Whuuut? Sta je niet de hele tijd op de rem? Haha!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima he!Ben net weer thuis van mevrouw ToT rijlessen geven.
En hoestie daar?
Haha, welke rem?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Whuuut? Sta je niet de hele tijd op de rem? Haha!
Gaat wel goed hier. Ook al een paar uur van werk.
Traag. Paar dagen al helaas.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Traag! Of ligt het aan mijn internetverbinding.....maar Fok werkt niet heel soepel mee op sommige momenten....
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:16 schreef ToT het volgende:
Nee ze deed het verbazingwekkend goed; vandaag haar eerste officiële rijles gehad, en iets later reed ze dus best wel een tijdje in onze auto rond.Het sturen mag uiteraard nog wel wat rechter en ze mag de snelheid soms nog wel wat beter inschatten, maar het ging echt helemaal niet verkeerd!
Soms een beetje bijsturen, soms een aantal keren herhalen dat ze moest remmen of het gas moest intrappen, maar ze lette verbazingwekkend goed op het verkeer (ook al beweerde ze daar niet op te letten en puur op het besturen van de auto te letten) en keek ook best vaak in de spiegels!
Het komt in golven...dan weer traag, dan weer snel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah ben dus gelukkig niet de enige
quote:
Haha ja maar het blijft waarschijnlijk alleen maar bij deze ene keer; het is illegaal tenzij ik zelf een soort rij-instructeur opleiding van een paar uurtjes volg, en alle schade is voor jezelf, zowel aan je eigen auto als andermans materiële en immateriële schade.quote:
Klopt dan beter wat extra lessenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja maar het blijft waarschijnlijk alleen maar bij deze ene keer; het is illegaal tenzij ik zelf een soort rij-instructeur opleiding van een paar uurtjes volg, en alle schade is voor jezelf, zowel aan je eigen auto als andermans materiële en immateriële schade.
quote:
Dat doe ik ook idd. Maar het ligt aan FOK.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]Hey!
Sow, echt wel!
Vaak trap ik er nog in dat ik denk dat het aan mijn eigen verbinding hier ligt (Ziggo is vaak ook kut), maar dan merk ik dat andere sites het wel goed doen, en lees ik ook berichten zoals deze!
Wat zijn eigenlijk de regels voor rijinstructeurs dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]Eensch.
We willen nu dat ze 2 uurtjes per week gaat doen.Óf 2 uurtjes achter elkaar, óf verspreid over 2 dagen. Ik denk dat dat laatste verstandiger is om de opgedane ervaring vers te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |