Een normale finale duurt toch ook geen zes uur?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:30 schreef Momo het volgende:
Ik zie van die fans die boos zijn dat niet alle nummers in geheel zijn uitgezonden vanavond. Ja lekker dan zou de show 6 uur duren ofzo en zijn alle gewone kijkers afgehaakt.
Ruth Jacott is blij met jouw woorden.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zou er dan genoeg betaald worden om de vrede wat te bewaren
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Johnny Logan was vanavond ook niet meer helemaal in de originele bezetting hoor
Als ze op tijd begonnen zijn met haken.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:30 schreef Momo het volgende:
Ik zie van die fans die boos zijn dat niet alle nummers in geheel zijn uitgezonden vanavond. Ja lekker dan zou de show 6 uur duren ofzo en zijn alle gewone kijkers afgehaakt.
Ja precies, maatgoed...quote:Op zondag 17 mei 2020 00:30 schreef Momo het volgende:
Een normale finale is drie kwartier minder kwijt aan het uitzenden van alle nummersquote:Op zondag 17 mei 2020 00:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een normale finale duurt toch ook geen zes uur?
Oh ja Vanja!quote:Op zondag 17 mei 2020 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Je hebt inderdaad altijd wel een paar die je het qua persoonlijkheid gunt. Dat was toch ook zo met Vanja.
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Johnny Logan was vanavond ook niet meer helemaal in de originele bezetting hoor
Die heeft geen 41 nummersquote:Op zondag 17 mei 2020 00:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent!quote:Op zondag 17 mei 2020 00:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moet in dit topic gepost hebben natuurlijk
Mwah, een van die twee blondines is het ergst qua botox en opgespoten lippen. De andere blondine heeft juist als enige niets aan haar gezicht gedaan. Maar ja wel net zoals de anderen 12 lagen make up er op zitten.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tussen die die 2 andere botox babes viel het niet zo op, maar het had wat minder gekund.
Ja inderdaad, dat is best lullig voor Linda Martin ook welquote:Op zondag 17 mei 2020 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind en vond het vooral altijd een beetje genant dat ze bij hem zeggen dat ie 3 keer het ESF heeft gewonnen en ze Linda Martin als arftiest totaal vergeten bij zege nummer 3. is ook de enige winnaar waarbij de schrijver belangrijker lijkt dan de zangeres
Nee maar dan hoor je ook niet alle nummers natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2020 00:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gezelligquote:
Nee, maar dat heeft een ESF-show normaal nooit.quote:
Wat dat betreft zou ze de titel beter kunnen veranderen in Why not me.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is best lullig voor Linda Martin ook welHet gaat bij Why Me gewoon vaker of Johnny Logan
Ja en dan heeft ze eens een keer center stage en gaat een of andere troela in het publiek eroverheen kermenquote:Op zondag 17 mei 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ze de titel beter kunnen veranderen in Why not me.
Ik vond de nieuwe single van Duncan nou niet echt een succesquote:Op zondag 17 mei 2020 00:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het goede nieuws is dat Arcade nog een jaartje mee kan als meest recente ESF winst
Dat echte optreden toen was ook zo cringequote:Op zondag 17 mei 2020 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit ziet eruit als een drag act op een goedkope cruise
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de nieuwe single van Duncan nou niet echt een succes
Het was gewoon niet realistisch om vanavond 41 nummers volledig uit te zenden inclusief gepraat er om heen en intervalacts.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar dat heeft een ESF-show normaal nooit.
Op zich een zinloze discussie nu, maar appels met peren vergelijken is ook onzin.
Heb wel Pasteis de Nata gebakken vandaagquote:
#metooquote:Op zondag 17 mei 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lied wat ie vanavond zong... ik vond vooral die falcetto stukjes heel erg gezochtquote:
Moet toch m’n adres eens geven, kan je wat opsturen.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb wel Pasteis de Nata gebakken vandaagWas heerlijk
Het was mij helemaal niet opgevallen dat Graham dat zeitwitter:timdewit twitterde op zondag 17-05-2020 om 00:12:55De “God that was awkward” van Graham Norton in z’n BBC-commentaar na het ietwat ongemakkelijke gesprek met Chantal Janzen 😅 #eurovision
https://t.co/D3IWNJS5SQ reageer retweet
41 liedjes was inderdaad wel het probleem.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was gewoon niet realistisch om vanavond 41 nummers volledig uit te zenden inclusief gepraat er om heen en intervalacts.
Oh... heb 0,0 meegekregen, ik oefende op Spa in de regen. 10x gecrasht ofzo...quote:Op zondag 17 mei 2020 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lied wat ie vanavond zong... ik vond vooral die falcetto stukjes heel erg gezocht
Fijn dat ze smaakten! Ze zagen er ook goed uit.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb wel Pasteis de Nata gebakken vandaagWas heerlijk
En wat krijg ik dan terug?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moet toch m’n adres eens geven, kan je wat opsturen.
Als je helemaal niets anders doet dan alle clips achter elkaar er doorheen rammen is het al na middernacht. Dat haalt een echte finale inclusief puntentelling ook wel, maar dat is toch andersquote:Op zondag 17 mei 2020 00:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was gewoon niet realistisch om vanavond 41 nummers volledig uit te zenden inclusief gepraat er om heen en intervalacts.
Thanks! Heb er nog wel wat overquote:Op zondag 17 mei 2020 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat ze smaakten! Ze zagen er ook goed uit.
Oh maar dat heb je me al gegeven, dus nu móet ik wel gebakjes naar je opsturenquote:
Volgens ben jij de enige die hamert op alle 41 liedjes, terwijl er nu toch al geruime tijd halve finales zijn om een stuk of 26 van de beste liedjes eruit te filteren. 26x3 is 78, dus dat past moeiteloos.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon wederzijds awkward.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
Het was mij helemaal niet opgevallen dat Graham dat zeitwitter:timdewit twitterde op zondag 17-05-2020 om 00:12:55De “God that was awkward” van Graham Norton in z’n BBC-commentaar na het ietwat ongemakkelijke gesprek met Chantal Janzen 😅 #eurovision
https://t.co/D3IWNJS5SQ reageer retweet![]()
Maar ja kan net zo goed zijn, dat hij dat vond omdat die weer voor heel Europa zo in beeld was. Want daar is hij niet zo'n fan van (was bij eerdere jaren ook weleens zo).
Dat is nogal vergeten, maar wel erg leuk inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2020 00:41 schreef TheVulture het volgende:
Rock Bottom, een van de terechte keren dat GB een tweede plaats haalde
Ja leuk nummer!quote:Op zondag 17 mei 2020 00:41 schreef TheVulture het volgende:
Rock Bottom, een van de terechte keren dat GB een tweede plaats haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |