abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193160914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:05 schreef cempexo het volgende:
Waarom is diversiteit dan zo wenselijk voor een land en zijn bewoners ?
Dan hoort men tenminste ook eens wat anders, en niet slechts de automobilisten die de koude niet uit het land willen werken door te verwarmen.
pi_193160920
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:06 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Wat bedoel je.
Het verleden heeft ons en andere landen geleerd dat wij prima, zo niet uitstekend functioneren zonder enige vorm van diversiteit, die ons nu zelfs wordt opgedrongen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 17:05:23 #278
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193161111
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:48 schreef cempexo het volgende:

[..]

Het verleden heeft ons en andere landen geleerd dat wij prima, zo niet uitstekend functioneren zonder enige vorm van diversiteit, die ons nu zelfs wordt opgedrongen.
Ik heb zelf een kleurtje. Maar ben het ermee eens dat Nederland beter af is zonder deze opgedrongen culturele vermenging. Deze culturele vermenging werd en wordt al decennia uiterst selectief bedreven. En is dus niet complete maar selectieve multiculti. Er bestaan namelijk wel meer etniciteiten behalve zwarten en moslims.
pi_193161136
Wat is er mis met diversiteit?
pi_193161167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:07 schreef Cronometer_ het volgende:
Niks, behalve als het wordt opgedrongen. Dat staat hierboven en klopt als een bussie
pi_193161192
quote:
Niets als het een constatering is.
pi_193161278
quote:
Niks. Daarom stel ik voor die hele redactie door mensen met een kleurtje te vervangen.
pi_193161411
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:15 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Zowel bij kranten als op tv valt het op dat de deskundige die aan het woord gelaten wordt heel vaak man, oud en blank is. Terwijl Nederland stikt van de deskundigen die dat niet zijn. Daar is al jaren gezeik over, want waarom zit daar nou wéér een ouwe man met weinig pigment?
Als dit waar zou zijn, dan zouden er geen quota voor vrouwen zijn in de academische top.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_193161455
Tsk tsk tsk NOS, je staat hier weer gigantisch voor lul. We roepen het hier al jaren dat jullie Ajax voortrekken tov PSV, maar het blijkt dus veel erger te zijn.

Een goede reden om jullie subsidie zsm af te bouwen naar 0.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lyrebird op 16-05-2020 17:43:38 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 17:49:35 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193161674
wat hebben Ajax en PSV nu weer ergens mee te maken dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 17:52:01 #286
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193161714
Het logo van de NOS is zelfs een Ajax-shirt :'(
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 17:53:32 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193161749
het lijkt er verdomme wel op!!!!

nu ben ik ook #mad
pi_193161919
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 14:00 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ziet er divers uit haha. Maar diversiteit is natuurlijk wel meer dan kleur..

Alleen heb ik wel het idee (weet niet of er onderzoeken van zijn) dat het bij mediaorganisaties zoals NOS vaak echt allemaal Nederlanders uit de randstad zijn, die alles buiten de randstad ook echt bestempelen als Verweggistan.

Volgens mij raken die mensen ook echt een beetje de realiteit uit het oog vaak. En dan krijg je dus dit soort diversiteitsbeleid-acties, die eigenlijk in de essentie helemaal niet verkeerd zjn bedoeld.
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 14:00 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ziet er divers uit haha. Maar diversiteit is natuurlijk wel meer dan kleur..

Alleen heb ik wel het idee (weet niet of er onderzoeken van zijn) dat het bij mediaorganisaties zoals NOS vaak echt allemaal Nederlanders uit de randstad zijn, die alles buiten de randstad ook echt bestempelen als Verweggistan.

Volgens mij raken die mensen ook echt een beetje de realiteit uit het oog vaak. En dan krijg je dus dit soort diversiteitsbeleid-acties, die eigenlijk in de essentie helemaal niet verkeerd zjn bedoeld.
De gemiddelde deugmens zit vól met goede bedoelingen, maar dat wil nog niet zeggen dat ie ook leiden tot "goede" acties, ideeën of moraliteit.

Wat wel opvallend vaak het gevolg is, is een tomeloze arrogantie ten aanzien van iedereen die het NIET met hen eens is......
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:07:40 #289
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_193161946
Ja niet verkeerd bedoeld, wat kan je daarmee. De nazi's zullen ook goede bedoelingen hebben gehad om maar de godwin te maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_193161993
Een heleboel bovenstaande berichten doet mij denken aan die:

''Weet u wel dat ik heel belangrijk ben'' Mijnheer. Die vervolgens mededeelde aan een andere meneer: ''Weet u wel dat u een onwaardig mens bent !''

Van beiden hoor ik niets meer...
pi_193162147
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 14:59 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja dat kan jij onzin vinden, maar er zijn heel veel mensen die daar echt anders over denken en zich dus hun hele jeugd/leven niet of nauwelijks hebben kunnen identificeren met ‘superhelden’ of positieve beelden van mensen in de media en/of op televisie 😂.
Als dit werkelijk je beleving is, dan heb je eigenlijk een heel groot probleem en ben je niets anders dan een racist. Identificeren doe je als het goed is namelijk niet op basis van zoiets triviaals als pigmentgehalte, maar of die persoon een goed/slecht karakter heeft, dan wel goed/slecht gedrag vertoont.

Ik had geen enkel probleem om me te identificeren met een hobbit, tovenaarsjongen, draak of de wetenschapper die veranderd in een vlieg (zowel in z/w als remake zijn geweldig btw) en dat zeg ik als aziatische vrouw.

quote:
(Ik vind dat altijd wel grappig trouwens, dat je gaat bepalen of het onzin is of niet hoe andere mensen daarin staan of hoe andere mensen dat hebben beleefd. Het is ergens ook een soort van arrogant, dat jij de alwetende bent of zo en jij dat wel eventjes voor iedereen weet te vertellen. Ik bedoel: wie ben jij, snap je..)
Die arrogantie werkt dus beide kanten op......ik hoop dat je dat beseft.
pi_193162250
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 15:26 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Noraly Beyer spreekt beter ABN dan de gemiddelde Nederlander, uitstekend geschikt voor die baan.
Dit dus.

De persoon moet er representatief (dus gewoon verzorgd) uitzien, accentloos ABN spreken en (uiteraard) een duidelijke uitspraak zonder geslis of gehaspel. Bij voorkeur moet dat zodanig duidelijk zijn dat blinden dmv liplezen het ook nog kunnen volgen. DAT zijn wmb de belangrijkste voorwaarden voor de baan.
pi_193162454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 15:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Vertel me nou niet dat destijds Noraly Beyer al als excuustruus is aangenomen bij de NOS. Want anders valt mijn hele wereldbeeld in duigen.
Of Hakim en Gerda in Sesamstraat 🤓
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_193162475
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:05 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Ik heb zelf een kleurtje. Maar ben het ermee eens dat Nederland beter af is zonder deze opgedrongen culturele vermenging. Deze culturele vermenging werd en wordt al decennia uiterst selectief bedreven. En is dus niet complete maar selectieve multiculti. Er bestaan namelijk wel meer etniciteiten behalve zwarten en moslims.
Het is te laat om de boel om te buigen...we zijn verplicht geworden om dit leven te leiden. De actuele vraag voor de ???? jaren: Wordt men daar nu 'rijker' van ?
pi_193162720
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:48 schreef cempexo het volgende:

[..]

Niet voor niets dat landen met een homogene samenleving het westen nu voorbij streven. In China zijn ze niet bezig met constant deugen en dat constante op eieren moeten lopen of iemand gekwetst is of racisme enz. China koloniseert heel Afrika en men noemt het investeren. Had Europa dit gedaan was iedereen weer los gegaan over slavernij en de boze blanke man. Het beheerst bedrijfsleven, politiek iedereen. China lacht het westen hard uit.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193162795
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Niks, behalve als het wordt opgedrongen. Dat staat hierboven en klopt als een bussie
Door wie wordt dat opgedrongen? Niemand dwingt je te kijken.
pi_193162804
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Niet voor niets dat landen met een homogene samenleving het westen nu voorbij streven. In China zijn ze niet bezig met constant deugen en dat constante op eieren moeten lopen of iemand gekwetst is of racisme enz. China koloniseert heel Afrika en men noemt het investeren. Had Europa dit gedaan was iedereen weer los gegaan over slavernij en de boze blanke man. Het beheerst bedrijfsleven, politiek iedereen. China lacht het westen hard uit.
Als ik Nederland en Zweden ben, dan beleef ik vooral opgefokte en gesloten mensen. Als ik in Noorwegen en Denemarken ben, dan ontmoet ik relaxte en open mensen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 18:55:51 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193162829
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:54 schreef cempexo het volgende:

[..]

Als ik Nederland en Zweden ben, dan beleef ik vooral opgefokte en gesloten mensen. Als ik in Noorwegen en Denemarken ben, dan ontmoet ik relaxte en open mensen.
goed verhaal man

voor de opgefokte Nederlanders heb ik wel een verklaring O-)
pi_193162849
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

goed verhaal man

voor de opgefokte Nederlanders heb ik wel een verklaring O-)
Dit is meta communicatie ?
pi_193163041
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:53 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Door wie wordt dat opgedrongen? Niemand dwingt je te kijken.
Maar wel om er aan mee te betalen. Dat is nog kwalijker.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')