quote:
Bijna en wellicht nog erger:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Heb je last van onderwaardering of zoiets?
Zo lekker is ze niet meer. Prima te doen natuurlijk maar wel enorm erop achteruit gegaanquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
Louisgod heeft gelijk. Gewoon de taal leren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Er zijn 100 delen van Paul Walker
HIHAHO
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Er zijn 100 delen van Paul Walker
HIHAHO
Zo'n paardenlul t-shirt is ook wel een ultiem tokkie shirt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.veronicainsideshop.nl/badjas.html
Lekker hoor
René komt niet op voor zijn vriendquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
René is opvallend stil bij dit onderwerp.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Johan denkt dat Barcelona nog steeds goed beleid voert .
@El-Stinhoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
@El-Stinhoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
De Partij van de Toekomst is nu boos.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand met dementie belachelijk maken op tv
Genot
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Partij van de Toekomst is nu boos.
Ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat ze om 21:30 zouden stoppen (lol)
Fast and Furious hebben autopech dus zijn wat laterquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was toen nog niet nodigquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ene vent is toch een hologram?
Misschien kunnen ze van Nouri ook een hologram maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ene vent is toch een hologram?
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze van Nouri ook een hologram maken.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer. Dan maar een ander gifje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Mwah, vond het matig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:27 schreef ikbenrond het volgende:
Flop of topuitzending? Wil weten of ik t terug moet kijken
Wat kwam er allemaal aan bod?
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzonder dat Wilfried hierover nooit begonnen is
Als hij hier meeleest komt dat vast nog wel een keerquote:Op zondag 17 mei 2020 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzonder dat Wilfried hierover nooit begonnen is
Jazeker wel. 23 zoekresultaten op Mycroft.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:24 schreef De_Kraam het volgende:
Johan zegt al jaren bedeen. Was dat echt nog nooit iemand opgevallen?
Zo zonde dat hij niet wat serieuzer was geweest als voetballer. Die had er gewoon bij moeten zijn tijdens het EK in '88quote:
Mwa, had wel enorme concurrentie toch? Had waarschijnlijk toch op de reservebank gezeten.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zo zonde dat hij niet wat serieuzer was geweest als voetballer. Die had er gewoon bij moeten zijn tijdens het EK in '88
Ja, je had in die tijd betere spelers, zoals Gerald Vanenburg.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, had wel enorme concurrentie toch? Had waarschijnlijk toch op de reservebank gezeten.
Lijkt me mentaal nou ook niet de lekkerste speler voor je selectie.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, je had in die tijd betere spelers, zoals Gerald Vanenburg.
Mij niet. @Zipportal wist het in 2014 al.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:24 schreef De_Kraam het volgende:
Johan zegt al jaren bedeen. Was dat echt nog nooit iemand opgevallen?
Gijp was toch meer een linksbuiten? Hij speelde met Vaantje dacht ik ook samen in PSVquote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, je had in die tijd betere spelers, zoals Gerald Vanenburg.
quote:Op maandag 18 mei 2020 14:12 schreef DonDruiper het volgende:
OOOOOH LOUIS, JIJ MAN VAN..
Zo, zit ie weer even in jullie hoofd.
hoe is Zijlemans onderdeel van een incestclubje? Die komt toch uit de gaming wereld?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:49 schreef RipCity het volgende:
Simon Zijlemans presenteert live sportquiz op RTL 7
https://www.nu.nl/media/6(...)rtquiz-op-rtl-7.html
Incest clubje gaat weer een faal programma maken.
Andy "hahaha die heb ik ook geneukt" van der Meydequote:Op maandag 18 mei 2020 18:00 schreef Caland het volgende:
De gasten weet je ook nu al
Die dikke van die jumboreclames
Die judoka
Andy van der Meyde
Febo Theo
Wellicht dat ze Loewie nog gek krijgen ervoor
Sluiter
jawelquote:Op maandag 18 mei 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
Viggo Waas en Peter Heerschop
Komen we nooit van die aids af
Ja dat is dus het grappige. Dat doet ook niemand maar toch blijven ze het proberen.quote:
tsja, zo lang de advertentieblokken verkocht kunnen worden doen ze hetquote:Op maandag 18 mei 2020 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is dus het grappige. Dat doet ook niemand maar toch blijven ze het proberen.
Van der Vaart zie ik er ook wel aan mee doen. AAD300 en Sjakie Spijkermanquote:Op maandag 18 mei 2020 18:00 schreef Caland het volgende:
De gasten weet je ook nu al
Die dikke van die jumboreclames
Die judoka
Andy van der Meyde
Febo Theo
Wellicht dat ze Loewie nog gek krijgen ervoor
Sluiter
Cruijff, Van Basten, Bergkamp Ziyech!twitter:NOSvoetbal twitterde op maandag 18-05-2020 om 15:04:10Voetbalpodcast #95: 'Ziyech in rijtje Cruijff, Van Basten en Bergkamp' https://t.co/YWvoEGuIeg reageer retweet
VTBLEDquote:Op maandag 18 mei 2020 17:49 schreef RipCity het volgende:
Simon Zijlemans presenteert live sportquiz op RTL 7
https://www.nu.nl/media/6(...)rtquiz-op-rtl-7.html
Incest clubje gaat weer een faal programma maken.
Drugs zijn slecht.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:22 schreef Evertjan het volgende:
Cruijff, Van Basten, Bergkamp Ziyech!twitter:NOSvoetbal twitterde op maandag 18-05-2020 om 15:04:10Voetbalpodcast #95: 'Ziyech in rijtje Cruijff, Van Basten en Bergkamp' https://t.co/YWvoEGuIeg reageer retweet
ik ben nu aan het luisteren welke nobuddie dit gaat zeggen in de podcast. Ik verwacht Jeroen Grueterquote:
wop wop wopquote:Op maandag 18 mei 2020 18:22 schreef Evertjan het volgende:
Was voor ajax wel net zo belangrijkquote:Op maandag 18 mei 2020 18:22 schreef Evertjan het volgende:
Niet als Cruijff natuurlijk..maar had Ziyech weggehaald en ze hadden de halve finale van de CL niet bereikt en ook in de competitie draaide het stroef zonder hemquote:
Ja, dus?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet als Cruijff natuurlijk..maar had Ziyech weggehaald en ze hadden de halve finale van de CL niet bereikt en ook in de competitie draaide het stroef zonder hem
En dan nog, gezien zijn leeftijd is het onmogelijk om dezelfde stempel op het mondiale voetbal te drukken als de voorbeelden die genoemd worden. Ook nog los van zijn kwaliteiten, want zo exceptioneel is dat allemaal niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een idiote vergelijkingen ook weer. Cruijff, Van Basten en Bergkamp bewezen zich 'gewoon' in het buitenland. Dat moet Ziyech nog maar laten zien bij Chelsea, of bij een andere club mocht hij in de altijd vervelende Premier League het wat minder goed doen.
Gaat toch ook om statistieken. 48 goals en 82 assists in 159 wedstrijden is allesbehalve spectaculair voor een Nederlandse topclub, aantal goals in topwedstrijden valt ook wel mee. Opvallend genoeg scoorde hij bij Twente zelfs meer per wedstrijd, terwijl Ajax de afgelopen 4 seizoenen in alle competities rond de 450 goals gemaakt heeft.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan nog, gezien zijn leeftijd is het onmogelijk om dezelfde stempel op het mondiale voetbal te drukken als de voorbeelden die genoemd worden. Ook nog los van zijn kwaliteiten, want zo exceptioneel is dat allemaal niet.
Nee.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Gaat toch ook om statistieken.
Dat ook, en het zijn totaal andere tijden in het voetbal als je je bedenkt waarin Cruijff / Van Basten / Bergkamp rondliepen. Dat was buitencategorie en echte top. Ziyech is dat natuurlijk niet. Hij kan toveren, maar er is natuurlijk een reden dat hij pas twee zomers nadat hij al weg kon een stap gaat maken. Het heeft een reden dat hij vorig seizoen als rechtsbuiten excelleerde en niet op het middenveld.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan nog, gezien zijn leeftijd is het onmogelijk om dezelfde stempel op het mondiale voetbal te drukken als de voorbeelden die genoemd worden. Ook nog los van zijn kwaliteiten, want zo exceptioneel is dat allemaal niet.
Je kunt wel nee zeggen, maar Cruijff, Van Basten en Bergkamp werden daar ook gewoon op afgerekend hoor.quote:
quote:Wim Kieft en Marcel van Roosmalen te gast bij Veronica Inside
Ja, er is weer gevoetbald! De mannen hebben natuurlijk na tijden van droogte aandachtig de Bundesliga onder de loep genomen dit weekend. Vanavond analyseren zij er weer op los met tafelgast Wim Kieft én befaamd Bavaria-fanaat Marcel van Roosmalen.
Wim heeft, ondanks het ontbreken van publiek, genoten van de kolenpotderby Dortmund - Schalke. Het nietige Schalke werd door voetbalmachine Dortmund van het kastje naar de muur gespeeld. Wereldspits van weleer Wim Kieft heeft vooral genoten van tienerspits Haaland, die het scoren nog altijd niet verleerd is. Ook de VAR drukte dit weekend weer nadrukelijk zijn stempel in Duitsland. Hebben de mannen de VAR ook zo erg gemist?
Graag geziene gast Marcel van Roosmalen komt zijn nieuwe boek promoten en bier drinken. Het schijnt dat hij heeft beloofd om minsten twee keer 'ZO' te zeggen. De gortdroge schrijver doet bij zijn langverwachte terugkeer weer zijn verslag over wat hij allemaal heeft opgeschreven in zijn ietwat cynische boek, dus dat wordt sowieso weer lachen.
Ook doen de mannen nog een rondje Politiek Inside met de haattweets rondom D66-leider Rob Jetten en de verzoening bij Denk tussen Azarkan, Özturk en Kuzu. En geeft Johan een update over de museumsoap die Nederland in zijn greep houdt.
Tot slot gaat het ook nog over voetbal. De mannen reageren op het aanstellen van Rankovic bij ADO Den Haag, er is weer een TOTO gespeeld en er komt misschien toch nog een bekerfinale.
Dat en veel meer bij Veronica Inside, om 20:30 uur bij Veronica!
En hoeveel kansen gecreëerd? Een spits moet je afrekenen op doelpunten een speler als Ziyech nietquote:Op maandag 18 mei 2020 18:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat zeg jij allemaal.48 goals in 4 seizoenen.
In de categorie Nigel de Jong vertrekt bij LA Galaxy hij scoorde nauwelijks...quote:Op maandag 18 mei 2020 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En hoeveel kansen gecreëerd? Een spits moet je afrekenen op doelpunten een speler als Ziyech niet
Mee eens dat ie het eerst nog maar een in een topcompetitie moet laten zien ,maar voor ajax was ie minstens net zo belangrijk als Begrkamp en Van Bastenquote:
"Ik heb mezelf ook wel eens verlaagd tot een bepaald niveau. Ik heb bij VI aan de bar gezeten en dan was mijn beste grap ''ZO!'' zeggen. Er lagen mensen echt in een deuk. En dat is honderden keren herhaald, als ik in een café binnenkom zeggen mensen ''ZO!'' en dan krijg ik bier. Ik bedoel ja ik kan zoveel meer. Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster."quote:Op maandag 18 mei 2020 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Graag geziene gast Marcel van Roosmalen komt zijn nieuwe boek promoten en bier drinken. Het schijnt dat hij heeft beloofd om minsten twee keer 'ZO' te zeggen.
Belachelijke vergelijking. Een nummer 10 moet ook gewoon zijn rendement halen.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
In de categorie Nigel de Jong vertrekt bij LA Galaxy hij scoorde nauwelijks...
Waar is dit vanquote:Op maandag 18 mei 2020 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
"Ik heb mezelf ook wel eens verlaagd tot een bepaald niveau. Ik heb bij VI aan de bar gezeten en dan was mijn beste grap ''ZO!'' zeggen. Er lagen mensen echt in een deuk. En dat is honderden keren herhaald, als ik in een café binnenkom zeggen mensen ''ZO!'' en dan krijg ik bier. Ik bedoel ja ik kan zoveel meer. Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster."
Natuurlijk zou Cruijff totaal van de mat zijn gespeeld door zo ongeveer elke speler vandaag de dag, maar relatief gezien had hij (net als andere historische wereldsterren) natuurlijk wel een enorme impact.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die Cruyff verafgoden hebben hem sws nooit zien spelen. Gewoon een heel beperkte voetballer die vandaag de dag in de keuken kampioen divisie zou spelen
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat heeft Ziyech absoluut niet. Was wisselvallig en niet beslissend genoeg voor dat soort labels.
Kijk je mee vanavond aangezien Marcel en Kieft er zijn?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://art19.com/shows/e(...)b9-aa3e-aa9b4441112e
Vanaf 01:00:00 ongeveer.
En ik ben er.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kijk je mee vanavond aangezien Marcel en Kieft er zijn?
moet jij wetenquote:Op maandag 18 mei 2020 20:34 schreef superniger het volgende:
Al een keer gezien bij Beau van erven dorens.
Jouw probleem.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:34 schreef superniger het volgende:
Al een keer gezien bij Beau van erven dorens.
gewoon wat sekspoppen neerzettenquote:Op maandag 18 mei 2020 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het WK in Qatar nog doorgaat zal het ook in zulke lege stadions zijn.
Wees blij dat er stadions zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien gaan ze dan sekspoppen neerzetten.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Zitten jullie weer te veel op kinky.nl?quote:Op maandag 18 mei 2020 20:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Misschien gaan ze dan sekspoppen neerzetten.
Kan jij mooi de jouwe aan ze verhuren.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Misschien gaan ze dan sekspoppen neerzetten.
Aangezien ik zie dat zo dadelijk de hoogtepunten van Marcel voorbij gaan komen past dat wel.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie weer te veel op kinky.nl?
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb gevraagd wie kenne lope op dit veld en die nie kenne lope die flikker ik d'r uit.
Drie mannetjes met een handdoek en Sjeik Telmachientje in het stadion.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Depay dat interview had gegeven was hij nu kapot geweest.
Messi is passéquote:Op maandag 18 mei 2020 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Ah ja Messi die soms compleet onzichtbaar is als het moet
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael Jordan begon er een beetje in te geloven.
~ Wim Kieft
En een moordenaar.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een serieverkrachter heeft toch ook jaren in het Nederlands elftal gespeeld?
Massaverkrachter.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een serieverkrachter heeft toch ook jaren in het Nederlands elftal gespeeld?
toch wel een klein smetjequote:
VUILE TYFUSHONDquote:Op maandag 18 mei 2020 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
R. Wiebel zit nu thuis te grinniken.
nergens durven ze het te benoemenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
Homofobie mag niet tenzij je moslim bent want dan is dat cultuur. Of zoiets.
7/10quote:Op maandag 18 mei 2020 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
VUILE TYFUSHOND
IK WAS AL SUPPORTER VAN AZ VOORDAT ENE SCHERINGA BINNENWANDELDE
JE HEBT GEEN TWEE GESPLETEN PERSOONLIJKHEDEN MAAR WEL ZEVEN
MAFKEES
die opmerkingen via twitter zullen wel meer van blanken zijn maar de echte haat op straat... wollahquote:Op maandag 18 mei 2020 21:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan krijg je heel POL, NWS en COR over je heen.
Half VBL.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:05 schreef Bluedisplay het volgende:
Zijn er echt mensen die Baudet aantrekkelijk vinden
Dat moet een meester van de satire zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Anne Frank ging dood om meer boekjes te verkopen.
SATIRE
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
SATIRE
Anne Frank is vergast omdat ze haar boekje wilde verkopen.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
SATIRE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |