Nee dat zegt niet genoeg. Zeg meerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb gerant. Haha!
Dat zegt genoeg, denk ik
Dat van gisteren werd vanmorgen herhaald. Dus ik was weer aan het tieren. Zei Dylke dat ik een heethoofd was. Haha!quote:
Soms wel toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat van gisteren werd vanmorgen herhaald. Dus ik was weer aan het tieren. Zei Dylke dat ik een heethoofd was. Haha!
Ëen "room" heb ik alquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zie hoe jullie elkaar opzoeken.....get a room![]()
Lekker slapen!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Dunno. Maybe
Maar ik ga nu slapen.Tot morgen.Kusje!
Je pakt me man smerige Achterhoeker!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die blonde poedel wilde alleen maar even bij je zijn. Geen wonder dat hij zo boos is!
Ik zie het ja, de zon schijnt volop.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:34 schreef -Stokbrood het volgende:
Goed het is heerlijk weer
Hoe is t met Stokj
Ja alleen nog een beetje fris windjequote:Op zondag 17 mei 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie het ja, de zon schijnt volop.
Met Stokj gaat het zoals gewoonlijk, niet goed, niet slecht
Ga je erop uit vandaag om in de buitenlucht te genieten?quote:Op zondag 17 mei 2020 11:37 schreef -Stokbrood het volgende:
[..]
Ja alleen nog een beetje fris windje
Ah et tussen in dus
Denk misschien buiten zitten in de zonquote:Op zondag 17 mei 2020 11:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je erop uit vandaag om in de buitenlucht te genieten?
Ja, beetje saaieg eigenlijk
Haha , ik bedoelde saai aan deze kantquote:Op zondag 17 mei 2020 11:41 schreef -Stokbrood het volgende:
[..]
Denk misschien buiten zitten in de zon
Nou is niet saai toch
Begon ff wat onrustig, maar daarna was het goed.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het een goede nacht?
Hier zoals gewoonlijk, beetje njea.
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:18 schreef Amee het volgende:
Weet je wat een voordeel is van deze lockdown?
GEEN VERJAARDAGSFEESTEN MEER!!
Zeker, ik juich dit statement van harte toe.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:18 schreef Amee het volgende:
Weet je wat een voordeel is van deze lockdown?
GEEN VERJAARDAGSFEESTEN MEER!!
Nice nice!quote:Op zondag 17 mei 2020 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Begon ff wat onrustig, maar daarna was het goed.![]()
En toen ik om 10.30 een keer wakker werd, bleek de slaapkamerdeur dicht te zijn en had mevrouw ToT de kleine stilletjes mee naar beneden genomen zodat hij me niet wakker zou maken!![]()
Echt, ik had dit nodig, deze slaap!
Net uitgebreid gedoucht, schedel weer glad geschoren, alles schoon en fris, en mini-ToT was in een ONGELOOOOOOOOOOFLIJK lieve en speelse bui!![]()
Maarre, whaddup? Klinkt niet helemaal positief bij jou?
Van harte gefeliciteerd met de verjaring van mevrouw ToT. Hoe ga je haar een leuke dag bezorgen?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]Mevrouw ToT is vandaag jarig!
(En mijn vader zou vandaag ook jarig geweest zijn, en zijn vader gisteren.)
Same here.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik juich dit statement van harte toe.
Aiii, dat klinkt niet positief.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice nice!
Njea, is meer dat je soms te diep over de dingen des levens kan nadenken en soms bepaalde zaken moet accepteren.
Nee, één of andere zeldzame exotische aandoening die alleen door een drugsverslaafde ontdekt kan worden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met de verjaring van mevrouw ToT. Hoe ga je haar een leuke dag bezorgen?
Geen feestje? En gefeliciteerd met mevrouw en sorry voor je vader.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik juich dit statement van harte toe.
Neuh, mevrouw ToT is wat huiverig voor corona.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Geen feestje? En gefeliciteerd met mevrouw en sorry voor je vader.
Is dat voor jezelf of voor mini-ToT?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here.
Op zich zijn de verjaardagen hier nu wel gezellig als mijn vrouw haar Filipijnse vriendinnen + hun echtgenoten + hun kinderen uitnodigt voor een geweldig vreetfestijn hier in de tuin, maar tegen de eind van de avond zit ik kwijlend in een hoekje in een foetushouding heen en weer te wiegen terwijl ik willekeurige liedjes uit het Eurovisie Songfestival zit te neuriën zonder met mijn ogen te knipperen.
Haha ikke dus.quote:
Wel een speciale maaltijd maken of toch niet?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, mevrouw ToT is wat huiverig voor corona.En volgens mij heeft ze deze keer ook niet zo veel zin in een feestje. Gewoon lekker met z'n drietjes hier.
Volgens mij wil ze in de zomer wel een verlate verjaardag houden, en in september uiteraard mini-ToT's verjaardag.(ALS de corona nog wat verder verdwenen is.)
En thx!
M'n vader is overigens inmiddels al weer 10 jaar geleden overleden.Toch mis ik hem regelmatig nog wel.
Hieperdepiep hoera!!quote:Op zondag 17 mei 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
Haha, zoals ik tegen stokj zei: "lekker barbecuen met entrecote, garnalen, ribbetjes (die zij gisteren gemarineerd heeft) en een lekker visje.(Dorade, geloof ik.)"quote:Op zondag 17 mei 2020 13:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Wel een speciale maaltijd maken of toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |