quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een jongen hoor, hij zingt alleen wat hoog.
oh?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
Las dat hij niet meer mee wil doen door al het gehaat van ESF-fans?
Dat heb ik niet gelezen maar de mensen waren heel gemeen ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ja vreselijk. Alsof hij er wat aan kan doen dat die jury zo stemde.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen maar de mensen waren heel gemeen ja.
Nou het is geen Tom Leebquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
ESF-fans kunnen ook echt keihard zijn. Ik geloof oprecht niet in die gedachte dat ESF-publiek heel open is en iedereen verwelkomt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Momo het volgende:
Arme Aksel die toen gebashed werd op social media na de nf
Nou echt wat je soms leest.. lijkt elk jaar wel erger te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
ESF-fans kunnen ook echt keihard zijn. Ik geloof oprecht niet in die gedachte dat ESF-publiek heel open is en iedereen verwelkomt.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensi-vuonna-uudestaan-viisuedustajaksi-pyrkiva-aksel-kankaanranta-joutui-someryopytyksen-kohteeksi-umk-voiton-myota-sain-paljon-suolaisia-kommentteja/7818712#gs.6k27pdquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
Komt vast door dat snorretjequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Nexum het volgende:
Dit is zo’n zeiklied. En ik vind hem echt een eng mannetje, ja sorry kan er niks aandoen
Triestquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou echt wat je soms leest.. lijkt elk jaar wel erger te worden.
dit iddquote:
Het is meestal heel bipolair van die fans, het of helemaal geweldig en ze zijn obsessed met alle hartjes en lof of het is slecht inclusief gebash op allerlei dingen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
ESF-fans kunnen ook echt keihard zijn. Ik geloof oprecht niet in die gedachte dat ESF-publiek heel open is en iedereen verwelkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |