wordt jequote:Op maandag 18 mei 2020 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Marcel is verworden tot een typetje, wat lijkt me dat kut. Dan wordt je alleen nog maar uitgenodigd als typetje.
Jij wordt ook alleen in topics uitgenodigd om "dit is een vrouw" te posten.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Marcel is verworden tot een typetje, wat lijkt me dat kut. Dan wordt je alleen nog maar uitgenodigd als typetje.
koekoekquote:Op maandag 18 mei 2020 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij wordt ook alleen in topics uitgenodigd om "dit is een vrouw" te posten.
FB / Forum is weer eens rete traagquote:Op maandag 18 mei 2020 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Tijd voor een uitwedstrijd bij BUG
Wow hoe wist je datquote:Op maandag 18 mei 2020 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer en ik zijn meer van de ASMR
Johan als Poptwitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 18-05-2020 om 18:45:16Las een artikel waarin Millenials nogal zoeken naar een trauma. Ik ben een Xennial en denk dat ik mijn trauma wel gevonden heb. https://t.co/dS1583HW71 reageer retweet
ouwe trekpopquote:Op maandag 18 mei 2020 21:24 schreef RipCity het volgende:
Johan als Poptwitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 18-05-2020 om 18:45:16Las een artikel waarin Millenials nogal zoeken naar een trauma. Ik ben een Xennial en denk dat ik mijn trauma wel gevonden heb. https://t.co/dS1583HW71 reageer retweet
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij wordt ook alleen in topics uitgenodigd om "dit is een vrouw" te posten.
Morgen de laatste Jurassic Park en die is verschrikkelijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
elke maandag jurassic park, elke vrijdag fast and furious
je bent goed op de hoogtequote:Op maandag 18 mei 2020 21:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Morgen de laatste Jurassic Park en die is verschrikkelijk.
En de kantine heldquote:Op maandag 18 mei 2020 21:10 schreef De_Kraam het volgende:
Breng de Gamma dugout terug in plaats van deze meuk.
Dries is geen fantwitter:ikbendries twitterde op maandag 18-05-2020 om 21:01:24Marcel v Roosmalen heeft ook een leuke act bedacht. Droog blijven kijken en iedereen zuur afzeiken. En dan kijken of daar iets mee te verdienen valt. reageer retweet
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:36 schreef RipCity het volgende:
twitter:ikbendries twitterde op maandag 18-05-2020 om 21:01:24Dries heeft ook een leuke act bedacht. Geel zwembroekie aantrekken en beetje bleren in een microfoon. En dan kijken of daar iets mee te verdienen valt. reageer retweet
Viesmadquote:Op maandag 18 mei 2020 21:36 schreef RipCity het volgende:
Dries is geen fantwitter:ikbendries twitterde op maandag 18-05-2020 om 21:01:24Marcel v Roosmalen heeft ook een leuke act bedacht. Droog blijven kijken en iedereen zuur afzeiken. En dan kijken of daar iets mee te verdienen valt. reageer retweet
heel veel foto's in het boek. Dat is altijd heel erg duur om te printen en het is ook best wel een dik boek van meer dan 400 pagina's. Het is geen Michiel van Egmond boekje met af en toe een blanco bladzijde erinquote:Op maandag 18 mei 2020 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is de vraag al voorbij gekomen waarom dat boekje van Marcel 27,50 kost?
Van Egmond schrijft boekjes zoals je vroeger een werkstuk op school schreef dat een bepaald aantal pagina's moest zijn. Regelafstand op 2,5 en de lettergrootte op 14. Het lijkt een heel boek maar je leest er in een paar uurtjes doorheen.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heel veel foto's in het boek. Dat is altijd heel erg duur om te printen en het is ook best wel een dik boek van meer dan 400 pagina's. Het is geen Michiel van Egmond boekje met af en toe een blanco bladzijde erin
Co-auteur: Mediacourant.nlquote:Op maandag 18 mei 2020 22:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van Egmond schrijft boekjes zoals je vroeger een werkstuk op school schreef dat een bepaald aantal pagina's moest zijn. Regelafstand op 2,5 en de lettergrootte op 14. Het lijkt een heel boek maar je leest er in een paar uurtjes doorheen.
4 ton de man, Jort.
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael Jordan begon er een beetje in te geloven.
~ Wim Kieft
Jortquote:
Die dacht dat het de zus van Brenda Schultz wasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 01:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jortonze expert
![]()
Die aan Kim Clijsters de vraag stelde hoe ze nou een periode zonder tennis doorkwam![]()
Euh Jort ik heb 50 miljoen aan prijzengeld bijelkaar geslagen![]()
Jort euh.![]()
Echt he, kan er niet naar kijken. Na 15 min afgezet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 04:57 schreef T3hTommay het volgende:
Jort is een act.
Tevens, aflevering staat nog steeds niet online
Om dit te vieren ga ik nu een MEGA ORDER plaatsen in de altijd erg lelijke VI Shop.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:36 schreef Evertjan het volgende:
VI gaat door in juni. Iedere maandagavond een uitzending
Pics?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om dit te vieren ga ik nu een MEGA ORDER plaatsen in de altijd erg lelijke VI Shop.
Tweet is in JAAPED stijl. @De_Kraamtwitter:veronicainside twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 18:10:03- TOPSHOW LINE UP -
✅ Wilfred Genee
✅ René van der Gijp
✅ Johan Derksen
✅ Jan Boskamp
#veronicainside | 20.30 uur | Veronica TV https://t.co/p0xwP2awgC reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
Tweet is in JAAPED stijl. @:de_kraamtwitter:veronicainside twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 18:10:03- TOPSHOW LINE UP -
✅ Wilfred Genee
✅ René van der Gijp
✅ Johan Derksen
✅ Jan Boskamp
#veronicainside | 20.30 uur | Veronica TV https://t.co/p0xwP2awgC reageer retweet
Dit is geweldigquote:
Matige trol dit, dat kan veel beterquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef wollah het volgende:
Leuk programma. Jammer dat ze na de zomer wss zullen stoppen. Het gaat een gemis worden
Ze hebben onlangs nog een contract voor vier jaar getekendquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef wollah het volgende:
Leuk programma. Jammer dat ze na de zomer wss zullen stoppen. Het gaat een gemis worden
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef wollah het volgende:
Net zo'n gemis als jouw vader hahaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef wollah het volgende:
Ze stoppen pas als Johan dood is, dat geef ik op een briefje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef wollah het volgende:
in je kuil zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gisteren ook op het strand gelegen
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:35 schreef Gehrman het volgende:
Lekker even een naakstrandje gepakt gisteren.
picsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gisteren ook op het strand gelegen
Hugo Borst kan hem vervangen wel even baardje scheren.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze stoppen pas als Johan dood is, dat geef ik op een briefje.
Nee, want ik heb een ADblockquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:37 schreef superniger het volgende:
Krijgen jullie ook Jort Kelder reclames?
NIGERIAEDquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:37 schreef superniger het volgende:
Ik krijg BLACKED reclames.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:37 schreef superniger het volgende:
hun probleemquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het is weer zo’n avond dat Genee niemand uit laat praten.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi luitjes! Wat een overhemd heeft Renë aan
quote:
pas op met wat je zegt, @R-woud93 heeft hem ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
nou nou nouquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Maurice de kankerhond klinkt best lekker in een vol stadion.
Nee, lekker man.quote:
Hawai shirt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, lekker man.
Beetje zomers, niks mis mee
Schrok er wel een beetje van, zag het meteenquote:
@R-woud93 wel?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
René is dat niet. Schei uit joh. Doe mij een lol.
bij zulke mode items hangt het er vaak vanaf hoe je er zelf uit ziet.quote:
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
bij zulke mode items hangt het er vaak vanaf hoe je er zelf uit ziet.
Knappe atletische bink --> mooi shirt!
Papzak --> wtf?!
Wel geinig he dat hij dezelfde heeft als jijquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Schrok er wel een beetje van, zag het meteen
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel geinig he dat hij dezelfde heeft als jij![]()
Kan me voorstellen dat je even raar opkeek
Als papzak hoor je Jako truitjes te dragen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
bij zulke mode items hangt het er vaak vanaf hoe je er zelf uit ziet.
Knappe atletische bink --> mooi shirt!
Papzak --> wtf?!
Dat denk ik zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan een selfie maken en dat naar VI sturen. Vind René vast leuk
Heerenveen speelt daarin tochquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als papzak hoor je Jako truitjes te dragen.
JAAAAAquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan een selfie maken en dat naar VI sturen. Vind René vast leuk
Oei @R-woud93quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
boksquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben blij dat ik als Ziggo abonnee FOX heb opgezegd
mooie tijd was datquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
gewoon via janlul.com kijken, alles gratis.
klopt ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:04 schreef WethouderHekking het volgende:
CAI Westland heet al 20 jaar Caiway
Caiway is voor proletenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:04 schreef WethouderHekking het volgende:
CAI Westland heet al 20 jaar Caiway
Johan heeft er ook wel eens problemen mee gehad, die kon alleen nog maar Nederland 1 ontvangen.quote:
Toffe sfeer wel bij Portland Timbers en sounders e.d.quote:
quote:
quote:H424 Musladin-Lueke Syndroom (MLS)
Musladin-Lueke Syndroom is een erfelijke afwijking die zich toont in een overmatige hoeveelheid bindweefsel in de huid en gewrichten. De kenmerken bij de hond lijken op de afwijkingen bij mens en muis die zijn aangeduid als 'strakke huid syndroom'.
Het is zo, de Eredivisie is echt kut hoorquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:14 schreef Coco. het volgende:
Is er ook Fast en Furious zo? Daar kijk ik naar uit!
Tijd voor actie comité langzamerhand..quote:
TR geplaatstquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Nadat ze Owen Shaw en zijn crew verslagen hebben, kunnen Dominic Toretto, Brian O'Connor en de rest van de crew weer naar de Verenigde Staten terugkeren. Eindelijk is er weer de mogelijkheid om een gewoon leven te leiden. Maar Owens oudere broer, Deckard Shaw is uit op wraak en brengt de levens van de hele crew in gevaar. Nadat ze horen van Hans dood, gaat de crew er op uit om de man die één van hun leden vermoordde te grazen te nemen, voordat hij zijn slag kan slaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:14 schreef Coco. het volgende:
Is er ook Fast en Furious zo? Daar kijk ik naar uit!
@ikweethetookniet komt er met gestrekt been inquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Arrogante niksnut met een veels te grote bek
zo dan koekoekquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Arrogante niksnut met een veels te grote bek
En Jesse Klaver vs Jort Kelderquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Om 21.30 snel schakelen naar Beau want
Louis van Gaal is te gast![]()
quote:
quote:
Ohhhh louisquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oh, kijken!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Gaal vond het wel weer eens tijd worden dat zijn narcistische ego wordt gestreeld en dacht.. één biografie is niet genoeg..er kan er nog wel eentje bij. Krijg je natuurlijk weer hetzelfde gezever over de totale mens.. Beau zal hem ook wel soepeltjes in zijn aars duwen.. Dus ik sla ff over.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Buy high, sell lowquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort Kelderx miljoen
Wordt zeker weer als expert aangeduid![]()
Jort leg nog een keer uit aub waarom die aankoop van aandelen KLM zo geniaal was![]()
moet jij wetenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Gaal vond het wel weer eens tijd worden dat zijn narcistische ego wordt gestreeld en dacht.. één biografie is niet genoeg..er kan er nog wel eentje bij. Krijg je natuurlijk weer hetzelfde gezever over de totale mens.. Beau zal hem ook wel soepeltjes in zijn aars duwen.. Dus ik sla ff over.
@Zipportal slaat ook overquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Gaal vond het wel weer eens tijd worden dat zijn narcistische ego wordt gestreeld en dacht.. één biografie is niet genoeg..er kan er nog wel eentje bij. Krijg je natuurlijk weer hetzelfde gezever over de totale mens.. Beau zal hem ook wel soepeltjes in zijn aars duwen.. Dus ik sla ff over.
Daar valt toch geen droog brood in te verdienen dat hele boekengebeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort Kelderx miljoen
Wordt zeker weer als expert aangeduid![]()
Jort leg nog een keer uit aub waarom die aankoop van aandelen KLM zo geniaal was![]()
Fresia brengt het inderdaad alsof het haar niks kan schelen terwijl Hans een Jan-Joost-act neerzet.quote:
'tis ook geen Ajax hequote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fresia brengt het inderdaad alsof het haar niks kan schelen terwijl Hans een Jan-Joost-act neerzet.
Jan-Joost ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fresia brengt het inderdaad alsof het haar niks kan schelen terwijl Hans een Jan-Joost-act neerzet.
Video unavailablequote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Video unavailable
Watch this video on YouTube.
Playback on other websites has been disabled by the video owner.
Dit gaat, een brug te ver.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
Dacht dat ze in Arnhem niet zo veel hadden met moffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |