Doe ff normaalquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken!
[..]
Cause you ugly. Wist het wel.
Neequote:
Haha grapjasquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken!
[..]
Cause you ugly. Wist het wel.
Nee neequote:Op maandag 18 mei 2020 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ff normaal
Ik heb ook geen likes
[..]
Nee
Niet raar. Wie liked nu een turkquote:Op maandag 18 mei 2020 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ff normaal
Ik heb ook geen likes
Hopelijk wel jaquote:
Gaat weer lekker hier met de lobiquote:Op maandag 18 mei 2020 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet raar. Wie liked nu een turk
@:xcachet
Zo denken vrouwen niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha grapjas
Komt eerder doordat ze me waarschijnlijk wegswipen omdat ze denken geen kans te maken.
jajaquote:
Met m’n tongkwast omnomquote:Op maandag 18 mei 2020 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik las eerst 'nog meer pruimen schilderen'
quote:
quote:
Zou die date lekker overslaan coronalijertje.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:19 schreef TTSS het volgende:
Kolere wat doet dit pijn zeg. Ga van ellende maar zo slapen.
Wat?quote:Op maandag 18 mei 2020 20:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou die date lekker overslaan coronalijertje.
Niet gamen maar ja. Zit bijna de hele dag met mijn nek in een slechte positie.quote:Zit het rond je schouderbladen en zij? En heb je toevallig te lang zitten gamen in een slechte stoel?
Hmm ja klinkt als een longontsteking.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Niet gamen maar ja. Zit bijna de hele dag met mijn nek in een slechte positie.
Als een longontsteking? Nah. Ik stond op en had het meteen. Ik voelde het al zeuren toen ik zat, maar toen ik een andere houding aannam was het van "aiii"quote:Op maandag 18 mei 2020 20:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hmm ja klinkt als een longontsteking.
Nee je moet wat meer lopen gewoon.
Roken ookquote:Op maandag 18 mei 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wist je dat kaas heel slecht is voor de gezondheid?
Bepaal jij nietquote:Op maandag 18 mei 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wist je dat kaas heel slecht is voor de gezondheid?
heb dat op Facebook gestaan?quote:Op maandag 18 mei 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee, dat is propaganda van de deugmaffia
JA... en u bent AF, mevroi... u bent UITERMATE AF, reeds...quote:
Brabandersquote:Op maandag 18 mei 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EEEEEEEEEJ, doar hedde menne mede-Broabaander
Ik ben niet zo'n vechter.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meer een vreter ahahahahahahahaha
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waarom schieten als je ook van vreten kunt genieten
Vindt braddie ookquote:Op maandag 18 mei 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waarom schieten als je ook van vreten kunt genieten
5x per week patat eten en instant noodles. Dan geniet je niet van etenquote:
frietquote:Op maandag 18 mei 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5x per week patat eten en instant noodles. Dan geniet je niet van eten
Als je friet eet ipv patat geniet je er ook niet vanquote:
alleen als je van rauwe aardappelen houdt ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je friet eet ipv patat geniet je er ook niet van
Voel me wel aangesproken betreft patat.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, echt goeie patat word je niet snel zat nee. Maar 5 keer per week is wel beetje overkill alsnogquote:Op maandag 18 mei 2020 21:43 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom word je patat niet zat ook hè. Kunt dat gewoon vier keer eten en het niet zat zijn.
Wel met dagen ertussen gewoon. En afwisseling ook in snede en aardappel.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, echt goeie patat word je niet snel zat nee. Maar 5 keer per week is wel beetje overkill alsnog
Een man kan niet iedere dag rijst etenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel met dagen ertussen gewoon. En afwisseling ook in snede en aardappel.
Naja als je het zo ziet is het net rijst maar dan elke dag anders.
Tokkiequote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Als ik zeg Almere, wat is het eerst wat bij jullie opkomt?
Betonquote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Transseksuele prostituees.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
quote:
quote:
Bedankt, dat is ook mijn impressiequote:Op maandag 18 mei 2020 21:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beton
Grijs
Fitti
Ally
Sfeerloze k⚓bende
Waarom niet in de pan?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaan even de koelkast in
Ah stevige ballen.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat komt daarna maar als ik dat meteen doe vallen ze uit elkaar.
Geen paneermeel erin gedaan?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat komt daarna maar als ik dat meteen doe vallen ze uit elkaar.
Lol, dit zou nog echt zo kunnen zijn ookquote:Op maandag 18 mei 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Dat zijn nog eens tipsquote:Op maandag 18 mei 2020 22:21 schreef 00wildchild het volgende:
Paneermeel in, overheen. Beetje ei. Niet te lang mee kneden.
Oh en volgende keer eerst de ui lekker lang en op heel laag vuur fruiten en daarna pas doorheen doen.
Wat een werk voor een gehaktbal.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
Als je echt tijd over hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkant met eiwit mengen en dan een aparte slag met dooier voor de buitenkant is echt magisch.
Van eiwit wordt het sappig en eidooier maakt stevig dus goeie buitenkant en dan binnenkant omnomnomnom.
Uitje niet gefruit idd anders werd het wel heel laat. Ff snel dit gemaakt zodat het kon koelenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
Als je echt tijd over hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkant met eiwit mengen en dan een aparte slag met dooier voor de buitenkant is echt magisch.
Van eiwit wordt het sappig en eidooier maakt stevig dus goeie buitenkant en dan binnenkant omnomnomnom.
Myrr stopt haar ziel en zaligheid in een perfecte gehaktbal, dat kan ik waarderenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uitje niet gefruit idd anders werd het wel heel laat. Ff snel dit gemaakt zodat het kon koelen
In tussentijd wel ui karameliseren voor erop
Nee hoor, ik zit nog vol van het avondeten.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr stopt haar ziel en zaligheid in een perfecte gehaktbal, dat kan ik waarderen
Ach kunnen de smaken ook ff in het rund trekkenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Paneermeel idd, dan valt die echt niet uit elkaar als je hem gaat braden
Nee hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
Het is te laat om een muur te schilderen of niet
Niets mis idd met ff lekker laten rusten.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach kunnen de smaken ook ff in het rund trekken
Nu lekker rustig voor gewoon doenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
Wel een vreemd tijdstip, maar het kan alsnog.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
Echt hè. Oké. Ik doe het gewoon. Alleen deze muur is toch zo gedaan. Ondergrond is wel zwart maar heb Sikkens.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Moet op elk tijdstip van de dag kunnen.
Gezondheid.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Oké. Ik doe het gewoon. Alleen deze muur is toch zo gedaan. Ondergrond is wel zwart maar heb Sikkens.
Dat heb ik maar 1 keer op en geen goeie ervaring meequote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net nog een stukje calzone shoarma op wat over was van gisteren boh.
Dan heb je slechte gehad denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik maar 1 keer op en geen goeie ervaring mee
Denk het ja. Echt enorm vettig, en beetje nattig. Droop eigenlijk alleen maar van het vet, en kon er nou niet echt van genieten.quote:
Ach de meeste normale pizza's hebben dat ook hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het ja. Echt enorm vettig, en beetje nattig. Droop eigenlijk alleen maar van het vet, en kon er nou niet echt van genieten.Had meer zoiets de hele tijd, volgende keer maar weer normale pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |