
Kijk maar waar zij mee komen, is dat een beetje serieus of proberen ze je af te schepen?
Op basis daarvan zou ik inzetten.
Gaan zij bijvoorbeeld op niks of heel laag zitten zou ik zeggen; prima dan blijf ik gewoon in dienst tot einde contract. bye.
Komen ze met een realistisch bod moet je er altijd nog een stukje bij onderhandelen en dan akkoord gaan![]()
Net als bij salaris ze bieden nooit meteen de max.
Examen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:28 schreef gcjoel het volgende:
Ok ik ga nu examen maken, zij die gaan sterven groeten u
Dat heb ik ook Excelquote:
Ik ga eens kijken of dat lukt.quote:Maar, hoofdstuk 4 selecteren, Format painter aanklikken, vervolgens Hoofdstuk 5 selecteren en loslaten. Inhoudsopgave bijwerken, kijken of het dan heeft gewerkt.
succes.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:28 schreef gcjoel het volgende:
Bedankt. Het is zowaar gelukt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:26 schreef STING het volgende:
[..]
Word, breek me de bek niet openExcel
Maar, hoofdstuk 4 selecteren, Format painter aanklikken, vervolgens Hoofdstuk 5 selecteren en loslaten. Inhoudsopgave bijwerken, kijken of het dan heeft gewerkt.
Kijk deze whizkidquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:26 schreef STING het volgende:
[..]
Word, breek me de bek niet openExcel
Maar, hoofdstuk 4 selecteren, Format painter aanklikken, vervolgens Hoofdstuk 5 selecteren en loslaten. Inhoudsopgave bijwerken, kijken of het dan heeft gewerkt.
Succesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:28 schreef gcjoel het volgende:
prachtig programma toch? 1 tabje ergens willen hebben en daarmee de lay-out van 25 pagina's verneuken omdat Microsoft vindt dat dat zo moetquote:
Hoe vaak ik dat al niet gehad heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
prachtig programma toch? 1 tabje ergens willen hebben en daarmee de lay-out van 25 pagina's verneuken omdat Microsoft vindt dat dat zo moet
Dat moet je inderdaad ook niet willen doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:25 schreef DrMarten het volgende:
Tabellen vanuit excel naar word kopiëren. Ook zo'n feest
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je zou verwachten dat Office-programma's onderling wel goed met elkaar zouden moeten kunnen werken enzo...
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je zou verwachten dat Office-programma's onderling wel goed met elkaar zouden moeten kunnen werken enzo...
Afbeelding een halve mm verplaatsen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
prachtig programma toch? 1 tabje ergens willen hebben en daarmee de lay-out van 25 pagina's verneuken omdat Microsoft vindt dat dat zo moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Je was okayquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:48 schreef Q. het volgende:
Nuttige dag hier, al naar de AH en naar de fietsenmaker geweest.
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:48 schreef Q. het volgende:
Nuttige dag hier, al naar de AH en naar de fietsenmaker geweest.
Mijn gevoel zegt altijd meh en dan kan ik alsnog een 9 hebben.quote:
Ja, dat ken ik wel, dat gevoel dan. Die 9 niet zo vaak.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt altijd meh en dan kan ik alsnog een 9 hebben.![]()
Dus ja geen idee. Maar zijn altijd maar weinig vragen dus als je paar fout hebt zak je al.
Nee ik heb het nooit andersomquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel, dat gevoel dan. Die 9 niet zo vaak.
Of je denkt dat je 'm goed gemaakt hebt en dan heb je een onvoldoende.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:06 schreef gcjoel het volgende:
WAAROM ZEGT DIE MAN BINNEN EEN HALF UUR DE UITSLAG EN HEB IK NIKS???
Ja vorige keer duurde het 2 uur ofzo, maar ik ben ongeduldigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Komt goed.
Vriendin moet over twee weken en moet mondkapje, schoenen bedekken etc. Had jij dat ook?
Rustaaaaaghquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:06 schreef gcjoel het volgende:
WAAROM ZEGT DIE MAN BINNEN EEN HALF UUR DE UITSLAG EN HEB IK NIKS???
Oh valt mee! Wel beter!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja vorige keer duurde het 2 uur ofzo, maar ik ben ongeduldig![]()
Nee moest alleen handen ontsmetten en er konden maar 3 mensen examen doen tegelijk.
Woop woop! Gefeliciteerd!quote:
Ligt Laura Palmer daar nou nog steeds?quote:
Meestal zit t ergens in de format ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt. Het is zowaar gelukt.
Willem is toch de broer van Ed?quote:
Ik hoor t overal. Maar is niet de bedoeling eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het wordt verdomme met de dag drukker op kantoor.
vlc?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat is een media player voor pc die alle codecs vreet? Ik had er op de vorige pc eentje maar ben vergeten hoe die heet.
vlc!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat is een media player voor pc die alle codecs vreet? Ik had er op de vorige pc eentje maar ben vergeten hoe die heet.
F*CK Siri.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:20 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan HEY SIRI roept voor je tosti timer, en dat dan je prive telefoon, je werk telefoon en je ipad reageren
OVERKILL!
Maar die tosti zal niet verbranden
waarom zou ik dat willen?quote:
Gewoon al het tabak verbieden zou beter zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Alle tabakswaar met een smaakje dacht ik.
Gewoon alles verbieden!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon al het tabak verbieden zou beter zijn.
En alcohol.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon al het tabak verbieden zou beter zijn.
Zit je daar in je eentje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alles op een terras gaat ook duurder worden dus alleen nog maar voor de rijken
Dan heeft Cali je net op tijd binnen gehengelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alles op een terras gaat ook duurder worden dus alleen nog maar voor de rijken
Softwarematig ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:45 schreef Elvi het volgende:
Ik moet weer een nieuwe mobiel want deze loopt steeds sneller leeg
Die gemiste inkomsten moeten ze toch ergens vandaan halen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een extra op water.
En daarna belasting op lucht.
'steunpakketten'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Die gemiste inkomsten moeten ze toch ergens vandaan halen.
Yep.. Ik heb voor een groot deel geen keuze maar de manier waarop 90% zich niet blijkt te kunnen houden aan de regels..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor t overal. Maar is niet de bedoeling eigenlijk.
Zelfde regels gelden nog steeds, tot September.
Klopt!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan heeft Cali je net op tijd binnen gehengelt.
En anders zonder terras met een blik schultenbrau in het park!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt!
Maar ik kan stiekem ook prima mijn eigen bier betalen
Uhuhquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En anders zonder terras met een blik schultenbrau in het park!
Nicequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:07 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond biertje drinken bij een vriendin op een camping in de buurt![]()
Buiten![]()
Kersenbier
Ja kan wel denk ik, jullie wonen nu voorlopig in Eindhoven?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice![]()
Komen jullie hier nog biertje doen binnenkort
Ben toevallig zaterdag in Nijmegen voor een verjaardag maar voor de rest ben ik in Eindhoven dus kunnen we in de tuin met mooi weerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja kan wel denk ik, jullie wonen nu voorlopig in Eindhoven?
Ja dat vind ik wel het fijnst, buiten lijkt het toch net even makkelijker ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben toevallig zaterdag in Nijmegen voor een verjaardag maar voor de rest ben ik in Eindhoven dus kunnen we in de tuin met mooi weer
Snap ikquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel het fijnst, buiten lijkt het toch net even makkelijker ofzo.
Laura Palmer.quote:
Met max 2 personen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En anders zonder terras met een blik schultenbrau in het park!
O jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:37 schreef STING het volgende:
Ventilator van stal gehaald hier op zolder, pas in augustus waarschijnlijk weer mondjesmaat naar kantoor, dat gaat nog wat worden komende maanden![]()
Maar dat wordt per 1 juni toch ook anders?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met max 2 personen.
Want 3 geldt al als samenscholing.
Tenzij je aantoont dat je aan t sporten bent, dan mag t wel.
Dus dat wordt dat blikje liften als een malle!
Of als je elkaar "per ongeluk" tegenkomt, dan wordt t ook niet gezien als georganiseerde samenscholing
Ja, zit hier nu al in korte broek en blote bastquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaIk heb hier ook geen airco.
Nou gelukkig kan ik hier dan wel weer in hempje en korte broek zitten.
Dat scheelt!
Even je webcam hacken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, zit hier nu al in korte broek en blote bastGelukkig doen we niet aan Skype video vooralsnog
Ik denk dat ik het thuis beter koel kan houden dan op kantoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:37 schreef STING het volgende:
Ventilator van stal gehaald hier op zolder, pas in augustus waarschijnlijk weer mondjesmaat naar kantoor, dat gaat nog wat worden komende maanden![]()
Mobiele aircoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, zit hier nu al in korte broek en blote bastGelukkig doen we niet aan Skype video vooralsnog
poahquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand mijn schuifje eens hackte. huehuehue
Ok ik ga weer weg doei.
Hacken of hakkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand mijn schuifje eens hackte. huehuehue
Ok ik ga weer weg doei.
Twin peaks <3quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laura Palmer.
De dame in de OP.
Een van 's werelds beroemste lijken
Ik zit ju eindelijk boven. Afgelopen weekend bureau geregeld en de werkplek naar boven verhuisd. Deze kamer zit op het noordwesten. Het is hier gewoon fris tot nu toequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:37 schreef STING het volgende:
+10!quote:
Zijn daar foto's van?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de zomer van zolder naar de logeerkamer verhuis, zolder is wel echt fijn, maar helaas ook het warmste van het hele huis.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit ju eindelijk boven. Afgelopen weekend bureau geregeld en de werkplek naar boven verhuisd. Deze kamer zit op het noordwesten. Het is hier gewoon fris tot nu toe
I'm the friend.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn daar foto's van?
Asking for a friend. And myself.
Bier, lekkere foto's, goede serie kennis, pokemon nerd.quote:
It's a shamequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bier, lekkere foto's, goede serie kennis, pokemon nerd.
Als ik hetero was he! ALS IK HETERO WAS!!!
Pols gebrokenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Dan had ik t onderspit gedelfd bij KM
En zat ik nu met een gebroken hartje thuis,
Ipv met een gebroken polsje
Damn, die corona lockdown doet wel nare dingen met je. Heb je er zoveel zelf mee gespeeld dat je pols stuk is?!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Dan had ik t onderspit gedelfd bij KM
En zat ik nu met een gebroken hartje thuis,
Ipv met een gebroken polsje
quote:
Zo noemen ze dat slappe handje toch bij mijn soort?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn, die corona lockdown doet wel nare dingen met je. Heb je er zoveel zelf mee gespeeld dat je pols stuk is?!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn, die corona lockdown doet wel nare dingen met je. Heb je er zoveel zelf mee gespeeld dat je pols stuk is?!
Echt nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo noemen ze dat slappe handje toch bij mijn soort?
Gebroken polsje?
Tennis armquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Gebroken polsje?
Het was een PUN INTENDED!!!
quote:
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zeg maar.
In t Engels Limp wrist.
In t Nederlands Gebroken polsje.
Eerder verrekt dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Gebroken polsje?
Het was een PUN INTENDED!!!
Nooit geweten wat die beweging zo heette.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zeg maar.
In t Engels Limp wrist.
In t Nederlands Gebroken polsje.
friet en chinees halenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hij zou zoveel beter voor haar koken, als ie maar de kans kreeg
Rival, hij staat immers bekend om zijn kont.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:45 schreef Californium het volgende:
Rival en faxie
Lijkt me duidelijk wie bottom is
Ik stem voor om dat het woord van het jaar te maken.quote:
Oei, daar maakt ze zichzelf niet populair mee.quote:De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema waarschuwt dat versoepelingen van de coronamaatregelen in de hoofdstad later kunnen komen dan elders in het land, meldt Het Parool. "Het spijt mij als ik een domper zet op de sfeer, maar we moeten ons realiseren hoe kwetsbaar wij zijn", zei ze in een debat met de gemeenteraad.
Niet mijn beredenering maar goed puntquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Rival, hij staat immers bekend om zijn kont.
Was ze dat dan überhaupt?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Oei, daar maakt ze zichzelf niet populair mee.
Geen idee. Maar sommige dames in strakke wetsuits...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een wetsuit-fetish?
Geen festivals en leuke feestjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:50 schreef Faxie het volgende:
En het seizoen is duidelijk weer aan het beginnen...
Maar wel kitechickiesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen festivals en leuke feestjes
Ben je nu geslaagd?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Rival, hij staat immers bekend om zijn kont.
Ja een 7! Verzekeringen dingetje voor het behouden van je diplomaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je nu geslaagd?
En waarvoor? Motorrij examen leek me wel wat voor je.
ow, dat doe ik zo vaakquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:58 schreef gcjoel het volgende:
@:Ruse lees ik nou net dat je een bod hebt gedaan op een huis?
Oh haha. Zat toevallig wgr te neuzenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:01 schreef Ruse het volgende:
[..]
ow, dat doe ik zo vaakzegt eigenlijk niks
Ja, je bent gewoon een stalker.quote:
dat lachje erbij ook he, "haha"quote:
hydro is water.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een ontharingsbehandeling.
Heel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Senn88 het volgende:
Kaneel je hebt me aangestoken met opruimen.
Volgens mij is jouw huis ondertussen leeg en brandschoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef Senn88 het volgende:
Kaneel je hebt me aangestoken met opruimen.
en tuin vol plantjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw huis ondertussen leeg en brandschoon.
Ik heb een bureau kast vol met pennen en god mag weten wat er nog meer in zit. Die kast gaat weg. Morgen even uitzoeken. Dan vooral een hoop decoratie dat ik niet meer in de woonkamer wil en het dus zolang maar op de slaapkamer heb gedumpt. Wil op de vensterbank alleen 2 planten hebben op mijn slaapkamer en geen losse spullen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed.
Wat heb je allemaal gedaan?
Na mijn verhuizing heb ik geen spul meer bij gekocht maar wel nog steeds te veel... Nu mijn bureau weer staat en ik hopelijk straks ook thuis kan werken wil ik alles makkelijk terug te vinden hebben. Dus kabels uitzoeken, boeken uitzoeken, administratie en de kast onder de trap waar ik overige troep maar zolang in gesmeten heb. Genoeg te doen nogquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw huis ondertussen leeg en brandschoon.
Heel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een bureau kast vol met pennen en god mag weten wat er nog meer in zit. Die kast gaat weg. Morgen even uitzoeken. Dan vooral een hoop decoratie dat ik niet meer in de woonkamer wil en het dus zolang maar op de slaapkamer heb gedumpt. Wil op de vensterbank alleen 2 planten hebben op mijn slaapkamer en geen losse spullen.
Ik hanteer nu, gebruik ik het geheid binnen 6 maand is houden en anders weg.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed.
Zoveel van die spullen die je hebt die je jaren niet hebt gebruikt. "maar misschien heb ik ze ooit nodig"
Heb weer dingen gevonden die wegmogen, maar weet niet of het de moeite is om het op mp te zetten.
Aan de ene kant moet er minder rommel binnen komen, en aan de andere kant moeten dingen eerder weg. Of inderdaad vervangen door iets dat minder ruimte inneemt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hanteer nu, gebruik ik het geheid binnen 6 maand is houden en anders weg.
Heb toevallig de rommelige pc op zolder vervangen door een monitor met ingebouwde speakers een mini pc op de achterzijde en draadloze toetsenbord.
Wat een verschil, lekker clean.
Zie userfotosquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een ontharingsbehandeling.
Vanwege de hydrofoil dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het anders dan wat je normaal doet?
Ik heb vanmiddag wel even tijd voor jouquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier moet ik een berichtje hebben achtergelaten.
@:haags_kwartiertje ik wil je zo graag pijpen.
3 weken pizza, döner en patat. Vervelendquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:16 schreef STING het volgende:
Goedemorgen :w
Keuken wordt gesloopt
3 weken zonder keuken
Die moest er idd nog bijquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 weken pizza, döner en patat. Vervelend
Ik ben nu echt aan het aftellenquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:30 schreef STING het volgende:
[..]
Het besef dat het vandaag m'n laatste werkdag van de week is, moet nog een beetje komen
Dat kan ik me goed voorstellen ja, hopelijk gaat je dag een beetje snel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu echt aan het aftellen
Ik kijk er al de hele week naar uit juistquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:30 schreef STING het volgende:
[..]
Het besef dat het vandaag m'n laatste werkdag van de week is, moet nog een beetje komen
Nooit meer koken!quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 weken pizza, döner en patat. Vervelend
Het scheelt dat ik de onderwerpen waar ik nog mee bezig ben wel echt heel interessant vind, anders zou het nog een hele lange maand wordenquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:32 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen ja, hopelijk gaat je dag een beetje snel.
Same!quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu echt aan het aftellen
Eind juni. Dus moet ook nog wel even. Maargoed, wat ik hierboven al zei, het scheelt enorm dat ik de onderwerpen waar ik mee bezig ben heel interessant vindquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Same!
maar bij jou snap ik het helemaal.
Wanneer is je laatste dag van deze opdracht?
Waarschijnlijk ga ik vrijdag ook nog werken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:30 schreef STING het volgende:
[..]
Goeie loonslaaf.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik vrijdag ook nog werken.
Of ik doe het morgen en neem vrijdag vrij.quote:
Ik zou het, gezien het weer, dan toch andersom doen. Morgen is het mooi weer, vrijdag gaat het de hele dag regenen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik doe het morgen en neem vrijdag vrij.
Slim!quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het, gezien het weer, dan toch andersom doen. Morgen is het mooi weer, vrijdag gaat het de hele dag regenen.
Goede reden dus om morgen de hele dag binnen te zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het, gezien het weer, dan toch andersom doen. Morgen is het mooi weer, vrijdag gaat het de hele dag regenen.
Ik zou zaterdag naar spanjequote:
Vrijdag alweer regen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gok zo dat het misschien nog een last-minute stedentripje wordt in het najaar. Sowieso met de verbouwingen hadden we al geen grote vakantieplannen dit jaar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog helemaal niets gepland qua vakantie. Ook totaal geen zin in eigenlijk.
Dat scheelt welquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gok zo dat het misschien nog een last-minute stedentripje wordt in het najaar. Sowieso met de verbouwingen hadden we al geen grote vakantieplannen dit jaar.
Ik was maandag voor vrijdag na hemelvaart vrij aan het regelen en toen dacht ik, fuck et, ik neem er nog een week bij.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou zaterdag naar spanje![]()
Maar wel blij dat ik vrij heb geruild want nu kan er nog bijna niks en straks mag ik kamperen
Ik had sowieso dit jaar dat ik de vakantie zou overslaan en dan lekker EK en OS zou gaan kijken, maar ja.....quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gok zo dat het misschien nog een last-minute stedentripje wordt in het najaar. Sowieso met de verbouwingen hadden we al geen grote vakantieplannen dit jaar.
lekker toch zo last minute!quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was maandag voor vrijdag na hemelvaart vrij aan het regelen en toen dacht ik, fuck et, ik neem er nog een week bij.
same!quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
Er ligt een hondje vlakbij op de grond te chillen![]()
Pics?!quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
Zouden wel wat mooie dagen moeten komen volgende weekquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
lekker toch zo last minute!
Hopelijk na het weekend dan ook weer mooi weer, zoals morgen
Jaloers!quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
Er is een plekje in je thuisgym.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
quote:
Als je CE uit zijn werkkamer schoptquote:
Hèquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Als je CE uit zijn werkkamer schopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |