SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Zal wel raar zijn hoor. Echt een soort afscheidsreis.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:07 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen
Denk je de weg nog te kunnen vinden livelink?
Ligt de nieuwe locatie gunstiger voor je?quote:Op maandag 18 mei 2020 05:55 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer een keer naar kantoor om mijn spullen uit te zoeken en in te pakken. Voor het laatst ook meteen op die lokatie. Raar idee.
Maakt eigenlijk niet eens zo heel veel uit.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:12 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen dame, heer.
[..]
Ligt de nieuwe locatie gunstiger voor je?
Dan hoop ik dat je in je nieuwe kantoor een leuke plek hebt.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet eens zo heel veel uit.
Ja, het zal wel goed komen. Ik denk dat ik dit jaar toch weinig op kantoor zal komen. Thuiswerken zal het devies wel zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je in je nieuwe kantoor een leuke plek hebt.
Ze zeggen nu tot 1 september.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het zal wel goed komen. Ik denk dat ik dit jaar toch weinig op kantoor zal komen. Thuiswerken zal het devies wel zijn.
Ik geloof nergens meer in, eigenlijk. En ik ben aangewezen op het OV en daar blijft gezegd dat je alleen voor noodzakelijke reizen mag reizen. Ik voel me verdorie al schuldig dat ik vandaag met het OV moet en of het wel noodzakelijk genoeg is.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zeggen nu tot 1 september.
Maar ik las gisteren al dat ze de maatregelen na 1 juni alweer willen versoepelen, en dat we dat morgenavond te horen krijgen.
Tuurlijk wel. Je moet toch naar kantoor? Of je moet met de auto gaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof nergens meer in, eigenlijk. En ik ben aangewezen op het OV en daar blijft gezegd dat je alleen voor noodzakelijke reizen mag reizen. Ik voel me verdorie al schuldig dat ik vandaag met het OV moet en of het wel noodzakelijk genoeg is.
Mondkapje is nog niet verplicht. Dus ik geloof het wel.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moet toch naar kantoor? Of je moet met de auto gaan.
Trouwens je mondkapje niet vergeten hè?
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb de moed een beetje opgegeven. Weer een slecht weekend achter de rug met mijn zoon. En inmiddels zit ik op het niveau dat ik ook niet meer denk dat het goed komt als de scholen weer beginnen. Too little, too late.
Oh.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Mondkapje is nog niet verplicht. Dus ik geloof het wel.
Als dat zo is, dan doneer ik ze wel een keer.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.
Straks heb je ze nog voor niets gekocht.
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan doneer ik ze wel een keer.
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb de moed een beetje opgegeven. Weer een slecht weekend achter de rug met mijn zoon. En inmiddels zit ik op het niveau dat ik ook niet meer denk dat het goed komt als de scholen weer beginnen. Too little, too late.
Goedemorgen.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
eigenlijk is het wel een verdrietige tijd, dingen veranderen, regels veranderen, mensen veranderen, en weet je we kunnen er helemaal niets aan doen alleen proberen toch te genieten van de kleine mooie dingen en ons zoveel mogelijk aan de regels te houden in de hoop dat het snel weer wat normaler gaat worden.
Snel normaal zie ik nog niet worden, maar wel graag iets normalerquote:Op maandag 18 mei 2020 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo is het wel. Hopen dat alles snel weer normaal worden. Want hier wordt niemand vrolijk van.
Blijven hopen, just me.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
Snel normaal zie ik nog niet worden, maar wel graag iets normaler
we gaan het morgenavond wel horenquote:Op maandag 18 mei 2020 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijven hopen, just me.![]()
Ik denk dat het best wel eens sneller kan gaan, dan de meeste denken.
Nou je het zegt.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet fijn dat het lijkt dat er weer versoepeld gaat worden. Het gaat te snel. (oké ook niet snel genoeg, lekker paradoxaal).
Maar we shall see. Volgende week ga ik denk ik wel kijken of kapper weer kan.
Had eigenlijk voor de lockdown al gemoeten, dus mijn kapsel lijkt nu redelijk op een ontplofte mol ofzo (denk ik, geen idee hoe die er uit zien).
U kan nog wel even wachten met een kappersbezoek gok ik zoquote:
Ik wel.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U kan nog wel even wachten met een kappersbezoek gok ik zo
Mja maar had gezegd minimaal 2 weken te wachten na dat het weer mag.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar voor jou is het wel hard nodig.
Gezinsuitbreidingquote:Op maandag 18 mei 2020 09:58 schreef Rafeiro het volgende:
Iets met soms niet even handig te zijn.
Voor glazen/aluminium schaaltjes, Blokker, Hema of Xenos?
Uiteraard is er niks kapot gevallen, maar wil ik enkel een uitbreiding van mijn servies
Ik had zin om een omelet of roerbak ei te maken.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:04 schreef just me het volgende:
[..]
Gezinsuitbreiding![]()
Xenos heeft vaak "leukere" dingen maar het ligt eraan wat je zoekt
Oh en naar de kapper gaan doe je voor jezelf en niet voor een ander.
Moeders en haar man gingen ook vaak naar de kofferbakverkopen.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga voor dat soort spul naar de kringloop. Dat mis ik wel hoor, naar de kringloop en dat het rommelmarktseizoen weer zou zijn gestart
Bedoel je Symph?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom ook alleen bij de supermarkt en ook dat zo min mogelijk. Oh en helaas dus ook een paar keer bij de tandarts. Morgen maar eens naar de apotheek
Schaaltjes hebben we trouwens in overvloed en er sneuvelt eigenlijk nooit iets. Vroeger toen ik nog geen vaatwasser had was dat wel anders.
Ik kan echt niet zonder. Toen ik ooit een paar weken geen vaatwasser had heb ik de laatste week alles opgespaard.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bedoel je Symph?
Maar ik heb dus geen vaatwasser
Bij mij zou het ook zo ideaal zijn. Dan zou ik ook weer meer koken enzo.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder. Toen ik ooit een paar weken geen vaatwasser had heb ik de laatste week alles opgespaard.
Waar zou je een tuinslang voor nodig hebbenquote:Op maandag 18 mei 2020 10:50 schreef Rafeiro het volgende:
En er kan dus geen enkel verloopstukje op. Tuinslang, NEE.
En je komt niet eens tot het midden van dar gootsteen.
En dan moet ik voor de huismeester betalen, die dit regelde. Die mij 3 jaar geleden al een nieuwe badkamer beloofde. Oké iet wat gefrustreerd, maar echt .... En ik adem weer.
Ik ben blij dat jij het zegtquote:Op maandag 18 mei 2020 15:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik heel erg wereldvreemd als ik geen idee heb waar je het over hebt?
Welk jubileum?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:08 schreef Rafeiro het volgende:
Het zal wel met het jubileum te maken hebben, maar verder echt geen idee.
soms ben je net een vrouwquote:Op maandag 18 mei 2020 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
Heb ik geen afwas staan koop ik afwas.![]()
Twee glazen schaaltjes (ei opklop formaat) en een RVS schaal om salade in te maken.
Had liever alle drie van RVS gehad maar soit.
Maar kan nu wel weer normaal roerbakei of omelet maken.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
Heb ik geen afwas staan koop ik afwas.![]()
Twee glazen schaaltjes (ei opklop formaat) en een RVS schaal om salade in te maken.
Had liever alle drie van RVS gehad maar soit.
Maar ze zijn niet vies!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het is vandaag: No dirty dishes day!
How To Celebrate No Dirty Dishes Day
To celebrate this holiday you just have to make sure you don’t make any dirty dishes! It’s simple enough to manage, just order food that doesn’t require utensils to eat.
Pizza, fried chicken, empanadas, egg rolls, corn dogs, these are just some of the foods that you can eat with your fingers. If you don’t want to eat inside then just take your family out to someplace nice to eat or even have a picnic in a park with disposable dishes!
No Dirty Dishes Day is your chance to get away from the sink and just enjoy your meal.
Ik ben vanochtend om 06.00 al de mist in gegaanquote:Op maandag 18 mei 2020 17:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het is vandaag: No dirty dishes day!
How To Celebrate No Dirty Dishes Day
To celebrate this holiday you just have to make sure you don’t make any dirty dishes! It’s simple enough to manage, just order food that doesn’t require utensils to eat.
Pizza, fried chicken, empanadas, egg rolls, corn dogs, these are just some of the foods that you can eat with your fingers. If you don’t want to eat inside then just take your family out to someplace nice to eat or even have a picnic in a park with disposable dishes!
No Dirty Dishes Day is your chance to get away from the sink and just enjoy your meal.
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend om 06.00 al de mist in gegaan
Ja, ik heb me een breuk gesjouwd op de terugweg. Een hele ladekast vol spullen was zwaarder dan ik dacht. Maar alles is leeg nu en ik heb volop genoten van het feit dat ik op kantoor zat. En ook de busreis was best relaxed. Niet te druk; de 1,5 m. afstand was prima te doen.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja, zo schiet dat natuurlijk niet op.
Maar hoe is het gegaan? Alles over gehuisd, zodat je vanaf morgen weer thuis kan werken?
Het had wellicht ook zonder kast gekund.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb me een breuk gesjouwd op de terugweg. Een hele ladekast vol spullen was zwaarder dan ik dacht. Maar alles is leeg nu en ik heb volop genoten van het feit dat ik op kantoor zat. En ook de busreis was best relaxed. Niet te druk; de 1,5 m. afstand was prima te doen.
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het had wellicht ook zonder kast gekund.
Jammer, maar het is niet andersquote:Op maandag 18 mei 2020 17:19 schreef brother52 het volgende:
Ik stel de show van vanavond uit naar ergens later deze week. Gaat me vandaag niet lukken.
Vind ik stiekem niet zo erg, ik ben niet echt fit en twijfel of ik wel kon luisterenquote:Op maandag 18 mei 2020 17:19 schreef brother52 het volgende:
Ik stel de show van vanavond uit naar ergens later deze week. Gaat me vandaag niet lukken.
Kantoor in/aan huisquote:Op maandag 18 mei 2020 17:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het voelde wel zo. Wat kan een mens veel spullen verzamelen. En in het nieuwe kantoor mag ik geen ladekast en ook geen andere kast. Dus nu thuis maar een plekje vinden voor al die spullen.
Die saladeschaal ben ik stieken wel blij mee. Want ook een salade voor 1 persoon kan wel wat gehussel gebruiken, en dan werkt een klein schaaltje of een diep bord gewoon niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het voelde wel zo. Wat kan een mens veel spullen verzamelen. En in het nieuwe kantoor mag ik geen ladekast en ook geen andere kast. Dus nu thuis maar een plekje vinden voor al die spullen.
Als mijn kinderen op kamers gaan wonen en spullen nodig hebben klop ik graag bij je aan.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ooit een megagrote plastic kom om salade in te maken, gekregen van iemand die ‘m te groot vond. Uiteindelijk zelf ook weer weggegeven, ik maak nooit salades voor tien personen. Ik heb nog genoeg grote schalen, van melamine en aardewerk (en Arcopal) en ook daarin heb ik een schifting gemaakt, wat moet je ermee? De kasten staat nog steeds vol genoeg hoor, iets te vol naar mijn smaak, maar ja. Twee huishoudens samenvoegen en dan korte tijd later nog een heel huishouden erbij, zucht. Ergens op zolder staan ook nog enorme glazen ovenschalen, maar ik maak nooit zespersoons ovenschotels.
Terecht dat je blij bent. Af en toe moet je zoiets voor jezelf doen en er dan ook van genieten.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die saladeschaal ben ik stieken wel blij mee. Want ook een salade voor 1 persoon kan wel wat gehussel gebruiken, en dan werkt een klein schaaltje of een diep bord gewoon niet.
En ja ook voor 1 persoon moet er van alles door sla heen en dus ook gemengd worden.
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
IJsbergsla (oké die is dan al gemixt bij de super), blikje tonijn, augurk, tomaat, feta, wat ui, wat dressing of olijfolie met azijn. Snufje peper eventueel wat kappertjes, wat ei eventueel wat gebakken spek. meloen mag ook.
Prima side dish.
Is ook een prima hoofdmaaltijd trouwens.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
IJsbergsla (oké die is dan al gemixt bij de super), blikje tonijn, augurk, tomaat, feta, wat ui, wat dressing of olijfolie met azijn. Snufje peper eventueel wat kappertjes, wat ei eventueel wat gebakken spek. meloen mag ook.
Prima side dish.
Mooi dat het meegevallen is.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb me een breuk gesjouwd op de terugweg. Een hele ladekast vol spullen was zwaarder dan ik dacht. Maar alles is leeg nu en ik heb volop genoten van het feit dat ik op kantoor zat. En ook de busreis was best relaxed. Niet te druk; de 1,5 m. afstand was prima te doen.
Moet nog wel wat warms bij hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Is ook een prima hoofdmaaltijd trouwens.
Die arme kinderen, wat moeten die met een zespersoons ovenschaal?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Als mijn kinderen op kamers gaan wonen en spullen nodig hebben klop ik graag bij je aan.
Niks arme kinderen. Ze moeten blij zijn met wat ze hebben.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die arme kinderen, wat moeten die met een zespersoons ovenschaal?
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Niks arme kinderen. Ze moeten blij zijn met wat ze hebben.
Veel kinderen maken.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die arme kinderen, wat moeten die met een zespersoons ovenschaal?
Dan draai ik zo meteen wel wat. De verzoekhoek.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:19 schreef brother52 het volgende:
Prima, dan hoef ik mijn aanbod niet te doen...quote:Op maandag 18 mei 2020 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan draai ik zo meteen wel wat. Op verzoek!
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dan hoef ik mijn aanbod niet te doen...
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:01 schreef livelink het volgende:
Volgens mij hoor ik nu MadMaster. Klopt dat?
Ik zit op de bank muisstil te zijn...quote:Op maandag 18 mei 2020 19:01 schreef livelink het volgende:
Volgens mij hoor ik nu MadMaster. Klopt dat?
quote:
Ik hoorde wel dat jij dat niet was. Maar het kon nog een sample zijn. Ik hoorde toen alleen nog maar "Test"quote:
Graag.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:08 schreef livelink het volgende:
Maar verzoekjes dus. Ik ga even nadenken.
Ja, dat zal dan weer een beetje tegenvallen, vrees ik.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Laat het je inspireren.
Niet letterlijk, maar qua muziek...
Ja, vind ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:14 schreef Melting het volgende:
Dit is anders ook een hele fijne plaat hoor.
1981 alweer zag ik.quote:
Nee, dat zou ik ook niet gedacht hebben eigenlijk. Ik dacht echt tweede helft van the eighties.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
1981 alweer zag ik.
Dat had ik toch niet in de gaten.
Dan zat ik er nog verder vanaf. Ik dacht begin jaren 90.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet gedacht hebben eigenlijk. Ik dacht echt tweede helft van the eighties.
Af en toe realiseer ik me wel eens van vrienden die jong gestorven zijn dat ze nu mijn leeftijd zouden zijn. Maar dat is niet voor te stellen.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, ik denk alweer zo'n 15 jaar geleden.
Ik houd het niet bij...
Ga zo verder.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:24 schreef livelink het volgende:
Wild Places ook alweer zo oud![]()
Ik zit kennelijk in een trip to Memory Lane.
Dat ze maar 7 jaar heeft mogen worden.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht:
Geboortedatum 14-08-1993
Overlijdensdatum 13-12-2000
Bizar jongquote:Op maandag 18 mei 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht:
Geboortedatum 14-08-1993
Het blijft zo triest als iemand maar zo jong is gewordenquote:Op maandag 18 mei 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht:
Geboortedatum 14-08-1993
Ik moet ook niet aan het verdriet van de ouders denken...quote:Op maandag 18 mei 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het blijft zo triest als iemand maar zo jong is geworden
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet ook niet aan het verdriet van de ouders denken...
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:01 schreef Melting het volgende:
Dus als er verzoekjes zijn, hoor ik ze graag.
Ik eerst eens even luisteren wat er zoal wordt gedraaid. Misschien kom ik dan ergens opquote:Op maandag 18 mei 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
Voor just me, DJ11 en eventuele andere luisteraars:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik eerst eens even luisteren wat er zoal wordt gedraaid. Misschien kom ik dan ergens op
Gefeliciteerd met je niet jubileum.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:34 schreef just me het volgende:
ik zou vandaag 41 jaar getrouwd geweest zijn
Ik zal m'n ex straks even een appje sturenquote:
Oud wijfquote:Op maandag 18 mei 2020 19:34 schreef just me het volgende:
ik zou vandaag 41 jaar getrouwd geweest zijn
bijna net zo lang gescheiden als getrouwd geweest![]()
Ja dat bedacht ik me ook... tijd om deze jongerensite te verlatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal m'n ex straks even een appje sturen
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook... tijd om deze jongerensite te verlaten
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik zou vandaag 68 zijn geworden.Ja ga effe door dat is mijn geboortejaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik zou vandaag 68 zijn geworden.Vrij naar Finkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Niet echt een typische Kate Bush-outfit eigenlijk.quote:
Ik nam maar zo een willekeurig jaartalquote:Op maandag 18 mei 2020 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ga effe door dat is mijn geboortejaar
ik geloof je op je blauwe ogen en nu niet zeggen dat ze bruin zijnquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof je op je blauwe ogen en nu niet zeggen dat ze bruin zijn
Ze zijn overduidelijk blauw. Ik behoor de 2,5% van de wereldbevolking met deze afwijking.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof je op je blauwe ogen en nu niet zeggen dat ze bruin zijn
Ik vroeg me al af of ik haar ooit zo bloot had gezien...quote:Op maandag 18 mei 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt een typische Kate Bush-outfit eigenlijk.
Ik zal de balkondeuren even dicht doen.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Wat zijn die geluiden op de achtergrond? Zend je uit vanuit je tuin, Melting?
zoveel herrie op het kerkpleinquote:Op maandag 18 mei 2020 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zal de balkondeuren even dicht doen.
De vogeltjes fluiten flink inderdaad.quote:
Hoeft niet hoor, het geeft wel een leuke zomeravond-sfeerquote:Op maandag 18 mei 2020 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zal de balkondeuren even dicht doen.
Dat is nou te laat.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het geeft wel een leuke zomeravond-sfeer
quote:
Ik wist niet eens dat er ook een verkeerde versie was.quote:
Er zijn veel versies van, waarvan velen de power missen zoals deze wel heeft...quote:Op maandag 18 mei 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er ook een verkeerde versie was.
Ik zal opbiechten dat ik zowel zaterdag als gisteren een zak patat heb gehaald.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal opbiechten dat ik zowel zaterdag als gisteren een zak patat heb gehaald.
Zaterdag kwamen we toevallig bij de snacktent in Midden Beemster voorbij en kochten we een patatje van Beemster aardappelen. Die beviel zo goed dat we er gisteren weer speciaal naar toe heen gereden zijn om er weer 2 zakken patat te halen...
Ik draai Keane zelf eigenlijk te weinig, dus deed ik maar een verzoekjequote:Op maandag 18 mei 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Van 11 afkomstig dit, maar ik snap zijn keuze wel...
Dat wil ik graag geloven als je hoort wat de top 40 wel haalt.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Er is zo veel goede muziek die de Top 40 niet heeft gehaald.... Het is tegenwoordig nog veel erger dan pakweg 20-30 jaar geleden.
Ik geef je helemaal gelijk, de hedendaagse muziek is doorgaans veel erger...quote:Op maandag 18 mei 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Er is zo veel goede muziek die de Top 40 niet heeft gehaald.... Het is tegenwoordig nog veel erger dan pakweg 20-30 jaar geleden.
je hebt groot gelijkquote:Op maandag 18 mei 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal opbiechten dat ik zowel zaterdag als gisteren een zak patat heb gehaald.
Zaterdag kwamen we toevallig bij de snacktent in Midden Beemster voorbij en kochten we een patatje van Beemster aardappelen. Die beviel zo goed dat we er gisteren weer speciaal naar toe heen gereden zijn om er weer 2 zakken patat te halen...
Je weet dat dat niet mijn punt wasquote:Op maandag 18 mei 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk, de hedendaagse muziek is doorgaans veel erger...
Na al die weken was een patatje pure noodzaak.quote:
en dan 24 terug ??quote:Op maandag 18 mei 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na al die weken was een patatje pure noodzaak.
Je moet er 24 kilometer voor rijden, maar dan heb je ook wat...
Ik moet bekennen dat ik er niet zo ver voor rijdt.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na al die weken was een patatje pure noodzaak.
Je moet er 24 kilometer voor rijden, maar dan heb je ook wat...
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hoewel we gisteren binnendoor tot aan Den Oever zijn gereden en via de A7 weer terug.
Lammetjes kijken en zo...
Toch vond ik dit best leuk eigenlijk. Ik moest even wennen.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken Drukwerk nog als halve punkband met optredens in kraakpanden.
Ik heb aan dit gecultiveerde, commerciële werk van ze nooit echt kunnen wennen...
Valt ze op vrouwen ja?quote:Op maandag 18 mei 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jarenlang boven alle jongensbedden gehangen, komt ze na tig jaar uit de kast...
Uit de kast op de kamers van die jongensquote:Op maandag 18 mei 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jarenlang boven alle jongensbedden gehangen, komt ze na tig jaar uit de kast...
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Uit de kast op de kamers van die jongens
Hit me hoef je tegen just me maar 1 keer te zeggen. Die slaat er meteen op.quote:
Het kan maar duidelijk zijnquote:Op maandag 18 mei 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hit me hoef je tegen just me maar 1 keer te zeggen. Die slaat er meteen op.
als mijn broer dat woensdag gaat zeggen ga ik toch wel vreemd kijkenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
als mijn broer dat woensdag gaat zeggen ga ik toch wel vreemd kijken
Eerst slaan, dan pas vreemd kijken...quote:Op maandag 18 mei 2020 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
als mijn broer dat woensdag gaat zeggen ga ik toch wel vreemd kijken
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst slaan, dan pas vreemd kijken...
Nee, ik doelde op het einde van "Michiel"quote:Op maandag 18 mei 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dit bedoeld, dan praten we over de bijna standaard Stock, Aitken & Waterman pingel...
Dat ben ik inmiddels vergeten...quote:Op maandag 18 mei 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op het einde van "Michiel"
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat hij pittig gegeten heeft.
Met z'n ring of fire.![]()
[ afbeelding ]
Vlammetjes, denk ikquote:Op maandag 18 mei 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat hij pittig gegeten heeft.
Met z'n ring of fire.![]()
[ afbeelding ]
Daarvoor is het nu een beetje te laat.quote:
Zou toch wel mogen tegen die tijd...quote:Op maandag 18 mei 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
De eerste 2 concerten zijn opnieuw ingepland.
Nu hebben we op zaterdag 31 januari 2021 Andrea Bocelli en 2 dagen later 10CC op het programma staan...
Tsja...
Het begin is gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
De eerste 2 gecancelde concerten zijn opnieuw ingepland.
Nu hebben we op zaterdag 31 januari 2021 Andrea Bocelli en 2 dagen later 10CC op het programma staan...
Tsja...
Als het doorgaat is het dubbel genieten in korte tijdquote:Op maandag 18 mei 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het is wel erg dicht op elkaar nu...
Dat is zo, maar ik vrees dat we volgend jaar ineens 6 concerten in een maand hebben of zo...quote:Op maandag 18 mei 2020 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Als het doorgaat is het dubbel genieten in korte tijd
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
Geef toe; je vindt het best leuk, Melting.
Ben er ook bang voorquote:
Als je het voor wil zingen.... bel me maar... ik zet de microfoon wel open voor je.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
Nu heb ik een verzoekje in mijn hoofd, maar kan ik niet op de artiest en/of de titel komen. Hoe irritant.
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Benieuwd of Melting vanavond ook weer tot 00:45 uur draait
Hij staat nu al in de rij voor Villa Volta...quote:Op maandag 18 mei 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Het was een nummer over elvis, niet van elvis.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het voor wil zingen.... bel me maar... ik zet de microfoon wel open voor je.
Misschien weet iemand van de anderen het.
Wat?quote:Op maandag 18 mei 2020 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
En nu wil ik dat liedje van de kleine zeemeermin.
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij staat nu al in de rij voor Villa Volta...
Ik wilde je niet wegjagen hoorquote:Op maandag 18 mei 2020 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is al 21.00.
Dan stop ik om 21.30.
Black Velvet van Allanah Myles?quote:Op maandag 18 mei 2020 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het was een nummer over elvis, niet van elvis.
Nee, had alleen de tijd niet in de gaten.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wilde je niet wegjagen hoorIk dacht: die gaat gewoon weer zo'n marathonshow doen, die heeft de smaak nu helemaal te pakken.
Remix ervan dan.quote:
We hadden dus gewoon niks moeten zeggenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, had alleen de tijd niet in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |