abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193316137
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:01 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet waarom denk je dat het weer reizen nu opeens weer zo snel weer kan. De keus tussen miljoenen mensen hun geld terug betalen en met wat ristricties op reis sturen lijkt me snel gemaskt
:D
pi_193316149
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:48 schreef lily het volgende:
Ik ben bang dat de reisorganisatie ons gewoon gaat “dwingen” straks in de zomer. Wij kunnen leveren dus bekijk het maar.
Wil je niet? Jammer voor jou maar dan geld weg. Nu annuleren kost me ook 50% (de hele kleine lettertjes van prijsvrij en sunmix) ;(

Ik krijg er echt buikpijn van
Natuurlijk gaan ze je dwingen ze hoeven alleen de al geboekte vakantie maar bij mensen door hun strot te duwen. Volgend jaar zijn dit soort dingen allemaal uitzonderingen die buiten de voorwaarden vallen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193316179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]

:D
Denk je dat het anders is de reisbranche heeft dat geld niet om iedereen terug te betalen en de overheid gaat echt niet bijspringen dan moeten ze dat voor anderen ook doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193316226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:08 schreef vipergts het volgende:

[..]

Denk je dat het anders is de reisbranche heeft dat geld niet om iedereen terug te betalen en de overheid gaat echt niet bijspringen dan moeten ze dat voor anderen ook doen.
Ik vond gemaskt geinig.
pi_193316272
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:08 schreef vipergts het volgende:

[..]

Denk je dat het anders is de reisbranche heeft dat geld niet om iedereen terug te betalen en de overheid gaat echt niet bijspringen dan moeten ze dat voor anderen ook doen.
Ik denk dat door dit korte termijn denken er straks alsnog een heleboel failliet gaan. Dit nodigt nu niet bepaald uit om in de toekomst bij dit soort organisaties te boeken.
pi_193317325
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:14 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik denk dat door dit korte termijn denken er straks alsnog een heleboel failliet gaan. Dit nodigt nu niet bepaald uit om in de toekomst bij dit soort organisaties te boeken.
Nee, dat denk ik ook niet.
Ik alvast niet meer iig
pi_193317339
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:23 schreef lily het volgende:
Nee, dat denk ik ook niet.
Ik alvast niet meer iig
Vliegtickets ook. Dat ga ik nu echt veel later doen. Dan maar iets meer betalen als vroegboekers.
pi_193317366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Directe link is handiger:
https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Directe link is handiger:
https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer
Oh, handig! Thanks! Meteen ingeschreven voor Frankrijk. :)
pi_193317413
Weet niet of het hier al gemeld is. Maar ik kreeg zojuist bericht van mijn reisbureau dat vanaf 15-6 voor 37 Europese landen het negatieve reisadvies afloopt.

Beetje raar bericht, want er is geen negatief reisadvies (oranje is niet negatief).
Dus of ze bedoelen dat het dan naar groen gaat?

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2020 10:29:06 ]
pi_193317653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:14 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik denk dat door dit korte termijn denken er straks alsnog een heleboel failliet gaan. Dit nodigt nu niet bepaald uit om in de toekomst bij dit soort organisaties te boeken.
Het heeft niet met korte termijn denken te maken dat geld voor teruggave is er niet. Dan kun je dus beter gokken op reizen door laten gaan en kijken of ze niet failliet gaan. En mensen willen toch wel op vakantie
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193317658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:28 schreef F.Sinatra het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is. Maar ik kreeg zojuist bericht van mijn reisbureau dat vanaf 15-6 voor 37 Europese landen het negatieve reisadvies afloopt.

Beetje raar bericht, want er is geen negatief reisadvies (oranje is niet negatief).
Dus of ze bedoelen dat het dan naar groen gaat?
Oranje is iig negatief voor vakanties :)
pi_193317994
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:23 schreef lily het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik ook niet.
Ik alvast niet meer iig
Over 2 jaar is iedereen de ellende weer vergeten en boeken we allemaal weer bij de goedkoopste en flink van te voren. :D
pi_193318042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Over 2 jaar is iedereen de ellende weer vergeten en boeken we allemaal weer bij de goedkoopste en flink van te voren. :D
Not me :N

Wij gaan niet ieder jaar.
We moeten echt langer sparen om een keer te gaan met zijn vijven. Volgende keer zal ik toch voorzichtiger te werk gaan en proberen zoveel mogelijk in eigen hand te houden. Dan maar meer betalen en minder keuze.
pi_193318186
quote:
'Duitsland wil reiswaarschuwing Europese landen opheffen'

Volgens het Duitse tijdschrift Focus wil de Duitse regering vanaf 15 juni de reiswaarschuwing naar 31 Europese landen opheffen. Voorwaarde is wel dat de coronacrisis onder controle moet zijn.

Volgens de Duitse regering is "herleving van het toerisme belangrijk voor reizigers en de Duitse reisindustrie, net als voor economische stabiliteit in de betreffende landen".

Op het moment zijn voor Duitsers alleen noodzakelijke reizen binnen en buiten Duitsland toegestaan.
https://www.nu.nl/coronav(...)europa-opheffen.html
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 11:32:29 #165
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193318446
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:28 schreef F.Sinatra het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is. Maar ik kreeg zojuist bericht van mijn reisbureau dat vanaf 15-6 voor 37 Europese landen het negatieve reisadvies afloopt.

Beetje raar bericht, want er is geen negatief reisadvies (oranje is niet negatief).
Dus of ze bedoelen dat het dan naar groen gaat?
Gister geannuleerd voor Gran Canaria begin juli.
De verwachting is dat ze gewoon willen uitvoeren maar ik heb geein zin in zo een kreupele vakantie. Die 15% neem ik als verlies.

TUI gaat dat geld hard nodig hebben :D
  dinsdag 26 mei 2020 @ 11:55:42 #166
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_193318790
quote:
19s.gif Op maandag 18 mei 2020 08:51 schreef Gunner het volgende:
Ik ben erachter gekomen hoe TUI met omboeken omgaat. ze hebben natuurlijk liever niet dat je een AI vakantie omboekt naar twee nachtjes Vrijthof dus maken ze het je erg onprettig.

Situatie: vakantie geboekt van rond de 3000 euro, niets aanbetaald.
Als ik dat omboek naar een huisje in Nederland a 1000 euro, zeg maar wat.
Dan sturen ze me alsnog een factuur van 1700 euro. 60 procent van de originele reissom

Nu annuleren is dus goedkoper dat kost me 400 euro. Of hopen dat ze zelf annuleren, wat wel aannemelijk is maar die zekerheid is er nog niet.

Je zou denken dat dat niet klopt, helaas heb ik dit bevestigd gekregen van twee bronnen binnen TUI.
Huh :?, hun kunnen niet leveren en jij kan niet betalen. Hoe rechtsgeldig is dit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 26 mei 2020 @ 12:21:36 #167
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_193319142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:28 schreef F.Sinatra het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is. Maar ik kreeg zojuist bericht van mijn reisbureau dat vanaf 15-6 voor 37 Europese landen het negatieve reisadvies afloopt.

Beetje raar bericht, want er is geen negatief reisadvies (oranje is niet negatief).
Dus of ze bedoelen dat het dan naar groen gaat?
Ben je bij oranje wel verzekerd.
Want op zich of ik het nu hier op mijn werk (zorg) of op een stedentrip in Malta oploop verschil is er niet.
En voor een stedentrip zijn de restricties nog wel te doen.

Overigens hebben we een luchthaventaxi, is dat wel toegestaan?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_193319679
quote:
19s.gif Op maandag 18 mei 2020 08:51 schreef Gunner het volgende:
Ik ben erachter gekomen hoe TUI met omboeken omgaat. ze hebben natuurlijk liever niet dat je een AI vakantie omboekt naar twee nachtjes Vrijthof dus maken ze het je erg onprettig.

Situatie: vakantie geboekt van rond de 3000 euro, niets aanbetaald.
Als ik dat omboek naar een huisje in Nederland a 1000 euro, zeg maar wat.
Dan sturen ze me alsnog een factuur van 1700 euro. 60 procent van de originele reissom

Nu annuleren is dus goedkoper dat kost me 400 euro. Of hopen dat ze zelf annuleren, wat wel aannemelijk is maar die zekerheid is er nog niet.

Je zou denken dat dat niet klopt, helaas heb ik dit bevestigd gekregen van twee bronnen binnen TUI.
Jep, hier kwam ik gisteren dus ook achter. Wij 'gaan' 18 augustus 13 dagen naar Turkije met ons gezinnetje. Reissom ca. 3500 euro. Wij willen dus niet gaan en dachten het om te gaan boeken naar een huisje in NL of D. Dat kost ons dus minimaal 2100 euro.
Dat gaan we dus niet doen. Wij nemen de 15% annuleringskosten voor lief en boeken elders wel wat rechtstreeks.
pi_193320188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:06 schreef hvan het volgende:

[..]

Jep, hier kwam ik gisteren dus ook achter. Wij 'gaan' 18 augustus 13 dagen naar Turkije met ons gezinnetje. Reissom ca. 3500 euro. Wij willen dus niet gaan en dachten het om te gaan boeken naar een huisje in NL of D. Dat kost ons dus minimaal 2100 euro.
Dat gaan we dus niet doen. Wij nemen de 15% annuleringskosten voor lief en boeken elders wel wat rechtstreeks.
Turkije zou ik ook niet willen maar een Duitsland of Oostenrijk zou ik wel durven.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:42:24 #170
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193320212
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Huh :?, hun kunnen niet leveren en jij kan niet betalen. Hoe rechtsgeldig is dit.
Heb het voorgelegd aan m'n rechsbijstand. Die zien er geen problemen in gezien de voorwaarden.
Maar het is niet relevant meer voor mij. Heb gister geannuleerd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:06 schreef hvan het volgende:

[..]

Jep, hier kwam ik gisteren dus ook achter. Wij 'gaan' 18 augustus 13 dagen naar Turkije met ons gezinnetje. Reissom ca. 3500 euro. Wij willen dus niet gaan en dachten het om te gaan boeken naar een huisje in NL of D. Dat kost ons dus minimaal 2100 euro.
Dat gaan we dus niet doen. Wij nemen de 15% annuleringskosten voor lief en boeken elders wel wat rechtstreeks.
Bedankt voor de bevestiging.

Ik snap het wel hoor, anders boekt iedereen om naar een weekendje maastrich. Maar de reisorganisaties hebben wel aangetoond heel zwaar de voorwaarden te willen handhaven.

Tot dat jij volgend jaar een keer een persoonlijke situatie hebt waarin je om flexibiliteit vraagt. Krijg je echt nul op rekest. Tot zover het tweerichtingsverkeer. Denk niet dat ze van ons een voucher accepteren.

let wel; TUI is een organisatie die de afgelopen jaren prima resultaten heeft geboekt.

Erg onvriendelijk allemaal en dan druk ik me netjes uit.
pi_193321130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 12:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ben je bij oranje wel verzekerd.
Want op zich of ik het nu hier op mijn werk (zorg) of op een stedentrip in Malta oploop verschil is er niet.
En voor een stedentrip zijn de restricties nog wel te doen.

Overigens hebben we een luchthaventaxi, is dat wel toegestaan?
Ik ben bij oranje verzekerd. Maar dat zal niet voor alle verzekeringen gelden.
Beetje lastig....30 juni vertrek richting Ibiza....

- Afwachten wat er gaat gebeuren;
- Zelf cancellen (nu ¤ 3.500 ipv ¤ 6.500 over 2 weken);
- Cancellen en ¤ 60,- betalen maar een voucher krijgen t.w.v. ¤ .3.500

Optie 2 lijkt me sowieso niet verstanding. Denk dat ik maar gewoon afwacht en ga als het kan.
pi_193321583
Ik hoorde vandaag dat nu alle verzekeringen covid19 uitsluiten ?
Bij de ANWB ( die als enige repatriëringsvluchten en extra verblijf vergoedden ) doen ze nu ook opeens erg moeilijk.

wij zijn inmiddels weer terug na echt heerlijke vluchten in business class vanuit australië.
de aankomende 2 a 3 trips die in de planning stonden voor de aankomende maanden gaan niet meer door in ieder geval.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193322018
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:05 schreef Predator40 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat nu alle verzekeringen covid19 uitsluiten ?
Bij de ANWB ( die als enige repatriëringsvluchten en extra verblijf vergoedden ) doen ze nu ook opeens erg moeilijk.

wij zijn inmiddels weer terug na echt heerlijke vluchten in business class vanuit australië.
de aankomende 2 a 3 trips die in de planning stonden voor de aankomende maanden gaan niet meer door in ieder geval.
Vast niet alleen covid19 anders zitten ze volgend jaar weer
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193322074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:35 schreef vipergts het volgende:

[..]

Vast niet alleen covid19 anders zitten ze volgend jaar weer
sorry, ze sluiten een pandemie uit....alle verzekeraars.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193322118
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:39 schreef Predator40 het volgende:

[..]

sorry, ze sluiten een pandemie uit....alle verzekeraars.
Was de verwachting wel verbaasd me dat zoiets niet al uitgesloten was.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193322139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:42 schreef vipergts het volgende:

[..]

Was de verwachting wel verbaasd me dat zoiets niet al uitgesloten was.
wat is het nut van een verzekering als alles word uitgesloten in de kleine lettertjes
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 26 mei 2020 @ 15:44:26 #177
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_193322157
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:39 schreef Predator40 het volgende:

[..]

sorry, ze sluiten een pandemie uit....alle verzekeraars.
Zo kennen we die ratten weer. Wel dikke premies incasseren maar er werkelijk alles aan doen om niet te hoeven betalen :r
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193322198
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:43 schreef Predator40 het volgende:

[..]

wat is het nut van een verzekering als alles word uitgesloten in de kleine lettertjes
Niets een reisverzekering is ook oplichting het enige wat je zou moeten verzekeren is annuleren als je bijvoorbeeld niet kunt door een sterfgeval. Maar dat krijg je als er na de vakantie massaal camera's telefoons of zonnebrillen geclaimd worden op de reisverzekering.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193322207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:43 schreef Predator40 het volgende:

[..]

wat is het nut van een verzekering als alles word uitgesloten in de kleine lettertjes
Een verzekering is er natuurlijk om individueel risico af te dekken. Als er globale dingen gebeuren kan een verzekeraar dit nooit dekken of je moet veel meer premie willen gaan betalen. Is dit nu zo moeilijk om zelf te bedenken?
pi_193322213
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Zo kennen we die ratten weer. Wel dikke premies incasseren maar er werkelijk alles aan doen om niet te hoeven betalen :r
In dit geval zijn de premies gewoon te laag om deze schade voor iedereen te dekken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193322876
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:05 schreef Predator40 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat nu alle verzekeringen covid19 uitsluiten ?
Bij de ANWB ( die als enige repatriëringsvluchten en extra verblijf vergoedden ) doen ze nu ook opeens erg moeilijk.

wij zijn inmiddels weer terug na echt heerlijke vluchten in business class vanuit australië.
de aankomende 2 a 3 trips die in de planning stonden voor de aankomende maanden gaan niet meer door in ieder geval.
Bij nieuwe boekingen zeker?
Veel verzekeringen hebben 14 (omstreeks) maart gebruikt als deadline.

Ervoor geboekt, wel dekking.
pi_193322981
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:36 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Bij nieuwe boekingen zeker?
Veel verzekeringen hebben 14 (omstreeks) maart gebruikt als deadline.

Ervoor geboekt, wel dekking.
voor annuleren ja, maar als je ergens vast zat vergoedde alleen de ANWB de extra kosten, maar het blijkt dat ze in veel gevallen gewoon die ook niet willen dokken.

ik ken een gezin dat speciaal 1200km heeft gereden in 1 dag omdat de ANWB de repatriëringsvlucht zou betalen en de extra kosten, bij thuiskomst bleek dit niet zo te zijn.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193322989
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een verzekering is er natuurlijk om individueel risico af te dekken. Als er globale dingen gebeuren kan een verzekeraar dit nooit dekken of je moet veel meer premie willen gaan betalen. Is dit nu zo moeilijk om zelf te bedenken?
Tja, het begrip of verstand van sommige (simpele) mensen. :D
Gewoon stug volhouden terwijl de hele wereld een probleem heeft.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 17:00:13 #184
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193323161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:52 schreef delano.888 het volgende:
Stel dat vliegen straks weer mag, maar met verplicht masker.
Ik heb laatst zo'n mondkapje een half uur op gehad, en met lichte astma is dat al bijna niet te doen (zeer benauwd).
Zou je dan in het vliegtuig ook voor een "face shield" mogen gaan? Bied ongeveer dezelfde bescherming, maar veel beter ademen..
[ afbeelding ]
Je kan ook vragen of ze bij de take-off meteen het zuurstofkapje uit het plafond willen laten komen vallen... ^O^
pi_193323906
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:42 schreef Predator40 het volgende:

[..]

voor annuleren ja, maar als je ergens vast zat vergoedde alleen de ANWB de extra kosten, maar het blijkt dat ze in veel gevallen gewoon die ook niet willen dokken.

ik ken een gezin dat speciaal 1200km heeft gereden in 1 dag omdat de ANWB de repatriëringsvlucht zou betalen en de extra kosten, bij thuiskomst bleek dit niet zo te zijn.
Aegon All Risk ook.
Snap je verhaal niet. Vlucht maar toch rijden, en thuis pas zien dat de kosten niet gedekt zijn. Waarom dan niet gevlogen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2020 18:03:07 ]
pi_193323922
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:02 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Aegon All Risk ook.
Snap je verhaal niet. Vlucht maar toch rijden, en thuis pas zien dat de kosten niet gedekt zijn. Waarom dan niet gevlogen?
Wellicht gereden naar de luchthaven.
pi_193323939
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:02 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Aegon All Risk ook.
Snap je verhaal niet. Vlucht maar toch rijden, en thuis pas zien dat de kosten niet gedekt zijn. Waarom dan niet gevlogen?
was in australie, dus ze gingen rijden van brisbane naar sydney vanaf daar ging de vlucht ( amper binnenlandse vluchten beschikbaar toen en tevens hoorde ze pas last minute van de repatriating vlucht ) Bijzondere bijstand nederland hield geen rekening met tijdsverschillen en dat australie "iets" groter is dan nederland. krijg je snacht een mailtje dat er een vlucht gaat ...dezelfde dag nog. de repatriering is een grote chaos geweest....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193324009
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:06 schreef Predator40 het volgende:

[..]

was in australie, dus ze gingen rijden van brisbane naar sydney vanaf daar ging de vlucht ( amper binnenlandse vluchten beschikbaar toen en tevens hoorde ze pas last minute van de repatriating vlucht ) Bijzondere bijstand nederland hield geen rekening met tijdsverschillen en dat australie "iets" groter is dan nederland. krijg je snacht een mailtje dat er een vlucht gaat ...dezelfde dag nog. de repatriering is een grote chaos geweest....
Maar dat staat los van wel/niet vergoeden toch?
pi_193324118
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:11 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar dat staat los van wel/niet vergoeden toch?
de ANWB heeft aan hun gemeld dat ze alles zouden vergoedden......daarom hebben ze die vlucht genomen
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193324696
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je kan ook vragen of ze bij de take-off meteen het zuurstofkapje uit het plafond willen laten komen vallen... ^O^
Geen problemen, bij Corendon raden ze mondkapjes in het vliegtuig af, dus zeker niet verplicht:

quote:
Gelden er extra maatregelen aan boord van de Corendon vliegtuigen?

Wat betreft onze vluchtuitvoering worden we geadviseerd door verschillende instanties zoals de GGD, het RIVM, EASA en Schiphol. Mondkapjes worden niet aangeraden en ook het screenen van passagiers op airports is volgens het RIVM niet nodig. Wanneer ons airline-personeel toch het vermoeden heeft dat iemand aan boord met het virus is geïnfecteerd, handelen wij volgens bestaande luchtvaartprotocollen.
https://www.corendon.nl/k(...)0/02/26/coronavirus/
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_193325189
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:55 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Geen problemen, bij Corendon raden ze mondkapjes in het vliegtuig af, dus zeker niet verplicht:
[..]

https://www.corendon.nl/k(...)0/02/26/coronavirus/
Corendon :{
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193326711
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:18 schreef Predator40 het volgende:

[..]

de ANWB heeft aan hun gemeld dat ze alles zouden vergoedden......daarom hebben ze die vlucht genomen
Ja snap ik, maar je wilt toch naar huis lijkt me.
pi_193326825
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Zo kennen we die ratten weer. Wel dikke premies incasseren maar er werkelijk alles aan doen om niet te hoeven betalen :r
Ratten?
Wat een domme opmerking, snap je het concept verzekering wel?
  dinsdag 26 mei 2020 @ 21:31:14 #194
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_193328201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef lighted het volgende:

[..]

Ratten?
Wat een domme opmerking, snap je het concept verzekering wel?
Het beginsel van een verzekering snap ik heel goed. Tegenwoordig is het echter gewoon een grote boevenbende.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193329655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:46 schreef vipergts het volgende:

[..]

Niets een reisverzekering is ook oplichting het enige wat je zou moeten verzekeren is annuleren als je bijvoorbeeld niet kunt door een sterfgeval. Maar dat krijg je als er na de vakantie massaal camera's telefoons of zonnebrillen geclaimd worden op de reisverzekering.
Annulering voor vertrek wegens omstandigheden is juist niet aantrekkelijk om te verzekeren. Of je gaat of niet: je kon het geld van de reis makkelijk missen. Dus kan je het ook nog wel prima missen wanneer oma een paar dagen voor vertrek op sterven ligt of wanneer je je been breekt tijdens je laatste potje voetballen voor de vakantie.

Veel belangrijker om te verzekeren zijn kosten voor repatriëring in geval van calamiteiten, extra verblijfskosten, inreizen van naasten en medische kosten in het buitenland.

Wanneer je met één van die zaken te maken krijgt, kunnen de kosten in een paar dagen heel snel oplopen.

Een goedkope vlucht naar Zuid Europa kost soms maar een paar tientjes. Maar diezelfde vlucht kost last minute Wanneer je wegens een stervend familielid halsoverkop naar huis wilt ineens het vijf- tot tienvoudige.

En zie in het hoogseizoen je gezin maar eens ergens een week of twee extra onder te brengen, wanneer één van de gezinsleden in het lokale ziekenhuis ligt te herstellen van een vakantie ongelukje.
pi_193330636
Mensen lekker dit jaar in eigen land blijven en de economie hier een beetje spekken. Lekker je tuin mooi maken. Tuinesië is ook fijn.
Nou op vakantie naar het buitenland maakt het geen feestje als je het strand niet op mag. Of met een mondkapje in de zon.
Nee ga wel weer als Corona weg is of als er een vaccin is.
pi_193331856
Eigenlijk best wel vreemd dat de grenzen eerder opengaan ( 15 juni ) dan dat grote evenementen met publiek weer mag ( 1 september of langer ) . Ik had het liever andersom gezien.
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 01:47:18 #198
236264 crew  capricia
pi_193331976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 01:26 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk best wel vreemd dat de grenzen eerder opengaan ( 15 juni ) dan dat grote evenementen met publiek weer mag ( 1 september of langer ) . Ik had het liever andersom gezien.
Ik niet.
Open grenzen liggen me meer aan het hart dan bijv een massaal concert.
Die open grenzen hebben nl nogal wat economische consequenties. :)

En ook persoonlijk vond ik het sluiten van de Europese grenzen rond ons heen best claustrofobisch aanvoelen. Massa evenementen mis ik daarentegen niet.
Maar denk dat dat persoonlijk is.
Definitely not CIA
pi_193332657
Ik snap niet wat daar vreemd aan is.. massa voorkom je door beperkte toegang bijv.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_193332663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 23:39 schreef quirina het volgende:
Mensen lekker dit jaar in eigen land blijven en de economie hier een beetje spekken. Lekker je tuin mooi maken. Tuinesië is ook fijn.
Nou op vakantie naar het buitenland maakt het geen feestje als je het strand niet op mag. Of met een mondkapje in de zon.
Nee ga wel weer als Corona weg is of als er een vaccin is.
Wat een goede tip.
Nou, dan ga ik dat maar doen.

;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')