Nee dat zegt niet genoeg. Zeg meerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb gerant. Haha!
Dat zegt genoeg, denk ik
Dat van gisteren werd vanmorgen herhaald. Dus ik was weer aan het tieren. Zei Dylke dat ik een heethoofd was. Haha!quote:
Soms wel toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat van gisteren werd vanmorgen herhaald. Dus ik was weer aan het tieren. Zei Dylke dat ik een heethoofd was. Haha!
Ëen "room" heb ik alquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zie hoe jullie elkaar opzoeken.....get a room![]()
Lekker slapen!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Dunno. Maybe
Maar ik ga nu slapen.Tot morgen.Kusje!
Je pakt me man smerige Achterhoeker!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die blonde poedel wilde alleen maar even bij je zijn. Geen wonder dat hij zo boos is!
Ik zie het ja, de zon schijnt volop.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:34 schreef -Stokbrood het volgende:
Goed het is heerlijk weer
Hoe is t met Stokj
Ja alleen nog een beetje fris windjequote:Op zondag 17 mei 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie het ja, de zon schijnt volop.
Met Stokj gaat het zoals gewoonlijk, niet goed, niet slecht
Ga je erop uit vandaag om in de buitenlucht te genieten?quote:Op zondag 17 mei 2020 11:37 schreef -Stokbrood het volgende:
[..]
Ja alleen nog een beetje fris windje
Ah et tussen in dus
Denk misschien buiten zitten in de zonquote:Op zondag 17 mei 2020 11:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je erop uit vandaag om in de buitenlucht te genieten?
Ja, beetje saaieg eigenlijk
Haha , ik bedoelde saai aan deze kantquote:Op zondag 17 mei 2020 11:41 schreef -Stokbrood het volgende:
[..]
Denk misschien buiten zitten in de zon
Nou is niet saai toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |