Voorkeuren kun je altijd doorgeven.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:08 schreef scrupuleus het volgende:
Kan je bij de reservering kiezen voor de in en de uitgang?
Waaromquote:Op zondag 17 mei 2020 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Bij dezen reserveer ik CL voor de gehele maand juli.
Wat egoïstischquote:Op zondag 17 mei 2020 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Af!quote:Op zondag 17 mei 2020 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Neem een zoute haring.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker, en ook echt toe aan een echt uitje buitenshuis. Dus zin in!
Aangezien niemand anders aanspraak maakt, ik reserveer CL voor de periode van 1/8/2020 t/m 1/9/2020.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Ik neem haar eerst mee op vakantie.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aangezien niemand anders aanspraak maakt, ik reserveer CL voor de periode van 1/8/2020 t/m 1/9/2020.
Dan heb je tot 1/7/2020, dan gaat de reservering van Senn in, nadien start mijn reservering.quote:
Ik wil ookquote:Op zondag 17 mei 2020 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker, en ook echt toe aan een echt uitje buitenshuis. Dus zin in!
Ja dat lijkt me sowieso een veilig uitje. Zeker door de week.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ookMisschien een keer een klompenpad lopen doordeweeks.
We hebben hier een blote voetenpad, echt iets voor jou.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ookMisschien een keer een klompenpad lopen doordeweeks.
Zoals altijd.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
sow het wordtweer gezellig hier vanavond
![]()
Vroegah was alles beter..quote:
bijna weekendquote:Op maandag 18 mei 2020 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie een goed weekend gehad?
even 3 dagen keihard zwoegenquote:
Niet bijzonder. Maar straks 5 dagen vrijquote:Op maandag 18 mei 2020 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie een goed weekend gehad?
ja dusquote:Op maandag 18 mei 2020 08:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet bijzonder. Maar straks 5 dagen vrij
En Pinksteren valt gunstig met mn rooster dus heb 2 dagen vrij gevraagd, dan ben ik 8 dagen vrijquote:
Omg lekker!quote:Op maandag 18 mei 2020 08:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
En Pinksteren valt gunstig met mn rooster dus heb 2 dagen vrij gevraagd, dan ben ik 8 dagen vrij
Dat is lekker.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
En Pinksteren valt gunstig met mn rooster dus heb 2 dagen vrij gevraagd, dan ben ik 8 dagen vrij
ik zou ook komend weekend weg gaanquote:Op maandag 18 mei 2020 08:25 schreef gcjoel het volgende:
Ik had eigenlijk vrij tussen hemelvaart en pinksteren, zou zaterdag naar Spanje
Blij dat ik het heb kunnen verplaatsen
ja, heerlijk eigenlijkquote:
Samen met Cali?quote:Op maandag 18 mei 2020 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had nu in Barcelona horen te zitten.
vrijdag had ik al vrij. toen heb ik veel te veel geld uitgegevenquote:
geld uitgegeven?quote:Op maandag 18 mei 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdag had ik al vrij. toen heb ik veel te veel geld uitgegeven
zaterdag een mooi stukje gefietst, zondag gewandeld en tussen door een hoop niks gedaan en gegeten en gedronken enz .
en daar?
Geld uitgegeven? Aan wat?quote:Op maandag 18 mei 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdag had ik al vrij. toen heb ik veel te veel geld uitgegeven
zaterdag een mooi stukje gefietst, zondag gewandeld en tussen door een hoop niks gedaan en gegeten en gedronken enz .
en daar?
ja, smorgens toch maar weer eens naar duitsland gereden om weer eens de voorraden aan te vullen (met mondkapje op)quote:
Ah leuke dingen!quote:Op maandag 18 mei 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, smorgens toch maar weer eens naar duitsland gereden om weer eens de voorraden aan te vullen (met mondkapje op)
en smiddags naar een hele grote fietsenwinkel gereden en daar een paar honderd euro achter gelaten
Jaquote:
Cali is nu je beste vriend.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met een van mijn beste vrienden.
Bro's before ho's.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met een van mijn beste vrienden.
Volgende keer even in een spoiler stoppenquote:Op maandag 18 mei 2020 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt stuur: Paardenbloem
Dan komen we je helpen.
dat soort werk doe ik alleen op zondag ochtend. liefst rond 8 uurquote:Op maandag 18 mei 2020 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn, buren zijn met een slijptol of iets dergelijk bezig.
Ja, precies.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort werk doe ik alleen op zondag ochtend. liefst rond 8 uur
Op zondag wil je toch wel ietsjes uitslapen.quote:
Normaal.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had geen wilde vakantieplannen, maar gewoon dagjes weg en normaal naar buiten kunnen, daar had ik wel zin in
ik merk steeds minder verschil met het oude normaalquote:
Fokkers gonna Fokquote:Op maandag 18 mei 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk steeds minder verschil met het oude normaal
De verschillen die ik merk: geen sport en niet naar kantoor. De rest is wel hetzelfde.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk steeds minder verschil met het oude normaal
sport mis ik absoluut het allermeeste.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De verschillen die ik merk: geen sport en niet naar kantoor. De rest is wel hetzelfde.
Kan je denk ik nog beter op een terras zitten, dan iedereen op een muurtje of bankje.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sport mis ik absoluut het allermeeste.
Gisteren toen ik naar de winkel liep kwam ik langs een pleintje dat normaal vol staat met terrassen.
De terrassen zijn weg, maar aangezien er zaakjes koffie en ijsjes verkopen zat elk muurtje en bankje vol..
Geen sociaal leven. Dat mis ik.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De verschillen die ik merk: geen sport en niet naar kantoor. De rest is wel hetzelfde.
klopt. ik zie het verschil dan ook niet zo.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je denk ik nog beter op een terras zitten, dan iedereen op een muurtje of bankje.
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. ik zie het verschil dan ook niet zo.
ofja, het grote verschil is dat die take away balies allemaal geen bier hebbenquote:
Ik kwam er gister een tegen in de bouwmarkt. Keurig mondkapje voor de mond, maar de neus vrijquote:Op maandag 18 mei 2020 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja
Wel smorgens in duitsland gezien waarom mondkapjes gewoon niet werken. Mensen zijn gewoon te dom om er mee om te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |