SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Wat let je?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ook al meer dan 15 jaar een ontwerp voor een tattoo in de la liggen
Misschien dat je dinsdag al kunt reserverenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:11 schreef Melting het volgende:
Aantal wachtenden voor je: 16968
Dat is over: meer dan een uur
Gaat de goede kant op.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Voor de twijfelaars, just me komt graag met haar naaldensetje langs...
Ze gaat een tattoo breien?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Voor de twijfelaars, just me komt graag met haar naaldensetje langs...
Is dat zo?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Dit is wel een typische Melting-plaat, moet ik zeggen
Welkom, BasEnAad.quote:
Daarom wilde ik een tattoo op mijn pols of enkel. Dat rekt niet uit,quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij er nu niet zit, uitgerekt ziet dat er minder fraai uit
Je loopt wat achter.quote:
Nee, het hoeft voor mij niet zo zichtbaar en die plekken zijn me veel te pijnlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom wilde ik een tattoo op mijn pols of enkel. Dat rekt niet uit,
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Deniece Williams - It's Your Conscience
Je moet wel oppassen als je een dolfijn op je enkel zet. Die kan namelijk vast komen te zitten in je fishnetpanty.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom wilde ik een tattoo op mijn pols of enkel. Dat rekt niet uit,
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen als je een dolfijn op je enkel zet. Die kan namelijk vast komen te zitten in je fishnetpanty.
Hoi Meltingquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom, BasEnAad.
Je loopt iets achter.
pols kan je bedekken met horloge en enkel met sokken. Leek me juist wel praktisch. Maar de kans dat ik het daadwerkelijk doe is klein. Ik wil het eigenlijk niet als voorbeeld aan de kinderen meegeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, het hoeft voor mij niet zo zichtbaar en die plekken zijn me veel te pijnlijk
Die hebben er elk al 3, dus leef je uit...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
pols kan je bedekken met horloge en enkel met sokken. Leek me juist wel praktisch. Maar de kans dat ik het daadwerkelijk doe is klein. Ik wil het eigenlijk niet als voorbeeld aan de kinderen meegeven.
Voor sommige is het alleen een versiering.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
pols kan je bedekken met horloge en enkel met sokken. Leek me juist wel praktisch. Maar de kans dat ik het daadwerkelijk doe is klein. Ik wil het eigenlijk niet als voorbeeld aan de kinderen meegeven.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben er elk al 3, dus leef je uit...
Tsja, daar vind ik wat vanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor sommige is het alleen een versiering.
Mijn jongste broer heeft op elke bovenarm de naam van 1 van zijn kinderen laten zetten in sierletters.
Dat mag..... iedereen mag daar namelijk wat van vinden.quote:
Die roept vast 'War Pigs'quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water
3 kwartier aan de telefoon.....quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:22 schreef just me het volgende:
ik werd "even" gebeld, nog bedankt voor de muziek Symph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |