abonnement Unibet Coolblue
pi_193186210
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:03 schreef totebel het volgende:

[..]

Daar zou ik tegenin kunnen brengen dat ik me stoor aan het misplaatste nationalisme waarmee alles fantastisch wordt gevonden met het labeltje songfestival, want Nederland.

Ieder heeft recht op zijn mening, jij die het wel mooi en leuk vond, maar ook ik die het te depressief voor woorden vond.

Vorig jaar hebben we op de dag van het Songfestival mijn schoonmoeder moeten begraven, dan ben je wel toe aan iets anders dan dood en verderf
Uiteraard mag iedereen zn mening hebben, maar valt me op dat er een groep mensen is (op social media en forums. Ik vraag me ook af waarom ik al die berichten lees :') ) die alleen maar zit te zeiken over hoe somber de show was, dat het allemaal zo tragisch en een dikke fail was en eigenlijk alleen maar willen zeiken om het afzeiken. Waarschijnlijk enkel omdat zij hun zin niet hebben gekregen boehoe. Wat dta betreft ben ik blij dat we vanaf morgen met een schone lei beginnen. Maar van die droeftoeters die roepen dat NL helemaal geen show kan neerzetten... Pleurt toch op. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_193186304
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:41 schreef Redefine het volgende:
Maar dat impliceert dat de kijkcijfers waren omdat de opzet zo was als die nu was. Wie zegt dat men überhaupt zin had om te gaan kijken zonder dat het het officiële festival doorging?
Dit idd, ik denk niet dat een andere invulling echt veel meer kijkers had gescoord. Men (heel Europa en Australië) wist in ieder geval dat het ESF dit jaar niet door ging, dus welke show er ook zou komen, het zou niet een show zijn zoals die hoort te zijn. Het was gisteren nogal vrij sfeerloos. Met publiek krijg je als kijker de energie ook mee vanuit zo'n arena.. Dat had dit jaar sowieso niet gekund, ook die Duitse show vond ik die sfeer niet hebben. De Zweedse show heb ik overigens zelf (nog) niet gezien.
~The present is all there is~
pi_193186341
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 20:10 schreef Aadrianus het volgende:

^O^
~The present is all there is~
  maandag 18 mei 2020 @ 01:14:03 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193187148
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Dit idd, ik denk niet dat een andere invulling echt veel meer kijkers had gescoord. Men (heel Europa en Australië) wist in ieder geval dat het ESF dit jaar niet door ging, dus welke show er ook zou komen, het zou niet een show zijn zoals die hoort te zijn. Het was gisteren nogal vrij sfeerloos. Met publiek krijg je als kijker de energie ook mee vanuit zo'n arena.. Dat had dit jaar sowieso niet gekund, ook die Duitse show vond ik die sfeer niet hebben. De Zweedse show heb ik overigens zelf (nog) niet gezien.
Precies sfeer was er niet echt en dat kon ook niet. Of ze hadden het in een heel klein studio moeten doen, maar dan ziet het er ook weer niet uit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193190450
quote:
Is er ook een compilatie van Cornald Maas? Zijn uitspraken waren echt on point😂
pi_193194007
Wat slecht, je kan het niet eens terugkijken als je in het buitenland woont :')
  maandag 18 mei 2020 @ 17:40:40 #175
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_193194280
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 17:17 schreef BeriBeri het volgende:
Wat slecht, je kan het niet eens terugkijken als je in het buitenland woont :')
Op Youtube toch wel.
pi_193196063
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 17:40 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Op Youtube toch wel.
Zou kunnen, wilde het via NPO terugkijken maar dat mag blijkbaar niet
Wel raar voor zo'n Eurovisie festival, zou toch verwachten dat je dat in heel Europa gewoon kan terug kijken
  maandag 18 mei 2020 @ 19:57:21 #177
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_193196327
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 19:45 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Zou kunnen, wilde het via NPO terugkijken maar dat mag blijkbaar niet
Wel raar voor zo'n Eurovisie festival, zou toch verwachten dat je dat in heel Europa gewoon kan terug kijken
Ja, dat kan vast ook wel, maar dan alleen de uitzending van de BBC als je in Engeland bent en van RAI als je in Italië bent enzovoorts.
  maandag 18 mei 2020 @ 21:44:02 #178
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193198253
Ik moest lachen om een van de comments onder de Buildings in the spotlights YouTube video:

Other countries: light a building
Switzerland: "hold my drink..." lights mountain

_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 21:51:41 #179
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193198377
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
Ik moest lachen om een van de comments onder de Buildings in the spotlights YouTube video:

Other countries: light a building
Switzerland: "hold my drink..." lights mountain

_O-
Die is leuk ja. :D _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_193199311
Chantal had dus een redacteur op Graham Norton gezet om er in het onderlinge gesprek op te kunnen reageren _O_ _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193204548
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:19 schreef Meke het volgende:
Ohh ik ben nu weer filmpjes aan het terugkijken, ik vond het echt mooi hoor O+

Zie nu pas dat op het shirt van de zanger van de Roop niet Eurovision staat, maar Euroopvision _O-
Oh, heet hij Roop? :D ik had 't t-shirt wel gezien, maar snapte m niet. (oh wacht, de band The Roop)

[ Bericht 1% gewijzigd door Postbus100 op 19-05-2020 12:25:20 ]
Somebody that I used to know
pi_193204566
Vond er niet veel aan om eerlijk te zijn :@
pi_193206865
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Chantal had dus een redacteur op Graham Norton gezet om er in het onderlinge gesprek op te kunnen reageren _O_ _O_
Vond dat een beetje vreemd (net als Graham :P ). Midden in de show een gesprek over commentaren die maar op één van de 40+ omroepen zijn gedaan?
pi_193208965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:10 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Vond dat een beetje vreemd (net als Graham :P ). Midden in de show een gesprek over commentaren die maar op één van de 40+ omroepen zijn gedaan?
Je bedoelt dat het uberhaupt raar was dat Chantal met Graham ging babbelen tijdens de show? Ja dat is ook vreemd, al werd het aan Love Shine a Light als Britse inzending opgehangen. Terry Wogan is er natuurlijk niet meer dus misschien daarom Graham. Maar van mij had het niet gehoeven inderdaad, het bleef wat random aanvoelen en de BBC was uberhaupt niet enthousiast om deze show uit te zenden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193212390
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het uberhaupt raar was dat Chantal met Graham ging babbelen tijdens de show? Ja dat is ook vreemd, al werd het aan Love Shine a Light als Britse inzending opgehangen. Terry Wogan is er natuurlijk niet meer dus misschien daarom Graham. Maar van mij had het niet gehoeven inderdaad, het bleef wat random aanvoelen en de BBC was uberhaupt niet enthousiast om deze show uit te zenden.
Kan ook een eis zijn geweest van de Beeb. Zo voelde het tenminste.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_193212434
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:02 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Kan ook een eis zijn geweest van de Beeb. Zo voelde het tenminste.
Ja dat opperde ik vandeweek al, en ik denk dat het inderdaad zo is afgesproken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:47:39 #187
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_193239405
We bespreken Europe Shine A Light uitgebreid in onze nieuwe podcast trouwens. Heel benieuwd wat jullie er van vinden!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Moderator dinsdag 26 mei 2020 @ 11:19:28 #188
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193318176
Eurovision twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 11:00:58 #Eurovision: Europe Shine A Light was seen by over 7️⃣0️⃣ million viewers! 🎊

Thank YOU for watching! 🙏

Congratulations again to @PubliekeOmroep, @NOS & @AVROTROS on producing such a creative and emotional show 🥳♥️

More on the ratings 👉 https://t.co/qvJu8gwCz7 https://t.co/VvKmuEQuAf reageer retweet
  dinsdag 26 mei 2020 @ 11:29:36 #189
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193318385
Oh je moet echt niet de reacties van die Tweet kijken, wat een onzin. Het is toch gewoon logisch dat dit veel slechter scoort dan een "normaal" ESF met competitie? Die reacties met dat met deze kijkcijfers 2021 aan Nederland wordt gegeven ongelofelijk is en zo. Wat een gezeur zeg. Wees blij dat we in ieder geval een soort alternatief hadden.

...En door, op naar 2021 Rotterdam :W
  Moderator dinsdag 26 mei 2020 @ 11:51:58 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193318734
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
Oh je moet echt niet de reacties van die Tweet kijken, wat een onzin. Het is toch gewoon logisch dat dit veel slechter scoort dan een "normaal" ESF met competitie? Die reacties met dat met deze kijkcijfers 2021 aan Nederland wordt gegeven ongelofelijk is en zo. Wat een gezeur zeg. Wees blij dat we in ieder geval een soort alternatief hadden.

...En door, op naar 2021 Rotterdam :W
Ik ben blij dat het eurovisie fandom hier niet zo verzuurd is.
pi_193318769
Wow niet slecht zeg, ik dacht dat het minder zou zijn!

Vergelijken met 180 miljoen is sowieso nutteloos, daar zitten de semi's ook bij in. :')
pi_193319383
70 miljoen is veel meer dan ik had verwacht als je naar de individuele kijkcijfers kijkt van de landen.

En idd die 180 miljoen is verdeeld over drie shows. Ik heb het gevoel dat de mensen die nu zeiken dat het één grote teleurstelling is, dat precies de mensen zijn die nooit tevreden zullen zijn, ook tijdens een "normale" show. Hoe goed je de show ook brengt (zelfs al zou Zweden het hebben geproduceerd) dan is er nog altijd wel wat op te zeiken omdat dit niet de normale versie is...
pi_193319753
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
Oh je moet echt niet de reacties van die Tweet kijken, wat een onzin. Het is toch gewoon logisch dat dit veel slechter scoort dan een "normaal" ESF met competitie? Die reacties met dat met deze kijkcijfers 2021 aan Nederland wordt gegeven ongelofelijk is en zo. Wat een gezeur zeg. Wees blij dat we in ieder geval een soort alternatief hadden.

...En door, op naar 2021 Rotterdam :W
Mensen die gaan zeiken dat het ESF in 2021 niet naar Nederland moet want die kunnen geen kijkcijfers aantrekken :') Soms denk je echt dat de bodem der domheid wel bereikt is...

Ik vind de kijkcijfers serieus nog echt behoorlijk meevallen! Zeker als je ook meerekent dat er nog faninitiatieven waren en enkele landen ook hun eigen vervangende shows hadden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193320493
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mensen die gaan zeiken dat het ESF in 2021 niet naar Nederland moet want die kunnen geen kijkcijfers aantrekken :') Soms denk je echt dat de bodem der domheid wel bereikt is...

Ik vind de kijkcijfers serieus nog echt behoorlijk meevallen! Zeker als je ook meerekent dat er nog faninitiatieven waren en enkele landen ook hun eigen vervangende shows hadden.
Eens. Eerlijk gezegd vond ik dit Shine a Light ontzettend saai.
pi_193322829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Eens. Eerlijk gezegd vond ik dit Shine a Light ontzettend saai.
Ik snap wel dat sommige mensen dat vinden hoor :Y Geen wedstrijdelement, een wat droevige/serieuze insteek (al ben ik het nog steeds ermee eens dat dit de juiste aanpak was). Dan snap ik wel dat sommigen zoiets hebben van 'ik kijk de highlights nog wel even op Youtube ofzo en ga niet zo'n hele show uitzitten'.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 26 mei 2020 @ 16:54:15 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_193323108
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mensen die gaan zeiken dat het ESF in 2021 niet naar Nederland moet want die kunnen geen kijkcijfers aantrekken :')
Wat een fucking idiot ben je dan zeg. :')
En op Feesboek blijven mensen ook janken dat ze er wel een wedstrijd van hadden moeten maken, echt joh, build a bridge and get over it. En kom volgend jaar vooral niet naar Rotterdam met je gejank. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')