Jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn honderdveertig jaar oud. Ik kan dat al niet eens.
Dat is ze ook nietquote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog maar 28 Krees! Jij moet dat nog leren!
quote:
Ik vind het de minste van de drie vanavond. Twee compleet dood slaande grappen.quote:
Wat kan ze hockeyen he!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee de grapjes komen niet echt binnen
De vraag is hoe ze het zou doen onder normale omstandigheden. Ik denk dat ze dan beter tot haar recht was gekomenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het de minste van de drie vanavond. Twee compleet dood slaande grappen.Maar verder doet ze het alsnog keurig hoor.
En in het Nederlands, dat moet je ook niet onderschattenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De vraag is hoe ze het zou doen onder normale omstandigheden. Ik denk dat ze dan beter tot haar recht was gekomen
Volgens mij is het echt niet gescript.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:51 schreef Poppejans het volgende:
Wat is Chantal geforceerd zeg, bah. Niks an
Ik hoop hetquote:
Valt allemaal best mee en is gewoon gezeik. Ze doet 't gewoon goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:53 schreef Japepk het volgende:
Het is wel ironisch omdat media het leuk vonden dat Chantal het werd omdat ze zo gevat kan zijn, dat Chantal dan gemaakt bescheiden zei dat ze niet zo op de grapjes gaan omdat dat alleen maar awkward is en vervolgens staat ze nu niet begrepen opmerkingen te maken 🙈
quote:
Heldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |