ZO MOOIquote:Op zondag 17 mei 2020 12:10 schreef Greys het volgende:
Ook in dit nieuwe deel nog even de arena versie van gisteravond.
Ja...ik denk dat dit mijn persoonlijke winnaar was geworden..quote:Op zondag 17 mei 2020 12:10 schreef Greys het volgende:
Ook in dit nieuwe deel nog even de arena versie van gisteravond.
IJsland, zonder enige twijfel. Dat is een ware hype. Maar Diodato als waardige tweede.quote:Op zondag 17 mei 2020 15:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat dit nummer het Songfestival had gewonnen. Maar ja, we zullen het nooit weten.
IJsland is het Italië van 2017.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
IJsland, zonder enige twijfel. Dat is een ware hype. Maar Diodato als waardige tweede.
Ik denk zelf dat IJsland dit jaar de Occidentali's Karma was geworden. Hype en hit vooraf. En dat de emotie van het lied van Diodato meer stemmen had getrokken.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
IJsland, zonder enige twijfel. Dat is een ware hype. Maar Diodato als waardige tweede.
twitter:escxtra twitterde op donderdag 21-05-2020 om 00:42:41🇮🇹 Next year's @SanremoRai may not take place in February, says the Director of the Teatro Ariston. Could this mean that Diodato will be selected internally? #Eurovision https://t.co/UgP5dIm2Kw reageer retweet
Oh dat hoop ik zo want ik heb de afgelopen weken zo’n Italo-crush gekregen op Diodato.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:22 schreef Greys het volgende:
twitter:escxtra twitterde op donderdag 21-05-2020 om 00:42:41🇮🇹 Next year's @:SanremoRai may not take place in February, says the Director of the Teatro Ariston. Could this mean that Diodato will be selected internally? #Eurovision https://t.co/UgP5dIm2Kw reageer retweet
Zo gaat het bij mij bijna elk jaar met de Italiaanse inzending, het is bijna nooit liefde op het eerste gezicht maar uiteindelijk horen ze toch tot de liedjes die ik regelmatig terugluister. Enkel met 2018 en 2016 heb ik nog altijd niet veel...quote:Op maandag 18 mei 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
De eerste keer dat ik het hoorde vond ik eigenlijk niet zo heel veel aan. Een beetje een dertien in dozijn Italiaanse powerballad. En daaarmee ook de zwakste inzending sinds L'Essensizale. Maar met elke luisterbeurt ben ik het beter gaan waarderen. Waarbij het uiteindelijk wel bij mijn favorieten van dit jaar is gaan horen.
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:34 schreef Meke het volgende:
Ik draai het nummer de laatste tijd redelijk vaak op Spotify, maar op een gegeven moment gaat er denk ik een telefoon af in de studioIk heb echt al ZOVAAK me afgevraagd waar het vandaan kwam, tot ik de link met Fai Rumore legde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |