Er werd gevraagd naar daar waar ik ze dus vandaan heb, in de groothandel dus, en in die groothandel hebben ze veel maar geen wow mondkapjesquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet waar. https://www.etsy.com/list(...)search_click=1&col=1
For the Horde!
Zo’n pinguïn is wel leuk, die heb ik jarenlang gespaardquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Er werd gevraagd naar daar waar ik ze dus vandaan heb, in de groothandel dus, en in die groothandel hebben ze veel maar geen wow mondkapjes
Uitwasbare is dan wel weer voordeliger. Maar ja daar zit ik ook mee. Vandaar mijn mails naar de werkgevert.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik me afvraag he.
Dochterlief zal ooit weer naar school moeten met het ov
Ik weer naar werk.
Dat is 2x 2x per dag met het ov.
En dat 5x per week.
En dan is 10¤ per mondkapje wel echt een heel prijzige hobby zegmaar.
Ja, daarom doe ik uitwasbare en heb voor 'nood' een aantal niet uitwasbare. Heb er nu 4, is wel genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik me afvraag he.
Dochterlief zal ooit weer naar school moeten met het ov
Ik weer naar werk.
Dat is 2x 2x per dag met het ov.
En dat 5x per week.
En dan is 10¤ per mondkapje wel echt een heel prijzige hobby zegmaar.
Zijn grappige waggelaars, wat me vooral aanspreekt is zo'n vooraanzicht van een pinguin, zijn nog een paar van zoals deze:quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n pinguïn is wel leuk, die heb ik jarenlang gespaard
Mja maar denk dat ik maar gewoon achter de naaimachine ga kruipen ofzo..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Uitwasbare is dan wel weer voordeliger. Maar ja daar zit ik ook mee. Vandaar mijn mails naar de werkgevert.
Heb je fb? Dan even naar de pagina mondkapjes maken gevolgd door je provincie, daar vragen ze 2 euro p/squote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar denk dat ik maar gewoon achter de naaimachine ga kruipen ofzo..
want van 10¤ per stuk word ik niet heel gelukkig.
Die van @:AnneX wil ik nog overwegen trouwens..
maar je gaat ze niet elke dag op heet programma wassen ook dus het aantal loopt snel op.
Zullen een hoop zijn die sowieso geen btw betalen, de hobbyisten en de ondernemers die niet veel verdienen hoefden al geen 21% btw te betalen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: mondkapjes zijn pas per 1 juni alleen verplicht in het OV en vanaf 25-5 heeft de regering er voor gezorgd dat de 21% BTW er af gaat, dus worden ze allemaal goedkoper.
in het OV zijn ze alleen verplicht omdat daar de 1.5 m afstand niet gehaald kan worden..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: mondkapjes zijn pas per 1 juni alleen verplicht in het OV en vanaf 25-5 heeft de regering er voor gezorgd dat de 21% BTW er af gaat, dus worden ze allemaal goedkoper.
Ik moest wat hebben van IKEA Delft maar daar stond een rij van garage naar voordeur. Ik heb rechtsomkeert gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:32 schreef Kreator het volgende:
In veenendaal was het bizar druk overal dus weggegaan.
Bij de IKEA echt heel rustig. Stoel gekocht voor in de kamer.
Nu eten besteld.
Wel erg druk overal (doe er zelf ook aan mee anders wist ik dat niet)
Ik was in Amersfoort. Was goed te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moest wat hebben van IKEA Delft maar daar stond een rij van garage naar voordeur. Ik heb rechtsomkeert gedaan
Vanaf dan is er nog meer markt voor die dingen, dus ik denk dat je blij mag zijn als de prijs dan gelijk blijft...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Ik was gisteren even de grens over geweest, ik was in de minderheid met mij enigszins zinvol FPP2 masker, de rest leek vooral om design te geven. Er waren een paar ouderen met een standaard ding.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:34 schreef Barreltje het volgende:
waarschijnlijk zullen veel mensen over hun mondkapjes schaamte zetten als het straks in het OV ook moet
Dit werkt enkel in een wat grote ruimte en met meerdere runderen. Runderen zijn kudde en prooi dieren, heb je de leider te pakken gaat de rest er zonder verder weerstand achteraan. Een kudde met enkel stieren is wel een uitdaging. Loopt er echter 1 koe bij gaat het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het gaat om dit soort filmpjes. (Vorig jaar zelfde soort filmpjes gezien maar dan van een kleine boerderij in Engeland, daar waren wat minder hekken en ging het om koeien)
Nee ik ben het niet met zijn verdienmodel eens, maar ja, ik vind het wel knap hoe hij dit doet
. Makkelijker gezegd/gezien dan gedaan. En het zal vast wel meer dan eens gevaarlijk zijn/mis gaan.
Is ook de manier waarop wij de koeien in de stal naar buiten of binnen moeten drijven op de uni.
(Nu zijn dat wel rustige koeien, en geen stieren)
Dat scheelt een berg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je fb? Dan even naar de pagina mondkapjes maken gevolgd door je provincie, daar vragen ze 2 euro p/s
Hoe is de verhuizing gegaan? Vanavond daar slapen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verwarrend hoor in BOTW moet je juist van achteren ongezien een paard dat je wil gaan temmen besluipen
Misschien misschien, even afhankelijk van hoe het allemaal loopt, zou allebei probleemloos kunnen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is de verhuizing gegaan? Vanavond daar slapen?
In tegenstelling tot paarden trappen koeien wel door. Nooit achter gaan staan inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit werkt enkel in een wat grote ruimte en met meerdere runderen. Runderen zijn kudde en prooi dieren, heb je de leider te pakken gaat de rest er zonder verder weerstand achteraan. Een kudde met enkel stieren is wel een uitdaging. Loopt er echter 1 koe bij gaat het een stuk makkelijker.
En wat in het filmpje ook duidelijk werd gezegd. Niet van achteren benaderen. Zelfde als bij paarden. Recht van voren in het blikveld komen, aandacht trekken door geluid te maken en indien je er toch achter moet zijn hand op het dier houden of geluid blijven maken. De schrik reactie is datgene waar de meeste slachtoffers bij vallen.
Het is geen 'ding'? Het moet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik word al (extra) benauwd als ik al die mondkapjes zie
Had niet verwacht dat het zo'n ding in Nederland zou worden.
Ik heb voor 1,69 per stukquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb zelfgemaakte mondkapjes via fb voor 2 euro per stuk (vrijwillige bijdrage, mocht ik zelf bepalen) en verzendkosten. Daarmee kan ik twee dagen achter elkaar heen en terug; ik werk nu nog maar twee dagen per week op locatie, maar ook als het meer wordt werk ik nooit meer dan twee dagen achter elkaar dus op mijn vrije woensdag kan ik lekker wassen![]()
Als ik niet hoefte te werken dan zou ik zo'n doos wegwerpdingen komen voor het geval dat en verder lekker het OV vermijden
Dit, heel ergquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:34 schreef Barreltje het volgende:
in het OV zijn ze alleen verplicht omdat daar de 1.5 m afstand niet gehaald kan worden..
met die redenatie zou je eigenlijk toch wel overal een mondkapje moeten gebruiken, want nergens houdt men zich aan de 1.5 meter...
waarschijnlijk zullen veel mensen over hun mondkapjes schaamte zetten als het straks in het OV ook moet en vinden mensen het dan toch fijner om een mondkapje te hebben , ook buiten het OV
Misschien ligt het meer aan wat ik zie op Facebook maar daar zie ik nu allemaal mensen op zoek naar mondkapjes die al in geen 10jaar meer met het OV zijn gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zeker, maar kopen we zo toch ook voor?
Vorige week heb ik ook al een sporadisch mondkapje gezien inderdaad. Ik wacht nog even tot het echt moet, nog even twee weken genieten van vrij ademenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit, heel ergIk heb het opgegeven de hele tijd me te verwijderen van anderen. Ik blijf bezig namelijk.
Heb ze ook alleen voor in de trein. Vanmorgen in de trein overigens twee mensen met mondkapje gezien.
Dat is wel vrij typisch jaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien ligt het meer aan wat ik zie op Facebook maar daar zie ik nu allemaal mensen op zoek naar mondkapjes die al in geen 10jaar meer met het OV zijn gegaan.
Maar goed van Facebook word je überhaupt niet slimmer op dit moment
Ik was in een auto en weet niet wie je buurman isquote:Op zaterdag 16 mei 2020 10:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oooohen ik was er niet
hoorde je het liefelijke geluid van mijn schredderende buurman?
Ik verwacht niet dat ik het was, maar als je er blij van wordt dan wil ik best doen alsofquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was in een auto en weet niet wie je buurman is![]()
Zag wel een voortuinwerkvrouw bij een hoekhuis met een buur babbelen. In mijn hoofd ben jij dat nu
Maar, maar, waaróm was je het dan niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ik het was, maar als je er blij van wordt dan wil ik best doen alsof
Ik kreeg een kapselquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar, maar, waaróm was je het dan niet?
Mijn vader had ook van die stofmaskers. Dus ik zei nog, pap, dat is voor stof, niet voor virussen. En toen liet hij dat ding zien: FFP 2. Ok.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:03 schreef sigme het volgende:
Laatst in Duitsland zag ik mensen met mondkapje, ik had toen zelf ook een reuze charmant ding op van de bouwmarkt. Met heel behoorlijk filter, die had ik een half jaar geleden eens gekocht omdat we toch best vaak vies stoffig werk doen (de kachel uitvegen bijvoorbeeld).
In Nederlands heb ik tot nu toe 1 mevrouw gezien met muilkorf; bij de ecoplaza, maandje terug. Ik hoop het daarbij te houden.
Vandaag gerommeld in tuin & moestuin. Veel gesproeid, het blijft naar droog en droog en droog. Nog een paar jaar deze neerslagcijfers, en we kennen Nederland niet meer terug
quote:
Serieusquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb afgelopen maandag in 4 sprinters gezeten en in 3 daarvan een conducteur gezien. Ik vond het opvallend hoe zichtbaar ze waren, maar blijkbaar is dat geen landelijk beleid.
Ik heb ook FPP2 hoor, had ik ook nog liggen voor slijpwerkzaamheden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader had ook van die stofmaskers. Dus ik zei nog, pap, dat is voor stof, niet voor virussen. En toen liet hij dat ding zien: FFP 2. Ok.
Ben ook benieuwd of iedereen ze in de trein gaat dragen, want de NS ging 'niet handhaven' - als in, conducteurs gaan mensen er niet op aanspreken. Daarbij heb ik dus al weken geen conducteur gezien en glipte er vanmorgen een zwartrijder tegelijk met mij door het poortje. Was ik niet blij mee, zo vlak achter me.
Oh, helemaal mee eens! Maar mijn vader had ze om zichzelf te kunnen beschermen mocht dat nodig zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:13 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb ook FPP2 hoor, had ik ook nog liggen voor slijpwerkzaamheden.
Maar goed, die zelfmaakdingen helpen toch evenmin?
Twee stonden gewoon midden in de trein en eentje controleerde zelfs. En er was een extra omroepbericht waar we precies moesten gaan zitten om afstand te houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SerieusSinds dit begon heb ik buiten op perron conducteurs gezien om op fluitje te blazen en 1x een conductrice die gehaast door de trein liep en waar ik nog tegen zei 'Je bent de eerste conducteur die ik zie in weken'. En toen zei ze dat ze een soort noodsituatie had en dat het tegen beleid was. Eh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dan zeg ik deze loterij op.quote:
Om jezelf te beschermen kun je beter gewoon thuis blijven en afstand houden indien je weg gaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, helemaal mee eens! Maar mijn vader had ze om zichzelf te kunnen beschermen mocht dat nodig zijn.
Dat ligt an vanaf 17:30 ongeveer platquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)teem-uren-platgelegd
Hebben we minilot recent nog gezien
Hoe was het nou met dat reserveren gegaan? Was de trein 'vol' ?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit, heel ergIk heb het opgegeven de hele tijd me te verwijderen van anderen. Ik blijf bezig namelijk.
Heb ze ook alleen voor in de trein. Vanmorgen in de trein overigens twee mensen met mondkapje gezien.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om jezelf te beschermen kun je beter gewoon thuis blijven en afstand houden indien je weg gaat.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:17 schreef sigme het volgende:
Even een fotodumpje hoor. Waar maak ik ze anders voor?Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook mooi en wist niet dat het zo heet![]()
Al weken alleen fluitjes gehoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb afgelopen maandag in 4 sprinters gezeten en in 3 daarvan een conducteur gezien. Ik vond het opvallend hoe zichtbaar ze waren, maar blijkbaar is dat geen landelijk beleid.
Ja, goed he! Wist het allemaal niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:02 schreef AnneX het volgende:
Dank je Blues voor verhelderende luisterlink https://www.nporadio1.nl/(...)je-en-dat-kan-gewoon
Even een fotodumpje hoor. Waar maak ik ze anders voor?Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik ga komende week 8 intercity'a bekijken en het aantal conducteurs tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog altijd geen mondkapjes en ook geen directe voornemens om wat te maken of aan te schaffen. Ik heb geen noodzakelijke reizen met het OV in de planning op korte termijn en als dat zich toch ineens voordoet vind ik het vroeg genoeg om wat te kopen of knutselen.
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)teem-uren-platgelegd
Hebben we minilot recent nog gezien
Even een fotodumpje hoor. Waar maak ik ze anders voor?Aaah, verrukkelijk fotodumpje - fijn! En mooi stuk voor hardlopen zo te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inzake dwalende Günther in de lokale flora, vanmorgen inderdaad!![]()
![]()
(Riviereilandje De Zaag in Krimpen a/d Lek)Let me see you stripped down to the bone
Zijn jullie langs de zwaluwenmuur gelopen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaah, verrukkelijk fotodumpje - fijn! En mooi stuk voor hardlopen zo te zien!![]()
![]()
[ afbeelding ]
(Riviereilandje De Zaag in Krimpen a/d Lek)
Voordeel: hoef je niet meer steeds dat pokkeëind naar Spanje te rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:03 schreef sigme het volgende:
Veel gesproeid, het blijft naar droog en droog en droog. Nog een paar jaar deze neerslagcijfers, en we kennen Nederland niet meer terug
Nope. Inzake vogels wel ijsvogels gezien en de koekoek gehoord. Sindsdien de zeer storende Koekoekswals in mijn hoofd, de rest van de dag.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn jullie langs de zwaluwenmuur gelopen?
Voor Hen die niet met deze muzikale topper bekend zijn:quote:
Wat een mensen hequote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:21 schreef minilot het volgende:
Aantal wachtenden voor je: 14259
..er komt een beetje vaart in bij de Efteling!
Helft van de wachtrij erafquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:21 schreef minilot het volgende:
Aantal wachtenden voor je: 14259
..er komt een beetje vaart in bij de Efteling!
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga komende week 8 intercity'a bekijken en het aantal conducteurs tellen
Valt nog mee. De Efteling heeft tegen de honderdduizend abonnementhoudersquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een mensen he![]()
Als je nu inlogt staat er 33459
Maar er zullen er ook al een hoop (geen duizenden snap ik) zijn die er wel al door waren vanmiddag.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Valt nog mee. De Efteling heeft tegen de honderdduizend abonnementhouders
Dat wordt nachtwerkquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, ik begon om 16:00 al op positie 16997
Ik hou wel van brandneteltintels, niet van disteltintels. En jij?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo SC![]()
Wij hadden weer een enerverende zaterdag. Onkruid, stenen, graven, repeat. 1 van de 12 stukken worteldoek ligt bijna dus dat is een beetje resultaat. Lichaamspijn, benen, handen en armen tintelen van de brandnetels en distels. Lasagne met restjes van 5 kazen en 6 groenten was erg fijn.
Er waren er vanmiddag, voordat het er drie uur lang uit lag, maar 201 doorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar er zullen er ook al een hoop (geen duizenden snap ik) zijn die er wel al door waren vanmiddag.
Dat zijn er niet veel. Ik dacht dat de storing pas na een uur begon.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Er waren er vanmiddag, voordat het er drie uur lang uit lag, maar 201 door
Nope, vrijwel instant.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn er niet veel. Ik dacht dat de storing pas na een uur begon.
Op dergelijk plekken kan je een dreumus (mijn excuus als ik de verkeerde term gebruik) misschien idd beter wat kort bij houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaah, verrukkelijk fotodumpje - fijn! En mooi stuk voor hardlopen zo te zien!![]()
![]()
[ afbeelding ]
(Riviereilandje De Zaag in Krimpen a/d Lek)
NEEEEE🙉quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Inzake vogels wel ijsvogels gezien en de koekoek gehoord. Sindsdien de zeer storende Koekoekswals in mijn hoofd, de rest van de dag.
Ik weet niet of je het over mijn kroketten hebt maar ik vond het zeer de moeite waard. Veel makkelijker dan gedacht ook na alle horror-ontplof-verhalen (de ragout had ik dus al dus dat moest alleen nog een beetje bloem bij). Echt voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuke mondkapjes @:annex Hoe waren de kroketten? Ik vond het een paar weken geleden de moeite meer dan waard.
En hoe eerder ik de frituurpan schoonmaak, hoe eerder ik de ingevroren zelfgemaakte kroketten weer kan eten
Ik heb nog geen voorkeur. Maar ik kom met ongeveer evenveel in aanraking dus ik weet eigenlijk niet welke tinteling van welke plant komt. Ik heb er meestal niet veel last van. Alleen op sommige plaatsen, nu op mijn knokkel.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hou wel van brandneteltintels, niet van disteltintels. En jij?
Nou gewoon lekker. Ik heb niks tegen brandnetels, ik pak ze altijd gewoon met blote handen aan, of sjouw erdoor.quote:
AnneX ging ze ook maken. Jij had al gezegd dat ze succesvol warenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over mijn kroketten hebt maar ik vond het zeer de moeite waard. Veel makkelijker dan gedacht ook na alle horror-ontplof-verhalen (de ragout had ik dus al dus dat moest alleen nog een beetje bloem bij). Echt voor herhaling vatbaar.
Ik vind het vreselijkquote:
Ah, ok, zo goed had ik niet gelezen. Nou ja, extra gelegenheid om mezelf nog een schouderklopje te geven voor mijn geslaagde krokettenontmaagdingquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
AnneX ging ze ook maken. Jij had al gezegd dat ze succesvol waren![]()
Ik wil ook een ragout maken binnenkort. Even onthouden dat ik dan extra maak voor kroketten.
Volgens het jargon al een poosje een peuter.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Op dergelijk plekken kan je een dreumus (mijn excuus als ik de verkeerde term gebruik) misschien idd beter wat kort bij houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |