Nee sorryquote:Op maandag 18 mei 2020 02:12 schreef Strani het volgende:
Kennen jullie deze korte video van Duncan net vóór z'n optreden op het ESF? Met warmzingen en alles
quote:
quote:
De hele avond samen in een ruimte zijn is sowieso ‘gevaarlijker’ dan strikt anderhalve meter aanhouden. Specifiek daarover klagen is dan ook nogal selectief.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:48 schreef ato het volgende:
Pfffff heb een meningsverschil met mijn goede vriendin.
Afgelopen zaterdag heb ik samen met 2 goede vrienden een klein feestje gehouden. Was ook zeer gezellig er werden ook foto's gemaakt en 1 foto was per ongeluk op iets minder dan 1 meter afstand.
Ik had (stom) deze foto gedeeld met die vriendin.
Ik kreeg een boze app en later telefoon, waarom ik niet rekening houd met de afstanden. Ik zei dat doe ik ook, de hele avond gedaan. Stom van die foto. Er kwam van alles naar boven en eigenlijk is het haar angst voor deze Corona tijd en zij is bang om mij te verliezen. Natuurlijk begrijp ik haar wel en wij hebben het er vaak over gehad. Maar sinds het Corona gedoe, lijkt de vriendschap moeizamer.
Ik laat dit ook even rusten, want juist in deze ellendige tijd heb ik hier geen zin in.
Je mag toch 2 mensen zien als je maar rekening houdt met de afstanden en hygiene'quote:Op maandag 18 mei 2020 09:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hele avond samen in een ruimte zijn is sowieso ‘gevaarlijker’ dan strikt anderhalve meter aanhouden. Specifiek daarover klagen is dan ook nogal selectief.
Een ESF Gogglebox; compilatie van al onze reactiesquote:Op maandag 18 mei 2020 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou echt zo graag een camera op mezelf gericht willen hebben tijdens de puntentelling.
Het is wel zo dat ik vind dat er best wel wat groepen zijn die roekeloos zijn als het gaat om de maatregelen. En ook in de supermarkt zie ik steeds minder mensen erop letten.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:03 schreef ato het volgende:
[..]
Je mag toch 2 mensen zien als je maar rekening houdt met de afstanden en hygiene'
Dat deden wij ook en het was maar voor een paar uur.
Wat ik jammer vind is dat ik continu mij moet verantwoorden bij haar, dat gevoel heb ik. Terwijl ik mij verder prima aan de maatregelen hou en met mijn behandelaar wekelijks overleg wat ik mag en wat ik doe.
Zij zegt zelf ook dat het een grote angst is voor haar hoor, dat heb ik ook gezegd dat ik dat wel begrijp.
Maar zo is de relatie nu wel moeizamer.
Ik snap wel dat ze heel bezorgd is en bang je te verliezen en daarom misschien wat té beschermend is. Maar ondertussen wil jij ook niet dat je zo gecontroleerd wordt en er meteen ruzie komt als je even een foutje maakt. Zij hoeft zich niet zo verantwoordelijk voor jou te voelen; dat breekt haar uiteindelijk zelf ook gewoon op.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:03 schreef ato het volgende:
[..]
Je mag toch 2 mensen zien als je maar rekening houdt met de afstanden en hygiene'
Dat deden wij ook en het was maar voor een paar uur.
Wat ik jammer vind is dat ik continu mij moet verantwoorden bij haar, dat gevoel heb ik. Terwijl ik mij verder prima aan de maatregelen hou en met mijn behandelaar wekelijks overleg wat ik mag en wat ik doe.
Zij zegt zelf ook dat het een grote angst is voor haar hoor, dat heb ik ook gezegd dat ik dat wel begrijp.
Maar zo is de relatie nu wel moeizamer.
Mensen laten zich in deze tijd heel erg leiden door angst en weten zich daardoor geen houding te geven. Als jij gewoon voorzichtig bent met sociale contacten en niet hutje mutje bij elkaar gaat zitten, dan is er niks aan de hand hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:48 schreef ato het volgende:
Pfffff heb een meningsverschil met mijn goede vriendin.
Afgelopen zaterdag heb ik samen met 2 goede vrienden een klein feestje gehouden. Was ook zeer gezellig er werden ook foto's gemaakt en 1 foto was per ongeluk op iets minder dan 1 meter afstand.
Ik had (stom) deze foto gedeeld met die vriendin.
Ik kreeg een boze app en later telefoon, waarom ik niet rekening houd met de afstanden. Ik zei dat doe ik ook, de hele avond gedaan. Stom van die foto. Er kwam van alles naar boven en eigenlijk is het haar angst voor deze Corona tijd en zij is bang om mij te verliezen. Natuurlijk begrijp ik haar wel en wij hebben het er vaak over gehad. Maar sinds het Corona gedoe, lijkt de vriendschap moeizamer.
Ik laat dit ook even rusten, want juist in deze ellendige tijd heb ik hier geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |