quote:Two special shows will air on the same dates as the Eurovision 2020 Semi-Finals! The ‘Eurovision Song Celebration 2020’ will premiere worldwide on our YouTube channel on Tuesday 12 and Thursday 14 May at 21:00 CEST. This is part one of the Eurovision Song Celebration!
On Tuesday 12 May, the EBU will spotlight the songs that would have been shown in the first Semi-Final, including host country the Netherlands and 2 of the Big 5 countries: Germany and Italy. During the show, you can expect exciting interval entertainment. If you've ever wondered what The Roop's On Fire would sound like if it was sung by Elvis or how Little Big's song UNO would sound in an acoustic version, you're in luck! The classic Eurovision challenge "Switch Your Genre" is back!
YouTube Creators from all over Europe will react to the songs and will be included in both shows. While there will be no competitive element in these productions, you can expect many more surprises along the way!
To pay tribute to the loyalty of the Eurovision fan base, the Eurovision Song Celebration shows will include the first-ever Fan Recaps. Instead of the classic recap of the participating songs, we'll watch fans sing, dance and party along to the songs of 2020.
Weet jij iemand die knapper is dan Tom?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:45 schreef Em31 het volgende:
Echt niet normaal hoe knap hij is hoor
Bijna irritant.
Uhmmm...quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Weet jij iemand die knapper is dan Tom?
Denemarken was wel goed voorbereidquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en zaten we naar Zweden te kijken met 30.000 mensen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:50 schreef Nexum het volgende:
n het echt beu dat Albanië hun liedjes altijd saboteert
Bushpepperquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vond dit een leuke inzending van Albanië
Ewquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vond dit een leuke inzending van Albanië
Gaat alles over corona jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of we volgend jaar allemaal sad songs krijgen of juist uptempo en vrolijk als gevolg van deze periode?
Ik verwacht allemaal liedjes over het universele thema hoop. Of Europese verbinding.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of we volgend jaar allemaal sad songs krijgen of juist uptempo en vrolijk als gevolg van deze periode?
ik denk dat mensen wel aan wat vrolijks toe zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een jongen hoor, hij zingt alleen wat hoog.
oh?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
Las dat hij niet meer mee wil doen door al het gehaat van ESF-fans?
Dat heb ik niet gelezen maar de mensen waren heel gemeen ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ja vreselijk. Alsof hij er wat aan kan doen dat die jury zo stemde.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen maar de mensen waren heel gemeen ja.
Nou het is geen Tom Leebquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
ESF-fans kunnen ook echt keihard zijn. Ik geloof oprecht niet in die gedachte dat ESF-publiek heel open is en iedereen verwelkomt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Momo het volgende:
Arme Aksel die toen gebashed werd op social media na de nf
Nou echt wat je soms leest.. lijkt elk jaar wel erger te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
ESF-fans kunnen ook echt keihard zijn. Ik geloof oprecht niet in die gedachte dat ESF-publiek heel open is en iedereen verwelkomt.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensi-vuonna-uudestaan-viisuedustajaksi-pyrkiva-aksel-kankaanranta-joutui-someryopytyksen-kohteeksi-umk-voiton-myota-sain-paljon-suolaisia-kommentteja/7818712#gs.6k27pdquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
Komt vast door dat snorretjequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Nexum het volgende:
Dit is zo’n zeiklied. En ik vind hem echt een eng mannetje, ja sorry kan er niks aandoen
Triestquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou echt wat je soms leest.. lijkt elk jaar wel erger te worden.
dit iddquote:
Het is meestal heel bipolair van die fans, het of helemaal geweldig en ze zijn obsessed met alle hartjes en lof of het is slecht inclusief gebash op allerlei dingen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
ESF-fans kunnen ook echt keihard zijn. Ik geloof oprecht niet in die gedachte dat ESF-publiek heel open is en iedereen verwelkomt.
Ja daar heb je gelijk in, inderdaad. Goed gezegd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is meestal heel bipolair van die fans, het of helemaal geweldig en ze zijn obsessed met alle hartjes en lof of het is slecht inclusief gebash op allerlei dingen.
Hoezo dat nou weer? Ze zingt niet zoals Ariana en Ariana heeft nog nooit een lied zoals dit gemaaktquote:
Het beste is op het eind van die recap van de fansquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:58 schreef joko97 het volgende:
ja mensen ik heb het wel gezien, ik ga de weg naar de winst kijken.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is meestal heel bipolair van die fans, het of helemaal geweldig en ze zijn obsessed met alle hartjes en lof of het is slecht inclusief gebash op allerlei dingen.
Eerder Iggy Azalea (en Stefania dan de Ariana copy, en Bulgarije en Roemenië dan de Billie Eilish copy)quote:
Vanwege de diamonds en haar gelikte uiterlijk doet het me denken aan 7 ringsquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ze zingt niet zoals Ariana en Ariana heeft nog nooit een lied zoals dit gemaakt
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar meequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
Deze halve finale lijkt wel uuuuuuuuren te duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |