Er werd gevraagd naar daar waar ik ze dus vandaan heb, in de groothandel dus, en in die groothandel hebben ze veel maar geen wow mondkapjesquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet waar. https://www.etsy.com/list(...)search_click=1&col=1
For the Horde!
Zo’n pinguïn is wel leuk, die heb ik jarenlang gespaardquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Er werd gevraagd naar daar waar ik ze dus vandaan heb, in de groothandel dus, en in die groothandel hebben ze veel maar geen wow mondkapjes
Uitwasbare is dan wel weer voordeliger. Maar ja daar zit ik ook mee. Vandaar mijn mails naar de werkgevert.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik me afvraag he.
Dochterlief zal ooit weer naar school moeten met het ov
Ik weer naar werk.
Dat is 2x 2x per dag met het ov.
En dat 5x per week.
En dan is 10¤ per mondkapje wel echt een heel prijzige hobby zegmaar.
Ja, daarom doe ik uitwasbare en heb voor 'nood' een aantal niet uitwasbare. Heb er nu 4, is wel genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik me afvraag he.
Dochterlief zal ooit weer naar school moeten met het ov
Ik weer naar werk.
Dat is 2x 2x per dag met het ov.
En dat 5x per week.
En dan is 10¤ per mondkapje wel echt een heel prijzige hobby zegmaar.
Zijn grappige waggelaars, wat me vooral aanspreekt is zo'n vooraanzicht van een pinguin, zijn nog een paar van zoals deze:quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n pinguïn is wel leuk, die heb ik jarenlang gespaard
Mja maar denk dat ik maar gewoon achter de naaimachine ga kruipen ofzo..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Uitwasbare is dan wel weer voordeliger. Maar ja daar zit ik ook mee. Vandaar mijn mails naar de werkgevert.
Heb je fb? Dan even naar de pagina mondkapjes maken gevolgd door je provincie, daar vragen ze 2 euro p/squote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar denk dat ik maar gewoon achter de naaimachine ga kruipen ofzo..
want van 10¤ per stuk word ik niet heel gelukkig.
Die van @:AnneX wil ik nog overwegen trouwens..
maar je gaat ze niet elke dag op heet programma wassen ook dus het aantal loopt snel op.
Zullen een hoop zijn die sowieso geen btw betalen, de hobbyisten en de ondernemers die niet veel verdienen hoefden al geen 21% btw te betalen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: mondkapjes zijn pas per 1 juni alleen verplicht in het OV en vanaf 25-5 heeft de regering er voor gezorgd dat de 21% BTW er af gaat, dus worden ze allemaal goedkoper.
in het OV zijn ze alleen verplicht omdat daar de 1.5 m afstand niet gehaald kan worden..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: mondkapjes zijn pas per 1 juni alleen verplicht in het OV en vanaf 25-5 heeft de regering er voor gezorgd dat de 21% BTW er af gaat, dus worden ze allemaal goedkoper.
Ik moest wat hebben van IKEA Delft maar daar stond een rij van garage naar voordeur. Ik heb rechtsomkeert gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:32 schreef Kreator het volgende:
In veenendaal was het bizar druk overal dus weggegaan.
Bij de IKEA echt heel rustig. Stoel gekocht voor in de kamer.
Nu eten besteld.
Wel erg druk overal (doe er zelf ook aan mee anders wist ik dat niet)
Ik was in Amersfoort. Was goed te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moest wat hebben van IKEA Delft maar daar stond een rij van garage naar voordeur. Ik heb rechtsomkeert gedaan
Vanaf dan is er nog meer markt voor die dingen, dus ik denk dat je blij mag zijn als de prijs dan gelijk blijft...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Ik was gisteren even de grens over geweest, ik was in de minderheid met mij enigszins zinvol FPP2 masker, de rest leek vooral om design te geven. Er waren een paar ouderen met een standaard ding.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:34 schreef Barreltje het volgende:
waarschijnlijk zullen veel mensen over hun mondkapjes schaamte zetten als het straks in het OV ook moet
Dit werkt enkel in een wat grote ruimte en met meerdere runderen. Runderen zijn kudde en prooi dieren, heb je de leider te pakken gaat de rest er zonder verder weerstand achteraan. Een kudde met enkel stieren is wel een uitdaging. Loopt er echter 1 koe bij gaat het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het gaat om dit soort filmpjes. (Vorig jaar zelfde soort filmpjes gezien maar dan van een kleine boerderij in Engeland, daar waren wat minder hekken en ging het om koeien)
Nee ik ben het niet met zijn verdienmodel eens, maar ja, ik vind het wel knap hoe hij dit doet
. Makkelijker gezegd/gezien dan gedaan. En het zal vast wel meer dan eens gevaarlijk zijn/mis gaan.
Is ook de manier waarop wij de koeien in de stal naar buiten of binnen moeten drijven op de uni.
(Nu zijn dat wel rustige koeien, en geen stieren)
Dat scheelt een berg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je fb? Dan even naar de pagina mondkapjes maken gevolgd door je provincie, daar vragen ze 2 euro p/s
Hoe is de verhuizing gegaan? Vanavond daar slapen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verwarrend hoor in BOTW moet je juist van achteren ongezien een paard dat je wil gaan temmen besluipen
Misschien misschien, even afhankelijk van hoe het allemaal loopt, zou allebei probleemloos kunnen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is de verhuizing gegaan? Vanavond daar slapen?
In tegenstelling tot paarden trappen koeien wel door. Nooit achter gaan staan inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit werkt enkel in een wat grote ruimte en met meerdere runderen. Runderen zijn kudde en prooi dieren, heb je de leider te pakken gaat de rest er zonder verder weerstand achteraan. Een kudde met enkel stieren is wel een uitdaging. Loopt er echter 1 koe bij gaat het een stuk makkelijker.
En wat in het filmpje ook duidelijk werd gezegd. Niet van achteren benaderen. Zelfde als bij paarden. Recht van voren in het blikveld komen, aandacht trekken door geluid te maken en indien je er toch achter moet zijn hand op het dier houden of geluid blijven maken. De schrik reactie is datgene waar de meeste slachtoffers bij vallen.
Het is geen 'ding'? Het moet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik word al (extra) benauwd als ik al die mondkapjes zie
Had niet verwacht dat het zo'n ding in Nederland zou worden.
Ik heb voor 1,69 per stukquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb zelfgemaakte mondkapjes via fb voor 2 euro per stuk (vrijwillige bijdrage, mocht ik zelf bepalen) en verzendkosten. Daarmee kan ik twee dagen achter elkaar heen en terug; ik werk nu nog maar twee dagen per week op locatie, maar ook als het meer wordt werk ik nooit meer dan twee dagen achter elkaar dus op mijn vrije woensdag kan ik lekker wassen![]()
Als ik niet hoefte te werken dan zou ik zo'n doos wegwerpdingen komen voor het geval dat en verder lekker het OV vermijden
Dit, heel ergquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:34 schreef Barreltje het volgende:
in het OV zijn ze alleen verplicht omdat daar de 1.5 m afstand niet gehaald kan worden..
met die redenatie zou je eigenlijk toch wel overal een mondkapje moeten gebruiken, want nergens houdt men zich aan de 1.5 meter...
waarschijnlijk zullen veel mensen over hun mondkapjes schaamte zetten als het straks in het OV ook moet en vinden mensen het dan toch fijner om een mondkapje te hebben , ook buiten het OV
Misschien ligt het meer aan wat ik zie op Facebook maar daar zie ik nu allemaal mensen op zoek naar mondkapjes die al in geen 10jaar meer met het OV zijn gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zeker, maar kopen we zo toch ook voor?
Vorige week heb ik ook al een sporadisch mondkapje gezien inderdaad. Ik wacht nog even tot het echt moet, nog even twee weken genieten van vrij ademenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit, heel ergIk heb het opgegeven de hele tijd me te verwijderen van anderen. Ik blijf bezig namelijk.
Heb ze ook alleen voor in de trein. Vanmorgen in de trein overigens twee mensen met mondkapje gezien.
Dat is wel vrij typisch jaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien ligt het meer aan wat ik zie op Facebook maar daar zie ik nu allemaal mensen op zoek naar mondkapjes die al in geen 10jaar meer met het OV zijn gegaan.
Maar goed van Facebook word je überhaupt niet slimmer op dit moment
Ik was in een auto en weet niet wie je buurman isquote:Op zaterdag 16 mei 2020 10:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oooohen ik was er niet
hoorde je het liefelijke geluid van mijn schredderende buurman?
Ik verwacht niet dat ik het was, maar als je er blij van wordt dan wil ik best doen alsofquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was in een auto en weet niet wie je buurman is![]()
Zag wel een voortuinwerkvrouw bij een hoekhuis met een buur babbelen. In mijn hoofd ben jij dat nu
Maar, maar, waaróm was je het dan niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ik het was, maar als je er blij van wordt dan wil ik best doen alsof
Ik kreeg een kapselquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar, maar, waaróm was je het dan niet?
Mijn vader had ook van die stofmaskers. Dus ik zei nog, pap, dat is voor stof, niet voor virussen. En toen liet hij dat ding zien: FFP 2. Ok.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:03 schreef sigme het volgende:
Laatst in Duitsland zag ik mensen met mondkapje, ik had toen zelf ook een reuze charmant ding op van de bouwmarkt. Met heel behoorlijk filter, die had ik een half jaar geleden eens gekocht omdat we toch best vaak vies stoffig werk doen (de kachel uitvegen bijvoorbeeld).
In Nederlands heb ik tot nu toe 1 mevrouw gezien met muilkorf; bij de ecoplaza, maandje terug. Ik hoop het daarbij te houden.
Vandaag gerommeld in tuin & moestuin. Veel gesproeid, het blijft naar droog en droog en droog. Nog een paar jaar deze neerslagcijfers, en we kennen Nederland niet meer terug
quote:
Serieusquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb afgelopen maandag in 4 sprinters gezeten en in 3 daarvan een conducteur gezien. Ik vond het opvallend hoe zichtbaar ze waren, maar blijkbaar is dat geen landelijk beleid.
Ik heb ook FPP2 hoor, had ik ook nog liggen voor slijpwerkzaamheden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader had ook van die stofmaskers. Dus ik zei nog, pap, dat is voor stof, niet voor virussen. En toen liet hij dat ding zien: FFP 2. Ok.
Ben ook benieuwd of iedereen ze in de trein gaat dragen, want de NS ging 'niet handhaven' - als in, conducteurs gaan mensen er niet op aanspreken. Daarbij heb ik dus al weken geen conducteur gezien en glipte er vanmorgen een zwartrijder tegelijk met mij door het poortje. Was ik niet blij mee, zo vlak achter me.
Oh, helemaal mee eens! Maar mijn vader had ze om zichzelf te kunnen beschermen mocht dat nodig zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:13 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb ook FPP2 hoor, had ik ook nog liggen voor slijpwerkzaamheden.
Maar goed, die zelfmaakdingen helpen toch evenmin?
Twee stonden gewoon midden in de trein en eentje controleerde zelfs. En er was een extra omroepbericht waar we precies moesten gaan zitten om afstand te houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SerieusSinds dit begon heb ik buiten op perron conducteurs gezien om op fluitje te blazen en 1x een conductrice die gehaast door de trein liep en waar ik nog tegen zei 'Je bent de eerste conducteur die ik zie in weken'. En toen zei ze dat ze een soort noodsituatie had en dat het tegen beleid was. Eh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dan zeg ik deze loterij op.quote:
Om jezelf te beschermen kun je beter gewoon thuis blijven en afstand houden indien je weg gaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, helemaal mee eens! Maar mijn vader had ze om zichzelf te kunnen beschermen mocht dat nodig zijn.
Dat ligt an vanaf 17:30 ongeveer platquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)teem-uren-platgelegd
Hebben we minilot recent nog gezien
Hoe was het nou met dat reserveren gegaan? Was de trein 'vol' ?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit, heel ergIk heb het opgegeven de hele tijd me te verwijderen van anderen. Ik blijf bezig namelijk.
Heb ze ook alleen voor in de trein. Vanmorgen in de trein overigens twee mensen met mondkapje gezien.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om jezelf te beschermen kun je beter gewoon thuis blijven en afstand houden indien je weg gaat.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:17 schreef sigme het volgende:
Even een fotodumpje hoor. Waar maak ik ze anders voor?Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook mooi en wist niet dat het zo heet![]()
Al weken alleen fluitjes gehoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb afgelopen maandag in 4 sprinters gezeten en in 3 daarvan een conducteur gezien. Ik vond het opvallend hoe zichtbaar ze waren, maar blijkbaar is dat geen landelijk beleid.
Ja, goed he! Wist het allemaal niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:02 schreef AnneX het volgende:
Dank je Blues voor verhelderende luisterlink https://www.nporadio1.nl/(...)je-en-dat-kan-gewoon
Even een fotodumpje hoor. Waar maak ik ze anders voor?Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik ga komende week 8 intercity'a bekijken en het aantal conducteurs tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog altijd geen mondkapjes en ook geen directe voornemens om wat te maken of aan te schaffen. Ik heb geen noodzakelijke reizen met het OV in de planning op korte termijn en als dat zich toch ineens voordoet vind ik het vroeg genoeg om wat te kopen of knutselen.
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)teem-uren-platgelegd
Hebben we minilot recent nog gezien
Even een fotodumpje hoor. Waar maak ik ze anders voor?Aaah, verrukkelijk fotodumpje - fijn! En mooi stuk voor hardlopen zo te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inzake dwalende Günther in de lokale flora, vanmorgen inderdaad!![]()
![]()
(Riviereilandje De Zaag in Krimpen a/d Lek)Let me see you stripped down to the bone
Zijn jullie langs de zwaluwenmuur gelopen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaah, verrukkelijk fotodumpje - fijn! En mooi stuk voor hardlopen zo te zien!![]()
![]()
[ afbeelding ]
(Riviereilandje De Zaag in Krimpen a/d Lek)
Voordeel: hoef je niet meer steeds dat pokkeëind naar Spanje te rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:03 schreef sigme het volgende:
Veel gesproeid, het blijft naar droog en droog en droog. Nog een paar jaar deze neerslagcijfers, en we kennen Nederland niet meer terug
Nope. Inzake vogels wel ijsvogels gezien en de koekoek gehoord. Sindsdien de zeer storende Koekoekswals in mijn hoofd, de rest van de dag.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn jullie langs de zwaluwenmuur gelopen?
Voor Hen die niet met deze muzikale topper bekend zijn:quote:
Wat een mensen hequote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:21 schreef minilot het volgende:
Aantal wachtenden voor je: 14259
..er komt een beetje vaart in bij de Efteling!
Helft van de wachtrij erafquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:21 schreef minilot het volgende:
Aantal wachtenden voor je: 14259
..er komt een beetje vaart in bij de Efteling!
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga komende week 8 intercity'a bekijken en het aantal conducteurs tellen
Valt nog mee. De Efteling heeft tegen de honderdduizend abonnementhoudersquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een mensen he![]()
Als je nu inlogt staat er 33459
Maar er zullen er ook al een hoop (geen duizenden snap ik) zijn die er wel al door waren vanmiddag.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Valt nog mee. De Efteling heeft tegen de honderdduizend abonnementhouders
Dat wordt nachtwerkquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, ik begon om 16:00 al op positie 16997
Ik hou wel van brandneteltintels, niet van disteltintels. En jij?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo SC![]()
Wij hadden weer een enerverende zaterdag. Onkruid, stenen, graven, repeat. 1 van de 12 stukken worteldoek ligt bijna dus dat is een beetje resultaat. Lichaamspijn, benen, handen en armen tintelen van de brandnetels en distels. Lasagne met restjes van 5 kazen en 6 groenten was erg fijn.
Er waren er vanmiddag, voordat het er drie uur lang uit lag, maar 201 doorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar er zullen er ook al een hoop (geen duizenden snap ik) zijn die er wel al door waren vanmiddag.
Dat zijn er niet veel. Ik dacht dat de storing pas na een uur begon.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Er waren er vanmiddag, voordat het er drie uur lang uit lag, maar 201 door
Nope, vrijwel instant.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn er niet veel. Ik dacht dat de storing pas na een uur begon.
Op dergelijk plekken kan je een dreumus (mijn excuus als ik de verkeerde term gebruik) misschien idd beter wat kort bij houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaah, verrukkelijk fotodumpje - fijn! En mooi stuk voor hardlopen zo te zien!![]()
![]()
[ afbeelding ]
(Riviereilandje De Zaag in Krimpen a/d Lek)
NEEEEE🙉quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Inzake vogels wel ijsvogels gezien en de koekoek gehoord. Sindsdien de zeer storende Koekoekswals in mijn hoofd, de rest van de dag.
Ik weet niet of je het over mijn kroketten hebt maar ik vond het zeer de moeite waard. Veel makkelijker dan gedacht ook na alle horror-ontplof-verhalen (de ragout had ik dus al dus dat moest alleen nog een beetje bloem bij). Echt voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuke mondkapjes @:annex Hoe waren de kroketten? Ik vond het een paar weken geleden de moeite meer dan waard.
En hoe eerder ik de frituurpan schoonmaak, hoe eerder ik de ingevroren zelfgemaakte kroketten weer kan eten
Ik heb nog geen voorkeur. Maar ik kom met ongeveer evenveel in aanraking dus ik weet eigenlijk niet welke tinteling van welke plant komt. Ik heb er meestal niet veel last van. Alleen op sommige plaatsen, nu op mijn knokkel.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hou wel van brandneteltintels, niet van disteltintels. En jij?
Nou gewoon lekker. Ik heb niks tegen brandnetels, ik pak ze altijd gewoon met blote handen aan, of sjouw erdoor.quote:
AnneX ging ze ook maken. Jij had al gezegd dat ze succesvol warenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over mijn kroketten hebt maar ik vond het zeer de moeite waard. Veel makkelijker dan gedacht ook na alle horror-ontplof-verhalen (de ragout had ik dus al dus dat moest alleen nog een beetje bloem bij). Echt voor herhaling vatbaar.
Ik vind het vreselijkquote:
Ah, ok, zo goed had ik niet gelezen. Nou ja, extra gelegenheid om mezelf nog een schouderklopje te geven voor mijn geslaagde krokettenontmaagdingquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
AnneX ging ze ook maken. Jij had al gezegd dat ze succesvol waren![]()
Ik wil ook een ragout maken binnenkort. Even onthouden dat ik dan extra maak voor kroketten.
Volgens het jargon al een poosje een peuter.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Op dergelijk plekken kan je een dreumus (mijn excuus als ik de verkeerde term gebruik) misschien idd beter wat kort bij houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou gewoon lekker. Ik heb niks tegen brandnetels, ik pak ze altijd gewoon met blote handen aan, of sjouw erdoor.
Als kind ben ik wel eens in een brandnetelveld gevallen. En wel eens in m'n gezicht geslagen met een bos brandnetels door een jongen (jaar of 7 oud) die me leuk vondEen van beide, of de optelsom, heeft me brandnetelangstresistent gemaakt. Denk ik. Misschien.
Maandag kijk ik het. Ben benieuwd wat ze er van hebben gemaakt. Ik had afgelopen maandag in Ahoy moeten zittenquote:
Da's waar ook! Snif!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maandag kijk ik het. Ben benieuwd wat ze er van hebben gemaakt. Ik had afgelopen maandag in Ahoy moeten zitten
Wij hadden een ESF feestje thuis gepland met vrienden en familie. Eerst uiteten en dan muziek!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maandag kijk ik het. Ben benieuwd wat ze er van hebben gemaakt. Ik had afgelopen maandag in Ahoy moeten zitten
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ah, ok, zo goed had ik niet gelezen. Nou ja, extra gelegenheid om mezelf nog een schouderklopje te geven voor mijn geslaagde krokettenontmaagding
Dat is wel hardcore. Zo hardcore ben ik nog niet. Ik heb wel dunne handschoenen maar die zijn alleen brandnetelproof aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou gewoon lekker. Ik heb niks tegen brandnetels, ik pak ze altijd gewoon met blote handen aan, of sjouw erdoor.
Als kind ben ik wel eens in een brandnetelveld gevallen. En wel eens in m'n gezicht geslagen met een bos brandnetels door een jongen (jaar of 7 oud) die me leuk vondEen van beide, of de optelsom, heeft me brandnetelangstresistent gemaakt. Denk ik. Misschien.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja. Bedankt voor de tip. BBC opzet.quote:
Een aantal van mijn vrienden zijn er al wel door, die hadden allemaal lagere nummers in de willekeurig toegekende posities in de aanvankelijke wahtrij van ruim twintigduizend man. Grrr. Nou ik nog!quote:
Ja, toen ik wilde reserveren voor de terugreis vanmorgen en morgenochtend kreeg ik een bericht 'deze reis is niet meer beschikbaar' en kon ik dus niet aanklikken. Voor vanmorgen heb ik er toen een trein een half uur later van gemaakt en voor morgenvroeg maar niet gereserveerd, want ik ga niet pas om 8:45 naar huis (de eerstvolgende beschikbare trein).quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:10 schreef Blues het volgende:
Hoe was het nou met dat reserveren gegaan? Was de trein 'vol' ?
Maar was t ook zo druk dat t reserveren nodig was?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, toen ik wilde reserveren voor de terugreis vanmorgen en morgenochtend kreeg ik een bericht 'deze reis is niet meer beschikbaar' en kon ik dus niet aanklikken. Voor vanmorgen heb ik er toen een trein een half uur later van gemaakt en voor morgenvroeg maar niet gereserveerd, want ik ga niet pas om 8:45 naar huis (de eerstvolgende beschikbare trein).
Vanmorgen om 6 uur was de eerste trein op zaterdag plots wel beschikbaar. Dus reis gewijzigd naar die trein.
En 10 minuten geleden was de eerste trein morgenvroeg ook plots beschikbaar en die reis nu geboekt.
Het systeem werkt nog niet echt prettig.
Maar heb nu toch uiteindelijk wel wat ik wilde.
#saaietreinpraat
+1. Best leuk gedaan, al voelen die clipjes met de nummers die mee zouden doen wel wat gehaast.quote:
Moest je reserveren?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, toen ik wilde reserveren voor de terugreis vanmorgen en morgenochtend kreeg ik een bericht 'deze reis is niet meer beschikbaar' en kon ik dus niet aanklikken. Voor vanmorgen heb ik er toen een trein een half uur later van gemaakt en voor morgenvroeg maar niet gereserveerd, want ik ga niet pas om 8:45 naar huis (de eerstvolgende beschikbare trein).
Vanmorgen om 6 uur was de eerste trein op zaterdag plots wel beschikbaar. Dus reis gewijzigd naar die trein.
En 10 minuten geleden was de eerste trein morgenvroeg ook plots beschikbaar en die reis nu geboekt.
Het systeem werkt nog niet echt prettig.
Maar heb nu toch uiteindelijk wel wat ik wilde.
#saaietreinpraat
Volgens mij mag je vooral uitstappen als het te druk is... dus die vervoersplicht is eerder terug geschroefd dan dat er meer rechten zijn verworven.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:16 schreef fietsie het volgende:
Houdt dit dan in dat NS nu plaatsbewijzen verkoopt? En niet langer "we hebben alleen maar een vervoerplicht" meer zegt, maar je werkelijk een stoel garandeert?
Misschien bij het inchecken? Anders kan je het perron niet op? Maar dat zegt dan nog niets over de trein waar je instaptquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moest je reserveren?
Klinkt als gedoe![]()
En hoe wordt daar op het station of in de trein dan op gecontroleerd?
Ik dacht eerst coupletje refreintje maar het is nog minder.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
+1. Best leuk gedaan, al voelen die clipjes met de nummers die mee zouden doen wel wat gehaast.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik dacht eerst coupletje refreintje maar het is nog minder.
Geefquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, dat.
Maar ik vermaak me wel. Met een poesje wat level 4 van de krabpaal (en dus ook mijn kast) heeft bereikt.
En een katertje die op schoot lag, erachter kwam dat mam voedingsdoenst had dus daarheen spurtte (waarop mam er klaar mee was) waarna hij niet wist hoe snel hij vanaf haar plekje weer naar mijn schoot moest rennen. Knuffelkitten
Zijn al bezetquote:
Nee, maar een paar maanden...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Vond al die oude liedjes wel erg leuk. En het is leuk gedaan, zoveel tijd hadden ze natuurlijk niet om zo’n show op te zetten
Twee maanden, nadat ze al maanden bezig waren met iets heel anders. En dan iets totaal anders maken wat ook nog leuk moet zijn. Songfestival is redelijk standaard maar ze hadden hier ook iets heel stoms kunnen neerzettenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Twee maanden, nadat ze al maanden bezig waren met iets heel anders. En dan iets totaal anders maken wat ook nog leuk moet zijn. Songfestival is redelijk standaard maar ze hadden hier ook iets heel stoms kunnen neerzetten
Nee, ik doe mee met een pilot waarbij ze onderzoeken of mensen van te voren hun reis laten reserveren nuttig is oid. En daarvoor mag ik dan eerste klas reizen als ik reserveer (lekker rustig) en krijg ik 10 vrij reizen dagkaarten.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:06 schreef Blues het volgende:
Maar was t ook zo druk dat t reserveren nodig was?
Meestal zit de conducteur in de eerste klas, druk sudoku's te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik doe mee met een pilot waarbij ze onderzoeken of mensen van te voren hun reis laten reserveren nuttig is oid. En daarvoor mag ik dan eerste klas reizen als ik reserveer (lekker rustig) en krijg ik 10 vrij reizen dagkaarten.
Het is overigens niet verplicht of zo. Kan gewoon nog instappen wanneer ik wil. En ze controleren ook niets. Ik kan met de mails die ik krijg (bevestiging reservering) aan de conducteur laten zien dat ik eerste klas mag zitten. De conducteur die ik al wekenlang niet zie.
Is de NS niet op ingericht, stoelnummers en zulks ontbrekenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:16 schreef fietsie het volgende:
Houdt dit dan in dat NS nu plaatsbewijzen verkoopt? En niet langer "we hebben alleen maar een vervoerplicht" meer zegt, maar je werkelijk een stoel garandeert?
Wordt veel geïnvesteerd in beregening in de landbouw.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:03 schreef sigme het volgende:
Vandaag gerommeld in tuin & moestuin. Veel gesproeid, het blijft naar droog en droog en droog. Nog een paar jaar deze neerslagcijfers, en we kennen Nederland niet meer terug
quote:Op zondag 17 mei 2020 02:29 schreef AnneX het volgende:
Sjonge mini...dan heb je het voor mekaar.trusten,
@:Ludolf...het blijft leuk en interessant om jouw berichten uit een - voor mij - totaal andere en onbekende wereld te lezen.
@:sogme...fraaie foto’s. Je mag bijna weer gaan voeden en lopen!
Tsjonge, dan moet je wel écht graag willenquote:Op zondag 17 mei 2020 01:39 schreef minilot het volgende:
Jaaaaaaa, door de wachtrij heen. Phew. Volgende week naar de Efteling
Nu slapen
Wat geciviliseerder dan mijn buitenverblijfquote:Op zondag 17 mei 2020 06:44 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik ben een beetje verliefd op een stukje Frankrijk a-la sigme wat te koop staat...
Nog even K. Zien te overhalen..
Omg, wat een perfectiequote:Op zondag 17 mei 2020 06:44 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik ben een beetje verliefd op een stukje Frankrijk a-la sigme wat te koop staat...
Nog even K. Zien te overhalen..
Die is prachtigquote:Op zondag 17 mei 2020 07:54 schreef Lonaa het volgende:
Iemand kasteel kopen voor 7 ton?
https://www.funda.nl/euro(...)heucourt-croquoison/
uhuhquote:Op zondag 17 mei 2020 07:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat geciviliseerder dan mijn buitenverblijf. Ziet er goed uit; ik zou 't kopen!
staat al een tijdje te koop, kan vast wel iets van de prijs afquote:
Minstens ja. Vriend van me heeft in een boerderij in Frankrijk, zijn ouders wonen in een kasteel. Sowieso klinkt dat spannender dan het is, Frankrijk staat vol kastelen namelijk.quote:Op zondag 17 mei 2020 08:45 schreef sigme het volgende:
Probleem met kastelen is dat ze aan onderhoud minstens kosten wat ze aan aanschaf kosten
Ja, I knowquote:Op zondag 17 mei 2020 08:45 schreef sigme het volgende:
Probleem met kastelen is dat ze aan onderhoud minstens kosten wat ze aan aanschaf kosten
Volgende keer camera mee en verslag a la Sir. David Attenborough !quote:Op zondag 17 mei 2020 09:12 schreef Lonaa het volgende:
Er waren allemaal hele heftige vogel-dingen aan de gang tijdens mijn ochtendwandeling.![]()
Nesten die overvallen werden, onvrijwillige paringen, heftige blauwtjes.
Herkenbaar.. nu met boek op de bankquote:Op zondag 17 mei 2020 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik heb geen zin om uit bed te gaan. Maar het moet. Dingen te doen enzo. Zucht.
Ohquote:Op zondag 17 mei 2020 08:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
uhuh
nog wel in the middle of no-where.. maar wel gemakken van water en electriciteit
en 1.5 uur van een vliegveld.. en binnen een dag te rijden en en en en
Oh ja hier ook alquote:Op zondag 17 mei 2020 09:12 schreef Lonaa het volgende:
Er waren allemaal hele heftige vogel-dingen aan de gang tijdens mijn ochtendwandeling.![]()
Nesten die overvallen werden, onvrijwillige paringen, heftige blauwtjes.
Dit?quote:Op zondag 17 mei 2020 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik heb geen zin om uit bed te gaan. Maar het moet. Dingen te doen enzo. Zucht.
Ik wil vandaag:quote:Op zondag 17 mei 2020 10:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Heel vroeg wakker, even wat gelezen en toen weer verder geslapen tot 9 uur, heerlijk
Straks maar eens een tomatensaus maken voor de pizza en verder niet zo veel van plan
quote:Op zondag 17 mei 2020 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Mijn oma heeft vandaag haar verjaardag. Met tijdssloten. Ik ga niet. Denk ik. Ik wil wel, want ik mis mijn familie, maar zo even uit mijn hoofd komt er wel een man of 10 verdeeld over de dag.Ik wil mijn oma niet ziekmaken.
Ben benieuwd naar hoe ze het hebben georganiseerdquote:Op zondag 17 mei 2020 11:27 schreef minilot het volgende:
Ik vind het wel lekker rustig, zo zonder verjaardagen.
Vandaag pizzadag, bedankt CUL!
En morgen dus naar de Efteling - ik ben echt knetterbenieuwd!
Wat ik begreep wordt het gevierd bij mijn oom in de tuin. Die woont bij haar om de hoek. En dan verdeeld over de dag komen al haar kinderen langs.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik snap ook niet waarom mensen het dan zo op elkaar proppen. Verdeel het over een hele week, houd afstand. Dan heeft oma de hele week feest. En kan ze tussendoor goed ventileren voor de volgende komt. Of doe aan FaceTimen of zoiets. Het is allemaal stom en verdrietig. Maar wel nodig.
Als ze maar afstand houden en niet knuffelen.. hoe gaan ze het doen? Woont ze nog thuis?quote:Op zondag 17 mei 2020 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Mijn oma heeft vandaag haar verjaardag. Met tijdssloten. Ik ga niet. Denk ik. Ik wil wel, want ik mis mijn familie, maar zo even uit mijn hoofd komt er wel een man of 10 verdeeld over de dag.Ik wil mijn oma niet ziekmaken.
Mijn broer had een huis in Zweden en een topbuurman (gepensioneerd)quote:Op zondag 17 mei 2020 11:31 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb het buitenverblijf in Frankrijk de belangrijke vraag: wie gaat er wekelijks grasmaaien?
Ik vind mijn eigen kleine huis en grote tuin al vrij veel werk qua onderhoud. Dat is prima want het houdt je van de straatmaar voor een vakantiehuis moet ik er niet aan denken.
Ja... lastig.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ik begreep wordt het gevierd bij mijn oom in de tuin. Die woont bij haar om de hoek. En dan verdeeld over de dag komen al haar kinderen langs.
En aan de ene kant denk ik dan 'mja, dat kan best' en aan de andere kant denk ik dan 'er zal maar een verkeerd iemand mijn kant opgehoest hebben gisteren in de supermarkt'
Then again, ze wordt 92 (of 93?). Hoeveel verjaardag heeft ze uberhaupt nog over?
NU is niet echt het juiste momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit geval is toch een beetje te veel een keet volgens hem .. ik vind dat dus juist wel charmant.. ipv een HUIS..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
hoe kan er iets in de vaatwasser achterblijven?quote:Op zondag 17 mei 2020 11:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja... lastig.
Buiten zitten scheelt al een hele hoop.
Maar er spelen ook andere zaken mee. Krijgt het bezoek koffie en gebak? En wordt dat tussendoor goed gewassen en veilig opgehaald ivm die anderhalve meter? Komen er kleine kinderen die rondrennen en gaan knuffelen?
Ik zat vorige week bij mijn ouders (ik mocht binnen komen) en mijn vader bood me meteen drinken aan. Nee, doe maar niet. Ze hebben een vaatwasser maar stél dat ik daar iets achterlaat. En sowieso nodigt drinken uit tot langer blijven en dat wilde ik ook niet. Dus half uurtje op een meter of vijf gezeten.
Niet zozeer in de vaatwasser, die geloof ik wel qua temperatuur en sop. Maar onderweg ernaar toe.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe kan er iets in de vaatwasser achterblijven?
Als mijn Oma nog had geleefd had ik er al weer 3 keer in de week gezeten. Ookal moest ik me aankleden als zo’n maanmannetje.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Hij heeft gelijk. Veredelde stacaravan is het.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:43 schreef Barreltje het volgende:
en dit geval is toch een beetje te veel een keet volgens hem .. ik vind dat dus juist wel charmant.. ipv een HUIS..
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Veredelde stacaravan is het.
Hihi @ perceptie.quote:Op zondag 17 mei 2020 07:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat geciviliseerder dan mijn buitenverblijf. Ziet er goed uit; ik zou 't kopen!
quote:Op zondag 17 mei 2020 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
NU is niet echt het juiste momentOhja, herkenbaar. Vriend ziet hier ook altijd 450 beren op de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit geval is toch een beetje te veel een keet volgens hem .. ik vind dat dus juist wel charmant.. ipv een HUIS..
Soms is dat wel goed hoor, maar soms krijg ik er ook wel een beetje het heen-en-weer van.
Beschut plekje zoekenquote:Op zondag 17 mei 2020 12:31 schreef z80 het volgende:
liter koffie op. Ramen en deuren open. Volgens de thermometer buiten bijna 20 graden. Echter de wind die langs komt voelt niet echt als 20 graden, meers als 10 graden. Verder nergens zin in.
ik ook.. maar de rem is op zich wel goed, want wat moet ik nou met 10 huizen..quote:Op zondag 17 mei 2020 12:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ohja, herkenbaar. Vriend ziet hier ook altijd 450 beren op de weg.
Soms is dat wel goed hoor, maar soms krijg ik er ook wel een beetje het heen-en-weer van.
Hier is het redelijk bewolkt.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Beschut plekje zoeken
Ik ben er even uitgegaan om wat te doen in huis, te warm/zonnig/verbranden.
Straks er weer lekker in
" prijs op aanvraag" wat zal het kosten ?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:48 schreef Kreator het volgende:
Zoiets lijkt me ook wel wat.
https://italiacasa.nl/aanbod/woning/4176
Miljoenen.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
" prijs op aanvraag" wat zal het kosten ?
Vannacht mijn tijd verdaan met de https://www.pastagrannies.com/ filmpjes kijken.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:49 schreef Kreator het volgende:
Of deze.
https://italiacasa.nl/aanbod/woning/4181
Ehrmagerd ik had gemist dat we ons gebak ook moeten wassenquote:Op zondag 17 mei 2020 11:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja... lastig.
Buiten zitten scheelt al een hele hoop.
Maar er spelen ook andere zaken mee. Krijgt het bezoek koffie en gebak? En wordt dat tussendoor goed gewassen en veilig opgehaald ivm die anderhalve meter? Komen er kleine kinderen die rondrennen en gaan knuffelen?
Ik zat vorige week bij mijn ouders (ik mocht binnen komen) en mijn vader bood me meteen drinken aan. Nee, doe maar niet. Ze hebben een vaatwasser maar stél dat ik daar iets achterlaat. En sowieso nodigt drinken uit tot langer blijven en dat wilde ik ook niet. Dus half uurtje op een meter of vijf gezeten.
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:48 schreef Kreator het volgende:
Zoiets lijkt me ook wel wat.
https://italiacasa.nl/aanbod/woning/4176
Te klein en te goedkoop. Daar schuilt vast nog een addertje onder het gras.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:49 schreef Kreator het volgende:
Of deze.
Dat is hier de taak van B. Die wil van te voren alles al uitgezocht hebben en heeft de rijroutes meestal ook al bedacht. Ik laat het gidsen door haar lekker over mij heen komen en rij wel waar zij mij naartoe wil hebben.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:48 schreef Barreltje het volgende:
maar als we op vakantie gaan moet er van K van te voren wel alles uitgezocht worden en geplanned etc.. als ik op vakantie ga wil ik NIETS doen, dus ik bereid me totaal niet voor. plan niks en laat het gewoon allemaal gebeuren
hier ook hoor.. ik ga met K mee op vakantie.. helemaal prima!quote:Op zondag 17 mei 2020 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is hier de taak van B. Die wil van te voren alles al uitgezocht hebben en heeft de rijroutes meestal ook al bedacht. Ik laat het gidsen door haar lekker over mij heen komen en rij wel waar zij mij naartoe wil hebben.
Over het eten hoef ik me in het geheel geen zorgen te maken.. dat gaat hier alle kanten op qua door g koken/door mij of door hemzelf boodschappen te doen/bestellen/afhalen. Geen vaste dagen. Soms roep ik waar ik zin in heb. En g kookt 9,99 van de 10 keer.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:48 schreef Barreltje het volgende:
wij zijn ook wel inconcequent in onze " rol verdeling" hoor..
ik hou ervan om een schema te hebben wat ik die week ga doen en eten.. bv maandag was, dinsdag stofzuigen, etc.. een vaste dag voor alles. en ook graag maandag vega, dinsdag vlees, woensdag en vrijdag vis etc.. maar K. wil daar niet aan![]()
maar als we op vakantie gaan moet er van K van te voren wel alles uitgezocht worden en geplanned etc.. als ik op vakantie ga wil ik NIETS doen, dus ik bereid me totaal niet voor. plan niks en laat het gewoon allemaal gebeuren
Mensen zijn niet zo goed in onthouding denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:04 schreef Barreltje het volgende:
wat is dat toch met die bejaarden, gepensioneerden, oudere, risicolopende medemensen dat ze toch graag mensen willen blijven ontmoeten..
snappen ze niet dat als je bezoek in shifts doet dat het voor de jarige zelf nog net zo " gevaarlijk" kan zijn ?![]()
Wel bijblijven! Beste is om het in een chloorbadje te doen.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ehrmagerd ik had gemist dat we ons gebak ook moeten wassen
Nu generaliseer ik vast ontzettend, maar daarom ben ik blij dat veel vrijwilligerswerk bij deze groepen gestopt isquote:Op zondag 17 mei 2020 12:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja ik werd uitgenodigd voor een verjaardag.
Van iemand waar niet superveel mensen komen... maar wel klein en geen tuin.
Nou zou ik in theorie gelijk met opa en oma kunnen gaan... (die zie ik sowieso wekelijks)
Maar toen bedacht ik me dat degene ook vrijwilligerswerk doet voor het rode kruis.
Op dit moment in ziekenhuizen en verpleegtehuizen. Incl laatst ergens op een corona afdeling.
Zou heeft ze vast goed opgelet... maar ik vind dat toch niet echt het beste idee ooit eigenlijk.
Nou duurt de verjaardag nog even... maar ik riep niet enthousiast “goed idee!”
Ondanks voorgestelde shifts qua visite
Je suis Kquote:Op zondag 17 mei 2020 12:48 schreef Barreltje het volgende:
wij zijn ook wel inconcequent in onze " rol verdeling" hoor..
ik hou ervan om een schema te hebben wat ik die week ga doen en eten.. bv maandag was, dinsdag stofzuigen, etc.. een vaste dag voor alles. en ook graag maandag vega, dinsdag vlees, woensdag en vrijdag vis etc.. maar K. wil daar niet aan![]()
Standaard hier hoor. En bij elk bordje eten even voor de zekerheid wat chloor sprenkelenquote:Op zondag 17 mei 2020 13:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wel bijblijven! Beste is om het in een chloorbadje te doen.
Sommige mensen zeggen dat je chloor moet injecteren in het gebak, maar dat is natuurlijk gekkigheid
quote:Op zondag 17 mei 2020 13:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Standaard hier hoor. En bij elk bordje eten even voor de zekerheid wat chloor sprenkelen
Comomeer is wel echt enorm populair in de zomer onder Italianen. En er zijn mooiere meren in die omgeving, vind ikquote:Op zondag 17 mei 2020 12:49 schreef Kreator het volgende:
Of deze.
Hier is die!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./big overzetzonnebril![]()
Oh ik ben K wat vakanties betreft. Althans, als het grotere reizen zijn. Dan zoek ik enorm veel uit. (Was leuk naar Amerika; toen ik had een complete map gemaakt. Dus op de vraag van de douane (? of hoe dat ook heet, diegene die in de rij je alvast aan een kruisverhoor onderwerpt..) waar we precies naartoe gingen, gaf ik die. Verder geen vragen meer gehadquote:Op zondag 17 mei 2020 13:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier ook hoor.. ik ga met K mee op vakantie.. helemaal prima!
Ik denk dat je gelijk hebt mbt de vrijwilligersquote:Op zondag 17 mei 2020 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu generaliseer ik vast ontzettend, maar daarom ben ik blij dat veel vrijwilligerswerk bij deze groepen gestopt isGeen besef van de mogelijke consequenties.
Al zullen er vast ook zorgmedewerkers zijn die ook gaan en staan waar ze zin in hebben.
quote:Op zondag 17 mei 2020 13:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier is die!Fleurig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./big overzetzonnebril![]()
Ik kan nu toch niet naar buiten. Tuin/balkon en miniatuur sloopkogels combineert niet goed.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:31 schreef z80 het volgende:
liter koffie op. Ramen en deuren open. Volgens de thermometer buiten bijna 20 graden. Echter de wind die langs komt voelt niet echt als 20 graden, meers als 10 graden. Verder nergens zin in.
Dat vind ik ook wat anders dan een Europees vakantie weekje. Bij een langere verre reis bereidt je je anders voor.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik ben K wat vakanties betreft. Althans, als het grotere reizen zijn. Dan zoek ik enorm veel uit. (Was leuk naar Amerika; toen ik had een complete map gemaakt. Dus op de vraag van de douane (? of hoe dat ook heet, diegene die in de rij je alvast aan een kruisverhoor onderwerpt..) waar we precies naartoe gingen, gaf ik die. Verder geen vragen meer gehad)
Maar verder ben ik impulsiever en wat avontuurlijker in mijn beslissingen denk ik
Ik wil wel een beetje van dat enthousiasme plz.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier juist overal zin in.Ook niet handig. #keuzestress
Ik heb ook teveel over. Ik moet teveel andere (saaiequote:Op zondag 17 mei 2020 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje van dat enthousiasme plz.
Ik denk dat het voor sommige mensen ook een kwaliteit van leven-dingetje is. Als je 92 bent is je levensverwachting toch al niet eindeloos, dus ik kan me het sentiment van liever nu je verjaardag vieren en een risico lopen of je nu alle fijne dingen ontzeggen terwijl je niet weet of je de volgende verjaardag wel haalt, best voorstellen.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:04 schreef Barreltje het volgende:
wat is dat toch met die bejaarden, gepensioneerden, oudere, risicolopende medemensen dat ze toch graag mensen willen blijven ontmoeten..
snappen ze niet dat als je bezoek in shifts doet dat het voor de jarige zelf nog net zo " gevaarlijk" kan zijn ?![]()
Huh? Is er verschil?quote:Op zondag 17 mei 2020 13:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wat anders dan een Europees vakantie weekje. Bij een langere verre reis bereidt je je anders voor.
Zo sneuquote:Op zondag 17 mei 2020 13:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor sommige mensen ook een kwaliteit van leven-dingetje is. Als je 92 bent is je levensverwachting toch al niet eindeloos, dus ik kan me het sentiment van liever nu je verjaardag vieren en een risico lopen of je nu alle fijne dingen ontzeggen terwijl je niet weet of je de volgende verjaardag wel haalt, best voorstellen.
Mijn ouders hebben een vriendin van in de 80, rolstoelgebonden en gierend dement, zit op een PG-afdeling. Die kreeg dus covid, overleefde het wonder boven wonder (had ik al verteld dat ze al ja-ren rookt) en huilt nu vaak aan de telefoon dat ze zo eenzaam is zonder bezoek op een geïsoleerde afdeling. Mijn ouders zijn niet onverdeeld blij dat ze dit overleefd heeft en dat begrijp ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zag ik net een filmpje van een kennis op FB. Heeft een cabrio gekocht en heeft haar bejaarde moedertje meegenomen voor een rondje. Gezellig naast elkaar in dat autootje
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Voor Amerika en Canada heb ik wel meer uitgezocht, met het idee dat er de komende jaren niet gelijk terug zouden komen; dus wat wilden we echt zien/doen?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 13:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo sneuDat is het nadeel van wonen in een instelling. De veiligheid van de mensen erom heen zorgt ervoor dat iemands leven minder kwaliteit heeft.
Ik vraag me ook af of die afdelingen ooit COVID vrij worden, nu blijkt dat een doorgemaakte besmetting niet automatisch immuniteit geeft.Het is echt dramatisch wat er in instellingen gebeurt, zo verdrietig. Zij heeft eerst 2 weken op haar kamer gelegen (ze is 'gelukkig' rolstoelgebonden en redelijk lethargisch, dus geen dwaler). Toen bleek de hele afdeling besmet op een iemand na en toen hebben ze alles maar weer open gegooid. Dat geeft wel iets aan verlichting want ze mag de huiskamer weer in, maar bezoek kan natuurlijk nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zag ik net een filmpje van een kennis op FB. Heeft een cabrio gekocht en heeft haar bejaarde moedertje meegenomen voor een rondje. Gezellig naast elkaar in dat autootjeI'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik denk dat iedereen snapt dat mensen elkaar missen. En zeker in jullie situatie, waarbij je letterlijk niet de deur uit mag.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou ja, ik snap ook wel dat mensen andere mensen zien missen. Wij hebben nu dus al meer dan 2 maanden geen andere mensen fysiek gezien, behalve op straat en in de supermarkt. Ik mis dat echt wel hoor...
nou ja ooit 1 reis naar Australie gemaakt en daar was ik toch langer en grondiger mee bezig dan een week in een huisje op een Grieks eiland.quote:
Oef, ja dat is wel heel sneuquote:Op zondag 17 mei 2020 13:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is echt dramatisch wat er in instellingen gebeurt, zo verdrietig. Zij heeft eerst 2 weken op haar kamer gelegen (ze is 'gelukkig' rolstoelgebonden en redelijk lethargisch, dus geen dwaler). Toen bleek de hele afdeling besmet op een iemand na en toen hebben ze alles maar weer open gegooid. Dat geeft wel iets aan verlichting want ze mag de huiskamer weer in, maar bezoek kan natuurlijk nog steeds niet.
Heel verdrietig jaquote:Op zondag 17 mei 2020 13:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is echt dramatisch wat er in instellingen gebeurt, zo verdrietig. Zij heeft eerst 2 weken op haar kamer gelegen (ze is 'gelukkig' rolstoelgebonden en redelijk lethargisch, dus geen dwaler). Toen bleek de hele afdeling besmet op een iemand na en toen hebben ze alles maar weer open gegooid. Dat geeft wel iets aan verlichting want ze mag de huiskamer weer in, maar bezoek kan natuurlijk nog steeds niet.
Ik kan dat dus echt niet, op de bonnefooiquote:Op zondag 17 mei 2020 13:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Voor Amerika en Canada heb ik wel meer uitgezocht, met het idee dat er de komende jaren niet gelijk terug zouden komen; dus wat wilden we echt zien/doen?
Plus, de afstanden waren veel groter, en er zijn nationale parken waar je je moet inschrijven van tevoren voor de kampeerplekken.
Er kwam daardoor wel meer planning bijkijken dan onze vakantie naar Corsica; hebben we ook veel rondgetrokken, maar eigenlijk enkel van tevoren wat campings on line bekeken, maar niet vastgelegd. En we keken gewoon per dag waar we zin in hadden
Kan zo geen bron quoten maar er is volgens mij gebleken dat je antilichamen sterk of zwak kunnen zijn na besmetting. En dat men nu verder onderzoekt hoe dat kan en wat de gevolgen zijn.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:45 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe is er inmiddels bewijs dat je niet altijd immuun bent na covid-19? Ik dacht dat het eerder vooral was "er is geen bewijs dat het wel zo is, dus is de veiligste hypothese dat het niet zo is" wat misschien wel het veiligst is maar niet het meest realistisch.
Ware het overdraagbaar geweest, dan mocht je een abonnement op regelmatig een stukje ervanquote:Op zondag 17 mei 2020 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje van dat enthousiasme plz.
Herkenbaarquote:Op zondag 17 mei 2020 13:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit snap ik inderdaad heel goed.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor sommige mensen ook een kwaliteit van leven-dingetje is. Als je 92 bent is je levensverwachting toch al niet eindeloos, dus ik kan me het sentiment van liever nu je verjaardag vieren en een risico lopen of je nu alle fijne dingen ontzeggen terwijl je niet weet of je de volgende verjaardag wel haalt, best voorstellen.
Mijn ouders hebben een vriendin van in de 80, rolstoelgebonden en gierend dement, zit op een PG-afdeling. Die kreeg dus covid, overleefde het wonder boven wonder (had ik al verteld dat ze al ja-ren rookt) en huilt nu vaak aan de telefoon dat ze zo eenzaam is zonder bezoek op een geïsoleerde afdeling. Mijn ouders zijn niet onverdeeld blij dat ze dit overleefd heeft en dat begrijp ik wel.
quote:Op zondag 17 mei 2020 13:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ware het overdraagbaar geweest, dan mocht je een abonnement op regelmatig een stukje ervan
Ik er bewondering voor hoor, wat je doetquote:
Dacht dat dat vooral bedoeld was zodat je afstand kan houden. Veel mensen tegelijk die allemaal minstens 1,5 m afstand houden vergt een super grote tuin. Binnen gaan zitten zou ik sowieso niet doen.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:04 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:22 schreef golfer het volgende:
Jullie zijn op de verjaardag van B. op 1 juni a.s. allemaal uitgenodigd...Ik kan! Zou dan eigenlijk onderweg naar Engeland zijn, maar dit is ook leuk 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Haa, tof! Waar gaat de spreekbeurt over?quote:Op zondag 17 mei 2020 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
Oh ja, en ik heb al drie keer naar de spreekbeurt mogen luisteren die over 10 dagen gepland staatInclusief 100 gare hysterische effecten in powerpoint
*mapboks*quote:Op zondag 17 mei 2020 13:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik ben K wat vakanties betreft. Althans, als het grotere reizen zijn. Dan zoek ik enorm veel uit. (Was leuk naar Amerika; toen ik had een complete map gemaakt. Dus op de vraag van de douane (? of hoe dat ook heet, diegene die in de rij je alvast aan een kruisverhoor onderwerpt..) waar we precies naartoe gingen, gaf ik die. Verder geen vragen meer gehad)
Maar verder ben ik impulsiever en wat avontuurlijker in mijn beslissingen denk ik
Elektrische auto'squote:Op zondag 17 mei 2020 14:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Haa, tof! Waar gaat de spreekbeurt over?
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik werd net heel boos in de gaten gehouden door een koolmees. Er is nog een pindakaaspot op het balkon waar ze nog veel uit eten, maar ik wilde de was ophangen. Gaat die koolmees zitten piepen op het scherm tussen de buren en mij
Pasten je ouders af en toe op? Die hebben vast het autogebeuren zitten pushen!quote:Op zondag 17 mei 2020 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Elektrische auto'sHij wil later ontwerper van elektrische auto's worden
mijn ouders lachen mij daar wel om uit, ik heb na zijn geboorte duidelijk gemaakt dat ik vond dat hij niet per se autootjes als speelgoed hoefde te krijgen en kleding met auto's vond ik helemaal debiel (nog steeds trouwens). Maar voor zijn tweede verjaardag noemde hij alle automerken van mensen uit de omgeving op. Dus![]()
Karmaquote:Op zondag 17 mei 2020 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
mijn ouders lachen mij daar wel om uit, ik heb na zijn geboorte duidelijk gemaakt dat ik vond dat hij niet per se autootjes als speelgoed hoefde te krijgen en kleding met auto's vond ik helemaal debiel (nog steeds trouwens). Maar voor zijn tweede verjaardag noemde hij alle automerken van mensen uit de omgeving op. Dus![]()
Wie weetquote:Op zondag 17 mei 2020 14:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Pasten je ouders af en toe op? Die hebben vast het autogebeuren zitten pushen!
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:22 schreef golfer het volgende:
Jullie zijn op de verjaardag van B. op 1 juni a.s. allemaal uitgenodigd...Allemaal een cocktail maken en op de foto op mijn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/cul
Ja, dat is wel zijn grote voorbeeldquote:
Ze kunnen zo dapper boos zijnquote:Op zondag 17 mei 2020 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik werd net heel boos in de gaten gehouden door een koolmees. Er is nog een pindakaaspot op het balkon waar ze nog veel uit eten, maar ik wilde de was ophangen. Gaat die koolmees zitten piepen op het scherm tussen de buren en mij
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:38 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik stond net op de crosstrainer( uitzicht op dat huis) en dacht nog; goh weinig activiteit in het koolmezenhuis in de tuin (uit het huisje a/d voorkant is er al een nestje uitgefladderd) vliegt er net weer een moeder met een noodvaart in om er vervolgens niet meer uit te komen.
Broedsel dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:58 schreef golfer het volgende:
Balkonia-foto van ouwe man met boek in de zon:Weekendje weg naar la Balkonia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd lekker![]()
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:58 schreef golfer het volgende:
Balkonia-foto van ouwe man met boek in de zon:Wat heerlijk zonnig, lekker genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Allemaal een cocktail maken en op de foto op mijn verjaardag
/cul
Zo gingen wij met dochterlief (bijna 2) naar de speelgoedwinkel om te kijk welk speelgoed ze hef leukst vond...quote:Op zondag 17 mei 2020 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De man: zullen we daar en daar heenquote:Op zondag 17 mei 2020 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is hier de taak van B. Die wil van te voren alles al uitgezocht hebben en heeft de rijroutes meestal ook al bedacht. Ik laat het gidsen door haar lekker over mij heen komen en rij wel waar zij mij naartoe wil hebben.
En dan even drogen in de magnetron?quote:Op zondag 17 mei 2020 13:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wel bijblijven! Beste is om het in een chloorbadje te doen.
Sommige mensen zeggen dat je chloor moet injecteren in het gebak, maar dat is natuurlijk gekkigheid
Doet me denken aan dat fragment, volgens mij van klokhuis. Gezinnetje aan tafel, met oh zo tolerante ouders. Het zoontje mag alles worden, balletdanser, schoonheidsspecialist etc. Zwaar teleurgesteld toen hij vertelde graag loodgieter te willen worden. Toen de dochter zei kleutjuf te worden draaiden ze helemaal doorquote:Op zondag 17 mei 2020 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van de bestemming af hoeveel we doen. Maar ook in Corsica hebben we zonder planning vooraf wel veel gedaan (veel bergwandelingen, voor het eerst gedoken, voor het eerst canyoning...) maar ook wel lekker relaxt in de hangmat een boek gelezen.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:28 schreef minilot het volgende:
[..]
*mapboks*
Wij gaan nooit op vakantie om te niksen, we chillen thuis al meer dan genoeg. We gaan op reis om ergens dingen te zien en doen en zulks uitpluizen vind ik zó leuk!
Afgezien daarvan verder flink impulsief, op het onhandige af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, ik weet niet meer wat je dag 2 deed.quote:Op zondag 17 mei 2020 15:48 schreef derLudolf het volgende:
Achteraf vind ik het jammer dat ik niet meer tijd besteed heb aan dag twee van m'n vakantie vorig jaar, wat betreft voorbereiding en zulks
Weet je, het kan me oprecht weinig schelen, wat hij leuk vindt en wil worden. Zijn leven, zijn keuze. Maar ik gun een jong kind ook een variëteit aan speelgoed om zelf te ontdekken wat hij leuk en boeiend vindt. En dan heb ik dus liever een blokkentoren, boerderijdieren en een autootje dan 3 autootjes.quote:Op zondag 17 mei 2020 15:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat fragment, volgens mij van klokhuis. Gezinnetje aan tafel, met oh zo tolerante ouders. Het zoontje mag alles worden, balletdanser, schoonheidsspecialist etc. Zwaar teleurgesteld toen hij vertelde graag loodgieter te willen worden. Toen de dochter zei kleutjuf te worden draaiden ze helemaal door
Magnetron!? Heb jij die nog!? Weet je wel HOEVEEL schadelijke straling je daarmee loslaat!?quote:Op zondag 17 mei 2020 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan even drogen in de magnetron?
quote:Op zondag 17 mei 2020 15:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van de bestemming af hoeveel we doen. Maar ook in Corsica hebben we zonder planning vooraf wel veel gedaan (veel bergwandelingen, voor het eerst gedoken, voor het eerst canyoning...) maar ook wel lekker relaxt in de hangmat een boek gelezen.
Oh en verder dus inderdaad meer dan eens onhandig impulsief.
ik kan op vakantie heel goed een week lang NIETS doen.. beetje slapen, in de zon liggen, boekje lezen, beetje zwemmen, nog een keer omdraaien en etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijk! K. wil altijd ALLES van de omgeving zien.. we hebben nu de overeenkomst dat we 50 % van de tijd ( zo ongeveer) lekker niks doen. K. is dan meestal continue in het water te vinden want NIKSDOEN kan ie niet
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Nee. Dat was een dag laterquote:Op zondag 17 mei 2020 15:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vertel, ik weet niet meer wat je dag 2 deed.
Leuke reisgenoot?
Maar.. als je het gaat uitpluizen heb je het allemaal al gezien... en relaxter dan tussen de andere toeristen, dus kun je lekker verder lanterfanten. Hetzij thuis, hetzij in een zonnig oord met vrolijk gekleurde drankjes met flamingoprikkers...quote:Op zondag 17 mei 2020 14:28 schreef minilot het volgende:
[..]
*mapboks*
Wij gaan nooit op vakantie om te niksen, we chillen thuis al meer dan genoeg. We gaan op reis om ergens dingen te zien en doen en zulks uitpluizen vind ik zó leuk!
Afgezien daarvan verder flink impulsief, op het onhandige af
Ik kan me helemaal in K vinden, thuis kan ik rustig niets doen maar op vakantie wil ik aales zienquote:Op zondag 17 mei 2020 16:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik kan op vakantie heel goed een week lang NIETS doen.. beetje slapen, in de zon liggen, boekje lezen, beetje zwemmen, nog een keer omdraaien en etenheerlijk! K. wil altijd ALLES van de omgeving zien.. we hebben nu de overeenkomst dat we 50 % van de tijd ( zo ongeveer) lekker niks doen. K. is dan meestal continue in het water te vinden want NIKSDOEN kan ie niet
Geeft niet, vind ik prima. Net als spoilers voor boeken of films waar ik zin in heb: kom maar opquote:Op zondag 17 mei 2020 16:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar.. als je het gaat uitpluizen heb je het allemaal al gezien...
Achgos!quote:Op zondag 17 mei 2020 16:23 schreef Blues het volgende:
Ik zat net keyboard en gitaar te spelen in de tuinkamer beneden en hoorde gekerm
Gestopt.. was het echt hard oooohhhh aaaauuuwwww neeee neeee
Net op balkon gestaan, hoorde ik het nog harder en er stopt net een ambu voor de deur.. onze oude buuv (ergens in de 80 denk ik, komt al jaren niet buiten, zien haar nooit alleen haar inwonende zoon, waar we soms een praatje mee maken).
Klonk serieus niet goed.
/gebroken heup of iets gok ik
Same. Supertevree mee. Op vakantie wil ik daar graag zon en kleurige drankjes bij. En een stapel boeken en mn eigen muziek.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:26 schreef minilot het volgende:
En Poebs, ik lanterfant me thuis al wezenloos!
quote:Op zondag 17 mei 2020 16:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Geeft niet, vind ik prima. Net als spoilers voor boeken of films waar ik zin in heb: kom maar opZeer voorpretverhogend en van ongebreidelde voorpret heb ik vele malen langer plezier dan van de vluchtige eenmaligheid van een verrassingseffect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |