Dan heb je morgen nog een lekker toetje! Ik heb ook nog de helft van de roomkaas over. Voor vandaag had ik iets te veel comfort food gehaaldquote:Op zondag 17 mei 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Heb er nog wel wat overHad zoveel eten vandaag!
Ja door de vertraging.quote:
Ik ben in de loop van de avond gewisseld van snacks en drinken. Had toch zatquote:Op zondag 17 mei 2020 00:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan heb je morgen nog een lekker toetje! Ik heb ook nog de helft van de roomkaas over. Voor vandaag had ik iets te veel comfort food gehaaldIk had verwacht dat vandaag zwaarder was, maar dat viel wel mee.
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan heb je morgen nog een lekker toetje! Ik heb ook nog de helft van de roomkaas over. Voor vandaag had ik iets te veel comfort food gehaaldIk had verwacht dat vandaag zwaarder was, maar dat viel wel mee.
Ja inderdaad!quote:Op zondag 17 mei 2020 00:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed excuus om dat morgen op te makenquote:Op zondag 17 mei 2020 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben in de loop van de avond gewisseld van snacks en drinken. Had toch zat
Nadeel: nu is er wel meer open. Oh nee!
quote:
quote:
Ik vond het altijd wel leukquote:Op zondag 17 mei 2020 00:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Love Shine A Light eigenlijk altijd maar een mwah-winnaar moet ik zeggen... maar voor dit soort momenten is het een mooi anthem
Wait, whut? Dat moet ik terugkijkenquote:Op zondag 17 mei 2020 00:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Love Shine A Light eigenlijk altijd maar een mwah-winnaar moet ik zeggen... maar voor dit soort momenten is het een mooi anthem
Ik moest wel lachen om die snerpstem van Oekraine die nonchalant aan haar poes zit te krabben bij haar stukje
Het plan is om daar wel iets langer over te doenquote:
Het is een winnaar die bij mij in de loop der jaren is gegroeid. Vond hem altijd wel oké, maar de afgelopen jaren ben ik hem mooier gaan vindenquote:Op zondag 17 mei 2020 00:50 schreef TheVulture het volgende:
Het was heel makkelijk om allerlei dingen te missen. Dat was hetzelfde bij de orkest versie en al die landmarks. Zag bij de herhaling pas dat de Sonfgestival grounds in Tallin voorbij kwamen waar ik ben geweest. Die had ik eerst ook gemistquote:Op zondag 17 mei 2020 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wait, whut? Dat moet ik terugkijkenHeb wel veel huisdieren gespot, maar dat Love Shine A Light ging ook wel erg snel om op individuele artiesten te letten
Op het einde (3:50) zie je volgens mij wel de Belgische zangeres een hartje maken met haar handen. Die met de groene achtergrond linksboven, dat is Luka toch?quote:
Ik ga morgen alles heel goed rustig terugkijkenquote:Op zondag 17 mei 2020 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was heel makkelijk om allerlei dingen te missen. Dat was hetzelfde bij de orkest versie en al die landmarks. Zag bij de herhaling pas dat de Sonfgestival grounds in Tallin voorbij kwamen waar ik ben geweest. Die had ik eerst ook gemist
Er is genoeg om terug te kijkenquote:Op zondag 17 mei 2020 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga morgen alles heel goed rustig terugkijkenEN details spotten
Ja maar dat is er volgens mij ingemonteerd vanuit een ander fragmentquote:Op zondag 17 mei 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op het einde (3:50) zie je volgens mij wel de Belgische zangeres een hartje maken met haar handen. Die met de groene achtergrond linksboven, dat is Luka toch?
Dan heb je toch een competitie een beetjequote:Op zondag 17 mei 2020 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens ben jij de enige die hamert op alle 41 liedjes, terwijl er nu toch al geruime tijd halve finales zijn om een stuk of 26 van de beste liedjes eruit te filteren. 26x3 is 78, dus dat past moeiteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |