Ik ga hem ook zeker kijken maatquote:Op maandag 18 mei 2020 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat je de film leuk zal vinden. Jammer dit
dat is voor de expats in Amstelveenquote:Op maandag 18 mei 2020 15:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al die series uit India ook.
Ga je toch niet voor je plezier naar kijken.
Je traint je dochter toch met voetbal?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een kantoorbaan en kan in principe gewoon thuis werken.
Ben geen aarbeienplukker of aspergesteker hoor. Vooroordelen over Limburgers zijn zo 2019 man.
Fantasy onzinquote:Op maandag 18 mei 2020 15:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/nl/title/80177458
De film was verrassend destijds.
Trainen is voor talentlozenquote:Op maandag 18 mei 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je traint je dochter toch met voetbal?
Niet gekliktquote:Op maandag 18 mei 2020 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Upload (TV Series 2020– ) - IMDb
@:Tarado deze staat op Prime. is van de makers van The Office. (zelf nog niet gezien)
quote:Op maandag 18 mei 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
quote:
(het was ook gericht aan @Tarado)quote:
Laten we het hopen makker!quote:
Ik had daar ook last van. Komt denk ik door de kano's (of het gebrek eraan. Dan word ik onrustig)quote:
denk van de biertjesquote:Op maandag 18 mei 2020 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had daar ook last van. Komt denk ik door de kano's (of het gebrek eraan. Dan word ik onrustig)
Maar ik train mijn dochter ja. Al doe ik dat momenteel even niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Positief hoor. Hoe eerder, des te sneller je immuun bent hè.quote:
haat je mijnquote:Op maandag 18 mei 2020 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar ik train mijn dochter ja. Al doe ik dat momenteel even niet.
De andere trainer staat de komende tijd even voor de groep. Het gaat nu ook niet echt ergens om, dus zou hij het prima zelf moeten kunnen.
ow aardig zegquote:Op maandag 18 mei 2020 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Positief hoor. Hoe eerder, des te sneller je immuun bent hè.
Pics van Adolf?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanmorgen om 6:30 uur 5 km met de hond gelopen.
@:rensajacied
Nee. Sterker nog, ik beschouw je als een van mijn beste vrienden in deze SC!quote:
Ik vind het zo aandachtshoererig om steeds picca's van mijn hond te delen en dan naar complimentjes vissen. (ik zal er straks wat op twitter zetten)quote:
@PicoMMPquote:Op maandag 18 mei 2020 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het zo aandachtshoererig om steeds picca's van mijn hond te delen en dan naar complimentjes vissen.
Hallo Caland,quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die film met die hond waar @:lenny_leonard me nou al 2 weken mee lastigvalt.
Die kan ik aanbevelenquote:
Bepaal jij nietquote:Op maandag 18 mei 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Caland,
Zou je voortaan een beetje op je taal willen letten? Bedankt.
@:anoniem TR afgehandeld.
Mail maar met argumenten en alinea's dan zullen we je aanvraag in behandeling nemen.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:23 schreef Caland het volgende:
Zeg @:ggmm
Nu dat boomergriepje op zijn retour is zou een CORunban wel op zijn plaats zijn, vind je niet
Done!quote:Op maandag 18 mei 2020 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mail maar met argumenten en alinea's dan zullen we je aanvraag in behandeling nemen.
Vanavond rond 19:30 ook weer.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zit overigens ook aan de koffie.2e bak van vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |