Voorkeuren kun je altijd doorgeven.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:08 schreef scrupuleus het volgende:
Kan je bij de reservering kiezen voor de in en de uitgang?
Waaromquote:Op zondag 17 mei 2020 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Bij dezen reserveer ik CL voor de gehele maand juli.
Wat egoïstischquote:Op zondag 17 mei 2020 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Af!quote:Op zondag 17 mei 2020 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Neem een zoute haring.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker, en ook echt toe aan een echt uitje buitenshuis. Dus zin in!
Aangezien niemand anders aanspraak maakt, ik reserveer CL voor de periode van 1/8/2020 t/m 1/9/2020.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Ik neem haar eerst mee op vakantie.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aangezien niemand anders aanspraak maakt, ik reserveer CL voor de periode van 1/8/2020 t/m 1/9/2020.
Dan heb je tot 1/7/2020, dan gaat de reservering van Senn in, nadien start mijn reservering.quote:
Ik wil ookquote:Op zondag 17 mei 2020 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker, en ook echt toe aan een echt uitje buitenshuis. Dus zin in!
Ja dat lijkt me sowieso een veilig uitje. Zeker door de week.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ookMisschien een keer een klompenpad lopen doordeweeks.
We hebben hier een blote voetenpad, echt iets voor jou.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ookMisschien een keer een klompenpad lopen doordeweeks.
Zoals altijd.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
sow het wordtweer gezellig hier vanavond
![]()
Vroegah was alles beter..quote:
bijna weekendquote:Op maandag 18 mei 2020 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie een goed weekend gehad?
even 3 dagen keihard zwoegenquote:
Niet bijzonder. Maar straks 5 dagen vrijquote:Op maandag 18 mei 2020 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie een goed weekend gehad?
ja dusquote:Op maandag 18 mei 2020 08:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet bijzonder. Maar straks 5 dagen vrij
En Pinksteren valt gunstig met mn rooster dus heb 2 dagen vrij gevraagd, dan ben ik 8 dagen vrijquote:
Omg lekker!quote:Op maandag 18 mei 2020 08:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
En Pinksteren valt gunstig met mn rooster dus heb 2 dagen vrij gevraagd, dan ben ik 8 dagen vrij
Dat is lekker.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
En Pinksteren valt gunstig met mn rooster dus heb 2 dagen vrij gevraagd, dan ben ik 8 dagen vrij
ik zou ook komend weekend weg gaanquote:Op maandag 18 mei 2020 08:25 schreef gcjoel het volgende:
Ik had eigenlijk vrij tussen hemelvaart en pinksteren, zou zaterdag naar Spanje
Blij dat ik het heb kunnen verplaatsen
ja, heerlijk eigenlijkquote:
Samen met Cali?quote:Op maandag 18 mei 2020 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had nu in Barcelona horen te zitten.
vrijdag had ik al vrij. toen heb ik veel te veel geld uitgegevenquote:
geld uitgegeven?quote:Op maandag 18 mei 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdag had ik al vrij. toen heb ik veel te veel geld uitgegeven
zaterdag een mooi stukje gefietst, zondag gewandeld en tussen door een hoop niks gedaan en gegeten en gedronken enz .
en daar?
Geld uitgegeven? Aan wat?quote:Op maandag 18 mei 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdag had ik al vrij. toen heb ik veel te veel geld uitgegeven
zaterdag een mooi stukje gefietst, zondag gewandeld en tussen door een hoop niks gedaan en gegeten en gedronken enz .
en daar?
ja, smorgens toch maar weer eens naar duitsland gereden om weer eens de voorraden aan te vullen (met mondkapje op)quote:
Ah leuke dingen!quote:Op maandag 18 mei 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, smorgens toch maar weer eens naar duitsland gereden om weer eens de voorraden aan te vullen (met mondkapje op)
en smiddags naar een hele grote fietsenwinkel gereden en daar een paar honderd euro achter gelaten
Jaquote:
Cali is nu je beste vriend.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met een van mijn beste vrienden.
Bro's before ho's.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met een van mijn beste vrienden.
Volgende keer even in een spoiler stoppenquote:Op maandag 18 mei 2020 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt stuur: Paardenbloem
Dan komen we je helpen.
dat soort werk doe ik alleen op zondag ochtend. liefst rond 8 uurquote:Op maandag 18 mei 2020 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn, buren zijn met een slijptol of iets dergelijk bezig.
Ja, precies.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort werk doe ik alleen op zondag ochtend. liefst rond 8 uur
Op zondag wil je toch wel ietsjes uitslapen.quote:
Normaal.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had geen wilde vakantieplannen, maar gewoon dagjes weg en normaal naar buiten kunnen, daar had ik wel zin in
ik merk steeds minder verschil met het oude normaalquote:
Fokkers gonna Fokquote:Op maandag 18 mei 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk steeds minder verschil met het oude normaal
De verschillen die ik merk: geen sport en niet naar kantoor. De rest is wel hetzelfde.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk steeds minder verschil met het oude normaal
sport mis ik absoluut het allermeeste.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De verschillen die ik merk: geen sport en niet naar kantoor. De rest is wel hetzelfde.
Kan je denk ik nog beter op een terras zitten, dan iedereen op een muurtje of bankje.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sport mis ik absoluut het allermeeste.
Gisteren toen ik naar de winkel liep kwam ik langs een pleintje dat normaal vol staat met terrassen.
De terrassen zijn weg, maar aangezien er zaakjes koffie en ijsjes verkopen zat elk muurtje en bankje vol..
Geen sociaal leven. Dat mis ik.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De verschillen die ik merk: geen sport en niet naar kantoor. De rest is wel hetzelfde.
klopt. ik zie het verschil dan ook niet zo.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je denk ik nog beter op een terras zitten, dan iedereen op een muurtje of bankje.
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. ik zie het verschil dan ook niet zo.
ofja, het grote verschil is dat die take away balies allemaal geen bier hebbenquote:
Ik kwam er gister een tegen in de bouwmarkt. Keurig mondkapje voor de mond, maar de neus vrijquote:Op maandag 18 mei 2020 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja
Wel smorgens in duitsland gezien waarom mondkapjes gewoon niet werken. Mensen zijn gewoon te dom om er mee om te gaan.
Ik ook niet bijzonder heftig, maar ik ging wel naar andere plekken dan de keuken. Met andere mensen.quote:
Lol andere plekken dan de keuken. Ik voel me verder ook behoorlijk opgeslotenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet bijzonder heftig, maar ik ging wel naar andere plekken dan de keuken. Met andere mensen.
Hier wel hoorquote:Op maandag 18 mei 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ofja, het grote verschil is dat die take away balies allemaal geen bier hebben
het domste wat ik gezien heb:quote:Op maandag 18 mei 2020 11:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kwam er gister een tegen in de bouwmarkt. Keurig mondkapje voor de mond, maar de neus vrij
Die heeft iets niet goed meegekregen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het domste wat ik gezien heb:
een vakkenvuller van de supermarkt (man van tegen de 50) doet zn mondkapje af, hoest op zijn handschoen, doet zijn mondkapje weer op en gaat met zn handschoenen verder met het rek inruimen
tegen zoveel intelligentie is een mondkapje niet opgewassen.
Niet voor niets dat het rivm blijft zeggen dat het positieve effect vsn mondkapjes nihil is.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vakkenvuller van de supermarkt (man van tegen de 50) doet zn mondkapje af, hoest op zijn handschoen, doet zijn mondkapje weer op en gaat met zn handschoenen verder met het rek inruimen
Inderdaad, hij had dan beter met een schaar het stukje bij de mond kunnen weg knippen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft iets niet goed meegekregen.
Daarom heeft het ook geen zin om 'de gewone consument' te verplichten mondkapjes te gaan dragen. Het werkt alleen maar schijnveiligheid in de hand bij vooral domme mensen, die denken dat ze dan geen afstand meer hoeven te houden of niet meer hun handen hoeven te wassen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft ook weinig nut. als mensen constant hun mondkapje op en af zetten en constant met hetzelfde kapje blijven lopen heeft het rivm gewoon gelijk en is het maar schijnveiligheid.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet voor niets dat het rivm blijft zeggen dat het positieve effect vsn mondkapjes nihil is.
Je kan een aantal dingen weer oppakken toch? Afgelopen weekend weer met een paar vrienden buiten gezeten en wat gedronken; vandaag weer voor het eerst zwemmen en over 2-3 weken ook weer eens een restaurant.quote:
bierpakketjes heb ik wel al een paar keer bij de lokale brouwerij besteld.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nijmegen. Allerlei cafe's hebben ook bierpakketten enzo.
Ik ga nog echt niet zwemmen. Het zwembad hier werkt ook niet met reserveringen, dus als je daar aankomt en er zijn dertig mensen in het zwembad, moet ik wachten. Bioscoop durf ik ook nog niet, terras is gezellig in je eentje. Museum misschien wel.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan een aantal dingen weer oppakken toch? Afgelopen weekend weer met een paar vrienden buiten gezeten en wat gedronken; vandaag weer voor het eerst zwemmen en over 2-3 weken ook weer eens een restaurant.
Ik voel me er zelf veiliger bij om daar allemaal nog even mee te wachten, aangezien iedereen nu dit soort dingen gaat doenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan een aantal dingen weer oppakken toch? Afgelopen weekend weer met een paar vrienden buiten gezeten en wat gedronken; vandaag weer voor het eerst zwemmen en over 2-3 weken ook weer eens een restaurant.
Als ze het nou ook alleen onderling zouden verspreidenquote:
Echt hequote:Op maandag 18 mei 2020 12:08 schreef rival het volgende:
Trage mensen zijn overigens extra vervelend in deze tijd.
nee joh, de hele supermarkt wacht wel rustig tot iemand zn boodschappen netjes gestructureerd in zn tas heeft gestapeld.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:08 schreef rival het volgende:
MENSEN ZIJN ZO ONTZETTEND DOM! IK KAN HET NIET MEER AAN!quote:Op maandag 18 mei 2020 12:08 schreef rival het volgende:
Dat zou fijn zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze het nou ook alleen onderling zouden verspreiden
FOK!quote:Op maandag 18 mei 2020 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, verdorie, wie is er hier nou traag
Ja, je hebt gelijk. Beetje dramaquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 12:17 schreef rival het volgende:
Maar de ergste in de super. Er was iemand die kreeg 19,75 statiegeld voor zijn lege flessen.
Die heeft dus 79 lege flessen ingeleverd!! Weet je wat een rij er achter hem stond te wachten?
Dat was ik
Jij vond dit een goed moment om al die lege flessen in te leveren?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:17 schreef rival het volgende:
Maar de ergste in de super. Er was iemand die kreeg 19,75 statiegeld voor zijn lege flessen.
Die heeft dus 79 lege flessen ingeleverd!! Weet je wat een rij er achter hem stond te wachten?
Dat was ik
ik durf nooit zo veel losse flessen in te leveren. dan blijft die machine altijd vast hangen en moet er weer zo'n vulploegventje komen om die band leeg te maken en zoquote:Op maandag 18 mei 2020 12:17 schreef rival het volgende:
Dat was ik
er waren 3 tweeën..quote:
Smakelijkquote:Op maandag 18 mei 2020 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar even wandelen en lunchen
Nee al weken niet. Maar de stapel werd maar groter en groter.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij vond dit een goed moment om al die lege flessen in te leveren?
Picnic neemt ze ook niet meer in dus hier staat ook een tas volquote:Op maandag 18 mei 2020 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nee al weken niet. Maar de stapel werd maar groter en groter.
Als ik dit eerder had geweten dan hadden we die knul wel een loopje bespaardquote:Op maandag 18 mei 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durf nooit zo veel losse flessen in te leveren. dan blijft die machine altijd vast hangen en moet er weer zo'n vulploegventje komen om die band leeg te maken en zo
Toen ik nog zelf in de supermarkt werkte, zag ik ook wel eens mensen met zo'n berg aan lege flessen aan komen zetten. Ik vroeg me dan altijd af hoe groot die mensen wonen dat ze daar de ruimte voor hebben.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nee al weken niet. Maar de stapel werd maar groter en groter.
Ik heb geen groot huis maar een klein gezin.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik nog zelf in de supermarkt werkte, zag ik ook wel eens mensen met zo'n berg aan lege flessen aan komen zetten. Ik vroeg me dan altijd af hoe groot die mensen wonen dat ze daar de ruimte voor hebben.
isoleert dat goed, als ik mijn hele zolder vol gooi met legen petflessen?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik nog zelf in de supermarkt werkte, zag ik ook wel eens mensen met zo'n berg aan lege flessen aan komen zetten. Ik vroeg me dan altijd af hoe groot die mensen wonen dat ze daar de ruimte voor hebben.
Misschien weet rival dat.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
isoleert dat goed, als ik mijn hele zolder vol gooi met legen petflessen?
Is in DU een mondkapje verplicht?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ofja, het grote verschil is dat die take away balies allemaal geen bier hebben
buiten op straat niet, maar zodra je een winkel binnen gaat welquote:
Lekker bezigquote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef Senn88 het volgende:
![]()
sollicitatiegesprek volgende week woensdag
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef Senn88 het volgende:
![]()
Heeeujquote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef Senn88 het volgende:
![]()
Ik zou niet eens weten wat je er mee zou moeten kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:33 schreef Senn88 het volgende:
Koop een chromecast das makkelijk... nou niet voor mij
Netflix enz streamen op je tv.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat je er mee zou moeten kunnen.
Als je een smart TV hebt die dat ondersteunt.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dat kan toch sowieso al zonder chromecast?
Ik heb geen smarttv en mijn laptop is net een boeing 747 die trekt het ook allemaal niet meer.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat kan toch sowieso al zonder chromecast?
Ja maar jij woont in Zeeland.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk Netflix gewoon op de laptop
Oh, geen idee wat voor tv ik heb.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een smart TV hebt die dat ondersteunt.
Ja, dat vergeet ik steeds dat het bij ons anders is dan bij jullie.quote:
Volgens mij heeft KPN dat inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2020 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, geen idee wat voor tv ik heb.
Ik heb een kanaal voor Netflix kennelijk. En kan het kijken op de tv via de ps4 app.
Ja maar die Mediabox heeft soms wel kuren.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:05 schreef STING het volgende:
De Ziggo Mediabox Next biedt ook Netflix, net als andere sommige kabel boxen ga ik vanuit.
Denken dat wij Ziggo hebbenquote:Op maandag 18 mei 2020 14:05 schreef STING het volgende:
De Ziggo Mediabox Next biedt ook Netflix, net als andere sommige kabel boxen ga ik vanuit.
Klein schermquote:Op maandag 18 mei 2020 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen op de iPad. Is het beste.
sommige dingen mogen best vergaanquote:
Yep, maar voor een tweede tv is chromecast wel handig. Heb boven ook gewoon chromecast erachter hangen. Werkt prima voor een beetje tv kijken in bed.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:05 schreef STING het volgende:
Zeker, niets mis met een Chromecast.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, maar voor een tweede tv is chromecast wel handig. Heb boven ook gewoon chromecast erachter hangen. Werkt prima voor een beetje tv kijken in bed.
Apple TV uber alles!quote:Op maandag 18 mei 2020 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, maar voor een tweede tv is chromecast wel handig. Heb boven ook gewoon chromecast erachter hangen. Werkt prima voor een beetje tv kijken in bed.
Net een Furby.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Ik had iets verkeerds ingedrukt en toen ging de computer de tekst die in beeld stond voorlezen.
quote:Op maandag 18 mei 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Twee jaar geleden was ik naar Londen
Acht jaar geleden werd m'n huis leeggeroofd
Tnx Facebook!
Wow, dat lijkt me echt heel kut om mee te maken! Kwam je thuis en was alles weg? Of 's nachts terwijl je thuis was?quote:Op maandag 18 mei 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Tnx Facebook!
Laptop, iPhone, iPod, mooie laptoptas van Crumpler, shit van werk.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hadden ze allemaal meegenomen?
Ik was boodschappen doen en toen ik thuis kwam stond ie m'n bureau overhoop te halenquote:Op maandag 18 mei 2020 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt me echt heel kut om mee te maken! Kwam je thuis en was alles weg? Of 's nachts terwijl je thuis was?
omg je zag hem? eng!quote:Op maandag 18 mei 2020 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was boodschappen doen en toen ik thuis kwam stond ie m'n bureau overhoop te halen
quote:Op maandag 18 mei 2020 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was boodschappen doen en toen ik thuis kwam stond ie m'n bureau overhoop te halen
Mooie mijlpalen.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Tnx Facebook!
Hij heeft elk recht al verloren op het moment dat hij jouw huis is binnengegaan zonder toestemming.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Of ga ik naar de hel door zoiets te zeggen? Hij begon.
Kan me niet zo druk maken om zulke mensen.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Of ga ik naar de hel door zoiets te zeggen? Hij begon.
iPhone.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laptop, iPhone, iPod, mooie laptoptas van Crumpler, shit van werk.
Zondag ook nog regen.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag wat spatjes en daarna weer 25+
Zat restaurants die normaal niet bezorgen maar nu wel wegens corona. Vaak te vinden op hun Facebook of website.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:37 schreef JoshCampbell het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Wil iets bestellen maar Thuisbezorgd heeft louter standaard dingen. Iemand die iets speciaals weet uit de supermarkt?
woon in een dorp.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zat restaurants die normaal niet bezorgen maar nu wel wegens corona. Vaak te vinden op hun Facebook of website.
Anders: sate uit een zakje
Ok dat is kut.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:42 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
woon in een dorp.
Wat is saté uit een zakje? Is dat speciaal?
Hoe dan? Het is al 6 weken zomer.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:43 schreef Elvi het volgende:
Ik schrok van m'n witte benen toen ik ze in de spiegel zag. Lord, ze zijn echt wit-wit
Gaat werken voor je geld schavuit, ik gun hem gewoon de erge corona.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat ie nu Corona heeft. Niet al te erg, natuurlijk. Als karma gewoon.
Heb je geen tuin?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten en ik werk sinds eind april bijna non-stop
Is kipsouflaki lekker?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok dat is kut.
Nee dat is vies.
Iets speciaals uit de super? Gewoon goed biefstukje halen en frietjes bakken ? Dat is tenminste altijd goed.
Ik ben echt bruiner dan ooitquote:Op maandag 18 mei 2020 18:58 schreef Californium het volgende:
Zelfs ik heb wat kleur gekregen door die paar mooie dagen
Goed bezig!quote:
O my....quote:Op maandag 18 mei 2020 19:07 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Is dat hetgeen wat kipsaté onderscheid van kipsouflali?
Geen idee. Gewoon voor gebraden kip gaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:06 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zit wat in. Is het echter echt iets anders dan kipsaté?
En anders de kip saté uit een zakje. Niets mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon voor gebraden kip gaan.
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden Chinese kool gestoofd in pindasaus
Ik heb nog een hele kip liggen. Is nu aan het ontdooien.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon voor gebraden kip gaan.
opeten.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele kip liggen. Is nu aan het ontdooien.
Weet nog niet 100% wat ik er mee ga doen.
Is ook niet echt mijn doel. Maar je kan nu niet veel anders dan buiten zitten als het mooi weer is dus gaat hardquote:Op maandag 18 mei 2020 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed bezig!
Dat zou ik niet willen zeggen, ben nogsteeds een spook maar zie wel in mijn gezicht wat meer sproetjes enzo
![]()
Benen worden echt NOOIT bruin
Nou ik ben ook al behoorlijk bruin.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is ook niet echt mijn doel. Maar je kan nu niet veel anders dan buiten zitten als het mooi weer is dus gaat hard
Nee gewoon een puike farmers tan.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik ben ook al behoorlijk bruin.
Behalve mijn blote bast, daarvoor was het nog niet warm genoeg. Ben wel hele weekenden en avonden buiten.
Maar jij zit al in bikini buiten?
Jij eet geen groente?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gekookte aardappelen met appelmoes en hamburger
Wat een leeuwquote:Op maandag 18 mei 2020 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk wat een mooi beest.
[ afbeelding ]
Als dekkater voor Mollie.
Wat gaaf is dat.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een leeuw
Mijn buren hebben voor 1,5 jaar een gasthond die ze tot blindegeleidehond moeten opleiden. Hij's nu nog 8 weken
Nu mocht het in ieder geval nogquote:Op maandag 18 mei 2020 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaaf is dat.
Je moet je zeker wel inhouden om hem niet constant te aaien?
Je hoort wel eens van die honden die die cursus falen. Dan kunnen ze wel alle taken, maar doen ze deze alleen wanneer het ze het zelf willen.quote:
Ja het zal mij benieuwen hoe hij het straks gaat doenquote:Op maandag 18 mei 2020 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort wel eens van die honden die die cursus falen. Dan kunnen ze wel alle taken, maar doen ze deze alleen wanneer het ze het zelf willen.
Beetje rondrennen om lichten aan en uit te doen terwijl ze de deur open moeten doen enzo. Lief.
Ja is toch ook leuk voor de kinderen.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Het huis in Bayern wat we geboekt hebben is incl katers en vaak ook een kitten. Tenminste die wonen er boven en komen dagelijks langs. De meisjes vinden het fantastisch daarmee te spelen.
Neem er ook 1 mee naar het strand. Kun je de chicks niet van je afslaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja het zal mij benieuwen hoe hij het straks gaat doen
Ik zal het ze eens vragenquote:Op maandag 18 mei 2020 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja is toch ook leuk voor de kinderen.
[..]
Neem er ook 1 mee naar het strand. Kun je de chicks niet van je afslaan.
Werkt voor mij altijd!quote:Op maandag 18 mei 2020 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem er ook 1 mee naar het strand. Kun je de chicks niet van je afslaan.
Ja overal. Probleem is dat ik dan altijd het kwantumvoordeel mee wil pakken en laatst bijna 3 pallets berkenhout had besteld.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vakantie.
Momenteel bezig met een speurtocht naar waar ik het beste online haardhout kan bestellen voor in onze vuurkorf. Iemand tips?
Ja je leest dan dat het niet goed droog was ofzo, bij sommige plekken. Maarja, ik heb hier echt 0 verstand van dus wat weet ik nou.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja overal. Probleem is dat ik dan altijd het kwantumvoordeel mee wil pakken en laatst bijna 3 pallets berkenhout had besteld.
Ik jat het wel bij de buurman.
Voor de vuurkorf is dat toch allemaal niet zo heel boeiend? Je zit toch buiten.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja je leest dan dat het niet goed droog was ofzo, bij sommige plekken. Maarja, ik heb hier echt 0 verstand van dus wat weet ik nou.
Nouja dat dus, ik kan me niet zo voorstellen dat het voor ons echt verschil maakt.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor de vuurkorf is dat toch allemaal niet zo heel boeiend? Je zit toch buiten.
Wij hebben onlangs een houten chalet gesloopt. Genoeg hout voorlopig
Je kunt het beste eikenhouten meubels kopen en die in stukken zagen. Hebben vaak allang binnen gestaan dus echt goed droog.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja je leest dan dat het niet goed droog was ofzo, bij sommige plekken. Maarja, ik heb hier echt 0 verstand van dus wat weet ik nou.
Schoonouders halen alles uit het bos naast hun huis. Beetje stelen van Wim-Lex.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vakantie.
Momenteel bezig met een speurtocht naar waar ik het beste online haardhout kan bestellen voor in onze vuurkorf. Iemand tips?
Vet chill! Die optie hebben wij niet echt helaas.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schoonouders halen alles uit het bos naast hun huis. Beetje stelen van Wim-Lex.
Voor binnen misschien wel, sommige zullen meer roken of knetteren misschien maar buiten waait dat lekker weg.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja dat dus, ik kan me niet zo voorstellen dat het voor ons echt verschil maakt.
Hahaha, wel goed geregeld!
Zonder gekheid is een terraskachel veel fijner stoken omdat deze nauwelijks rook geeft door goede trek.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vet chill! Die optie hebben wij niet echt helaas.
Heb ik alquote:Op maandag 18 mei 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder gekheid is een terraskachel veel fijner stoken omdat deze nauwelijks rook geeft door goede trek.
Ik maar ze zo nu en dan zelf[ afbeelding ]
Er zat al een vuurkorf ingebouwd in de tuin, dus daar zijn we prima tevreden mee.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder gekheid is een terraskachel veel fijner stoken omdat deze nauwelijks rook geeft door goede trek.
Ik maar ze zo nu en dan zelf[ afbeelding ]
Ik nam laatst ook weer een oud roestig vat mee. Vriendin over de zeik,dit, dat, oud ijzer.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er zat al een vuurkorf ingebouwd in de tuin, dus daar zijn we prima tevreden mee.Maar kan me voorstellen dat zo'n kachel ook zijn voordelen heeft.
Bij jou niet, maar je buren des te meer.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik maak ze zo nu en dan zelf[ afbeelding ]
Ja zo een met een bocht in de schoorsteen is wel heel onvriendelijkquote:Op maandag 18 mei 2020 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij jou niet, maar je buren des te meer.
Tot morgen.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben wel klaar met Fok forum... tijd voor het echte leven met echte vrienden en goede gesprekken!
Daaaaag 👋
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |