SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee een tok en geen kapotte ballen juist
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ow. Is een tok voor de ballen dan? Haha!
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2020 00:14:01 ]![]()
Haha jaaquote:
Ga je eentje bestellen nu?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
tok tok tok tok tok tok tokquote:
Zou je dan ook eieren leggen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gaat niet vanzelf hoorquote:
Kom danquote:
Ik ben onderweg hoor.....stuur even adresquote:
Haahaha! Corona!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben onderweg hoor.....stuur even adres![]()
Weltrustenquote:
Ja waardeloosquote:
Zal welquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Kom op, een beetje fictie als feit kan geen kwaad tochquote:![]()
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:52 schreef stokj het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.blijven dromen
Nog gefeliciteerd moekequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog beetje gevierd ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuk precies goedquote:Op zaterdag 16 mei 2020 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met de kinderen, lekker gegeten samenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja gaat lekker uitgeslapen gister klein feestje gehad straks werken.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meer had ik niet nodig inderdaad![]()
Met jou alles okee?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah mooi dat werken weer doorgaatquote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gaat lekker uitgeslapen gister klein feestje gehad straks werken.![]()
Ja ben er blij meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik, kun je weer mooie dames tegenkomen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aha, de zoon van Cinda is er ook....wat voor cadeau gaf je moeke?quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door stokj op 16-05-2020 12:45:38 ]![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, de zoon van Cinda is er ook....wat voor cadeau gaf je moeke?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, de zoon van Cinda is er ook....wat voor cadeau gaf je moeke?![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
@Zoonquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als mijn zoon zou weten wat ik hier allemaal schrijf![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als mijn zoon zou weten wat ik hier allemaal schrijf![]()
![]()
![]()
![]()
misschien zit die stiekem ook wel op de foks
![]()
![]()
![]()
Ik wil het niet weten.....quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:19 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien zit die stiekem ook wel op de foks
![]()
![]()
![]()
Deze niet want dan heeft ie zich vóór zijn geboorte al geregistreerdquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.....
[..]
Deze niet want dan heeft ie zich vóór zijn geboorte al geregistreerd![]()
Je weet maar nooit!
Hoe is de wifi-ontvangst in je baarmoeder?![]()
![]()
Ghehe.....bliepbliep beam me up Scotty!!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Je weet maar nooit!
Hoe is de wifi-ontvangst in je baarmoeder?![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ghehe.....bliepbliep beam me up Scotty!!![]()
![]()
Ik ben kats verrot as usual, mini-ToT heeft een paar dagen de bokkenpruik op maar wil wel spelen (drukte zojuist ook mijn computer ff uit en loopt nu met de bezem rond), en mevrouw ToT kan dinsdag weer terug naar haar werk!quote:
En hoestie daar?
Oh en mini-ToT heeft vannacht onafgebroken geslapen, maar de onrust zit er natuurlijk wel in omdat je ligt te wachten tot hij weer gaat huilen.Mevrouw ToT is vandaag al vanaf 5.00 wakker om die reden.
![]()
Het bleef nog lang onrustig in huize ToT....,quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en hij heeft net een plantenpot omgelazerd met die bezem!
We hebben de zooi net opgeruimd.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het bleef nog lang onrustig in huize ToT....,![]()
![]()
Laat hem een video van braddy zien dan..en dan zeg je wil je er ook zo uit zien straks 150kg?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:44 schreef ToT het volgende:
En nu ligt hij op de bank te huilen omdat hij geen milkshake mag!
Godverquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat hem een video van braddy zien dan..en dan zeg je wil je er ook zo uit zien straks 150kg?
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat hem een video van braddy zien dan..en dan zeg je wil je er ook zo uit zien straks 150kg?![]()
![]()
![]()
![]()
150kg bij 1.75 in 2017 was die nog 127.5kg....ik vroeg een keer in een livechat hoe het ging met afvallen...zegt die ja ondanks alle foodvlogs (snackbar vreten) gaat het afvallen goed weet niet maar 23 kg in 3 jaar aankomen volgens mij gaat het dan niet echt super ofzoquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:44 schreef ToT het volgende:
En nu ligt hij op de bank te huilen omdat hij geen milkshake mag!
![]()
![]()
Omgekeerd afvallen; de nieuwste hype!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
150kg bij 1.75 in 2017 was die nog 127.5kg....ik vroeg een keer in een livechat hoe het ging met afvallen...zegt die ja ondanks alle foodvlogs (snackbar vreten) gaat het afvallen goed weet niet maar 23 kg in 3 jaar aankomen volgens mij gaat het dan niet echt super ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij houdt jullie wel bezig. Haha!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben kats verrot as usual, mini-ToT heeft een paar dagen de bokkenpruik op maar wil wel spelen (drukte zojuist ook mijn computer ff uit en loopt nu met de bezem rond), en mevrouw ToT kan dinsdag weer terug naar haar werk!
En hoestie daar?
Oh en mini-ToT heeft vannacht onafgebroken geslapen, maar de onrust zit er natuurlijk wel in omdat je ligt te wachten tot hij weer gaat huilen.Mevrouw ToT is vandaag al vanaf 5.00 wakker om die reden.
Maar wat een goed nieuws over Mvr. ToT! Hetzelfde werk?
Het gaat wel goed hier. Niets te vertellen eigenlijk. Saai leventje nu je nergens meer kan![]()
![]()
Zeker!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Hij houdt jullie wel bezig. Haha!
Maar wat een goed nieuws over Mvr. ToT! Hetzelfde werk?
Het gaat wel goed hier. Niets te vertellen eigenlijk. Saai leventje nu je nergens meer kan
Ja het zelfde werk; het bedrijf waar ze werkte is met een fusie bezig en ze hebben nu vooral onervaren dronken Polen in dienst die geen woord Nederlands of Engels spreken, en ze hebben gewoon goede ervaren en gemotiveerde werkkrachten nodig, dus zij en haar vriendinnen werden gebeld of ze toch weer terug wilden komen!![]()
![]()
Haha! Dat pakt dan goed uit voor julliequote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ja het zelfde werk; het bedrijf waar ze werkte is met een fusie bezig en ze hebben nu vooral onervaren dronken Polen in dienst die geen woord Nederlands of Engels spreken, en ze hebben gewoon goede ervaren en gemotiveerde werkkrachten nodig, dus zij en haar vriendinnen werden gebeld of ze toch weer terug wilden komen!![]()
![]()
En ja, saai leventje; dat probleem kennen we hier buiten de avonturen van mini-ToT ook wel, helaas.
Net ff naar een cafetaria gegaan om patat te halen. Moet je allemaal buiten wachten bij zo'n schijtlollig papiertje van dat je 9 frikandellen afstand van elkaar moet houden met daaronder "Misschien dat ze het zo begrijpen?", terwijl binnen een stuk of 7 mensen op 2,5 vierkante meter het patat uit het vet aan het vissen zijn en de bestellingen in tassen proppen enzo.![]()
Ja mooi hequote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
En ja, saai leventje; dat probleem kennen we hier buiten de avonturen van mini-ToT ook wel, helaas.
Net ff naar een cafetaria gegaan om patat te halen. Moet je allemaal buiten wachten bij zo'n schijtlollig papiertje van dat je 9 frikandellen afstand van elkaar moet houden met daaronder "Misschien dat ze het zo begrijpen?", terwijl binnen een stuk of 7 mensen op 2,5 vierkante meter het patat uit het vet aan het vissen zijn en de bestellingen in tassen proppen enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus Christusquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
150kg bij 1.75 in 2017 was die nog 127.5kg....ik vroeg een keer in een livechat hoe het ging met afvallen...zegt die ja ondanks alle foodvlogs (snackbar vreten) gaat het afvallen goed weet niet maar 23 kg in 3 jaar aankomen volgens mij gaat het dan niet echt super ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet geen jobcoach maar een afvalcoach
gewoon 24/7 neuken tochquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was er vroeg bijquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.....
[..]
Deze niet want dan heeft ie zich vóór zijn geboorte al geregistreerd
Echt he wat een figuurquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:25 schreef RTR het volgende:
[..]
Jezus Christus![]()
![]()
Hij moet geen jobcoach maar een afvalcoach![]()
![]()
150kg ook
![]()
![]()
![]()
![]()
Merk je in supermarkten ook; tienertjes in knalgele hesjes met dat je goftedomme 1,5 meter uit hun buurt moet blijven, terwijl ze tijdens het vakkenvullen elkaar in de nek zitten te hijgen over wat voor hertje ze de avond ervoor aan hun paal hebben zitten rijgen enzo.quote:![]()
Zo moeilijk is het toch niet om plastic en GFT in de desbetreffende containers te deponeren?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:25 schreef RTR het volgende:
[..]
Jezus Christus![]()
![]()
Hij moet geen jobcoach maar een afvalcoach
Om daar nou een coach voor nodig te hebben....![]()
![]()
Jezus manquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om plastic en GFT in de desbetreffende containers te deponeren?
Om daar nou een coach voor nodig te hebben....
Klopt maar ze moeten dat nou eenmaal verplicht aanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Merk je in supermarkten ook; tienertjes in knalgele hesjes met dat je goftedomme 1,5 meter uit hun buurt moet blijven, terwijl ze tijdens het vakkenvullen elkaar in de nek zitten te hijgen over wat voor hertje ze de avond ervoor aan hun paal hebben zitten rijgen enzo.
True!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:28 schreef RTR het volgende:
[..]
Klopt maar ze moeten dat nou eenmaal verplicht aan![]()
![]()
Het is ook gewoon niet te doen in de supermarktquote:
De plaatselijke hema mag 100 mensen binnen hebben, staat op de deur. Er zijn daar alleen nooit honderd mensen
Verantwoordelijker dan mijn leidinggevende in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
Tja, waren jullie als tienertje zo verantwoordelijk?
Ik lag bijvoorbeeld op een gegeven moment onder een rolcontainer met glazen colaflessen die van de lift van een vrachtwagen gerold was. Ik was lijkbleek en zat onder de schrammen en hij was ZIEDEND dat ik naar huis wilde om daar bij te komen.
Verder m'n hele rug daar verkloot door veel te zwaar werk terwijl die vent me maar zat op te jutten dat ik moest blijven aanpoten.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:30 schreef RTR het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet te doen in de supermarkt
De plaatselijke hema mag 100 mensen binnen hebben, staat op de deur. Er zijn daar alleen nooit honderd mensenDat valt me sowieso bij de meeste winkels wel op, ja!
![]()
![]()
450 wel dan!quote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Was je leidinggevende zo'n typische autoritaire jong rotjoch die zichzelf de baas vind als vakkenvuller plus?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Verantwoordelijker dan mijn leidinggevende in ieder geval.
Ik lag bijvoorbeeld op een gegeven moment onder een rolcontainer met glazen colaflessen die van de lift van een vrachtwagen gerold was. Ik was lijkbleek en zat onder de schrammen en hij was ZIEDEND dat ik naar huis wilde om daar bij te komen.
Verder m'n hele rug daar verkloot door veel te zwaar werk terwijl die vent me maar zat op te jutten dat ik moest blijven aanpoten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De action hier in de pauperwijk heeft wel altijd een rij voor de deur![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Nee ik bedoel de filiaalmanager.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was je leidinggevende zo'n typische autoritaire jong rotjoch die zichzelf de baas vind als vakkenvuller plus?
Zulke types heb ik wel met ander werk gehad, mijn hemel!![]()
![]()
Hahaha, ja mij ookquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]Dat valt me sowieso bij de meeste winkels wel op, ja!
![]()
En dan heb je hier een redelijk grote sigarenzaak met klimaatkamer enzo en daar mag maar 1 klant tegelijkertijd naar binnenMaar ze staan wel met 4 man op een kluitje te ouwehoeren.
Ja zijn slavendrijversquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de filiaalmanager.
Zulke types heb ik wel met ander werk gehad, mijn hemel!
Uw ADH vitamine Worst
Die 1,5m moet ook niet te heilig zijn. Wat afstand houden en drukte vermijden in het algemeen is nuttigerUw ADH vitamine Worst
Klote manquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Verantwoordelijker dan mijn leidinggevende in ieder geval.
Verder m'n hele rug daar verkloot door veel te zwaar werk terwijl die vent me maar zat op te jutten dat ik moest blijven aanpoten.
Denk dat het vooral is dat je je er bewust van bentquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Die 1,5m moet ook niet te heilig zijn. Wat afstand houden en drukte vermijden in het algemeen is nuttiger
Heeft iemand nog aanraders op Videoland?Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
IK associeer Videoland nog steeds met de videotheek om de hoekUw ADH vitamine Worst
Laatste seizoen van Expeditie Robinsonquote:
Temptation Islandquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Laatste seizoen van Expeditie Robinson![]()
![]()
Wow bedankt
ik ga nu maar oorlog in de keuken kijken altijd grappig die boze Gordon
Waarom niet roept u maar?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk niet dat je vrouwelijk advies wil?
quote:![]()
Wel ooit een seizoen van gezien maar neeeeee.
Vorig jaar nog zo'n soort programma zitten kijken, dat waren wel iets normalere mensen in een villa ofzoiets. Dat was nog wel leuk voor een seizoen maar ga dat ook niet opnieuw kijken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
COR / Medisch topspecialisten zijn klaar met 1,5 meter: ‘Onnodige angst’quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Die 1,5m moet ook niet te heilig zijn. Wat afstand houden en drukte vermijden in het algemeen is nuttiger![]()
^ Ditquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
IK associeer Videoland nog steeds met de videotheek om de hoek![]()
Er staan nu twee seizoenen op van 'a million little things', serie over een vriendengroep.....zo herkenbaar, mooi en interessant!quote:Ha ha, het gaat ook echt nergens over.....guilty pleasurequote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wel ooit een seizoen van gezien maar neeeeee.
Vorig jaar nog zo'n soort programma zitten kijken, dat waren wel iets normalere mensen in een villa ofzoiets. Dat was nog wel leuk voor een seizoen maar ga dat ook niet opnieuw kijken.![]()
![]()
Ja die blonde poedel wilde alleen maar even bij je zijn. Geen wonder dat hij zo boos is!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:44 schreef RTR het volgende:
ik ga nu maar oorlog in de keuken kijken altijd grappig die boze Gordon![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
COR / Medisch topspecialisten zijn klaar met 1,5 meter: ‘Onnodige angst’
Maar wel beetje een dilemma, want mensen hebben aan de andere kant wel een specifieke richtlijn nodig.Uw ADH vitamine Worst
True, en genoeg mensen die die richtlijnen overtreden/negeren.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar wel beetje een dilemma, want mensen hebben aan de andere kant wel een specifieke richtlijn nodig.![]()
Vanochtend in de AHXL nog. Ik was dit keer heel vroeg (rond 08:15) en de oudjes die waarschijnlijk om 07:00 al in de winkel waren liepen daar nog (stinkend) rond en liepen tegen iedereen aan om ook nog eens goed te zondigen met 1,5 meter afstand. Ik hoor zo een opoe zelf schreeuwen dat "hij toch al oud is om te gaan"...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
True, en genoeg mensen die die richtlijnen overtreden/negeren.![]()
Doet jouw favoriet mee?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik kijk het songfestival.....alternatieve versie.....![]()
Over 1,5 jaar halen ze alles wel inquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, vond deze inzending van Nederland niet zo.....maar het is nu ook anders dan anders....![]()
Siquote:
Geloof niet dat ze dat wilquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wonen jullie nou nog niet samen??
Hiiiquote:Leuke dag gehad?
Goed voor jequote:
Als ja.....quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh joh engine als die gaat samenwonen![]()
Als ja.....quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
https://www.google.com/search?q=vierling&oq=vierling&aqs=chrome..69i57.2754j0j7&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8Ik zwaai naar dieren.![]()
Neequote:
Heb een tijdje lesgegeven aan een drieling... kwamen ook in dezelfde kleren naar school somsquote:Maar kon ze toch wel uit elkaar houden
Pooh lolquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
[..]
Heb een tijdje lesgegeven aan een drieling... kwamen ook in dezelfde kleren naar school somsMaar kon ze toch wel uit elkaar houden
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
[..]
Heb een tijdje lesgegeven aan een drieling... kwamen ook in dezelfde kleren naar school somsMaar kon ze toch wel uit elkaar houden
![]()
![]()
![]()
Nee dat zegt niet genoeg. Zeg meerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb gerant. Haha!
Dat zegt genoeg, denk ik
Dat van gisteren werd vanmorgen herhaald. Dus ik was weer aan het tieren. Zei Dylke dat ik een heethoofd was. Haha!quote:![]()
Soms wel toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat van gisteren werd vanmorgen herhaald. Dus ik was weer aan het tieren. Zei Dylke dat ik een heethoofd was. Haha!
Ëen "room" heb ik alquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zie hoe jullie elkaar opzoeken.....get a room![]()
Lekker slapen!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Dunno. Maybe
Maar ik ga nu slapen.Tot morgen.Kusje!![]()
Je pakt me man smerige Achterhoeker!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die blonde poedel wilde alleen maar even bij je zijn. Geen wonder dat hij zo boos is!
Ik zie het ja, de zon schijnt volop.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:34 schreef -Stokbrood het volgende:
Goed het is heerlijk weer
Hoe is t met Stokj
Met Stokj gaat het zoals gewoonlijk, niet goed, niet slecht![]()
![]()
Ja alleen nog een beetje fris windjequote:Op zondag 17 mei 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie het ja, de zon schijnt volop.
Met Stokj gaat het zoals gewoonlijk, niet goed, niet slecht
Ah et tussen in dus![]()
Ga je erop uit vandaag om in de buitenlucht te genieten?quote:Op zondag 17 mei 2020 11:37 schreef -Stokbrood het volgende:
[..]
Ja alleen nog een beetje fris windje
Ah et tussen in dus
Ja, beetje saaieg eigenlijk![]()
![]()
Denk misschien buiten zitten in de zonquote:Op zondag 17 mei 2020 11:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je erop uit vandaag om in de buitenlucht te genieten?
Ja, beetje saaieg eigenlijk
Nou is niet saai toch![]()
Haha , ik bedoelde saai aan deze kantquote:Op zondag 17 mei 2020 11:41 schreef -Stokbrood het volgende:
[..]
Denk misschien buiten zitten in de zon
Nou is niet saai toch
Ik ga zo ook maar even naar buiten denk ik, beetje lopen. Hoop niet dat ik een sjaal om moet.![]()
Begon ff wat onrustig, maar daarna was het goed.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het een goede nacht?
Hier zoals gewoonlijk, beetje njea.![]()
En toen ik om 10.30 een keer wakker werd, bleek de slaapkamerdeur dicht te zijn en had mevrouw ToT de kleine stilletjes mee naar beneden genomen zodat hij me niet wakker zou maken!![]()
Echt, ik had dit nodig, deze slaap!
Net uitgebreid gedoucht, schedel weer glad geschoren, alles schoon en fris, en mini-ToT was in een ONGELOOOOOOOOOOFLIJK lieve en speelse bui!![]()
Maarre, whaddup? Klinkt niet helemaal positief bij jou?![]()
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:18 schreef Amee het volgende:
Weet je wat een voordeel is van deze lockdown?
GEEN VERJAARDAGSFEESTEN MEER!!
Mevrouw ToT is vandaag jarig!
(En mijn vader zou vandaag ook jarig geweest zijn, en zijn vader gisteren.)![]()
Zeker, ik juich dit statement van harte toe.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:18 schreef Amee het volgende:
Weet je wat een voordeel is van deze lockdown?
GEEN VERJAARDAGSFEESTEN MEER!!
![]()
Nice nice!quote:Op zondag 17 mei 2020 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Begon ff wat onrustig, maar daarna was het goed.![]()
En toen ik om 10.30 een keer wakker werd, bleek de slaapkamerdeur dicht te zijn en had mevrouw ToT de kleine stilletjes mee naar beneden genomen zodat hij me niet wakker zou maken!![]()
Echt, ik had dit nodig, deze slaap!
Net uitgebreid gedoucht, schedel weer glad geschoren, alles schoon en fris, en mini-ToT was in een ONGELOOOOOOOOOOFLIJK lieve en speelse bui!![]()
Maarre, whaddup? Klinkt niet helemaal positief bij jou?
Njea, is meer dat je soms te diep over de dingen des levens kan nadenken en soms bepaalde zaken moet accepteren.![]()
Van harte gefeliciteerd met de verjaring van mevrouw ToT. Hoe ga je haar een leuke dag bezorgen?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]Mevrouw ToT is vandaag jarig!
(En mijn vader zou vandaag ook jarig geweest zijn, en zijn vader gisteren.)![]()
Same here.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik juich dit statement van harte toe.
Op zich zijn de verjaardagen hier nu wel gezellig als mijn vrouw haar Filipijnse vriendinnen + hun echtgenoten + hun kinderen uitnodigt voor een geweldig vreetfestijn hier in de tuin, maar tegen de eind van de avond zit ik kwijlend in een hoekje in een foetushouding heen en weer te wiegen terwijl ik willekeurige liedjes uit het Eurovisie Songfestival zit te neuriën zonder met mijn ogen te knipperen.![]()
Aiii, dat klinkt niet positief.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice nice!
Njea, is meer dat je soms te diep over de dingen des levens kan nadenken en soms bepaalde zaken moet accepteren.![]()
![]()
Nee, één of andere zeldzame exotische aandoening die alleen door een drugsverslaafde ontdekt kan worden!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met de verjaring van mevrouw ToT. Hoe ga je haar een leuke dag bezorgen?Thx!
Nou ik heb haar al een leuk jurkje en 2 handtassen gegeven (Ze wilde een Michael Kors tas, maar dat ging me wat te ver) en verder gaan we zo lekker barbecuen met entrecote, garnalen, ribbetjes (die zij gisteren gemarineerd heeft) en een lekker visje.(Dorade, geloof ik.)
Verder hebben we nog niet echt plannen.![]()
Geen feestje? En gefeliciteerd met mevrouw en sorry voor je vader.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik juich dit statement van harte toe.![]()
![]()
Neuh, mevrouw ToT is wat huiverig voor corona.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Geen feestje? En gefeliciteerd met mevrouw en sorry voor je vader.En volgens mij heeft ze deze keer ook niet zo veel zin in een feestje. Gewoon lekker met z'n drietjes hier.
Volgens mij wil ze in de zomer wel een verlate verjaardag houden, en in september uiteraard mini-ToT's verjaardag.(ALS de corona nog wat verder verdwenen is.)
En thx!
M'n vader is overigens inmiddels al weer 10 jaar geleden overleden.Toch mis ik hem regelmatig nog wel.
[ Bericht 7% gewijzigd door ToT op 17-05-2020 12:39:40 ]![]()
Is dat voor jezelf of voor mini-ToT?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here.
Op zich zijn de verjaardagen hier nu wel gezellig als mijn vrouw haar Filipijnse vriendinnen + hun echtgenoten + hun kinderen uitnodigt voor een geweldig vreetfestijn hier in de tuin, maar tegen de eind van de avond zit ik kwijlend in een hoekje in een foetushouding heen en weer te wiegen terwijl ik willekeurige liedjes uit het Eurovisie Songfestival zit te neuriën zonder met mijn ogen te knipperen.![]()
Haha ikke dus.quote:Ja want ik kan echt niet tegen al die drukte.
En deze keer wil 1 van die vriendinnen een karaoke-microfoon meenemen.
Ehhhhhhh.....okee, haar man kan bijzonder goed zingen, maar in het algemeen is het in de Filipijnen zo dat je zo hard mogelijk de tekst in de microfoon moet krijsen om applaus te krijgen.![]()
![]()
Dat overleef ik echt niet! Op vakantie daar heb ik regelmatig mijn vingers in de oren moeten doen en een Australische barkeeper daar sprak de wijze woorden: "I rather slit my WRISTS than have karoke in my bar!".
Die man wordt daar door de plaatselijke bewoners "Hukogan" genoemd, vanwege hoe hij er uit ziet. Niemand weet wat het betekent, maar zo wordt hij genoemd.
Toen ik hem zag, had ik meteen door dat ze Hulk Hogan bedoelden!![]()
![]()
Wel een speciale maaltijd maken of toch niet?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, mevrouw ToT is wat huiverig voor corona.En volgens mij heeft ze deze keer ook niet zo veel zin in een feestje. Gewoon lekker met z'n drietjes hier.
Volgens mij wil ze in de zomer wel een verlate verjaardag houden, en in september uiteraard mini-ToT's verjaardag.(ALS de corona nog wat verder verdwenen is.)
En thx!
M'n vader is overigens inmiddels al weer 10 jaar geleden overleden.Toch mis ik hem regelmatig nog wel.
![]()
Hieperdepiep hoera!!quote:Op zondag 17 mei 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Haha, zoals ik tegen stokj zei: "lekker barbecuen met entrecote, garnalen, ribbetjes (die zij gisteren gemarineerd heeft) en een lekker visje.(Dorade, geloof ik.)"quote:Op zondag 17 mei 2020 13:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Wel een speciale maaltijd maken of toch niet?![]()
En als we een feest houden voor die vriendinnen + aanhang; dan maakt mevrouw ToT sowieso wel lekker eten klaar!![]()
![]()
Vriendinnen + aanhang = druk!quote:Op zondag 17 mei 2020 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, zoals ik tegen stokj zei: "lekker barbecuen met entrecote, garnalen, ribbetjes (die zij gisteren gemarineerd heeft) en een lekker visje.(Dorade, geloof ik.)"![]()
En als we een feest houden voor die vriendinnen + aanhang; dan maakt mevrouw ToT sowieso wel lekker eten klaar!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ikke dus.Ja want ik kan echt niet tegen al die drukte.
En deze keer wil 1 van die vriendinnen een karaoke-microfoon meenemen.
Ehhhhhhh.....okee, haar man kan bijzonder goed zingen, maar in het algemeen is het in de Filipijnen zo dat je zo hard mogelijk de tekst in de microfoon moet krijsen om applaus te krijgen.![]()
![]()
Dat overleef ik echt niet! Op vakantie daar heb ik regelmatig mijn vingers in de oren moeten doen en een Australische barkeeper daar sprak de wijze woorden: "I rather slit my WRISTS than have karoke in my bar!".
Die man wordt daar door de plaatselijke bewoners "Hukogan" genoemd, vanwege hoe hij er uit ziet. Niemand weet wat het betekent, maar zo wordt hij genoemd.
Toen ik hem zag, had ik meteen door dat ze Hulk Hogan bedoelden!![]()
![]()
Altijd feest in huize ToT!
![]()
![]()
Beseft mini ToT dat zijn mama jarig is?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Nou ik heb haar al een leuk jurkje en 2 handtassen gegeven (Ze wilde een Michael Kors tas, maar dat ging me wat te ver) en verder gaan we zo lekker barbecuen met entrecote, garnalen, ribbetjes (die zij gisteren gemarineerd heeft) en een lekker visje.(Dorade, geloof ik.)
Verder hebben we nog niet echt plannen.![]()
Da's mijn probleem dus idd ja.quote:Vandaar dat wiegen in de foetushouding na afloop enzo!
(Bij wijze van spreken dan he!)
![]()
Nee joh!quote:![]()
Die zat net lekker weer mijn voeten te knuffelen. hobbelde achter me aan, probeerde weer eens op de kop te staan, verstopte de kam van mama en had nog ff wat driftbuien tussendoor omdat hij niet wilde eten.![]()
![]()
Hahaha! Ik snap het!quote:Op zondag 17 mei 2020 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's mijn probleem dus idd ja.Vandaar dat wiegen in de foetushouding na afloop enzo!
(Bij wijze van spreken dan he!)
![]()
Haha als je mijn posts hier leest zou je dat niet denken, maar dat valt wel mee hoor!quote:Zeker als mini-ToT slaapt en mevrouw ToT achter Facebook zit!
![]()
![]()
![]()
De entrecote en (door mevrouw ToT gemarineerde) vleesribbetjes zijn gebbq'ed op rook van hickory, en de garnalenspiezen en de dorade zijn gerookt op eikenhout met whisky.![]()
![]()
Sow danquote:Op zondag 17 mei 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De entrecote en (door mevrouw ToT gemarineerde) vleesribbetjes zijn gebbq'ed op rook van hickory, en de garnalenspiezen en de dorade zijn gerookt op eikenhout met whisky.![]()
![]()
Smakelijk!
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 17 mei 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Zeker, zeker!quote:
En de strawberry daiquiry was ook echt geen straf!
2,5 van die longdrinkglazen opgezopen!
Alleen ligt de dorade nu hier af te koelen om de koelkast in te gaan voor morgen; we zitten allebei echt compleet vol hier!![]()
![]()
Zuipschuitquote:Op zondag 17 mei 2020 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Zeker, zeker!
2,5 van die longdrinkglazen opgezopen!![]()
![]()
![]()
Oh er is nog over zeg je?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Zeker, zeker!
2,5 van die longdrinkglazen opgezopen!
Alleen ligt de dorade nu hier af te koelen om de koelkast in te gaan voor morgen; we zitten allebei echt compleet vol hier!![]()
nou vooruit danquote:Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Maar hee: mevrouw ToT gaf me de helft van haar glas omdat ze niet meer hoefde!
![]()
![]()
Das me net te ver fietsenquote:Op zondag 17 mei 2020 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
![]()
Nou als je toevallig in de buurt van Drenthe komt.....
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ja we merken wel meer en meer dat als je echt lekker wil bbq'en, dat je toch niet te "kuripot" moet zijn!quote:![]()
![]()
Heyyyyy je gebruikt dit account toch weer?quote:
Ik vind het wel tof klinken, en als je je een beetje open stelt, is het tot op zekere hoogte nog best verstaanbaar ook!![]()
![]()
Gebruik ze allebei, maar het meest dezequote:Op zondag 17 mei 2020 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Heyyyyy je gebruikt dit account toch weer?
Ik vind het wel tof klinken, en als je je een beetje open stelt, is het tot op zekere hoogte nog best verstaanbaar ook!![]()
Nou ik weet niet of het mij gaat lukken om het te verstaan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zal het wel even door geven aan haar, misschien komt ze straks wel even onlinequote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal het wel even door geven aan haar, misschien komt ze straks wel even online![]()
![]()
Sebbe wa belangrijkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Heel licht geslapen. Gisteren zo lang doorgeslapen dat ik weinig slaap meer nodig had.quote:
Ben nog wel iets duf, maar niet ellendig zoals op normale ochtenden.![]()
![]()
Even een biertje en je bent weer wakkerquote:Op maandag 18 mei 2020 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel licht geslapen. Gisteren zo lang doorgeslapen dat ik weinig slaap meer nodig had.
Ben nog wel iets duf, maar niet ellendig zoals op normale ochtenden.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2020 08:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou ik niet van
Zo smaakte ze primaik ga zo die richting op, dan rijd ik er langs en kijken of ze het hebben. Wil dit wel uitproberen.
![]()
Goedenmorgen
Ligt bij de chips als het goed is, zijn wel kleine zakjesquote:Op maandag 18 mei 2020 08:10 schreef stokj het volgende:
[..]ik ga zo die richting op, dan rijd ik er langs en kijken of ze het hebben. Wil dit wel uitproberen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voor de meesten 3 dagen werken geloof ik.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:12 schreef InverHouse het volgende:
niet echt. Zo naar werk.
[..]
Kort weekje![]()
quote:Op maandag 18 mei 2020 08:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt bij de chips als het goed is, zijn wel kleine zakjesis goed!
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2020 08:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, misschien 3.
Halve liters Gladiator uiteraard.![]()
![]()
![]()
![]()
Hey stokjquote:
Ja zeker.. Alweer een paar uur wakker.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jepquote:Op maandag 18 mei 2020 08:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor de meesten 3 dagen werken geloof ik.![]()
![]()
Ik wilde die met kaas en groene olijfolie wel proberen maar het was uitverkocht toen ik net ging. Anders in de middag even kijken.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke van de drie ga jij halen dan?![]()
Oh, misschien hebben ze t wel niet meerquote:Op maandag 18 mei 2020 09:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wilde die met kaas en groene olijfolie wel proberen maar het was uitverkocht toen ik net ging. Anders in de middag even kijken.
Maar anders vanmiddag even weer kijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom zou ik gedanst hebben? Zelfs in het sprookjesbos zijn de balzalen geslotenquote:Op maandag 18 mei 2020 08:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Cinda, heb je het weekend lekker gedanst?![]()
![]()
Bestaat er zelfs Corona in sprookjesquote:Op maandag 18 mei 2020 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom zou ik gedanst hebben? Zelfs in het sprookjesbos zijn de balzalen gesloten![]()
![]()
Whuuut? Sta je niet de hele tijd op de rem? Haha!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima he!Ben net weer thuis van mevrouw ToT rijlessen geven.
En hoestie daar?
Gaat wel goed hier. Ook al een paar uur van werk.![]()
![]()
Haha, welke rem?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Whuuut? Sta je niet de hele tijd op de rem? Haha!
Gaat wel goed hier. Ook al een paar uur van werk.
Brake brake brake brake brake BRAKE!!!!![]()
![]()
Nee ze deed het verbazingwekkend goed; vandaag haar eerste officiële rijles gehad, en iets later reed ze dus best wel een tijdje in onze auto rond.Het sturen mag uiteraard nog wel wat rechter en ze mag de snelheid soms nog wel wat beter inschatten, maar het ging echt helemaal niet verkeerd!
Soms een beetje bijsturen, soms een aantal keren herhalen dat ze moest remmen of het gas moest intrappen, maar ze lette verbazingwekkend goed op het verkeer (ook al beweerde ze daar niet op te letten en puur op het besturen van de auto te letten) en keek ook best vaak in de spiegels!![]()
![]()
Aloha
Traag! Of ligt het aan mijn internetverbinding.....maar Fok werkt niet heel soepel mee op sommige momenten....![]()
Traag. Paar dagen al helaas.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Traag! Of ligt het aan mijn internetverbinding.....maar Fok werkt niet heel soepel mee op sommige momenten....![]()
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:16 schreef ToT het volgende:
Nee ze deed het verbazingwekkend goed; vandaag haar eerste officiële rijles gehad, en iets later reed ze dus best wel een tijdje in onze auto rond.Het sturen mag uiteraard nog wel wat rechter en ze mag de snelheid soms nog wel wat beter inschatten, maar het ging echt helemaal niet verkeerd!
Soms een beetje bijsturen, soms een aantal keren herhalen dat ze moest remmen of het gas moest intrappen, maar ze lette verbazingwekkend goed op het verkeer (ook al beweerde ze daar niet op te letten en puur op het besturen van de auto te letten) en keek ook best vaak in de spiegels!
Het komt in golven...dan weer traag, dan weer snel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah ben dus gelukkig niet de enige![]()
quote:Hey!
Sow, echt wel!
Vaak trap ik er nog in dat ik denk dat het aan mijn eigen verbinding hier ligt (Ziggo is vaak ook kut), maar dan merk ik dat andere sites het wel goed doen, en lees ik ook berichten zoals deze!![]()
![]()
Haha ja maar het blijft waarschijnlijk alleen maar bij deze ene keer; het is illegaal tenzij ik zelf een soort rij-instructeur opleiding van een paar uurtjes volg, en alle schade is voor jezelf, zowel aan je eigen auto als andermans materiële en immateriële schade.quote:![]()
Klopt dan beter wat extra lessenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja maar het blijft waarschijnlijk alleen maar bij deze ene keer; het is illegaal tenzij ik zelf een soort rij-instructeur opleiding van een paar uurtjes volg, en alle schade is voor jezelf, zowel aan je eigen auto als andermans materiële en immateriële schade.
quote:Eensch.
We willen nu dat ze 2 uurtjes per week gaat doen.Óf 2 uurtjes achter elkaar, óf verspreid over 2 dagen. Ik denk dat dat laatste verstandiger is om de opgedane ervaring vers te houden.
![]()
Dat doe ik ook idd. Maar het ligt aan FOK.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]Hey!
Sow, echt wel!
Vaak trap ik er nog in dat ik denk dat het aan mijn eigen verbinding hier ligt (Ziggo is vaak ook kut), maar dan merk ik dat andere sites het wel goed doen, en lees ik ook berichten zoals deze!![]()
Wat zijn eigenlijk de regels voor rijinstructeurs dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]Eensch.
We willen nu dat ze 2 uurtjes per week gaat doen.Óf 2 uurtjes achter elkaar, óf verspreid over 2 dagen. Ik denk dat dat laatste verstandiger is om de opgedane ervaring vers te houden.
Maar dat laatse lijkt me heel verstandig.Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: