Dan hoort men tenminste ook eens wat anders, en niet slechts de automobilisten die de koude niet uit het land willen werken door te verwarmen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:05 schreef cempexo het volgende:
Waarom is diversiteit dan zo wenselijk voor een land en zijn bewoners ?
Het verleden heeft ons en andere landen geleerd dat wij prima, zo niet uitstekend functioneren zonder enige vorm van diversiteit, die ons nu zelfs wordt opgedrongen.quote:
Ik heb zelf een kleurtje. Maar ben het ermee eens dat Nederland beter af is zonder deze opgedrongen culturele vermenging. Deze culturele vermenging werd en wordt al decennia uiterst selectief bedreven. En is dus niet complete maar selectieve multiculti. Er bestaan namelijk wel meer etniciteiten behalve zwarten en moslims.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:48 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het verleden heeft ons en andere landen geleerd dat wij prima, zo niet uitstekend functioneren zonder enige vorm van diversiteit, die ons nu zelfs wordt opgedrongen.
Als dit waar zou zijn, dan zouden er geen quota voor vrouwen zijn in de academische top.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zowel bij kranten als op tv valt het op dat de deskundige die aan het woord gelaten wordt heel vaak man, oud en blank is. Terwijl Nederland stikt van de deskundigen die dat niet zijn. Daar is al jaren gezeik over, want waarom zit daar nou wéér een ouwe man met weinig pigment?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:00 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ziet er divers uit haha. Maar diversiteit is natuurlijk wel meer dan kleur..
Alleen heb ik wel het idee (weet niet of er onderzoeken van zijn) dat het bij mediaorganisaties zoals NOS vaak echt allemaal Nederlanders uit de randstad zijn, die alles buiten de randstad ook echt bestempelen als Verweggistan.
Volgens mij raken die mensen ook echt een beetje de realiteit uit het oog vaak. En dan krijg je dus dit soort diversiteitsbeleid-acties, die eigenlijk in de essentie helemaal niet verkeerd zjn bedoeld.
De gemiddelde deugmens zit vól met goede bedoelingen, maar dat wil nog niet zeggen dat ie ook leiden tot "goede" acties, ideeën of moraliteit.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:00 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ziet er divers uit haha. Maar diversiteit is natuurlijk wel meer dan kleur..
Alleen heb ik wel het idee (weet niet of er onderzoeken van zijn) dat het bij mediaorganisaties zoals NOS vaak echt allemaal Nederlanders uit de randstad zijn, die alles buiten de randstad ook echt bestempelen als Verweggistan.
Volgens mij raken die mensen ook echt een beetje de realiteit uit het oog vaak. En dan krijg je dus dit soort diversiteitsbeleid-acties, die eigenlijk in de essentie helemaal niet verkeerd zjn bedoeld.
Als dit werkelijk je beleving is, dan heb je eigenlijk een heel groot probleem en ben je niets anders dan een racist. Identificeren doe je als het goed is namelijk niet op basis van zoiets triviaals als pigmentgehalte, maar of die persoon een goed/slecht karakter heeft, dan wel goed/slecht gedrag vertoont.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:59 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja dat kan jij onzin vinden, maar er zijn heel veel mensen die daar echt anders over denken en zich dus hun hele jeugd/leven niet of nauwelijks hebben kunnen identificeren met ‘superhelden’ of positieve beelden van mensen in de media en/of op televisie 😂.
Die arrogantie werkt dus beide kanten op......ik hoop dat je dat beseft.quote:(Ik vind dat altijd wel grappig trouwens, dat je gaat bepalen of het onzin is of niet hoe andere mensen daarin staan of hoe andere mensen dat hebben beleefd. Het is ergens ook een soort van arrogant, dat jij de alwetende bent of zo en jij dat wel eventjes voor iedereen weet te vertellen. Ik bedoel: wie ben jij, snap je..)
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:26 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Noraly Beyer spreekt beter ABN dan de gemiddelde Nederlander, uitstekend geschikt voor die baan.
Of Hakim en Gerda in Sesamstraat 🤓quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Vertel me nou niet dat destijds Noraly Beyer al als excuustruus is aangenomen bij de NOS. Want anders valt mijn hele wereldbeeld in duigen.
Het is te laat om de boel om te buigen...we zijn verplicht geworden om dit leven te leiden. De actuele vraag voor de ???? jaren: Wordt men daar nu 'rijker' van ?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:05 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kleurtje. Maar ben het ermee eens dat Nederland beter af is zonder deze opgedrongen culturele vermenging. Deze culturele vermenging werd en wordt al decennia uiterst selectief bedreven. En is dus niet complete maar selectieve multiculti. Er bestaan namelijk wel meer etniciteiten behalve zwarten en moslims.
Niet voor niets dat landen met een homogene samenleving het westen nu voorbij streven. In China zijn ze niet bezig met constant deugen en dat constante op eieren moeten lopen of iemand gekwetst is of racisme enz. China koloniseert heel Afrika en men noemt het investeren. Had Europa dit gedaan was iedereen weer los gegaan over slavernij en de boze blanke man. Het beheerst bedrijfsleven, politiek iedereen. China lacht het westen hard uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:48 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het verleden heeft ons en andere landen geleerd dat wij prima, zo niet uitstekend functioneren zonder enige vorm van diversiteit, die ons nu zelfs wordt opgedrongen.
Door wie wordt dat opgedrongen? Niemand dwingt je te kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niks, behalve als het wordt opgedrongen. Dat staat hierboven en klopt als een bussie
Als ik Nederland en Zweden ben, dan beleef ik vooral opgefokte en gesloten mensen. Als ik in Noorwegen en Denemarken ben, dan ontmoet ik relaxte en open mensen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet voor niets dat landen met een homogene samenleving het westen nu voorbij streven. In China zijn ze niet bezig met constant deugen en dat constante op eieren moeten lopen of iemand gekwetst is of racisme enz. China koloniseert heel Afrika en men noemt het investeren. Had Europa dit gedaan was iedereen weer los gegaan over slavernij en de boze blanke man. Het beheerst bedrijfsleven, politiek iedereen. China lacht het westen hard uit.
goed verhaal manquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:54 schreef cempexo het volgende:
[..]
Als ik Nederland en Zweden ben, dan beleef ik vooral opgefokte en gesloten mensen. Als ik in Noorwegen en Denemarken ben, dan ontmoet ik relaxte en open mensen.
Dit is meta communicatie ?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed verhaal man
voor de opgefokte Nederlanders heb ik wel een verklaring
Maar wel om er aan mee te betalen. Dat is nog kwalijker.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:53 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Door wie wordt dat opgedrongen? Niemand dwingt je te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |