SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Zal wel raar zijn hoor. Echt een soort afscheidsreis.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:07 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen
Denk je de weg nog te kunnen vinden livelink?
Ligt de nieuwe locatie gunstiger voor je?quote:Op maandag 18 mei 2020 05:55 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer een keer naar kantoor om mijn spullen uit te zoeken en in te pakken. Voor het laatst ook meteen op die lokatie. Raar idee.
Maakt eigenlijk niet eens zo heel veel uit.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:12 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen dame, heer.
[..]
Ligt de nieuwe locatie gunstiger voor je?
Dan hoop ik dat je in je nieuwe kantoor een leuke plek hebt.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet eens zo heel veel uit.
Ja, het zal wel goed komen. Ik denk dat ik dit jaar toch weinig op kantoor zal komen. Thuiswerken zal het devies wel zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je in je nieuwe kantoor een leuke plek hebt.
Ze zeggen nu tot 1 september.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het zal wel goed komen. Ik denk dat ik dit jaar toch weinig op kantoor zal komen. Thuiswerken zal het devies wel zijn.
Ik geloof nergens meer in, eigenlijk. En ik ben aangewezen op het OV en daar blijft gezegd dat je alleen voor noodzakelijke reizen mag reizen. Ik voel me verdorie al schuldig dat ik vandaag met het OV moet en of het wel noodzakelijk genoeg is.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zeggen nu tot 1 september.
Maar ik las gisteren al dat ze de maatregelen na 1 juni alweer willen versoepelen, en dat we dat morgenavond te horen krijgen.
Tuurlijk wel. Je moet toch naar kantoor? Of je moet met de auto gaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof nergens meer in, eigenlijk. En ik ben aangewezen op het OV en daar blijft gezegd dat je alleen voor noodzakelijke reizen mag reizen. Ik voel me verdorie al schuldig dat ik vandaag met het OV moet en of het wel noodzakelijk genoeg is.
Mondkapje is nog niet verplicht. Dus ik geloof het wel.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moet toch naar kantoor? Of je moet met de auto gaan.
Trouwens je mondkapje niet vergeten hè?
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb de moed een beetje opgegeven. Weer een slecht weekend achter de rug met mijn zoon. En inmiddels zit ik op het niveau dat ik ook niet meer denk dat het goed komt als de scholen weer beginnen. Too little, too late.
Oh.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Mondkapje is nog niet verplicht. Dus ik geloof het wel.
Als dat zo is, dan doneer ik ze wel een keer.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.
Straks heb je ze nog voor niets gekocht.
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan doneer ik ze wel een keer.
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb de moed een beetje opgegeven. Weer een slecht weekend achter de rug met mijn zoon. En inmiddels zit ik op het niveau dat ik ook niet meer denk dat het goed komt als de scholen weer beginnen. Too little, too late.
Goedemorgen.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
eigenlijk is het wel een verdrietige tijd, dingen veranderen, regels veranderen, mensen veranderen, en weet je we kunnen er helemaal niets aan doen alleen proberen toch te genieten van de kleine mooie dingen en ons zoveel mogelijk aan de regels te houden in de hoop dat het snel weer wat normaler gaat worden.
Snel normaal zie ik nog niet worden, maar wel graag iets normalerquote:Op maandag 18 mei 2020 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo is het wel. Hopen dat alles snel weer normaal worden. Want hier wordt niemand vrolijk van.
Blijven hopen, just me.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
Snel normaal zie ik nog niet worden, maar wel graag iets normaler
we gaan het morgenavond wel horenquote:Op maandag 18 mei 2020 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijven hopen, just me.![]()
Ik denk dat het best wel eens sneller kan gaan, dan de meeste denken.
Nou je het zegt.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet fijn dat het lijkt dat er weer versoepeld gaat worden. Het gaat te snel. (oké ook niet snel genoeg, lekker paradoxaal).
Maar we shall see. Volgende week ga ik denk ik wel kijken of kapper weer kan.
Had eigenlijk voor de lockdown al gemoeten, dus mijn kapsel lijkt nu redelijk op een ontplofte mol ofzo (denk ik, geen idee hoe die er uit zien).
U kan nog wel even wachten met een kappersbezoek gok ik zoquote:
Ik wel.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U kan nog wel even wachten met een kappersbezoek gok ik zo
Mja maar had gezegd minimaal 2 weken te wachten na dat het weer mag.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar voor jou is het wel hard nodig.
Gezinsuitbreidingquote:Op maandag 18 mei 2020 09:58 schreef Rafeiro het volgende:
Iets met soms niet even handig te zijn.
Voor glazen/aluminium schaaltjes, Blokker, Hema of Xenos?
Uiteraard is er niks kapot gevallen, maar wil ik enkel een uitbreiding van mijn servies
Ik had zin om een omelet of roerbak ei te maken.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:04 schreef just me het volgende:
[..]
Gezinsuitbreiding![]()
Xenos heeft vaak "leukere" dingen maar het ligt eraan wat je zoekt
Oh en naar de kapper gaan doe je voor jezelf en niet voor een ander.
Moeders en haar man gingen ook vaak naar de kofferbakverkopen.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga voor dat soort spul naar de kringloop. Dat mis ik wel hoor, naar de kringloop en dat het rommelmarktseizoen weer zou zijn gestart
Bedoel je Symph?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom ook alleen bij de supermarkt en ook dat zo min mogelijk. Oh en helaas dus ook een paar keer bij de tandarts. Morgen maar eens naar de apotheek
Schaaltjes hebben we trouwens in overvloed en er sneuvelt eigenlijk nooit iets. Vroeger toen ik nog geen vaatwasser had was dat wel anders.
Ik kan echt niet zonder. Toen ik ooit een paar weken geen vaatwasser had heb ik de laatste week alles opgespaard.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bedoel je Symph?
Maar ik heb dus geen vaatwasser
Bij mij zou het ook zo ideaal zijn. Dan zou ik ook weer meer koken enzo.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder. Toen ik ooit een paar weken geen vaatwasser had heb ik de laatste week alles opgespaard.
Waar zou je een tuinslang voor nodig hebbenquote:Op maandag 18 mei 2020 10:50 schreef Rafeiro het volgende:
En er kan dus geen enkel verloopstukje op. Tuinslang, NEE.
En je komt niet eens tot het midden van dar gootsteen.
En dan moet ik voor de huismeester betalen, die dit regelde. Die mij 3 jaar geleden al een nieuwe badkamer beloofde. Oké iet wat gefrustreerd, maar echt .... En ik adem weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |