abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 21:15:20 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193197738
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 20:46 schreef Hathor het volgende:

[..]


[..]

Eens, maar dat had ik al gezegd, dat zijn gewoon twee idiote cowboys, maar dat suggestieve nieuws dat het een niksvermoedende jogger was is ook om te kotsen.
mja dat is wat er toen bekend was, dan kun je het ook moeilijk niet melden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 18 mei 2020 @ 21:16:34 #27
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193197755
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2020 21:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik vind dat aardig wat zeggen eigenlijk. Het spreekt niet in zijn voordeel in elk geval.
Als het al iets zegt spreekt het meer in diens nadeel inderdaad.
  maandag 18 mei 2020 @ 21:24:44 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193197911
Een agent zou:
- moeten weten wanneer een burgerarrest wel en niet geoorloofd is,
- moeten weten hoe je zo'n situatie zonder (getrokken) wapen aangaat,
- zich bewust moeten zijn van de risico's van een getrokken wapen in een confrontatie,
- wanneer hij toch een wapen getrokken heeft moeten weten hoe de situatie tot een veilig eind te brengen zonder dat er daarbij slachtoffers vallen.
Huilen dan.
  maandag 18 mei 2020 @ 21:38:39 #29
323401 Kijkertje
met filter
pi_193198169
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2020 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
Een agent zou:
- moeten weten wanneer een burgerarrest wel en niet geoorloofd is,
- moeten weten hoe je zo'n situatie zonder (getrokken) wapen aangaat,
- zich bewust moeten zijn van de risico's van een getrokken wapen in een confrontatie,
- wanneer hij toch een wapen getrokken heeft moeten weten hoe de situatie tot een veilig eind te brengen zonder dat er daarbij slachtoffers vallen.
- en ook niet zijn zoon erbij betrekken

Uiteindelijk stond pa zelf in de achterbak van de truck en liet hij zijn zoon de confrontatie aangaan :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 18 mei 2020 @ 22:03:38 #30
117098 Hathor
Effe niet
pi_193198508
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 21:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

mja dat is wat er toen bekend was, dan kun je het ook moeilijk niet melden
Eigenlijk was er helemaal niks bekend, maar ik ga er voor het gemak even van uit dat ze op de verklaring van zijn moeder en kennissen zijn af gegaan zonder verdere feiten te checken, je weet wel...het was zo'goeie jongen. Misschien was ie dat ook wel, alleen had ie er verstandig aan gedaan zich niet op illegale wijze toegang te verschaffen tot andermans grondbezit, zeker niet in the land of the free and the triggerhappy.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193200500
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 22:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Misschien was ie dat ook wel, alleen had ie er verstandig aan gedaan zich niet op illegale wijze toegang te verschaffen tot andermans grondbezit, zeker niet in the land of the free and the triggerhappy.
Heb je dat huis gezien? Het is geen area 51 waar borden hangen met “no tresspassing or you will get shot” borden. Een simpel huis in een woonwijk dat onder constructie is, zonder tuinhek dat op slot kan die erom vraagt om bekeken te worden door nieuwsgierige aagjes. Zoals ook dagelijks meerdere keren gebeurde, door o.a. spelende kinderen en weet ik veel wat.

Maar blijkbaar heb je gelijk, het is niet verstandig om nieuwsgierig te zijn in het land van de triggerhappy. Een beetje nieuwsgierig rondkijken in een nieuw huis en je bent al een grote crimineel, of nog erger je wordt meteen bedreigd en neergeknald door idioten.
West-Melanesia
  dinsdag 19 mei 2020 @ 02:53:57 #32
323401 Kijkertje
met filter
pi_193200547
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 02:30 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Heb je dat huis gezien? Het is geen area 51 waar borden hangen met “no tresspassing or you will get shot” borden. Een simpel huis in een woonwijk dat onder constructie is, zonder tuinhek dat op slot kan die erom vraagt om bekeken te worden door nieuwsgierige aagjes. Zoals ook dagelijks meerdere keren gebeurde, door o.a. spelende kinderen en weet ik veel wat.

Maar blijkbaar heb je gelijk, het is niet verstandig om nieuwsgierig te zijn in het land van de triggerhappy. Een beetje nieuwsgierig rondkijken in een nieuw huis en je bent al een grote crimineel, of nog erger je wordt meteen bedreigd en neergeknald door idioten.
Precies! Het is ook gewoon leuk om te zien hoe zo'n huis gebouwd wordt en de vorderingen te volgen. Ook vaak gedaan :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193205386
https://www.liveleak.com/view?t=CPuqH_1589844414

Geeft toch wel weer duidelijk aan om wat voor persoon het gaat/ging.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:29:34 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193205587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:14 schreef phoenyx het volgende:
https://www.liveleak.com/view?t=CPuqH_1589844414

Geeft toch wel weer duidelijk aan om wat voor persoon het gaat/ging.
:z

Wat geeft dit filmpje wel weer duidelijk aan dan? Wat doet 'ie fout?

Hij zit in z'n auto in het park en hij vraagt waarom ze hem lastigvallen. Dat zou ik ook doen. Vervolgens voelen de agenten zich dusdanig bedreigd dat ze 'm willen taseren.. kom nou :') .
Huilen dan.
pi_193205673
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:z

Wat geeft dit filmpje wel weer duidelijk aan dan? Wat doet 'ie fout?

Hij zit in z'n auto in het park en hij vraagt waarom ze hem lastigvallen. Dat zou ik ook doen. Vervolgens voelen de agenten zich dusdanig bedreigd dat ze 'm willen taseren.. kom nou :') .
Ja op een bekende drugsplek :') Werkt niet echt mee, grote bek. Auto mag niet doorzocht worden. Maar hij doet niks fout hoor :')
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:41:34 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193205751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:35 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja op een bekende drugsplek :') Werkt niet echt mee, grote bek. Auto mag niet doorzocht worden. Maar hij doet niks fout hoor :')
Ga weg joh. Als de politie zonder dat daar aanleiding voor is aan mij vraagt of ze m'n auto mogen doorzoeken dan zou ik ook zeggen dat ze op kunnen flikkeren. Principekwestie.

En zeker in de VS zou het niet voor het eerst zijn dat de agenten dan ineens wiet "vinden". Die grote bek valt ook wel mee, hij is gewoon duidelijk geïrriteerd. Dat zou ik ook zijn.
Huilen dan.
pi_193205810
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga weg joh. Als de politie zonder dat daar aanleiding voor is aan mij vraagt of ze m'n auto mogen doorzoeken dan zou ik ook zeggen dat ze op kunnen flikkeren. Principekwestie.

En zeker in de VS zou het niet voor het eerst zijn dat de agenten dan ineens wiet "vinden". Die grote bek valt ook wel mee, hij is gewoon duidelijk geïrriteerd. Dat zou ik ook zijn.
Oke nou ja dan loop jij daar ook het risico om getaserd te worden als je op een drugsplek gaat lopen chillen. Wie doet dat nou niet niet waar :D Compleet terecht trouwens, jij kan zijn gedrag normaal vinden maar dat is het niet.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:51:51 #38
117098 Hathor
Effe niet
pi_193205874
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:z

Wat geeft dit filmpje wel weer duidelijk aan dan? Wat doet 'ie fout?

Hij zit in z'n auto in het park en hij vraagt waarom ze hem lastigvallen. Dat zou ik ook doen. Vervolgens voelen de agenten zich dusdanig bedreigd dat ze 'm willen taseren.. kom nou :') .
Hij komt op zijn zachtst gezegd nogal agressief over in dat filmpje, duidelijk een kort lontje. Ik heb mensen voor minder neergeschoten zien worden in de VS.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:55:49 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193205907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:46 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke nou ja dan loop jij daar ook het risico om getaserd te worden als je op een drugsplek gaat lopen chillen. Wie doet dat nou niet niet waar :D Compleet terecht trouwens, jij kan zijn gedrag normaal vinden maar dat is het niet.
Zo'n beetje elk park in de VS is een "drugsplek", dan blijft er weinig over hè.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij komt op zijn zachtst gezegd nogal agressief over in dat filmpje, duidelijk een kort lontje. Ik heb mensen voor minder neergeschoten zien worden in de VS.
Hij is niet heel beleefd nee, maar agressief? Hij is overduidelijk behoorlijk geïrriteerd. Misschien is dit al de 23e keer dat hij die maand gezien werd als een crimineel.

Ik werd laatst in de AH (onterecht) beschuldigd van winkeldiefstal omdat één of andere doos niet goed op zat te letten bij de zelfscankassa en toen de beveiliging opriep. Ik kan je vertellen dat ik dat ook niet heel erg kon waarderen. Als me dat wekelijks overkwam dan zou m'n lontje ook vrij rap opgebrand zijn.
Huilen dan.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 14:00:38 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193205954
Was het nou een crimineel ofnie
pi_193205974
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zo'n beetje elk park in de VS is een "drugsplek", dan blijft er weinig over hè.
[..]

Hij is niet heel beleefd nee, maar agressief? Hij is overduidelijk behoorlijk geïrriteerd. Misschien is dit al de 23e keer dat hij die maand gezien werd als een crimineel.

Ik werd laatst in de AH (onterecht) beschuldigd van winkeldiefstal omdat één of andere doos niet goed op zat te letten bij de zelfscankassa en toen de beveiliging opriep. Ik kan je vertellen dat ik dat ook niet heel erg kon waarderen. Als me dat wekelijks overkwam dan zou m'n lontje ook vrij rap opgebrand zijn.
Voor ons Nederlanders is dit allemaal best extreem. In de VS weet je dat je geen grote bek moet hebben tegen de politie.

Ahmaud is ook al een keer opgepakt met een geladen pistool bij een basketbalwedstrijd waarbij hij 2 agenten heeft verwond.

https://www.news4jax.com/(...)ool-basketball-game/

[ Bericht 7% gewijzigd door JANdeDERDE op 19-05-2020 14:08:45 ]
  dinsdag 19 mei 2020 @ 14:09:41 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193206073
Of het de ideale schoonzoon was of niet boeit (me) eigenlijk ook helemaal niet. Mijn punt is meer dat phoenyx hier met een filmpje aan komt zetten waaruit ontzettend veel zou moeten blijken. Nou, dat doet het dus niet.

Het geeft alleen aan dat je geen tegengas moet geven wanneer de politie je auto wil doorzoeken wanneer je in een parkje zit, omdat je dan het risico loopt een taser in je lijf te krijgen (of erger).

En al had 'ie wiet in z'n auto, wat dan? Bewijst dat op enige manier dat hij zich misdragen heeft in dat huis in aanbouw?
Huilen dan.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 14:12:39 #43
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193206107
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 14:02 schreef JANdeDERDE het volgende:
Ahmaud is ook al een keer opgepakt met een geladen pistool bij een basketbalwedstrijd waarbij hij 2 agenten heeft verwond.
Dat staat niet echt in de tekst, er staat alleen dat 2 agenten er verwondingen aan over hielden. Of dat nu tijdens de achtervolging is gebeurd of de aanhouding valt er niet uit op te maken. En zelfs tijdens een aanhouding kun je dan weliswaar verwond raken maar dat kan ook weer komen door opzet of gewoon een ruwe arrestatie.
pi_193206134
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 14:12 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat staat niet echt in de tekst, er staat alleen dat 2 agenten er verwondingen aan over hielden. Of dat nu tijdens de achtervolging is gebeurd of de aanhouding valt er niet uit op te maken. En zelfs tijdens een aanhouding kun je dan weliswaar verwond raken maar dat kan ook weer komen door opzet of gewoon een ruwe arrestatie.
Two of the police officers suffered injuries. One has been treated for a fractured hand. Zeker niet zijn schuld ?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 14:17:01 #45
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193206151
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 14:15 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Two of the police officers suffered injuries. One has been treated for a fractured hand. Zeker niet zijn schuld ?
Dat zeg ik net, er wordt in de tekst niet duidelijk waar dat dan precies door komt. Heeft hij zich verzet bij zijn aanhouding? Waren de agenten zelf op hun bek gegaan tijdens de achtervolging?
pi_193206529
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 02:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Precies! Het is ook gewoon leuk om te zien hoe zo'n huis gebouwd wordt en de vorderingen te volgen. Ook vaak gedaan :D
Ja hoor ik ook. Dat je denkt van wow wat een mooi huis, benieuwd wat ze precies aan het doen zijn of hoe het er van binnen uit ziet. Gewoon leuk, precies wat je zegt.
West-Melanesia
  dinsdag 19 mei 2020 @ 16:05:07 #47
117098 Hathor
Effe niet
pi_193207672
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zo'n beetje elk park in de VS is een "drugsplek", dan blijft er weinig over hè.
[..]

Hij is niet heel beleefd nee, maar agressief? Hij is overduidelijk behoorlijk geïrriteerd. Misschien is dit al de 23e keer dat hij die maand gezien werd als een crimineel.

Ik werd laatst in de AH (onterecht) beschuldigd van winkeldiefstal omdat één of andere doos niet goed op zat te letten bij de zelfscankassa en toen de beveiliging opriep. Ik kan je vertellen dat ik dat ook niet heel erg kon waarderen. Als me dat wekelijks overkwam dan zou m'n lontje ook vrij rap opgebrand zijn.
Dan zijn we behoorlijk verschillend, dat is mij nog niet zo lang geleden ook overkomen, en ik moest er gewoon hard om lachen, omdat ik wist dat ik niks gestolen had.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193208646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan zijn we behoorlijk verschillend, dat is mij nog niet zo lang geleden ook overkomen, en ik moest er gewoon hard om lachen, omdat ik wist dat ik niks gestolen had.
En als je dit nu regelmatig zou meemaken blijf je dan ook nog hard lachen?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 17:13:02 #49
117098 Hathor
Effe niet
pi_193208735
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En als je dit nu regelmatig zou meemaken blijf je dan ook nog hard lachen?
Mjah, dan word het inderdaad vervelend. Wat me ook al een paar keer is overkomen, is dat wanneer ik vrij veel nodig heb, ik zo'n big shopper bag van huis meeneem, en die dan achter aan mijn karretje hang, zodat ik het van de band gelijk in kan laden na het afrekenen. dat die tas daar leeg hangt kan een blinde nog wel zien, maar toch is me al zeker een stuk of drie keer gevraagd of ze even in mijn tas mogen kijken, en dat begint toch wel een beetje te irriteren, al laat ik dat niet merken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193218546
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:14 schreef phoenyx het volgende:
https://www.liveleak.com/view?t=CPuqH_1589844414

Geeft toch wel weer duidelijk aan om wat voor persoon het gaat/ging.
Je kan net zo goed zeggen dat het toch weer duidelijk aangeeft dat de politie Arbery onnodig lastig valt. Het zal voor hem ook echt niet de eerste keer zijn. Racial profiling noemen ze dat.

Reactie namens de familie Arbery:
quote:
On Tuesday, lawyers for Mr. Arbery’s family said the video “clearly depicts a situation where Ahmaud was harassed by Glynn County police officers.”

“Mr. Arbery is rightfully upset by what he perceives as being approached for no legitimate reason,” lawyers S. Lee Merritt, Benjamin Crump and L. Chris Stewart said.

In the video, an officer pats down Mr. Arbery and says he is conducting a check for weapons and not a search. Mr. Arbery declines to let the officer search his car and repeatedly says he works at a nearby truck wash. “You’re bothering me for nothing,” Mr. Arbery says.

Police typically need a warrant to search a parked car without permission, unless there is a traffic violation or other probable cause to do so.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')