Van binnen kook ik door deze kortzichtigheid.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik die serie ook geprobeerd.
En het bleek aids te zijn.
Word ik een keer gequote...quote:Op maandag 18 mei 2020 13:50 schreef Lange_Lans het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)weten-van-mondkapjes
[..]
@:DonRaja
ja, ook wel goedquote:Op maandag 18 mei 2020 15:21 schreef Buitendam het volgende:
@:Tarado The Fall al geprobeerd? Staat op Netflix.
Ja, die film met die hond waar @Lenny_Leonard me nou al 2 weken mee lastigvalt.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:24 schreef Buitendam het volgende:
Misschien dat bepaalde users uit dit topic iets van Disney Channel kunnen aanraden ?
Eens, was diep teleurgesteld.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet natuurlijk
sowieso wat een extreem matig einde zeg
Hallo maatquote:
En dan moet Co straks nog beginnenquote:Op maandag 18 mei 2020 15:13 schreef JanCees het volgende:
de sjonnies zijn weer erg irritant vandaag @:doublepain
quote:Op maandag 18 mei 2020 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een 3.1 op hookers.nl was ook voldoende om een bezoekje aan je moeder te plannen.
Beethoven?*quote:Op maandag 18 mei 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die film met die hond waar @:lenny_leonard me nou al 2 weken mee lastigvalt.
Ik open Disney+ wel even om te kijken.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beethoven?*
*Ik moet raden wat Disney Channel aanbiedt.
True Detective SE01?quote:
Ik weet het niet man. Vond seizoen 3 niet echt de moeite waard. In tegenstelling tot Ozark seizoen 3. De eerste was matig, tweede aardig, maar de derde goed. 8/10.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben gister begonnen aan S04 van La casa de papel. Die begon ook standaard in Engels nagesynchroniseerd. Dat slaat echt nergens op.
Broadchurch?quote:
3 was inderdaad een beetje herhaling van zetten. 4 is tot nu toe (door de flashbacks) wel vermakelijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet het niet man. Vond seizoen 3 niet echt de moeite waard. In tegenstelling tot Ozark seizoen 3. De eerste was matig, tweede aardig, maar de derde goed. 8/10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |