Daar komt het gewoon op neer maat. Een lijst zielige minderheden om je deugpuntjes te scoren en een bokaal te winnen.quote:
Dat item allicht niet, maar er een prijs voor geven niet omwille van de inhoud maar omdat er drie mongolen en zes indianen inzitten is niet mijn smaak zeg maar.quote:Op zondag 17 mei 2020 15:50 schreef sp3c het volgende:
dit is het eerste genoemde voorbeeld bv, de winnaar van de diversiteitsbokaal
https://nos.nl/op3/artike(...)n-de-ander-1000.html
is dit nu echt zo vreselijk racistisch allemaal met die negerrolodex van je
nee toch?
ja naja als je het uiteindelijk reduceert tot een kwestie van smaak dan ben ik het met je eens ... mijn smaak is het ook nietquote:Op zondag 17 mei 2020 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat item allicht niet, maar er een prijs voor geven niet omwille van de inhoud maar omdat er drie mongolen en zes indianen inzitten is niet mijn smaak zeg maar.
Ja je hoeft het niet met mij eens te zijn of zo verder.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja naja als je het uiteindelijk reduceert tot een kwestie van smaak dan ben ik het met je eens ... mijn smaak is het ook niet
maar een heftige negerfixatie blijkt er ook niet uit hoor
en dat is dan de winnaar van dize wisselbeker
vreselijk
ja nou enquote:Op zondag 17 mei 2020 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja je hoeft het niet met mij eens te zijn of zo verder.
ja maar hoe is dit stigmatiserend dan?quote:
Jij reageerde op mij wil je vechten of zo.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou en
jij reageerde op mij heur, waar blijkt die enorme fixatie nu uit dan?
Nuja ik vind het kwalijk omdat:quote:Op zondag 17 mei 2020 16:46 schreef sp3c het volgende:
nou vechten niet maar je moet of zo beter specificeren want dat weet ik niet natuurlijk
schien een wisselbeker voor uitgeven
of zo
zoals 'havenmeester'?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nuja ik vind het kwalijk omdat:
• Mensen behandelen op wat ze zijn ipv wat ze doen.
• positieve discriminatie door mensen op basis van etniciteit eerder in beeld brengen en daarmee dus gewoon discriminatie
• diversiteit reduceren tot uiterlijke kenmerken
Dus niet wat de NOS doet is het probleem, waar het topic over gaat nota bene, maar dat mensen een mening hebben?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:19 schreef rododendronneke het volgende:
‘Diversiteit’, of het zoeken daarnaar, is niet het probleem. Dat is juist lovenswaardig.
Die bokaal is wel een probleem; dat er van diversiteit een redactiespelletje à la kwartet van wordt gemaakt. Dat is onnozel, laag en (onbedoeld) denigrerend.
Het grootste probleem, echter, is de kudde radicaalrechtse droeftoeters die berserk gaat op de diversiteitsgedachte alleen, die zich geroepen voelt ‘de blanke man’ te verdedigen als ware die een bedreigde diersoort.
Dat is de ware kanker in de maatschappij.
Die bokaal is, wat ik al zei: onnozel, laag en denigrerend. Maar op zichzelf een minor problem en vooral veel #ophef.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Dus niet wat de NOS doet is het probleem, waar het topic over gaat nota bene, maar dat mensen een mening hebben?
Mee eens. Het is een stuk hypocrisie als je kijkt hoe etnisch profileren wordt verdedigd, maar deze vorm van profileren wordt veroordeeld. Ik ben tegen beide vormen, maar het is overduidelijk dat de 'verontwaardiging' van de rechtsen vooral gemaakt en gespeeld is.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:52 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Die bokaal is, wat ik al zei: onnozel, laag en denigrerend. Maar op zichzelf een minor problem en vooral veel #ophef.
De giftige felheid waarmee rauwrechts alles dat naar ‘diversiteit’ riekt, nu meent te moeten aanvallen, is een veel groter probleem. Dat is de kanker die doorwoekert.
lijkt me net zo vergezocht als de claim dat het racistische discriminatie zou zijn tbhquote:Op zondag 17 mei 2020 17:19 schreef rododendronneke het volgende:
‘Diversiteit’, of het zoeken daarnaar, is niet het probleem. Dat is juist lovenswaardig.
Die bokaal is wel een probleem; dat er van diversiteit een redactiespelletje à la kwartet van wordt gemaakt. Dat is onnozel, laag en (onbedoeld) denigrerend.
das toch niet vergelijkbaar?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:57 schreef Briqq het volgende:
[..]
Mee eens. Het is een stuk hypocrisie als je kijkt hoe etnisch profileren wordt verdedigd, maar deze vorm van profileren wordt veroordeeld. Ik ben tegen beide vormen, maar het is overduidelijk dat de 'verontwaardiging' van de rechtsen vooral gemaakt en gespeeld is.
Het is gewoon lullig en kinderachtig en daardoor denigrerend. Je komt op een lijst op basis van je etnische achtergrond en niet op basis van je kwaliteiten; journalisten gebruiken die lijst kennelijk als een checklist, alsof ze voetbalplaatjes sparen, men kan punten scoren met jouw kop.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:59 schreef sp3c het volgende:
lijkt me net zo vergezocht als de claim dat het racistische discriminatie zou zijn tbh
hoe is het denigrerend?
Oke dat de staatsomroep denigrerend handelt en daarmee een minor issue is vind ik bijzonder.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:52 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Die bokaal is, wat ik al zei: onnozel, laag en denigrerend. Maar op zichzelf een minor problem en vooral veel #ophef.
De giftige felheid waarmee rauwrechts alles dat naar ‘diversiteit’ riekt, nu meent te moeten aanvallen, is een veel groter probleem. Dat is de kanker die doorwoekert.
Het spijt me, maar ik snap echt niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Tja, maar ze verjagen niet de koude uit het land, ze steunen dus niet de mensen met geen kracht, dat is dus min of meer pleiten voor een regering die veel kracht heeft, terwijl de mensen met kracht geen studie hebben willen volgen en dus laaggeletterd zijn, waardoor het recht van de sterkste hier weer is gaan gelden.
"Piswoede, kanker, rauwrechts"quote:Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
de piswoede van rauwrechts over het feit dat diversiteit überhaupt een issue is bij de NOS, dat is het ware maatschappelijke probleem.
Ja, en rauwrechts springt vrolijk op deze trein mee om het eigen racisme goed te praten.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:26 schreef PluggieOD het volgende:
De staatsomroep institutionaliseert discriminatie. Dat is het probleem.
Heeft niets met links rechts, blauw, geel, wit, blank te maken. Uitgerekend de NOS die probeert tolerant te zijn doet nu juist wat ze uit willen stralen niet te doen. Met een bokaal nog wel.
Ga je lekker? Doe eens normaal joh halve gare.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:34 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Ja, en rauwrechts springt vrolijk op deze trein mee om het eigen racisme goed te praten.
Zeer dom en misplaatst van de NOS. Maar de actie maakt (onbedoeld) nog eens duidelijk waar de rot woekert.
Kom je nog met een reactie of ben je hier gewoon even je psychose aan het uitleven?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:34 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Ja, en rauwrechts springt vrolijk op deze trein mee om het eigen racisme goed te praten.
Zeer dom en misplaatst van de NOS. Maar de actie maakt (onbedoeld) nog eens duidelijk waar de rot woekert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |