quote:Two special shows will air on the same dates as the Eurovision 2020 Semi-Finals! The ‘Eurovision Song Celebration 2020’ will premiere worldwide on our YouTube channel on Tuesday 12 and Thursday 14 May at 21:00 CEST. This is part one of the Eurovision Song Celebration!
On Tuesday 12 May, the EBU will spotlight the songs that would have been shown in the first Semi-Final, including host country the Netherlands and 2 of the Big 5 countries: Germany and Italy. During the show, you can expect exciting interval entertainment. If you've ever wondered what The Roop's On Fire would sound like if it was sung by Elvis or how Little Big's song UNO would sound in an acoustic version, you're in luck! The classic Eurovision challenge "Switch Your Genre" is back!
YouTube Creators from all over Europe will react to the songs and will be included in both shows. While there will be no competitive element in these productions, you can expect many more surprises along the way!
To pay tribute to the loyalty of the Eurovision fan base, the Eurovision Song Celebration shows will include the first-ever Fan Recaps. Instead of the classic recap of the participating songs, we'll watch fans sing, dance and party along to the songs of 2020.
Weet jij iemand die knapper is dan Tom?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:45 schreef Em31 het volgende:
Echt niet normaal hoe knap hij is hoor
Bijna irritant.
Uhmmm...quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Weet jij iemand die knapper is dan Tom?
Denemarken was wel goed voorbereidquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en zaten we naar Zweden te kijken met 30.000 mensen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:50 schreef Nexum het volgende:
n het echt beu dat Albanië hun liedjes altijd saboteert
Bushpepperquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vond dit een leuke inzending van Albanië
Ewquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vond dit een leuke inzending van Albanië
Gaat alles over corona jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of we volgend jaar allemaal sad songs krijgen of juist uptempo en vrolijk als gevolg van deze periode?
Ik verwacht allemaal liedjes over het universele thema hoop. Of Europese verbinding.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of we volgend jaar allemaal sad songs krijgen of juist uptempo en vrolijk als gevolg van deze periode?
ik denk dat mensen wel aan wat vrolijks toe zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een jongen hoor, hij zingt alleen wat hoog.
oh?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
Las dat hij niet meer mee wil doen door al het gehaat van ESF-fans?
Dat heb ik niet gelezen maar de mensen waren heel gemeen ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ja vreselijk. Alsof hij er wat aan kan doen dat die jury zo stemde.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen maar de mensen waren heel gemeen ja.
Nou het is geen Tom Leebquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
ESF-fans kunnen ook echt keihard zijn. Ik geloof oprecht niet in die gedachte dat ESF-publiek heel open is en iedereen verwelkomt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Momo het volgende:
Arme Aksel die toen gebashed werd op social media na de nf
Nou echt wat je soms leest.. lijkt elk jaar wel erger te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
ESF-fans kunnen ook echt keihard zijn. Ik geloof oprecht niet in die gedachte dat ESF-publiek heel open is en iedereen verwelkomt.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensi-vuonna-uudestaan-viisuedustajaksi-pyrkiva-aksel-kankaanranta-joutui-someryopytyksen-kohteeksi-umk-voiton-myota-sain-paljon-suolaisia-kommentteja/7818712#gs.6k27pdquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
Komt vast door dat snorretjequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Nexum het volgende:
Dit is zo’n zeiklied. En ik vind hem echt een eng mannetje, ja sorry kan er niks aandoen
Triestquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou echt wat je soms leest.. lijkt elk jaar wel erger te worden.
dit iddquote:
Het is meestal heel bipolair van die fans, het of helemaal geweldig en ze zijn obsessed met alle hartjes en lof of het is slecht inclusief gebash op allerlei dingen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
ESF-fans kunnen ook echt keihard zijn. Ik geloof oprecht niet in die gedachte dat ESF-publiek heel open is en iedereen verwelkomt.
Ja daar heb je gelijk in, inderdaad. Goed gezegd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is meestal heel bipolair van die fans, het of helemaal geweldig en ze zijn obsessed met alle hartjes en lof of het is slecht inclusief gebash op allerlei dingen.
Hoezo dat nou weer? Ze zingt niet zoals Ariana en Ariana heeft nog nooit een lied zoals dit gemaaktquote:
Het beste is op het eind van die recap van de fansquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:58 schreef joko97 het volgende:
ja mensen ik heb het wel gezien, ik ga de weg naar de winst kijken.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is meestal heel bipolair van die fans, het of helemaal geweldig en ze zijn obsessed met alle hartjes en lof of het is slecht inclusief gebash op allerlei dingen.
Eerder Iggy Azalea (en Stefania dan de Ariana copy, en Bulgarije en Roemenië dan de Billie Eilish copy)quote:
Vanwege de diamonds en haar gelikte uiterlijk doet het me denken aan 7 ringsquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ze zingt niet zoals Ariana en Ariana heeft nog nooit een lied zoals dit gemaakt
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar meequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
Deze halve finale lijkt wel uuuuuuuuren te duren.
Victoria zal het allemaal de moeite waard makenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
Deze halve finale lijkt wel uuuuuuuuren te duren.
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee
En Tommy.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Victoria zal het allemaal de moeite waard maken
ik heb gewoon in m'n hoofd dat ik misschien liever iets anders ga doen maar dat voelt blasfemischquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat hele ESFquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies dat is echt topquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Het beste is op het eind van die recap van de fans
Dat jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:03 schreef Moira het volgende:
[..]
ik heb gewoon in m'n hoofd dat ik misschien liever iets anders ga doen maar dat voelt blasfemisch
Ja ik ben begonnen, dus maak het af ook!quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:03 schreef Moira het volgende:
[..]
ik heb gewoon in m'n hoofd dat ik misschien liever iets anders ga doen maar dat voelt blasfemisch
Ik was al tijdens Portugal naar de WC geweest dus nu heb ik niks meerquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:04 schreef Moira het volgende:
Ik snap niet wie bedacht heeft dat dit een meerwaarde heeft
Joetoebers spreekt tieners aanquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:04 schreef Moira het volgende:
Ik snap niet wie bedacht heeft dat dit een meerwaarde heeft
glaasje drinken inschenken, boekhouding doen, ww3 plannenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was al tijdens Portugal naar de WC geweest dus nu heb ik niks meer
Ik zou op zich natuurlijk gewoon nog een keer kunnen gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was al tijdens Portugal naar de WC geweest dus nu heb ik niks meer
Hahaquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:05 schreef Moira het volgende:
[..]
glaasje drinken inschenken, boekhouding doen, ww3 plannen
Wat als je stiekem in ESF post?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je het post is het niet meer stiekem
Gewoon meteen de hele fles.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:05 schreef Momo het volgende:
Als ik niet had moeten werken morgen had ik wel een glaasje ingeschonken
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Serieus inderdaad.
Een Spanjaard, een Italiaan en een Engelsman lopen een bar binnen...
How do you want me to talk like an Englishman?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja
Blijkbaar allemaal dingen die daar gezegd worden, maar als je dat niet weet..
Ja wel leuk maar dit vind ik echt experimenteel gone wrongquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het briljant dat ze altijd iets anders sturen.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:09 schreef Moira het volgende:
TI AMOOOOOOOOOO
TE QUIEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ja snapje?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:10 schreef Strani het volgende:
Ja nee ik vind dit toch wel wat hebben, op muzikaal vlak dan.
Goede samenvatting van mijn meningquote:
Ik verstond eerst French Pommequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:09 schreef Moira het volgende:
[..]
How do you want me to talk like an Englishman?
Where do you want me to dress like an Italian?
Now do you want me to dance like a Spanish guy?
So tell me why do you want me to smell like a French homme?
Oh, tell me why do you want me to play like a German?
Hebben ze voor elk land een gezegde?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verstond eerst French Pomme
[ afbeelding ]
Net als Roxen die om de maand een nieuwe single droptquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:11 schreef Em31 het volgende:
Die komt volgend jaar vast wel weer met iets moois.
Ik ben het daar nog altijd niet zo mee eensquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:11 schreef Meridiaan het volgende:
Mooi liedje, maar de saus van Billie Eilish druipt er vanaf.
Gelukkig het een vrouw
Ik vind het wel meer Orchestraal en sprookjesachtig dan Billiequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:11 schreef Moira het volgende:
Hiervan heb ik juist weer zoiets van totaal niet origineel supermainstream weinig creatief copy van billie eilishmaar zal wel onpopulaire mening zijn
alsnog wel prima hoor, maar zeker geen top 5 nummer voor mij
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Net als Roxen die om de maand een nieuwe single dropt
Ja ik ook!quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik vind de melodie gewoon prachtig, de tonen. Dat heeft weinig met Billie te maken.
Ja het had oudere mensen ook wel aangesprokenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:13 schreef Nexum het volgende:
Zo modern maar door het snaarwerk voelt het toch ook klassiek. Had dit graag zien winnen
Denk dattie bij mij wel top 15 zou halenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:14 schreef Momo het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd heel leuk, staat in mijn top 10
Bij mij valt ie net buiten de top 40 denk ik!quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dattie bij mij wel top 15 zou halen
Hahaha heerlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:15 schreef Moira het volgende:
Durf ook wel te zeggen dat dit me meer doet dan Tears getting sober
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij valt ie net buiten de top 40 denk ik!
En ze houdt ook niet van avocados denk ik!quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
@:Arizona ik denk dat Victoria ook wel patat zegt trouwens.
Ik weet wel zeker van nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ze houdt ook niet van avocados denk ik!
Ah gelukkigquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:17 schreef Moira het volgende:
[..]
oh ik had 'm gelezen op de manier zoals je bedoelde
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
Oh zo komt Blas hè.
Ik pak m'n matadorenpakje er vast bij.
Het theater ook.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
Die modulatie heeft 'ie gejat van Earth Song.
Ik gun die jongen gewoon het beste.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je mij er eens bij zien dansen in dat pakje!
Gewone een platte versierderquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:19 schreef Moira het volgende:
Ik vind het ook gewoon een rare zin "you are the best in me"
Je bent het beste in mij. Oke vreemd.
Hier zit in een grap in die ik om mijn reputatie in stand te houden niet ga maken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:19 schreef Moira het volgende:
Ik vind het ook gewoon een rare zin "you are the best in me"
Je bent het beste in mij. Oke vreemd.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier zit in een grap in die ik om mijn reputatie in stand te houden niet ga maken.
Hahahaha ik wist het.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]Dat framen van mij is gewoon harstikke terecht.
Maar het is ook niet relevant.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
If we were deepsea divers
Moet je ook maar op komen
Zo’n bos om je heen kleedt af hequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
Die video is wel duidelijk van voor zijn coronadieet
Hahaquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:24 schreef Arizona het volgende:
Ik denk trouwens dat hij patat én friet zegt
1 tot Engelandquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:23 schreef Moira het volgende:
Maar goed op een schaal van 1 tot Engeland is dit toch wel een van hun 'betere' inzendingen van de afgelopen jaren. Maar denk dat ze het nog steeds niet helemaal begrepen hebben
En gebaseerd op dat filmpje van net is het ook nog eens een ademstoot waarbij je cholestorol 200 keer omhoog schiet.. ga je nog de pijp uit.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar het is ook niet relevant.
Je bent een diepzeeduiker, en niemand komt je vinden, je hebt niks meer over en dan geeft hij je zijn laatste adem.
DAN BEN JE TOCH OOK GEEN DIEPZEEDUIKER JONGEH
2016 en 2017 waren beter in mijn ogenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:23 schreef Moira het volgende:
Maar goed op een schaal van 1 tot Engeland is dit toch wel een van hun 'betere' inzendingen van de afgelopen jaren. Maar denk dat ze het nog steeds niet helemaal begrepen hebben
ja niet goed over nagedacht daarquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En gebaseerd op dat filmpje van net is het ook nog eens een ademstoot waarbij je cholestorol 200 keer omhoog schiet.. ga je nog de pijp uit.
neh voor mij alleen 2014, de rest is allemaal equally matigquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2016 en 2017 waren beter in mijn ogen
oh neequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik hoor nu net wel wat triests over Blas. Z'n vader is blijkbaar vandaag overleden, 49...
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik hoor nu net wel wat triests over Blas. Z'n vader is blijkbaar vandaag overleden, 49...
Echtquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Sneu. Da's wel heel jong.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Da's jong...quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Och wat sneu!quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Ja hij zat er toen ook helemaal doorheen geloof ik (wat extremer dan het alleen jammer vinden zeg maar).quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:26 schreef Moira het volgende:
Zou je eigenlijk op het ESF moeten staan mét je pa in het publiek, gaat je hele ESF-jaar niet door en raak je ook nog eens je pa kwijt op wat eigenlijk zo'n mooi moment had moeten zijn
Hoewel, de tekst op Instagram doet wel iets vermoeden. "We wisten allemaal dat je goed was, maar soms was je jezelf niet."quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
Ja, hij heeft er op Instagram over gepost. Verder niet duidelijk waar het door kwam. Heel triest ja
Ja denk ik ook welquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Servie was ook een zeker qualifier geweest nu je alles in deze volgorde hoort
Ik blijf me sterk maken voor heuvelsquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:29 schreef Arizona het volgende:
Ik wou eigenlijk een grap maken over die neppe clip van Spanje (ze laten “heuvels” zien) maar die arme jongen lijdt al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |