eens! Geld wegflikkeren kan altijd nog. Eerste instantie ruim onder bieden, en op toezien dat makelaar 't bod doorgeeft.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zo speelt die makelaar dat ja.
Maar het zijn jouw centen, mij maakt het niet uit.
Alphenaar gespot.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Alphen is hip hoor. Ideale ligging in de Randstad, grote stad, ideaal voor kinderen, veilig, etc.
quote:
Als ze 20 kijkers hebben, wat zou jij dan doen?quote:Op maandag 18 mei 2020 20:41 schreef DJEblender het volgende:
Meer dat er een vraagprijs van 219.500 wordt gecommuniceerd, ik bied daarboven en dan zeggen ze opeens, oh nee, we willen toch meer, maak er maar 235 van.
Dat is toch niet gebruikelijk?
Maar dan kun je dus ook incalculeren dat ze handelen zoals ze nu doen, dus hoger gaan en kijken hoever je ze tegemoet komt.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:06 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
De huidige woningmarkt.
Tegenwoordig hoef je in het westen nagenoeg echt niet aan te komen met een bod onder of op de vraagprijs.
Het waquote:Op maandag 18 mei 2020 21:31 schreef halfway het volgende:
[..]
Als ze 20 kijkers hebben, wat zou jij dan doen?
Het waren er 4quote:Op maandag 18 mei 2020 21:31 schreef halfway het volgende:
[..]
Als ze 20 kijkers hebben, wat zou jij dan doen?
Tsja ik heb dus 220k geboden in 1e instantie. Dus gewoon vraagprijs eigenlijk. Kijk als de taxateur het op 225 taxeert wil ik dat wel betalen. Dat is IPV 700 euro hypotheek 720 ofso.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:36 schreef Sport_Life het volgende:
4?
Dan had ik niet eens boven de vp geboden.
Dit dusquote:Op maandag 18 mei 2020 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verzinnen wat het appartement jou maximaal waard is, en als de prijs hoger wordt accepteren dat je het niet krijgt. Dit gaat gewoon naar de hoogste bieder.
Kan prima.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Met je openingsbod al boven de vraagprijs gaan zitten. Wie heeft je dat geadviseerd?
Een aankoopmakelaar rekent al gauw 1 tot 2 procent van de koopsom.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Een aankoopmakelaar had je hier perfect in kunnen adviseren. Die zijn er niet voor niets, zo blijkt maar weer. Rare keuze om het zelf te willen doen, als je zoals je zelf al zegt weinig ervaring hebt.
Nou, dat lijkt wel te gaan lukken.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:26 schreef DJEblender het volgende:
[..]
Een aankoopmakelaar rekent al gauw 1 tot 2 procent van de koopsom.
Dat is al tussen de 2200 en 3000 euro. Is een hoop geld dat ik liever in het huis steek.
quote:
Ja, je kan beter 15k weggooien omdat je denkt het zelf beter te kunnenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:26 schreef DJEblender het volgende:
[..]
Een aankoopmakelaar rekent al gauw 1 tot 2 procent van de koopsom.
Dat is al tussen de 2200 en 3000 euro. Is een hoop geld dat ik liever in het huis steek.
quote:
Waarschijnlijk krijg je een huis voor een goede prijs. Wat verwacht je anders? Een HEMA worst?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:34 schreef DJEblender het volgende:
De vraag is wat je ervoor terugkrijgt. Wie zegt dat een aankoopmakelaar een goede deal sluit? Garantie heb je niet
haha.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je een huis voor een goede prijs. Wat verwacht je anders? Een HEMA worst?
quote:
Bedoelen jullie hiermee de -7% economische groei die voorspeld is?quote:Op maandag 18 mei 2020 21:06 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
De huidige woningmarkt.
Tegenwoordig hoef je in het westen nagenoeg echt niet aan te komen met een bod onder of op de vraagprijs.
Dit dus. Als we straks lekker met zijn allen de recessie ingaan, dan vliegen ze er overal weer met bosjes uit later dit jaar of volgend jaar. Zou persoonlijk dan ook echt niet nu wat kopen...quote:Op maandag 18 mei 2020 22:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
[..]
Bedoelen jullie hiermee de -7% economische groei die voorspeld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |