SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2020 18:08:07 ]
Kun je beter die andere Olsen hebben. Elizabeth Olsenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had wel allerlei fantasietjes vroeger over die twee, maar @:Zipportal leest mee dus ik laat het hierbij.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kun je beter die andere Olsen hebben. Elizabeth Olsen
Tetten.
quote:
quote:Mary Kate and Ashley used to be so handsome
Now they getting older, they’re starting to grow bum-bums
I go to the movies and sit down with my popcorn
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje moet met z'n fikken overal van afblijven.
@Coco. is van twee slokjes al boven zijn theewater vermoed ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laatst Welmoed wijn gehad (AH), enige manier om er wat van te pakken
[ afbeelding ]
van @kapiteintje zijn wijntip bestelde hij anders een doosje (tenzij hij niet serieus was)quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Coco. is van twee slokjes al boven zijn theewater vermoed ik.
Ik had anders wel hier een doos van besteld.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Coco. is van twee slokjes al boven zijn theewater vermoed ik.
Pics.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had anders wel hier een doos van besteld.
https://www.mitra.nl/prod(...)rdegna-sardinie-75cl
en was het te zuipen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had anders wel hier een doos van besteld.
https://www.mitra.nl/prod(...)rdegna-sardinie-75cl
Wat drink jij vanavond?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoe smaakt je boterham?
Naar romig graan met een licht zuurtje.
Ik wil gewoon weten hoeveel procent, that's it.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
GEUR
Krachtig met donker rijpfruit.
SMAAK
Vol, robuust met aangename houttonen.
AFDRONK
Evenwichtig met een zacht bittertje.
Dat soort teksten/woorden.
Als je na je avondeten een scheet laat ruiken ze geheid een vleugje pruimen erinquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
GEUR
Krachtig met donker rijpfruit.
SMAAK
Vol, robuust met aangename houttonen.
AFDRONK
Evenwichtig met een zacht bittertje.
Dat soort teksten/woorden.
Het zelfde klerenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Ik zat op de middelbare school bij een tweeling in de klas. Die waren wel een beetje eng.
Die hebben ook tot hun 17e ofzo het zelfde kleren, fiets etc. volgehouden.
We noemden de ene dus rood en de ander blauw.
Tot zover deze anekdote!
Helemaal naar de Picoquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
I'm going Pico tonight, so Tripel.
Ligt aan je winkel danquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:25 schreef Doublepain het volgende:
Moet nu zelf winkelkarretje schoonmaken #WANBELEID
meer tokkies daar ook natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Leidle
Maar tis nu een grote 2K bende, al die karretjes liggen nu overal maar
Is meer de wijk denk ik inderdaad, maar alsnog heb je daar meer kans op aso'squote:Op donderdag 14 mei 2020 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt volgensmij voor supermarkten weinig uit
Ja VBL komt altijd de laatste 5 minuten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die zal wel de laatste 5 minuten mogen
Best rijke wijk hiernaast, staan vaak dikke bakken op de parkeerplaats, maar daartussenlopen ook tokkies. 50/50 welquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is meer de wijk denk ik inderdaad, maar alsnog heb je daar meer kans op aso's
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best rijke wijk hiernaast, staan vaak dikke bakken op de parkeerplaats, maar daartussenlopen ook tokkies. 50/50 wel
Neemt niet weg dat allebei aso zijn openbaar
G E N O Tquote:
@Elanquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
DE IJSCOBOER KOMT NET DE STRAAT INRIJDEN!!!!! @:Elan
teringquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe zwartjoekel is uit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die zag ik ook laatst. Leuk, wist niet dat het nog bestond.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
DE IJSCOBOER KOMT NET DE STRAAT INRIJDEN!!!!! @:Elan
Gedraag jequote:Op donderdag 14 mei 2020 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
Het zal wel weer notes regenen in COR
We zien het over zeven dagen.
Heeft wel zijn charmes he.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zag ik ook laatst. Leuk, wist niet dat het nog bestond.
Ja super tof!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heeft wel zijn charmes he.
Snap alleen niet dat ie nu hier is, het is mokerkoud. Maar in de zomer wel leuk, gaat ie door heel het dorp, bij elke speeltuin hordes kinderen eromheen. Alsof je terug in de tijd gaat.
[ afbeelding ]
Facebook niet geklikt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
https://business.facebook.com/events/826054067887590/
Doen jullie mee?
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
Doen jullie mee?
Nee. Mijn posts zijn ook weggehaald. Over 7 dagen notes.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:lenny_leonard
Gore hond, heb je dat echt geTR'd?
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
Doen jullie mee?
En mij?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jou wil ik ook niet in mijn team
Gelukkigquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jou wil ik ook niet in mijn team
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik val nu in de overgewicht groep. Normaal val ik in de obese groep, net over een BMI van 30. Dit is eigenlijk vooral door mijn sport, powerlifting. Ik heb dus aardig wat spiermassa. Hoewel ik volgens een BMI berekening overgewicht heb heb ik wel een zichtbaar six pack bv. BMI berekenen heeft dus niet zoveel zin voor mij, of wie dan ook die aan krachtsport doet
vraag ff aan je moederquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:jancees heb jij ook een sixpack?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs Nouri heeft interessantere dingen te vertellen dan jij.
@:Caland check deze
Je hebt mij nooit de kans gegeven maat. Jij bent ook geen prater.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs Nouri heeft interessantere dingen te vertellen dan jij.
@:Caland check deze
Ik heb je gvd nog via de app geholpen met je hoofdquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit de kans gegeven maat. Jij bent ook geen prater.
Nou nou nouquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Coronavirus aangetroffen in Rohingya-vluchtelingenkamp in Bangladesh
https://www.nu.nl/buitenl(...)p-in-bangladesh.html
De fik erin.
Oh ja vergetenquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb je gvd nog via de app geholpen met je hoofd
kabel?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn kabel komt morgen!
Expected tomorrow between 14:30 and 17:00
Ja maar jij doe dan vervelend op fokquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor de rest scheld je me alleen maar uit
Hebben ze daar geen vrachtwagens?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Coronavirus aangetroffen in Rohingya-vluchtelingenkamp in Bangladesh
https://www.nu.nl/buitenl(...)p-in-bangladesh.html
De fik erin.
Oke zou het nooit meer doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar jij doe dan vervelend terug op Fok! in plaats van mij privé uit te schelden.
Okéquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke zou het nooit meer doen
Wil je mij nu ontblokken
Ik word hier dagelijks door een specifieke groep users uitgescholden dan scheld je gewoon terug zoals opkankeren ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar jij doe dan vervelend terug op Fok! in plaats van mij privé uit te schelden.
Niet gelezenquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word hier dagelijks door een specifieke groep users uitgescholden dan scheld je gewoon terug zoals opkankeren ofzo
Delen en incassseren
Gewoon duidelijk zijn Roland!quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word hier dagelijks door een specifieke groep users uitgescholden dan scheld je gewoon terug zoals opkankeren ofzo
Delen en incassseren
twitter:Roland_de_echte twitterde op donderdag 14-05-2020 om 00:46:59@VosdeMos Die mogen van mij allemaal kanker krijgen makker. reageer retweet
Ik scheld je nooit uit?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Delen en incassseren
Mooiquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
WOOOOOOW MIJN LEVEN IS COMPLEET IK BEN KLAAR OM TE STERVEN
[ afbeelding ]
ZO DAN WTF!!!quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker maat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Sowwww lekker maatquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
SMS 'Vrachtwagen' AAN.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen vrachtwagens?
hoe zielig kan je zijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
Eindelijk weet ik een beetje hoe @:GGMM zich voelt.
[ afbeelding ]
Dat is geen verkeerde.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
AFCNiels, die jongen ziet het spelletje heel goedquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees nu een post van Tjacka.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben de "Rode Lantaarn" aan het luisteren @:el-stinho
@@quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik lees nu een post van Tjacka.
@@:El-Stinho
De nieuwe ZIPPORTAL is uitquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik lees nu een post van Tjacka.
@@:El-Stinho
Die podcast luister ik niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben de "Rode Lantaarn" aan het luisteren @:el-stinho
Ik luister alleen Neutrale Kijkers en de Pantelic.quote:
ohwwquote:
Ik laat me niet kutte door Ruttequote:
Geen wielrenpodcastsquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister alleen Neutrale Kijkers en de Pantelic.
Lekker met je roze elastiekjes in de weer geweest maat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport
@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje @:knetterkrankjorum
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Nee we hebben nu een barbell met 2x20 en 2x10 bumperplates, kettlebell van 28 en 18 en 2 dumbbells die met 2x5 en 2x10. Het wordt steeds meer een volwaardige gym wat dat betreftquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker met je roze elastiekjes in de weer geweest maat?
Dank je makker!quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Als iemand dit verdient ben jij het
Wie zijn we? Maten? Of georganiseerd vanuit de gym?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee we hebben nu een barbell met 2x20 en 2x10 bumperplates, kettlebell van 28 en 18 en 2 dumbbells die met 2x5 en 2x10. Het wordt steeds meer een volwaardige gym wat dat betreft
Met een maat. Hij huurt dat spul vanuit zn crossfit en we zijn zelf ook wat dingen aan het bijkopen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zijn we? Maten? Of georganiseerd vanuit de gym?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je makker!
Ik hoop dat je niet naar de Ikea in Haarlem bent geweest @:JanCees
https://www.noordhollands(...)_content=/s4WqTZ2oxs
Een menselijke foutquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je makker!
Alleen online maatquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je makker!
Tenzij je de spullen al hebt of ergens kunt lenen is het ook wel een redelijk kostbare investering momenteel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een maat. Hij huurt dat spul vanuit zn crossfit en we zijn zelf ook wat dingen aan het bijkopen.
We zitten eraan te denken om sowieso een eigen buitengym daar te creëren, probleem is alleen dat dat ook maar een half jaartje kan
Ja dat hebben we ook wel en moet wel zeggen dat het heel goed bevalt zo. Alleen inderdaad, als je het nu nieuw aanschaft betaal je de hoofdprijsquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij je de spullen al hebt of ergens kunt lenen is het ook wel een redelijk kostbare investering momenteel.
Er is veel vraag en weinig aanbod, en als de sportscholen weer open gaan raak je het aan de straatstenen niet meer kwijt.
Of je moet iemand hebben met een opslag en dan gewoon elk jaar buiten gaan trainen.
Lekker man.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hebben we ook wel en moet wel zeggen dat het heel goed bevalt zo. Alleen inderdaad, als je het nu nieuw aanschaft betaal je de hoofdprijs
Maar zitten er sowieso wel over na te denken. Voor een roodje heb je de basics wel aardig in huis en dan kan je altijd uitbreiden
Dan verplaatsen naar een garagequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een maat. Hij huurt dat spul vanuit zn crossfit en we zijn zelf ook wat dingen aan het bijkopen.
We zitten eraan te denken om sowieso een eigen buitengym daar te creëren, probleem is alleen dat dat ook maar een half jaartje kan
Ja, alleen ben je wel een godsvermogen kwijt als je echt serieus gewicht wil verplaatsen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Sowieso is buiten sporten genot.
Roodjequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hebben we ook wel en moet wel zeggen dat het heel goed bevalt zo. Alleen inderdaad, als je het nu nieuw aanschaft betaal je de hoofdprijs
Maar zitten er sowieso wel over na te denken. Voor een roodje heb je de basics wel aardig in huis en dan kan je altijd uitbreiden
Gewoon doezoe manquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Wat een hoop Tjacka's in dit filmpje zeg.
Net voor het eerst een filmpje gezien van hem (ergens hierboven gepost). Leermomentjes:quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Wat een hoop Tjacka's in dit filmpje zeg.
Die zat ik ook net te kijken. Stephanie was wel een lekkertje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net voor het eerst een filmpje gezien van hem (ergens hierboven gepost). Leermomentjes:
- 30 minuten sex met een opblaaspop op de Wallen EUR 75
- 60 minuten sex met een opblaaspop op de Wallen EUR 100
- Slipje gedragen door een hoer EUR 25
- Slipje gedragen door een hoer + fotoset/filmpje EUR 50
Die Danny heeft wel stappen gemaakt sinds Powned.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net voor het eerst een filmpje gezien van hem (ergens hierboven gepost). Leermomentjes:
Die namen ben ik alweer kwijt, was dat die BBW?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zat ik ook net te kijken. Stephanie was wel een lekkertje.
Nee. Doordeweeks heet ze Stef.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die namen ben ik alweer kwijt, was dat die BBW?
Oh, die knakker aan het einde, toen heb ik hem afgezet.quote:
Een pak Hema-wijn in je mik gegoten?quote:
Je praat steeds meer als een amsterdammerquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Back in the days deed je moeder het voor een joetje
doordeweeks zuipen is voor proleten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een pak Hema-wijn in je mik gegoten?
Na de training ook?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
doordeweeks zuipen is voor proleten.
Hoe moet hij dat nou wetenquote:
Goed bezig maat, zo ken ik je weer!quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee maat. Net wel een pak kano's op.
Zo nog even een zak chips opentrekken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig maat, zo ken ik je weer!
Is je trommel Engelse drop alweer leeg?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo nog even een zak chips opentrekken.
Zelfs JanCees is nooit zo'n smerig varken geweest zoals jij nu bent.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo nog even een zak chips opentrekken.
Moet nog binnen komen. Zal morgen wel binnenkomen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is je trommel Engelse drop alweer leeg?
Ik zou voor 2 kapsalons gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb enorm honger maar de keuken ligt er nu uit godverdomme. Bestellen?
Als je nu een keuken bestelt is hij niet binnen een half uur binnen hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb enorm honger maar de keuken ligt er nu uit godverdomme. Bestellen?
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nu een keuken bestelt is hij niet binnen een half uur binnen hoor.
Matige grapquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drink tegenwoordig elke dag wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
doordeweeks zuipen is voor proleten.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is me even ontgaan, wat betreft zijn culinaire avonturen ben ik bij tot zijn zelf gebarbecuede saté.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is aan het verbouwen
Jezus, volg jij zijn leven niet ofzo
Ik heb toch mijn pols gebroken bij het verbouwen, lulquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is me even ontgaan, wat betreft zijn culinaire avonturen ben ik bij tot zijn zelf gebarbecuede saté.
flikkerquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel hè. Twee wijntjes per dag.
Echt heel raar dat Niels zo'n significante gebeurtenis in jouw leven binnen 1 á 2 dagen al compleet vergeten is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb toch mijn pols gebroken bij het verbouwen, lul
Ik wist wel dat je je pols had gebroken, alleen niet hoe.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb toch mijn pols gebroken bij het verbouwen, lul
Had zelfs PM gestuurdquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt heel raar dat Niels zo'n significante gebeurtenis in jouw leven binnen 1 á 2 dagen al compleet vergeten is.
Godverdommequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je je pols had gebroken, alleen niet hoe.
Wat zit je er toch weer ver naast.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt heel raar dat Niels zo'n significante gebeurtenis in jouw leven binnen 1 á 2 dagen al compleet vergeten is.
Broze bottenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hahaha ja je dacht vast dat je moeder weer op iets was gaan zitten zeker!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dit soort DMs niet?quote:
Jij vindt dit vast heel raar, maar die gedachte was nog niet bij me opgekomen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahaha ja je dacht vast dat je moeder weer op iets was gaan zitten zeker!!!!
Pics van je moeder.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij vindt dit vast heel raar, maar die gedachte was nog niet bij me opgekomen.
Oh dan heet ze denk ik geen Karin.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij vindt dit vast heel raar, maar die gedachte was nog niet bij me opgekomen.
Hilarisch inderdaadquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stop deze act.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
Leuk hoor, @:tjacka maakt een heel klein foutje en iedereen duikt er weer bovenop alsof het Karin is
Welke chips?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was het maar een act. Goffedomme mokerlekker deze chips
Goed dat je het zegt. 17/05, 23.10 2009 was de datumquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgens mijn Excelsheet ergens omstreeks vandaag 11 jaar gestopt.
Ik heb niet alleen het postuur van een olifant, maar ook het geheugen!quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. 17/05, 23.10 2009 was de datum
Pics van je postuurquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen het postuur van een olifant, maar ook het geheugen!
Waaromquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben gestopt met roken 1-1-2012.
Blowen, waar we het vanmiddag over hadden, was 20-1-2009.
Kut actquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:16 schreef onlogisch het volgende:
Toch nog even een tosti maken boys, brb.
Een act is iets wat niet waar is.quote:
Lekker maatquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Zo boys. Tosti naar binnenwerken en slapen.
Oh dacht dat ie zat te trollenquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een act is iets wat niet waar is.
Zoals KingRoland zijn berichten over de kerk.
Ik ben er 100% van overtuigd dat die dikke papzak zich al wekenlang vol vreet.
Moest lachen maatquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
Leuk hoor, @:tjacka maakt een heel klein foutje en iedereen duikt er weer bovenop alsof het Karin is
Ik word vrij paranoia van blowen eigenlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben gestopt met roken 1-1-2012.
Blowen, waar we het vanmiddag over hadden, was 20-1-2009.
Dat lezen we al jaren aan je posts af ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word vrij paranoia van blowen eigenlijk
quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat lezen we al jaren aan je posts af ja.
Ga je me nu ook zeggen dat @KingRoland geen marketingstudent is?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marketering bedoel jequote:Op donderdag 14 mei 2020 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je me nu ook zeggen dat @:KingRoland geen marketingstudent is?
Ik noteer ditquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mogguh lenny. Ga je nog tennissen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens goedemorgen. Bijna weekendgenot.
Jazeker. Vanmiddag weer. Jij?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mogguh lenny. Ga je nog tennissen?
Goedemorgen vriend. Ik ben erg benieuwd welke foto van HarrieGOD er vandaag komt.quote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Verwachte aankomstinformatie
Op basis van de op dit moment bekende gegevens verwachten wij dat dit pakket wordt afgeleverd op vrijdag 15 mei 2020 tussen 12:30 en 15:30.
@:GGMM
@:Caland
@:onlogisch (tyfus lamp in je gezicht)
3, 4 en 5 uur wakker geworden. Toen maar netflix aangeslingerd. 7 uur in slaap gevallen en 8 uur doodmoe wakker geworden.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook.
00:45 tot 05:30. Toch wat te kort.
hoezo zet je netflix aanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
3, 4 en 5 uur wakker geworden. Toen maar netflix aangeslingerd. 7 uur in slaap gevallen en 8 uur doodmoe wakker geworden.
Toch wel fijn dat ik nu toch thuis werk.
Was het maar zo’n feestquote:
Dan val ik meestal meteen weer in slaap.quote:
Ach meid tochquote:
Spannend.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Verwachte aankomstinformatie
Op basis van de op dit moment bekende gegevens verwachten wij dat dit pakket wordt afgeleverd op vrijdag 15 mei 2020 tussen 12:30 en 15:30.
@:GGMM
@:Caland
@:onlogisch (tyfus lamp in je gezicht)
Ik heb mijn telefoon helemaal afgezocht naar foto's van Harrie in de kerstsfeer, maar helaas niets gevonden. Ik doe ook weinig aan kerst. Ik kan dus helaas niet aan deze aanvraag voldoen, maar ik zal het de komende kerst zeker in ogenschouw nemen!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend. Ik ben erg benieuwd welke foto van HarrieGOD er vandaag komt.
Aangezien het foto's uit het archief zijn hoop ik op een kerstfoto. @:yvonne
Hoezo, die hont is toch helemaal niet van jouquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon helemaal afgezocht naar foto's van Harrie in de kerstsfeer, maar helaas niets gevonden. Ik doe ook weinig aan kerst. Ik kan dus helaas niet aan deze aanvraag voldoen, maar ik zal het de komende kerst zeker in ogenschouw nemen!
Als je je nou eerst had bedacht dat je weinig aan kerst doet, dan had je dus nooit je hele telefoon hoeven afzoeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon helemaal afgezocht naar foto's van Harrie in de kerstsfeer, maar helaas niets gevonden. Ik doe ook weinig aan kerst. Ik kan dus helaas niet aan deze aanvraag voldoen, maar ik zal het de komende kerst zeker in ogenschouw nemen!
Mijn ex deed wel aan kerst, dus er was een kans dat zij me wel een foto had gestuurd met Harrie bij een kerstboom of met een kerstmuts.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je je nou eerst had bedacht dat je weinig aan kerst doet, dan had je dus nooit je hele telefoon hoeven afzoeken.
Ze hebben co-ouderschap.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, die hont is toch helemaal niet van jou
Walgelijk varken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Laatste 2 kano's maar bij de koffie genomen @:jancees
Lekker manquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Laatste 2 kano's maar bij de koffie genomen @:jancees
@skysherrifquote:
Eens. Wat een debiel.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
JA HIJ SPELT HET VERKEERD TERINGMONGOOL
Crewbash, genotequote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
JA HIJ SPELT HET VERKEERD TERINGMONGOOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |